Update: Italiaanse krant signaleert Karsdorp in Rome voor medische keuring

Update: Italiaanse krant signaleert Karsdorp in Rome voor medische keuring

maandag 19 juni 2017 om 18:04

Rick Karsdorp gaat Feyenoord verruilen voor AS Roma, meldt Voetbal International maandag. De entourage van de 22-jarige rechtsback is momenteel in de Italiaanse hoofdstad voor onderhandelingen. Een akkoord wordt snel verwacht.

Ook de clubs zijn in onderhandeling over een transfer. Het contract van Karsdorp bij Feyenoord loopt nog tot medio 2021 door, waardoor de landskampioen een forse transfersom kan vragen. In Italiaanse media vielen de laatste dagen bedragen rond de vijftien miljoen euro. De Oranje-international werd eerder ook gelinkt aan Internazionale.

Karsdorp brak in het seizoen 2014/'15 door in De Kuip en heeft inmiddels 101 officiële wedstrijden achter zijn naam voor Feyenoord. Het afgelopen seizoen kwam hij tot dertig duels in de Eredivisie. Daarin scoorde hij één keer.

Voor AS Roma moet Karsdorp de tweede versterking uit de Eredivisie worden deze zomer. De Romeinen haalden eerder Héctor Moreno op bij PSV. Bovendien treft Karsdorp met Kevin Strootman een collega-international.

Update 18.04 uur: Rick Karsdorp lijkt hard op weg naar AS Roma. Volgens de Italiaanse krant Corriere dello Sport is de vleugelverdediger aangekomen in de Italiaanse hoofdstad, waar hij de medische keuring zal ondergaan. Daarna ligt er een contract voor vijf jaar voor hem klaar. Roma troeft daarmee Internazionale af.

Poll

Zou AS Roma een mooie club zijn voor Karsdorp?

(6185 stemmen)

Plaats een reactie

010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:00
Goed kan Feyenoord van het geld andere spelers halen.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:12
Ik vind het behoorlijk balen eerlijk gezegd, zeker als Roma minder betaalt dan 15 miljoen. Had graag de sterkere spelers van de groep bijeengehouden.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:17
Jammer genoeg blijft het van geel dus hoop echt dat het boven de 15 miljoen is. We hebben nog een rechtsback uit onze jeugd met nieuwkoop en vind hem niet veel onder doen van karsdorp. Je kon hem houden maar dat is ook een gok kijk maar naar willems bij Psv.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:26
Wat is er nou weer met Van Geel?
Vind ik leuk
Och jeh +967
maandag 19 juni 2017 om 14:28
Precies Barry, van Geel kan het bij sommige nooit goed doen. Hulde voor deze man, hij heeft toch een aantal zeer goede aankopen gedaan, waardoor we toch maar mooi KAMPIOEN zijn van NL
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:29
Die mensen denken iets te snappen....
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:29
Van geel is niet goed in het verkopen van spelers 5 ton voor hahn is te weinig er zijn wel meerdere voor beelden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:30
Wat een flauwekul.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:34
Hoeveel had je dan voor Hahn willen hebben? Vergeet niet dat hij bij ons derde doelman was en hij niet één wedstrijd in het eerste heeft gespeeld.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:36
maar 5 ton voor een potentieel betere keeper dan mulder die zei hadden. Die ging voor 1,5 miljoen en die was ook afgeserveerd net als Hahn
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:38
Mulder ging transfervrij. Zijn contract bij Feyenoord liep af.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:45
Sorry heb ik de verkeerd website gelezen
Vind ik leuk
Obl93 +616
maandag 19 juni 2017 om 15:23
Kan gebeuren, maar het geldt voor veel mensen dat ze eerst goed moeten checken voordat ze hier(of welke site dan ook) iets plaatsen. Zou een hoop onzin discussies voorkomen.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 16:10
Op transfermarket.nl stond dat die zijn vaak nog redelijk accuraat maar in dit geval niet echt
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:33
15 miljoen is voor een back gewoon een mooie prijs. Heel veel duurdere rechtsbacks zijn er niet getransfereerd.
Nieuwkoop is in mijn ogen, zeker aanvallend, niet beter dan Karsdorp. Desondanks hoop ik wel dat hij bij een vertrek van die laatste wordt doorgeschoven als eerste rechtsback.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:38
Inderdaad, misschien speelt feyenoord volgend seizoen heel slecht. Dan is het dagdag miljoenen.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 15:02
Dat is inderdaad de gok die je neemt. Voor hetzelfde geld speelt hij twee goede wedstrijden in de CL en verkoop je hem komende zomer voor nog een paar miljoen meer. Neemt niet weg dat 15 miljoen wel een goede prijs is! Maar niet minder!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 15:02]
Vind ik leuk
Objectief +2465
maandag 19 juni 2017 om 14:29
Voor 5M haal je Toupee, die niet heel veel minder is toch?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:30
Mwah... scheelt behoorlijk wat hoor.

Een aardig seizoen bij Utrecht. Geeft geen garanties voor De Kuip
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:10
Trouppee heeft net zijn contract opengebroken. Geef lekker die Nieuwkoop een kans! Amrabat en Trouppee overnemen gaat in de papieren lopen!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:11
Amrabat heeft er ook pas 1 seizoen opzitten in de Galgenwaard. Hij was de opvolger van Ramselaar.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 14:30
5 miljoen voor troupe is te veel voor amrabat kan ik met het nog voorstellen
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:35
Ik vind die Trouppee niet echt een bijzondere speler. Hij is talentvol, maar ik zou hem eerst nog wat langer bij Utrecht willen zien. Hij heeft immers ook zat zwakke wedstrijden gespeeld dit seizoen.

Vind ik leuk
Objectief +2465
maandag 19 juni 2017 om 15:13
Hoeveel seizoenen heeft Karsdorp succesvol bij Feyenoord gespeeld dat dat 15M opbrengt?
NL blijft een opleidingsland. Nog een succesvol seizoen en Troupee is al gauw 50% meer waard.
Vind ik leuk
mcmodd +10422
maandag 19 juni 2017 om 18:17
Sorry Feyeniels, Troupée heeft voor een speler in zijn eerste seizoen in het eerste van FC Utrecht buitengewoon goede wedstrijden gespeeld, echt geen enkele zwakke. Je kunt van mening verschillen over elke ervaren speler maar een nieuweling als Troupée, die zeker ook in de belangstelling staat van Feyenoord maar ook van andere clubs, o.a. Watford, kan je niet vergelijken of het moet zijn met een andere 19-jarige rechtsback die voor het eerst in de A-selectie een heel seizoen bijna alle wedstrijden heeft gespeeld. Die vind je bijna nergens en dat vind Watford dus ook.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 23:05
Ik vind Troupee een talent hoor, maar ik heb mijn twijfels of hij nu al goed genoeg is voor Feyenoord. Ik vond hem bijvoorbeeld in De Kuip tegen Elia niet best spelen. Geeft verder niet, want het is (zoals je al aangeeft) zijn eerste seizoen. Wat mij betreft blijft hij nog mooi een of twee jaar bij Utrecht en dan zien we vanzelf wel of hij zich door ontwikkelt! Voetballen kan hij zeker, maar i.t.t Amrabat ben ik nog niet 100% overtuigd dat Feyenoord hem moet halen.
Vind ik leuk
Spartan +2610
maandag 19 juni 2017 om 14:43
Denk dat dit nou juist een speler is die door Feyenoord goed is op te vangen door spelers die ze al rond hebben lopen.

15 miljoen is ook een erg mooi bedrag.
Maarrrrrr moeten ze het wel herinvesteren in nwe spelers op andere posities. Een goede centrale verdediger bijv.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:53
Als 15 miljoen de daadwerkelijke prijs is, dan kan ik er wel mee leven. Neemt niet weg dat ik het jammer vind dat Karsdorp vertrekt, aangezien ik hem graag bij Feyenoord zie spelen.

Maar dat geld kun je inderdaad gebruiken voor andere posities. Hopelijk buitenspelers of een linksback.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:48
Die Woudenberg is toch een goeie vervanger?
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:50
Krijg niet de indruk dat Gio dat ook zo ziet. Hij was klaarblijkelijk nog minder dan Nelom, aangezien Nelom de voorkeur kreeg toen Kongolo geblesseerd was.

Echter vond ik Woudenberg ook een goede indruk maken aan het begin van het seizoen, dus begrijp ook niet helemaal waarom Nelom ineens de voorkeur kreeg.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:52
Ik lees vaak van jullie Feyenoord kenners dat het een talentvolle back is. Dus waarom niet de kans geven. Straks krijg je weer zo'n kut aankoop die niks presteert.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:54
Zou inderdaad een optie zijn (in mijn ogen), maar ik verwacht dat Gio dit niet gaat doen. Als het goed is was er ook belangstelling voor hem van Heerenveen.
Vind ik leuk
Jack010 +160
maandag 19 juni 2017 om 15:20
Laten we dat aub niet doen, Woudenberg speelt al heel zijn leven op de LB, waarom dan nu RB neerzetten?
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 15:26
Waar zeg ik dat we hem rechtsback gaan zetten? Ik heb het erover dat Kongolo naar het centrum moet en dat we dan een andere optie op linksback nodig hebben, wat eventueel Woudenberg zou kunnen zijn.
Vind ik leuk
Jack010 +160
maandag 19 juni 2017 om 16:02
KingJames had het erover dat woudenberg een vervanger is en een kans geven een optie is, en jij zegt in jouw ogen dat zeker een optie is?

Maar goed, nutteloze discussie, woudenberg schijnt idd minder te zijn dan Nelom, als Karsdorp weg gaat dan hebben we Nieuwkoop, de spoeling daarna is dun, van beek maakte zijn debut als RB maar is dat natuurlijk niet.

Ik heb vertrouwen in Van Geel, ik haat deze periode.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 16:10
Je hebt gelijk, dan heb ik dat met Woudenberg verkeerd begrepen. Ik had met iemand anders een discussie over een nieuwe linksback en haalde dit even door de war met dit topic.

Met alleen Nieuwkoop als rechtsback is de spoeling inderdaad dun bij een vertrek van Karsdorp. Ben benieuwd wie we aantrekken. Vin alleen wel dat Nieuwkoop in dat geval een kans als eerste rechtsback verdient.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 16:12]
Vind ik leuk
Jack010 +160
maandag 19 juni 2017 om 16:48
Geen probleem, dacht al wat is dat voor Feijenoorder haha.
oke dan over jouw topic; Haps leuke speler, maar tweede seizoenshelft niet gezien of gehoord, kan zeker wel wat worden, maar max 4 miljoen !

RB: Nieuwkoop idd de eerste kans, troupee vind ik aardig, zeker voor zijn eerste seizoen, maar heeft net verlengd en dus de hoofdprijs.

Maarja wat wij verzinnen dat verzint het scoutingsapparaat van Feyenorod ook.. dus zijn niet heel goed zeg maar.. op Jorgensen na.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 17:06
Haha, gelijk heb je ;-)

Haps vind ik inderdaad een twijfelgeval. De tweede seizoenshelft niet gezien, dus een prijs die ook maar in de buurt van de gevraagde 10 miljoen komt is veel te hoog.

En ook ik zou Nieuwkoop graag de kans geven, aangezien hij het in de minuten die hij kreeg niet slecht deed. Troupee zal inderdaad duur zijn en de vraag is of je veel geld uit moet willen geven terwijl je met Nieuwkoop al een opvolger in huis hebt. Dan zou ik liever het geld investeren in twee buitenspelers.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:55
Sorry ik bedoelde Nieuwkoop.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:00
vorig jaar bij nec was hij echt een betrouwbare back met inzet. Ik had ook verwacht dat hij het zou redden .
Vind ik leuk
Spartan +2610
maandag 19 juni 2017 om 15:18
Nieuwkoop is een uitstekende vervanger in mijn ogen. En volgens mij kan van Beek ook aardig uit de voeten toch, op de rechtsbackpositie??
Vind ik leuk
BigBoi +2318
maandag 19 juni 2017 om 15:05
Wees blij. Nu kan hij proberen Jorgenson binnen boord te houden. Karsdorp is te vervangen.
Vind ik leuk
chicken +5893
maandag 19 juni 2017 om 17:18
Denk dat het wijsheid is van feyenoord om te verkopen..hij is geld waard nu en de vervanger loopt er al met die nieuwkoop. Verder weten we wat er met Willems gebeurd is...van miljoenen naar tonnen bijna. Cashen deze vent en proberen 3 versterkingen terug te halen.
Vind ik leuk
Jefah +249
maandag 19 juni 2017 om 15:59
Juist, en kasdorp zou bij as roma meer dan het dubbele gaan verdienen + Lekker met je vrouwtje naar italy.
Wat willen wij mensen nog meer?
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
maandag 19 juni 2017 om 17:07
Goed ? Voor dat geld haal je geen nieuwe karsdorp .. maar hij gaat zich daar wel in de basis spelen , ben erg gecharmeerd van zijn werklust.. zelfs als hij niet 100% fit is geeft hij 200 %
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 17:18
Nee maar we hebben al nieuwkoop in huis die doet niet veel onder van karsdorp alleen snelheid en opkomen is net wat minder. en met dat geld kan je wel amrabat larrson halen. als je woudenberg nog bij het bod op larrson doet kost hij misschien maar 3,5. Als fener niet moeilijk doet kan je rvp ook zo ophalen. en van het resterende geld zoek je een nieuwe back. En Feyenoord moet ook nog verkopen
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
maandag 19 juni 2017 om 17:27
Dus jij bent een voorstander van Larsson? Jij bent hier ook niet om vrienden te maken met je mede fans :p die kunnen van geel wel afschieten als Larsson zou komen .. Amrabat en ayoub zijn wel prima versterkingen .. maar je gaat je wel vergissen i het gemis van karsdorp
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 17:34
Ik vind het een goede als berghuis niet komt. Hij is niet slecht en we kunnen niet veel beter krijgen. Hij heeft het niet naar zijn zin bij Heerenveen. Ik heb al vaker gehoord van mijn mede fans dat spelers niet goed genoeg zijn. Voorbeeld Elia, kuyt. Dat heeft zijn reden kijk maar naar kramer, veijnovic ect. Maar dat gebeurt bij elke club die miskopen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:30
We hebben meer dan 1 buitenspeler nodig! Nu hebben we alleen Bilal namelijk! dus minimaal 2 bij, liefst 3. Met Boetius Larsson en Berghuis is dat eigenlijk helemaal niet zo verkeerd.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 19:41
maar wel onbetaalbaar
Vind ik leuk
Julio-dvd +1382
maandag 19 juni 2017 om 19:45
Ben benieuwd hoeveel het gaat worden, ben bang dat het niey enorm zal zijn. Karsdorp heeft zeer recent bijgetekend omdat hij Feyenoord niet wil verlaten zonder dat Feyenoord daar een transfersom voor zou krijgen. Lijkt mijl logisch dat er een bepaalde transfersom is afgesproken.
Vind ik leuk
010Fr +768
maandag 19 juni 2017 om 19:47
Ik las net op fr12 dat het 12 miljoen was maar dat kan ik me niet voorstellen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:00
veel te snel. je kan nog beter 2 jaar bij Feyenoord blijven, daarna kan je altijd een stap hogerop maken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:10
Vind ik niet. Logische keuze. Nu is ie nog jong en wordt de potentie gezien. Wacht je nog 2 jaar dan ben je oud en wordt je op je huidige prestaties beoordeeld. Nu is de tijd rijp, voor zowel hem als voor de club
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:12
met 24 ben je echt niet oud. die gaat het nu echt niet redden in Italy, komt daar op de bank, en dan gaat hij verpieteren.

hij heeft internationaal nog bijna of geen ervaring, zou eerst eens de vaste waarden van Oranje moeten worden

een goed voorbeeld is D,Klaassen. is ook 24 en maakt een mooie stap.

Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:26
Daarin zou je je nog eens lelijk kunnen vergissen...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:31
waarom denk je, heb hem in de EL en in Oranje zien spelen, daar was hij vaak verdedigend matig, en had hij het gewoon moeilijk

en als je in Italy de eerste 2 wedstrijden 2 foutjes maakt, sta je er naast en kom je er niet zo makkelijk meer in

en bij Feyenoord is hij nog geen dragende speler, begrijp ze in italy wel. je haalt hem nu voor 12 miljoen is hij 24/25 en een vaste international. dan betaal je 1 of 2x zoveel. dus ze gokken gewoon dat hij het aankan.

maar zekerheid heb je zeker nog niet
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:34
Heeft het afgelopen seizoen te maken gehad met blessures, heeft zijn verdedigende kwaliteiten verbeterd en vorig seizoen heeft ie duidelijk laten zien wat hij in zijn mars heeft.

Dat heeft AS Roma blijkbaar ook gezien, want ze gaan een flinke bom duiten over maken naar Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:53
ik twijfel gewoon, denk niet dat hij het gaat halen. en nogmaals het zou gewoon beter zijn als hij nog 2 jaartjes blijft.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:14
Voor Feyenoord niet ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:43
waarom voor Feyenoord niet, als hij nog 2 jaar blijft en nog meer doorgroeite, een echte steunpilaar wordt voor het elfta. dan gaat hij veel meer opbrengen

dan waarschijnlijk 20 of 25 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:59
Dat is nog maar afwachten en wij moeten momenteel een speler verkopen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:14
waarom jullie krijgen toch 20 miljoen voor de CL, dan hoef je toch niet te verkopen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:52
Gaan we het niet mee redden.... het budget voor de salarissen moet omhoog. Dan kunnen we betere contracten geven en hogere transfersommen vragen.

Mooi dat we kampioen zijn geworden, maar we zijn er nog lang niet. Nog niet zo lang geleden was Feyenoord bijna failliet! Martin is nog steeds aan het bouwen en dat doet hij op de juiste manier. Dat we Karsdorp nu voor een goed bedrag kunnen verkopen is een gevolg van het ingezette beleid. Als ze over een, twee jaar voor Tonny komen dan kunnen we weer meer vragen. En als ze over twee, drie jaar voor.... enzovoorts. Daarna kunnen we de beste spelers pas langer aan ons binden.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:11
ok redlijk mee eens. maar toch jammer ook voor zo een speler om op die leeftijd te vertrekken, er zijn er meer die niet slagen op die leeftijd dan wel

zijn er echt maar weinigen die slagen als ze voor hun 25ste vertrekken
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:54
Het is 'maar' Roma hoor en geen Real Madrid oid. Denk dat hij wel kansen gaat krijgen daar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:42
nogmaals denk bang dat hij te licht is voor het werk in de italiaanse competitie. maar de tijd zal het leren
Vind ik leuk
Filip_FCU +6135
maandag 19 juni 2017 om 14:00
Huh, AS Roma heeft al twee hele goede backs met Peres en Florenzi?

Zou het wel mooi vinden Moreno en Karsdorp de verdediging van Roma.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:10
van florenzi willen ze een middenvelder maken.. hij moet de plek van di rossi overnemen.

en peres is vaak gebleseert... die linksback ederson speelde daardoor vaak rechtsback afgelopen jaar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:27
De Rossi... veel grotere ratten lopen er niet rond in de voetballerij....
Vind ik leuk
vos199 +708
maandag 19 juni 2017 om 14:00
Goede stap voor Karsdorp. Zonde dat Feyenoord hem niet kan behouden, maar wederom weer een talent uit eigen jeugd die de stap naar de Europese (sub)top maakt.

Hoop dat ie zich kan ontwikkelen tot een vaste basiskracht, want we kunnen nog wel een rechtsback gebruiken bij Nederland!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:02
Dit zou een prachtige transfer voor die jongen zijn, zo lang hij daar aan spelen toekomt tenminste.
Wel een flinke aderlating voor Feyenoord daarentegen. Maar goed, 15 miljoen! Dan kan er wel weer even geshopt worden.
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1684
maandag 19 juni 2017 om 14:03
Jammer voor Feyenoord , en ik denk zeker jaar te vroeg weg.. was zeker nog niet uitgeleerd hier in nl!! Hoop dat hij speelminuten gaat maken .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:07
Vind het niet jammer. Zijn vervanger heb je al in huis. Voor dit soort bedragen grote strik erom en je op meer belangrijkere posities je gaan verbeteren met dit geld.
Vind ik leuk
Bdog +3013
maandag 19 juni 2017 om 14:05
Aangezien Totti daar nu gestopt is denk ik dat de trainer misschien wel een goeie aanvallende middenvelder in hem ziet!
Vind ik leuk
BassieN +6818
maandag 19 juni 2017 om 14:06
En met Nieuwkoop staat zijn vervanger al klaar!
Vind ik leuk
Bizzy +5787
maandag 19 juni 2017 om 14:07
Te hooggegrepen voor Karsdorp. Kan beter naar een Duitse subtopper gaan. Doodzonde als hij op de bank of tribune beland. Voor AS Roma is het een breedte aankoop.
Vind ik leuk
Pino61 +8396
maandag 19 juni 2017 om 14:10
Ben bang dat ie idd op de bank komt, zonde
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:07
Geweldige stap voor Karsdorp én Feyenoord. Al denk ik niet dat ie het niveau gaat aankunnen. Zijn vervanger gaat absoluut niet minder zijn en is al in huis.

#heerlijkdieeigenjeugd
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 14:07]
Vind ik leuk
Youri99 +4971
maandag 19 juni 2017 om 14:07
Oooh nee toch... Ik zie het al helemaal gebeuren... Over een half jaar speelt Oranje nog steeds met Veltman als rechtsback...
Niet omdat Veltman zo goed is maar omdat Karsdorp en Tete een domme keuze hebben gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:08
Stiekemerd en gluiperd en maar blijven vasthouden dat je van niets afweet en gewoon bij Fey. blijft ballen. Ik moest direct denken aan het liedje van drs. P de 'commensaal' een stiekemerd die alles deed wat God verboden had.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:10
Veel te vroeg, had je gewoon door ontwikkeld bij Feyenoord, ChamL
met Feyenoord spelen enz, hoezo
weer zo vroeg weg. Jammer voor Feyenoord, vind Nieuwkoop nog lang niet het niveau van Karsdorp.
Vind ik leuk
defons +1216
maandag 19 juni 2017 om 14:15
En wie gaat de nieuwe back worden hopen dat feyenoord door paniek niet zo gek is om die 10 miljoen voor haps te betalen.

Dan heb ik nog een betere tip haal troupee van utrecht veel jonger en meer een feyenoord speler dan haps en veel belangrijker veeeel goedkoper.
Vind ik leuk
Tilly +111
maandag 19 juni 2017 om 14:31
Haps is linksback, Troupee en Karsdorp rechtsback. Niet echt vergelijkbaar dus. Buiten dat staat met Nieuwkoop de vervanger al te trappelen.
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
maandag 19 juni 2017 om 15:10
Allebei niet halen, lijkt mij een veel slimmer plan :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:11
Dan kan Van Geel eindelijk eens stoppen met klagen dat er geen geld is en dat spelers teveel kosten.

Utrecht schroef de prijs maar op .....10 miljoen voor Amrabat ;)
Vind ik leuk
14forever +6718
maandag 19 juni 2017 om 14:13
Plus bonussen en 20% doorverkoop... :)
Vind ik leuk
14forever +6718
maandag 19 juni 2017 om 14:12
Volgens de fey supporters is de opvolger nog beter. Lijkt me dus een win win situatie. 15 miljoen is een beetje laag, maar kan je wel berghuis van halen en heb je nog steeds genoeg over.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 15:48
Ik weet niet waar je vandaan hebt dat Nieuwkoop beter is, maar zeker in aanvallend opzicht is hij dit niet. Als Karsdorp daadwerkelijk vertrekt, dan verdient Nieuwkoop zeker de kans als eerste rechtsback, maar 100% overtuigd ben ik zeker nog niet.
Vind ik leuk
14forever +6718
maandag 19 juni 2017 om 20:02
Dat heb ik begrepen uit de berichten hier op Vp van fey supporters.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 22:57
Oke, ik ben het er niet mee eens, maar ik praat dan ook alleen voor mezelf. Het zou best kunnen dat andere mensen meer in Nieuwkoop zien, maar vooralsnog geldt dat niet voor mij.
Vind ik leuk
14forever +6718
dinsdag 20 juni 2017 om 02:48
Denk dat dat bijna voor elke speler geldt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:13
Supermooie transfer... kan slagen daar!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:14
Niet normaal als hij weggaat voor minder dan 20 miljoen.

Dit is echt een geode speller, nog jong en met een langlopend contract. Er zijn maar weinig spelers die sneller zijn dan deze jongen.
Vind ik leuk
defons +1216
maandag 19 juni 2017 om 14:17
Weet je wat ik niet normaal vind is dat feyenoord 2 miljoen bied voor ambarat dat is pas niet te geloven.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:06
dat mag je vinden. ik vond het niet normaal dat ze ziyech kregen voor 11 of 12 miljoen. maar is ajax toch gelukt.

oftewel: nooit geschoten is altijd mis.
Vind ik leuk
14forever +6718
maandag 19 juni 2017 om 14:18
18 -20 miljoen was de waarde in mijn ogen, dus 15 met bonusses en 10% doorverkoop. Kan wel eens hoger uitvallen dan 20
Vind ik leuk
Skan9 +147
maandag 19 juni 2017 om 14:24
Karsdorp zit nog in de talentpool. Helaas gaat er 20% af van de transfersom
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:28
Leuke transfer voor rikkert
Vind ik leuk
Teo Smith +12447
maandag 19 juni 2017 om 14:31
Nieuwkoop erin en klaar is kees. Deze kunnen we missen.
Vind ik leuk
poklane +2549
maandag 19 juni 2017 om 14:35
€15miljoen voor een 22 jarige speler met een contract tot 2021.... om te janken, iedereen lopen janken dat we de financiën van het nieuwe stadion nodig hebben om permanent met de Nederlandse top mee te kunnen doen maar ondertussen je spelers voor belachelijke prijzen verkopen. Jorgensen zal ook wel voor een belachelijke prijs weg gaan.
Vind ik leuk
feyeniels +15681
maandag 19 juni 2017 om 14:49
Het is wel een back he. Over het algemeen gaan die niet voor heel veel geld over de toonbank...

Dani Alves - 35,5 miljoen
Danilo - 31,5 miljoen
Johnson - 20,5 miljoen
Clyne - 17,7 miljoen
Aleix Vidal - 17 miljoen
Vrsaljko - 16 miljoen
Sidibé - 15 miljoen
Debuchy - 15 miljoen

Meer rechtsbacks die voor 15 miljoen of meer zijn getransfereerd kan ik niet noemen. Ik zou het dus wel een goede prijs vinden.
Vind ik leuk
poklane +2549
maandag 19 juni 2017 om 14:53
Tuurlijk, maar je moet ook niet vergeten dat de transfermarkt de laatste jaren op hol is geslagen. €18miljoen + bonussen of doorverkoop percentage waardoor je rond de €20miljoen uitkomt zou goed zijn.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:55
15 miljoen voor een blind dravend paard, die verdedigend veel te kort komt vind ik dik betaald.

Maar dat Feyenoord zijn huid zo duur mogelijk wil verkopen is logisch.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:36
Prima zo ik hoop dat het 20 mil wordt, maar 15 mil ben ik ook al tevreden mee
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:48
Leuk geld vangen maar deze jongen wordt dan in de winterstop waarschijnlijk alweer verhuurd. Doet er goed aan om nog seizoen in Rotterdam te blijven en CL te spelen. Nog jong zat....
Vind ik leuk
_AJAX_ +1970
maandag 19 juni 2017 om 14:54
Kun je lachen straks. Zijn meer spelers weg, dan dat ervoor in de plaats komt, en dan halen voor een paar miljoen een vlut speler op en dan zijn de centen op en dan heb je je team nog niet voor elkaar enzo zal Feyenoord het volgend seizoen doorsukkelen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 14:54]
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
maandag 19 juni 2017 om 15:07
Dat jij dat hoopt begrijp ik wel hoor :)
Maar ook volgend seizoen staat er weer een goed team.
Vind ik leuk
Jorchie +204
maandag 19 juni 2017 om 15:07
Zo'n beetje zoals ajax vorig jaar, en mogelijk dit jaar weer?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:46
Naja als doorsukkelen betekent dat je weer kampioen wordt, dit terwijl je net uit een crisis komt. Dan maar lekker doorsukkelen ;)
Vind ik leuk
_AJAX_ +1970
maandag 19 juni 2017 om 16:35
Met wie wil je dan kampioen worden dan? Je hebt er de materiaal erniet voor. De dekhengst die Feyenoord op sleeptouw nam, is vertrokken.
In de CL ga je net zo hard onderuit, en in de ED is het maar weer afwachten. Zo zal het nieuwe seizoen van Feyenoord eruit zien.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 16:36]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:05
Het is maar afwachten schrijf je om vervolgens te schrijven:zo zal het nieuwe seizoen eruit zien,wat is het nou?
Volgens mij moet iedere club maar afwachten hoe alles uitpakt slimmerik.
En omdat jij iets hoopt wil nog niet zeggen dat het ook gebeurd.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:22
Ben het met patrick eens. Je praat jezelf een beetje tegen.

En we hadden het over doorsukkelen. Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst gesukkeld? Ik denk dat ze veel dure spelers haalden en niks presteerde in de tijd onder Peter Bosz.
Uiteindelijk zijn ze er goed uitgekomen met een veel lagere begroting en schulden toch kampioen geworden tegen een ploeg die meer dan 100miljoen op de bank heeft.

Hoe het volgend jaar gaat weet niemand, ligt eraan wie er nog weggaan en wie er komen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1970
dinsdag 20 juni 2017 om 10:32
Het is perongeluk vorig seizoen kampioen geworden, terwijl het 18 jaar lang onzichtbaar was en daarvoor ook al ik weet niet hoeveel jaren niet kampioen geweest, en wederom zal het onzichtbaar zijn volgend seizoen, en daarvoor heb ik geen glazenbol voor nodig. Zoiets heet een kenner.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 14:28
2 jaar geleden heeft 'het' ,je kan ook Feyenoord noemen, wel de beker gewonnen, ik twijfel er niet aan dat we dit jaar een stapje hoger gaan en de EL league winnen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:55
Prachtige club voor Karsdorp.. daarnaast een topstad! Als Feyenoord 15 miljoen kan vangen, dan een grote strik erom heen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:02
Karsdorp kan best weleens een sensatie worden in Italië. Hij heeft een geweldige ass en blijft maar gaan.
Kortom die gaan we missen bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Basschot +1681
maandag 19 juni 2017 om 15:21
Heeft het te weinig laten zien bij Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:26
Niet mee eens. Hij had op het laatst last van zijn blessure, maar hij heeft een enorme drive. Ook cruciale reddingen van Karsdorp gezien.
Vind ik leuk
Basschot +1681
maandag 19 juni 2017 om 16:28
Dan zijn we het oneens. mijn mening Is dat Rick juist volgend seizoen had kunnen laten zien hoe goed hij is (en ook 1 jaar met Champions League).
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:45
Daar ben ik het wel mee eens ;)
Vind ik leuk
Nick Kools +12145
maandag 19 juni 2017 om 15:06
Prima, zowel voor Rick als voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Basschot +1681
maandag 19 juni 2017 om 15:19
Hoezo. Rick zal daar voornamelijk op de bank zitten. Laat hem maar eerst een goed sterk seizoen bij Feyenoord spelen en een echte leider worden
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:32
Entourage, dat zijn de mensen in je omgeving, je naasten. Zou zijn zaakwaarnemer niet onderhandelen? Geen moeilijke woorden gebruiken als je de betekenis ervan niet kent!
Vind ik leuk
ihvmmdk +3247
maandag 19 juni 2017 om 15:35
Heeft hij alweer 101 wedstrijden voor feyenoord gespeeld :D tijd gaat snel.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:45
uiteraard laten gaan . Hij is inderdaad 1 van de beste maar een rechtsback is goedkoper te vervangen. Ze moeten ook 3 buitenspeler halen nu Elia, berghuis en Kuijt weg zijn. een linksback is nodig een extra middenvelder en een spits als je kramer weet te slijten . Je hebt het geld ook nodig , clubs laten hun spelers niet meer zomaar gaan .
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:52
15 mil... veel en veel te weinig...
Vind ik leuk
lemon9 +491
maandag 19 juni 2017 om 16:23
Leuk voor hem weer een stap verder en een goede compettitie
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:39
Zwaar overschatte speler,komt zichzelf wel tegen in Rome.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:41
Mooie club voor Karsdorp,het is hem gegund,en zijn opvolger Nieuwkoop staat al klaar en als van Beek hersteld is hebben we 2 uitstekende rechtsbacks, allebij uit de eigen jeugd,dus voor deze plek geen speler kopen en compliment naar de eigen jeugdopleiding, goed verkopen en zorgen dat de opvolger kosteloos al klaarstaat, zo run je een topclub die financieel niet tegen het buitenland op kan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:44
Ik gun het hem enorm, en hopelijk valt de bedrag nog een beetje hoger uit. Feyenoord heeft de perfecte vervanger al in huis: Bart Nieuwkoop. Met het geld dat ze voor Karsdorp krijgen kunnen ze beter een speler halen voor de toekomst, en ik denk dan gelijk aan Troupeé.
Vind ik leuk
Mölby +765
maandag 19 juni 2017 om 17:01
Ze moeten 'm wel verkopen, ze hebben anders geen nagel om heen reet te krabben. Als je ziet welke spelers er op het verlanglijstje staan dan kunnen ze die miljoenen heel goed gebruiken. Of ze er sportief beter van worden is een ander verhaal.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 17:02
Even samenvatten:
Iedereen vindt de bedragen voor spelers van hun eigen club te laag
iedereen vindt de vraagprijs van andere clubs te hoog
Kortom,het is nooit goed.
Mijn mening:als men 15 miljoen vangt voor karsdorp kan men 3 spelers halen ,twee buitenspelers en een linksback,prima toch?
En of karsdorp het redt dat zien we vanzelf wel,Hoedt zou ook gaan falen (veel minder wedstrijden in de eredivisie achter zijn naam ) en zie eens:speelt nu in Oranje.
Vind ik leuk
Libero +2273
maandag 19 juni 2017 om 17:59
vind hem meer in engeland passen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:09
15 miljoen is echt te weinig
Vind ik leuk
fcu79 +1036
maandag 19 juni 2017 om 18:46
Mooi voor die jongen. En met die centjes kan Feyenoord eindelijk een normaal bod doen op amrabat
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:27
Prima overstap voor hem. Roma is geen topclub, maar net daaronder. Wel CL, betere competitie en meer druk. Karsdorp heeft meer dan honderd wedstrijden gespeeld voor Feyenoord, prijzen gepakt en international. Dan is een stap naar het buitenland een logisch vervolg.

Feyenoord incasseert een mooi bedrag. Vijftien tot twintig miljoen zou prima zijn. Dat incasseren ze ook vanuit de CL. Met dertig tot veertig miljoen aan extra inkomsten zou Feyenoord toch een stuk of vier gerichte versterkingen moeten kunnen halen. En dan geen afdankertjes zoals van Rhijn of Boëtius.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 19:28
Mooie club voor Karsdorp.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:31
Blij mee! Nieuwkoop maakte bij mij een goede indruk en hoop dat ze de verdediging nu zo laten. Mongool kan altijd nog naar het midden en dan Woudenberg kan dan op de flank
Vind ik leuk
palko +1511
maandag 19 juni 2017 om 20:59
Het is de kunst om een speler op het juiste moment voor de juiste som geld van de hand te doen. Ajax deed dat eerder al met Davy Klaassen. En Feyenoord volgt dat goede voorbeeld met de aanstaande transfer van Rick Karsdorp. PSV heeft daarentegen, vrees ik, te lang gewacht met het verkopen van Jetro Willems. Die na een slecht seizoen amper meer als 7 miljoen zal opbrengen. Terwijl geïnteresseerde clubs een tijd geleden minimaal het dubbele over hadden voor Willems
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 21:06
Rick blijf je bij de fonteinen uit de buurt ;)
Vind ik leuk
Mikel7 +30
maandag 19 juni 2017 om 21:09
15 miljoen voor een back die de basis elf niet gaat halen wss
Vind ik leuk
De Duif +104
maandag 19 juni 2017 om 21:35
Nu Nelom in de uitverkoop! Zou een zegen zijn.
Vind ik leuk
Founder +117
dinsdag 20 juni 2017 om 12:05
Heb helemaal niets met Feyenoord. Maar wat blijft er over in onze eredivisie competitie als spelers die een bal over net iets meer dan 3 meter kunnen passen, verkocht worden naar het buitenland. Vond Karsdorp juist een leuk ventje om naar te kijken. Fel, agressief etc. Jammer dat ie uit Ned vertrekt.
Zo zie je maar weer: Commercie maakt voetbal kapot.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Italiaanse krant signaleert Karsdorp in Rome voor medische keuring