Naam van Karsdorp blijft in Italië vallen: 'Verschil van drie miljoen euro'

Naam van Karsdorp blijft in Italië vallen: 'Verschil van drie miljoen euro'

maandag 19 juni 2017 om 10:38

De naam van Rick Karsdorp blijft rondzingen in Italiaanse media. De rechtsback van Feyenoord wordt aan een overstap naar AS Roma gelinkt.

Maandag melden zowel La Gazzetta dello Sport als transfermedium Gianluca Di Marzio dat AS Roma actief nadenkt over het aantrekken van Karsdorp. Volgens de bekende roze sportkrant hanteert Feyenoord een vraagprijs van vijftien miljoen euro. Technisch directeur Monchi, overgekomen van Sevilla, is een uitgesproken bewonderaar van de Oranje-international. 

Hij overlegt met de clubleiding of er een serieuze poging gedaan gaat worden. Di Marzio schrijft een bericht dat dezelfde strekking heeft. Dat de Romeinen versterking voor de rechtsbackpositie zoeken, is in ieder geval duidelijk. Tussen de vraagprijs van Feyenoord en het bedrag dat Roma in zijn hoofd heeft, zou drie miljoen zitten.

Bij Roma kan Karsdorp ploeggenoot worden van Kevin Strootman en Hector Moreno, die vorige week plotseling werd overgenomen van PSV.

Poll

Zou AS Roma een mooie club zijn voor Karsdorp?

(6185 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 10:47
Feyenoord kom op!
20 miljoen en nieuwkoop basis!!
Troupee kopen voor een miljoen of 5 en klaar!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:49
Troupee had toch verlengt bij Utrecht? Dacht dat ik dat laatst zag.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:26
Klopt, is ook niet goed genoeg. Nieuwkoop is prima vervanger.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:28
Eens, ik denk dat Nieuwkoop prima Karsdorp kan vervangen. Maar ze moeten wel een stand-in vinden. Misschien die Dumfries van Sparta.
Vind ik leuk
Nick Kools +12191
maandag 19 juni 2017 om 10:58
Niks Troupee kopen, zo goed is die niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:12
Ben ik met je eens.... is een leuke voor Utrecht.
Vind ik leuk
yuuup +5717
maandag 19 juni 2017 om 11:01
Feyenoord vraagt 15. Roma wil max. 12 betalen. Jij verwacht 20. Als er een emoticon voor achter je oren grabbelen bestond, had ik er hier nu 3 geplaatst.
Vind ik leuk
Jozef22 +359
maandag 19 juni 2017 om 11:10
Hij doet erop dat Feyenoord te weinig vraagt. En hij vind dat die minimaal 20 waard is. Ben het wel eens dat Feyenoord altijd te weinig vraagt in verhouding met PSV en Ajax.
Vind ik leuk
ELD070 +212
maandag 19 juni 2017 om 11:13
Dat heeft voorgaande jaren gewoon te maken heeft gehad met mindere financiële tijden. Ik ben benieuwd wat Feyenoord nu voor spelers gaat vragen nu ze zelf er financieel wat beter voor staan.
Ajax heeft genoeg op de bank staan en heeft het geld dus niet echt nodig, dan kan je hogere bedragen vragen.
Vind ik leuk
Pino61 +9131
maandag 19 juni 2017 om 12:33
Vraagprijs voor Karsdorp is 6 miljoen en bod is dus 3.
Als ik Feyenoord was zou ik m inpakken voor 4 en bidden dat ze ja zeggen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:15
Het gaat erom wat je realistisch gezien kunt vragen.... je weet wel, op basis van contractduur en salaris. Zolang we niet de salarissen op kunnen hoesten die Ajax en PSV wel betalen zullen de transfersommen achter blijven. Overigens zit er duidelijk een stijgende lijn in; de tijden dat we onze grootste talenten voor 5-6-7 miljoen moesten laten gaan zijn nu voorbij. Is het directe resultaat van het "bouwen" van MvG.
Vind ik leuk
Pino61 +9131
maandag 19 juni 2017 om 12:34
Mvg is Michael van Gerwen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:31
Klopt, wat de clubs kunnen betalen is niet meer normaal tegenwoordig. Als je hem niet persee kwijt moet dan moet je voor de absolute hoofdprijs gaan.
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 11:12
Ajo :--) Ajo ;--) Ajo ;---)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Ik vind 20 miljoen een mooi bedrag voor karsdorp..laat ze maar dokken en anders nog lekker jaar in de kuip hij heeft nog een lang durig contract dus dan lekker met karsdorp en CL in!
Hij hoeft niet weg ook al is hij de enige die we intern kunnen opvangen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:21
Dat roze vod geeft aan dat Feyenoord 15 miljoen zou vragen, maar er wordt zelfs 18 miljoen gevraagd.
Vind ik leuk
United +39113
maandag 19 juni 2017 om 11:26
Waar staat 18 miljoen?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:27
Niet hier in ieder geval ;-)
Vind ik leuk
yuuup +5717
maandag 19 juni 2017 om 11:30
Vast in het AD. Hahaha.
Vind ik leuk
yuuup +5717
maandag 19 juni 2017 om 11:29
Eén van de mooiste sportkranten ter wereld een vod noemen. Best arrogant.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:29]
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 11:08
Trouppee zou ik niet halen en zeker niet voor 5 miljoen. Dan zou ik eerder voor Dumfries gaan. Hij zal veel goedkoper zijn en kan prima als stand-in voor Nieuwkoop fungeren.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:16
Een speler die komt die moet in potentie minstens zo goed zijn als degene met wie hij de strijd aan moet gaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:16]
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 11:19
Vind jij die Trouppee zoveel beter dan Dumfries dan?
Ik geef toe, Trouppee heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar ook een aantal hele slechte. Tegen Feyenoord bijvoorbeeld speelde Elia hem helemaal zoek.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:19
Helemaal niet. Ik vind ze beiden niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:16
Ik vind troupee een prima rechts back en heeft pas verlengt dus moet wel iets kosten..
Die van sparta vind ik niet veel..maar ze kunnen er ook voor kiezen om hamer als back up te houden dat is wel t voordeligst..
Vind ik leuk
Vaag +2120
maandag 19 juni 2017 om 11:23
Ja precies, laten we er maar 25 miljoen van maken.
Vind ik leuk
Pino61 +9131
maandag 19 juni 2017 om 12:36
2,5 bedoel je?
Vind ik leuk
Vaag +2120
maandag 19 juni 2017 om 12:53
Voor 2,5 miljoen mogen ze Nelom hebben.
Vind ik leuk
Bdog +3449
maandag 19 juni 2017 om 10:48
15 miljoen komen brengen en anders geen bewondering meer uitspreken of vage interesse tonen a.u.b.
Gezeik!
Vind ik leuk
feyeniels +17878
maandag 19 juni 2017 om 11:10
Eens. Karsdorp ligt nog 4 jaar vast, heeft net verlengd en krijgt komend seizoen de kans zich in de CL te bewijzen. Dan zul je die 12 miljoen die nu wordt geboden komende zomer ongetwijfeld ook nog wel kunnen krijgen.
Vind ik leuk
Zultkop +2085
maandag 19 juni 2017 om 10:48
Inderdaad, minimaal 20 miljoen. Gewoon dokken!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:48
Ik denk niet dat Karsdorp tegen Bruno Peres op kan, als hij niet weggaat voorzie ik Rick van een bankerig seizoen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:50
tussen de 12 en 15 miljoen voor een back van een Nederlandse club is gewoon veel en een mooi bedrag
Vind ik leuk
Vaag +2120
maandag 19 juni 2017 om 11:27
Is best een mooi bedrag, maar niet voor een back van Feyenoord.
10-15 miljoen is prima voor bijvoorbeeld Haps van AZ.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:52
De duurste linksback van NL is van aanholt met 16 miljoen. Daarna komt Drenthe met 14 miljoen. Het is weliswaar een rehtsback, maar het geeft wel aan dat het een prima bedrag is.
Vind ik leuk
Objectief +2671
maandag 19 juni 2017 om 10:54
Zou een prachtige club voor Karsdorp zijn. De vraag is of deze stap niet al te vroeg voor hem komt. Verstandig zou zijn om na komende seizoen zo'n stap te maken.
Vind ik leuk
Chloe +570
maandag 19 juni 2017 om 10:56
Meneer v. Geel als je deze jongen wilt gaan verkopen dan maar voor de hoofdprijs.......kijk eens naar de overkant red. Overmars!!
max 25mil
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:58
Mooie club voor karsdorp maar die moet nog een jaar blijven en de sterren van de hemel spelen op Zuid. Het is een risico maar zou het toch doen als ik Feyenoord was. En verleng zijn contract nog een keer, minimaal een jaar.
Vind ik leuk
010Fr +816
maandag 19 juni 2017 om 11:05
17 miljoen is wel voldoende. Kunnen we het transfer geld gebruiken voor andere voetballers
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
maandag 19 juni 2017 om 11:06
Inderdaad hou je poot maar stijf Feyenoord minimaal 20 miljoen voor deze middelmatigen back! En 2 miljoen is inderdaad genoeg voor Ambrabat wat een middel matigen voetballer is dat zeg net 20 nog een 2 jarig contract en al internationaal de snot neus.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:08]
Vind ik leuk
Och jeh +1131
maandag 19 juni 2017 om 11:08
Jaartje blijven, Champions league voetbal meepikken, aantal wedstrijden in NL elftal spelen en dan is hij makkelijk 20 miljoen waard, de vervanger hebben we al met Nieuwkoop.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:14
Toch is hij dit jaar best wel door het ijs gezakt in Oranje en Europa. Vond hem bijzonder matig, maar tegen PSV weer heel sterk. Hij lijkt het vooral van zijn mega inzet te moeten hebben. Van de entourage en zo. En verdedigend vooral niet erg sterk.

Misschien is het toch niet verkeerd hem nu te verkopen voor een leuk bedrag als 15 miljoen. Kan je in Nederland toch wel leuke versterkingen mee halen en zo ruim zit Feyenoord duidelijk ook niet in de slappe was.
Daarbij: zijn vervanger vond ik vooral verdedigend veel minder kwetsbaar en zal met de nodige minuten ook wel 'ns een hele leuke back kunnen worden.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
maandag 19 juni 2017 om 11:16
Laat ze het lazurus maar krijgen in Rome
We hebben die door hun zelf gesloopte fontein ook al voor niks gerepareerd.
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 11:18
Als Feyenoord vijftien miljoen vraagt zal hij in ieder geval nooit meer opbrengen. Geen club die dan zegt: onze supporters hebben het over 20 miljoen, dus we verhogen de vraagprijs. Als ik Feyenoord was, en dat ben ik niet, zou ik vasthouden aan die 15 miljoen euro. Ze hebben dat geld misschien wel nodig, maar meer dan dat hebben ze een goed team nodig voor het komende seizoen en Karsdorp is een waardevolle speler voor Feyenoord.
Vind ik leuk
mcmodd +12080
maandag 19 juni 2017 om 11:42
Troupee heeft als elke jonge vent wat last gehad van wisselvalligheid. Bij Ten Hag mag dat, ben je ook niet gelijk je plaats kwijt. De trainer weet dat het blijven geven van vertrouwen meer helpt om spelers daar doorheen te helpen dan ze op de bank te zetten, daarvoor is hij dan ook veel te goed. Ik durf met iedereen de stelling aan dat als Troupee bij FCU blijft, hij komend jaar zichzelf in de kijker van de bondscoach speelt, ik durf er eigenlijk ook wel een fles goed port op te zetten. Dat deed ik met Toornstra ook en iedereen is gewaarschuwd: ik won 23 flessen heeel goede port.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:47
@feyeniels..ik kan imeens niet meer op jou reactie reageren dus doet maar zo..
Ben met je eens dat troupee weg gespeeld werd door elia maar dat werd arias nog veel erger en veel viezer ook..
Als elia zn dag had maakte hij iedere back in nederland met de gromd gelijk..
Dus ik zou daar niet zo naar kijken troupee is erg jong en kan nog veel beter worden..maar hoop in ieder geval dat Feyenoord karsdorp als ze hem verkopen dit wel voor een clubrecord doen.. aankopen hoeven van mij ook niet perc uit de eredivisie een goede goedkope voor mij onbekende uit verweggiestan vind ik ook prima..
Hoop wel dat feyenoord zich meer gaat richten op de spelers tot 23 jaar om ze nog voor een leuk bedrag kunnen verkopen ipv alleen maar spelers te halen die afschrijft
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:59
Rick zal ik je een goede raad geven doe het nog niet, blijf nog 1 of 2 jaartjes bij Feyenoord

wordt een steunpilaar voor feyenoord, eventueel vast RB bij Oranje, dan pas de stap maken.

Nu ga je daar echt niet aan de bak komen. je verdedigt nog te matig om je te meten de betere spelers in de grotere competities

het geld lijkt nu zeker leuk, maar let wel dat je waarschijnlijk op een zijspoor komt te staan in Italie.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:28
Niet onder die 15 miljoen zakken, dat lijkt mij al een koopje.
Vind ik leuk
Biigb +30
maandag 19 juni 2017 om 15:44
Deze man gaat niet naar forza Roma, Florenzi en Bruno Kaasdorp heeft daar niks te zoeken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Naam van Karsdorp blijft in Italië vallen: 'Verschil van drie miljoen euro'