Feyenoord-transferrecord niet uitgesloten: 'Tussen vijftien en twintig miljoen'

Feyenoord-transferrecord niet uitgesloten: 'Tussen vijftien en twintig miljoen'

maandag 19 juni 2017 om 22:17

Mikos Gouka sluit niet uit dat Rick Karsdorp voor een recordbedrag vertrekt bij Feyenoord. De rechtsback staat op het punt om voor miljoenen te verkassen naar AS Roma. De Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad zegt dat er flink onderhandeld wordt tussen de Rotterdammers en de Italianen.

'Karsdorp wordt waarschijnlijk voor een bedrag tussen de vijftien en twintig miljoen euro verkocht', schrijft de journalist op Twitter. 'Twaalf miljoen euro voor een international met een contract to 2021 is weinig. Een akkoord is er nog niet, maar ik sluit niet uit dat het een recordtransfer gaat worden.'

Als Karsdorp voor meer dan achttien miljoen euro verkocht wordt, is hij de duurste Feyenoorder in de clubgeschiedenis. Op dit moment is dat Dirk Kuyt, die in 2007 voor een bedrag van achttien miljoen euro verkaste naar Liverpool.

Lees ook: Karsdorp gesignaleerd in Rome: transfer aanstaande

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 22:20
Twintig, twintig!!!!
Vind ik leuk
< Niels > +9372
maandag 19 juni 2017 om 22:24
Zou mooi zijn voor jullie, financiële klapper maken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:25
Ik zit nu al in mijn handen te wrijven, met 20 miljoen kunnen leuke aankopen worden gedaan.
Vind ik leuk
< Niels > +9372
maandag 19 juni 2017 om 22:27
Krijg je ook een deel dan dat je in je handen zit te wrijven haha :)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:28
Dat helaas niet, maar als seizoenkaarthouder is het altijd fijn om te weten dat er poen is om aan de selectie te timmeren. :)
Vind ik leuk
< Niels > +9372
maandag 19 juni 2017 om 22:30
Inderdaad :) Beter te veel geld achter de hand hebben dan dat je op iedere euro moet letten die je uitgeeft.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:31
Breek me de bek niet open ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:35
Jullie hebben toch een rijke chinees;) ?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:40
Hij is inderdaad heel rijk ja, hij wel ;)
Vind ik leuk
Noudyo. +3482
maandag 19 juni 2017 om 22:48
Ach joh, Mikey Havenaar wordt toch zo verkocht voor 125 miljoen aan United
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:50
Dat moet hij ongeveer gaan opleveren ja.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:20
k heb ook wel een vervanger in die prijsrange, Michiel Kramer kost toevallig precies dat bedrag :p
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:21
Dan moeten we ff de spaarvarken gaan omkeren ;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:22
Dat was de prijs inclusief spaarvarken :p
Vind ik leuk
United +25010
dinsdag 20 juni 2017 om 00:23
125 miljoen bierdopjes?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:46
Laat me tanden heel alsjeblieft! Twintig, twintig.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:32
Precies in die situatie hebben we lang genoeg gezeten.
Voor nu proberen te bouwen, een paar jaar tot na de kerst meedoen om het kampioenschap, een paar keer overwinteren in de EL en van daaruit steeds verder.
Daar heb je dit soort transfers keihard bij nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 05:22
Pas op he. Dat is vaker mis gegaan bij jullie.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 08:03
Ik heb vertrouwen in mijn cluppie. :)
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 09:07
Wie "allemaal" bijvoorbeeld ?
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:11
Boëtius, Berghuis, Amrabat, Larsson, Van Persie en misschien ook nog Haps.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:17
Ja, mooie spelers, maar welke kun je nu voor die 20 miljoen halen denk je uit dat rijtje ?
Feyenoord krijgt veel geld en terecht, denk ik, maar alles kost ook een vermogen, bedoel ik.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:22
Op Haps na, alle vier, Boëtius en Amrabat ben je ongeveer 6 miljoen verder. Berghuis voor denk ik 5 miljoen misschien 6. Van Persie zal met nog 1 jaar contract ook niet duurder zijn dan 4. Dan zit je op in totaal 16 miljoen.

Haps zou ik niet meer dan 6-7 miljoen betalen maar dat haal je met die 20 miljoen net niet. Als je ook de salarissen ervan wil betalen zouden de eerste vier spelers van die 20 miljoen zeker allemaal haalbaar zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:30
Leuke ideeën en suggesties, ik hoop dat het lukt, succes !
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 12:27
Thank you!
Vind ik leuk
T&T +2800
maandag 19 juni 2017 om 23:20
Ik weet nou niet je het serieus bedoeld ofdat dit sarcastisch​ bedoeld is.
Vind ik leuk
< Niels > +9372
maandag 19 juni 2017 om 23:54
Dat ik zeg dat het mooi is dat jullie een financiële klapper gaan maken en dat het mooi is om niet meer op iedere euro hoeft te letten meen ik oprecht. Hoe meer geld Nederlandse clubs kunnen uitgeven des te beter.
Vind ik leuk
T&T +2800
dinsdag 20 juni 2017 om 00:04
Duidelijk...dankjewel!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:22
20 cent?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:23
Nee speciaal voor jou, miljard euro :p
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 23:38
ik hoop het ook. Ik hoop dat alle Nederlandse clubs veel geld pakken voor hun spelers.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:21
Van dirkie. Das dan best lang geleden he
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:21
Tsja, zo lang geleden die voetbalt niet eens meer ;)
Vind ik leuk
J Kiprich +5019
maandag 19 juni 2017 om 22:33
Erger nog die ging in 2006!
Vind ik leuk
010Fr +362
maandag 19 juni 2017 om 22:21
Als mvg 20 haalt dan krijgt hij een standbeeld.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:22
Zeker weten en ik maak hem ook zelf. Alleen kan het niet groter dan 10cm, meer doet de 3d printer niet. Maar die zet ik dan op mijn bureau:)
Vind ik leuk
Pino61 +1927
maandag 19 juni 2017 om 22:27
Weer die Michael van Gerwen, wat heeft die er nou mee te maken ?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:36
Ook hij verdient een standbeeld!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:47
Dacht precies hetzelfde, moest nog even zoeken of er ergens 'meer voor mannen' stond..
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:47
zit maar een standbeeld voor wie Jorien van den Herik zet daar maar een levens groot standbeeld voor neer ,nog bedankt Jorien dat jij en niemand anders ons uit het hol van de Leeuw hebt gered !!!!! En dat we nog bestaan , niet tegenstaande dat Martin en Gudde het heel goed doen !!
Vind ik leuk
T&T +2800
maandag 19 juni 2017 om 23:22
Amen!
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 00:36
zit je in de kerk of moskee ?? Halleluja , Robin komt toch terug jongen wat zouden wij Feyenoorders er geweldig blij mee zijn , T&T bedankt voor je reactie ,wel te rusten en droom maar lekker over onze Robin topscorer aller tijden
Vind ik leuk
T&T +2800
dinsdag 20 juni 2017 om 00:51
Top!
Dankjewel en welterusten.
:-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:21
Zou mooi zijn!!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:23
en daar dan op de bank zitten... echt hele slechte keuze als Florenzi niet weg gaat
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:32
florenzi gaat naar middenveld terug
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:24
Zo van Seumeren drijf de prijs eens op voor Amrabat :) geld zat in 010
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:26
Is de duurste uitgaande transfer van Feyenoord maar 18 miljoen??? Die leveren ook maar weinig topspelers af dan..
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 22:26]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:31
Wil je nu een taart of liever een sticker niksnut. Zo graag ze likes willen scoren op een voetbalsite. Dat noemen wij hier kansloze stumperds.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:39
Het verbaasd me gewoon. Bij ons krijgen we dat voor de gemiddelde speler, de meeste supporters zijn zelfs teleurgesteld als een sterkhouder wordt weggekocht voor zo'n bedrag met nog een langdurig contract, maar hier wordt het met gejuich ontvangen. Zie je het contrast?
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 22:39]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:50
niets aan toe te voegen!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:00
en toch kampioen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:27
Goed zo! Is de oorlogskas van Feyenoord ook op orde. Hoop dat ze de scouting op orde hebben om ze gerichte aankopen te doen die ook een échte versterking zijn. En met alle respect niet een oud speler van het kaliber Boëtius.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:12
Sterker nog, niet het kaliber boetius maar the man himself word gescout :D
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:29
Nou op Krasdorp!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:31
12 plus bonussen=15! bronnen,alles wat met roma te maken heeft,,ben zelf italiaan en romanista,
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:40
Zou mooi zijn als het waar is. Maar AD heeft het vaak mis.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:40
Doet die toch niet slecht die van Geel, en dan te bedenken dat hij 365 dagen geleden nog dozen naar zijn hoofd kreeg voor wanbeleid haha
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 22:46
Toch een aardig bedrag wat ze ervoor gaan krijgen .
Vind ik leuk
Vato75 +68
maandag 19 juni 2017 om 23:04
Wou net zeggen 12 miljoen had wel beetje afgang geweest
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:22
laat me niet lachen tussen 8 en 12 mij meer is hij niet waard om mag 010 kampioen zijn geworden spelers zijn niets waard . volgende kampioenschap over 18 jaar de volgende maal. dit jaar dankzij KNVB
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:38
Er zijn wat trieste reacties voorbij gekomen vandaan, maar ik schat deze op een top 5 opmerking. Wat mij betreft zelfs top 3.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 23:46
zou wel erg overdreven zijn 20 miljoen, de helft lijkt me een prima prijs.
Vind ik leuk
darmianto +3964
maandag 19 juni 2017 om 23:54
Goeie zaak! Kan dit als Ajacied alleen maar toejuichen want hoe meer clubs in Nederland kapitaalkrachtiger worden hoe beter en met een paar van dit soort transfers heeft Feyenoord genoeg geld om slim te investeren en misschien in de CL ook wat kan neerzetten, 2e of 3e plek en wie weet!

Afgezien van of hij dat waard is, zijn zat mensen die 27 miljoen voor Klaassen ook te veel vinden maar uiteindelijk bepaald de transfersom de waarde.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 23:55]
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:54
Gourka toch? En het zou on topic een prachtige transfer zijn. Jammer, maar wel een mooie financiele klappert.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-transferrecord niet uitgesloten: 'Tussen vijftien en twintig miljoen'