Zoektocht via LinkedIn lijkt te slagen: 'Verschillende clubs hebben zich gemeld'

    Zoektocht via LinkedIn lijkt te slagen: 'Verschillende clubs hebben zich gemeld'

    dinsdag 27 juni 2017 om 11:23

    Voormalig De Graafschap-verdediger Tim Linthorst werkt binnenkort een stage af bij het Ierse Shamrock Rovers. De 22-jarige Linthorst mocht onlangs transfervrij vertrekken uit Doetinchem en kwam vervolgens in het nieuws toen hij via LinkedIn een nieuwe club zocht.

    "LinkedIn heeft zeker meegeholpen, want er hebben zich op die manier verschillende clubs gemeld", laat de centrale verdediger weten aan De Gelderlander. Linthorst gaat de komende tijd proberen om een contract af te dwingen bij Shamrock Rovers, de huidige nummer vier van Ierland die binnenkort in de voorronde van de Europa League speelt. "Maar zover is het natuurlijk nog lang niet. Ik moet mezelf eerst zien te bewijzen, dan zullen we wel zien of ze met een interessante aanbieding komen."

    Linthorst mag zichzelf bewijzen tijdens oefenwedstrijden tegen gerenommeerde clubs als Celtic en Burnley. Daarnaast zou het Schotse Hamilton Academical geïnteresseerd zijn in de verdediger. Linthorst is hoe dan ook optimistisch over zijn buitenlandse avontuur. "Mogelijk opent het avontuur ook nieuwe deuren, want er zullen ook andere clubs op de tribune zitten."

    Lees ook: Zaakwaarnemers duiken massaal op 'LinkedIn-verdediger': "Nooit eerder gebruikt"

    Plaats een reactie

    dinsdag 27 juni 2017 om 11:23
    Hoop dat die jongen een leuk avontuur vind. Vond hem persoonlijk te traag. Vooral op de eerste meters. En hij mist scherpte. Natuurlijk ook pas zijn eerste stapjes in het betaald voetbal. Kan allemaal groeien. Succes Tim!
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1804
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:22
    Vind de verhalen altijd leuk als spelers (die van JL niveau zijn) een beetje rond re wereld trekken en ervan genieten dat ze op z'n manier hun geld kunnen verdienen!

    Laatst nog een speler die naar Thailand (?) is gegaan door een Youtube video en Jos Hooiveld heeft op deze manier zelfs nog een basisplaats tegen Arsenal gekregen nadat hij in de 3e league bij Southampton is begonnen. Prachtig!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8902
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:51
    Op elk vlak miste bij wat.....
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1427
    dinsdag 27 juni 2017 om 11:24
    bij deze bied ook ik mijn Eigen aan voor de voetbalwereld.
    rechtsbenig
    snel
    behendig in de kleine ruimte box 2 box player.
    vraag niet veel aan salaris, 75000 nette per jaar is voldoende ook voor op de bank.
    3de helft is mijn beste helft...
    Vind ik leuk
    Cappie +6970
    dinsdag 27 juni 2017 om 11:32
    Ik ben links- en rechtsbenig. Niet allebei even goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 11:34
    Ons plaatselijke seniorenelftal kan nog wel een speler als jijzelf gebruiken. Wat we kunnen bieden:
    basisplaats (door chronisch gebrek aan wisselspelers)
    uitzonderlijke trainingsaccommodatie
    een team dat je de nodige concurrentie kan bieden om je te doen groeien in je 3e helft kwaliteiten
    Dat alles voor slecht 50e contributie per kwartaal!
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1427
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:59
    wanneer kan ik op stage?
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 13:30
    Eind Augustus begint de voorbereiding (oftewel, een enkele training). Je bent van harte welkom
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 11:38
    Leuk voor die jongen, maar om eerlijk te zijn van het niveau FC Oss/Achilles/Dordrecht.

    Niet voor niets werd zijn contract niet verlengd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 11:45
    Als de aanbieding goed is. Oké....
    Vind ik leuk
    DubRtd +15211
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:32
    Moet je opschieten vriend, competitie is over in november.
    Spelers tekenen hier contracten voor 9 maanden,
    Ik zou mijn heil maar in Schotland zoeken.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8902
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:50
    Was slechtste centrale verdediger van de selectie, zelfs te lomp voor de Graafschap..... Zegt genoeg lijkt me
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 14:49
    Eigenlijk stond hij er alleen maar in omdat Vreman toen per se een linkspoot erin wilde hebben staan. Nou...je kan dan beter een rechtspoot erin zetten die beter is...
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 12:57
    Kan me de wedstrijd Oss thuis herinneren toen hij zich liet dollen op de middenlijn waarna het hele veld open lag en Oss scoorde. Zouden die clubs ook die beelden hebben?
    Vind ik leuk
    dinsdag 27 juni 2017 om 14:50
    Hoop ik niet voor hem...
    Vind ik leuk
    14forever +8504
    dinsdag 27 juni 2017 om 15:03
    Nou nou gelijk.topclubs achter je.aan, ga ook maar.ff.linkedin gebruiken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zoektocht via LinkedIn lijkt te slagen: 'Verschillende clubs hebben zich gemeld'