'PSV vist achter het net: doelwit van 10 miljoen verkast naar Liverpool'

'PSV vist achter het net: doelwit van 10 miljoen verkast naar Liverpool'

zaterdag 15 juli 2017 om 20:19

PSV kan de komst van Andy Robertson naar Eindhoven uit het hoofd zetten. Volgens Engelse media was de linksback van het gedegradeerde Hull City in beeld om Jetro Willems op te volgen. Robertson (23) koerst af op een transfer naar Liverpool. 

Dat schrijft boulevardkrant The Daily Mirror zaterdag. Hull en Liverpool praten over een transfersom van ongeveer tien miljoen euro. Robertson was afgelopen seizoen een van de weinige lichtpuntjes bij Hull. The Tigers eindigden op de achttiende plek in de Premier League en zijn komend jaar actief op het tweede niveau van Engeland. 

Liverpool-manager Jürgen Klopp zoekt al een tijdje naar een nieuwe linsback. Afgelopen seizoen speelde James Milner op die plek bij The Reds. Hij is een rechtspoot die liever op het middenveld staat. De Spanjaars Alberto Moreno is door Klopp gewogen en te licht bevonden. The Daily Mirror verwacht dat Hull en Liverpool binnen een week een akkoord hebben over Robertson.

In Eindhoven gaat de zoektocht naar een nieuwe back dus door. Dat Willems vertrekt, lijkt zeker. Eerder deze week zei hij 'liever vandaag dan morgen' te vertrekken

Plaats een reactie

Blindsy +2584
zaterdag 15 juli 2017 om 20:23
Tja, al zou Bournemouth interesse hebben, dan ben je als NLse club al gezien. De harde realiteit in het moderne voetbal.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
zaterdag 15 juli 2017 om 20:26
Al bleef hij bij Hull heb je als Nederlandse club geen kans.

Als Nederlandse club heb je helemaal geen kans op basisspelers in Engeland.
Vind ik leuk
Blindsy +2584
zaterdag 15 juli 2017 om 20:30
Nee, eens. Bij Hull kan hij ook rond de 1,5 miljoen per jaar vangen. Dat zal als degradant zelfs nog meer zijn. Snap die berichten nooit zo. Het is gewoon non-nieuws. Engelse spelers komen gewoon niet, klaar.
Vind ik leuk
palko +1511
zaterdag 15 juli 2017 om 21:41
@Blindsy, en ze komen niet omdat ze zo geweldig goed zijn, maar omdat ze te veel betaald krijgen voor hun presteren. Het zijn vooral de Engelse clubs die het voetbal naar de knoppen helpen.
Vind ik leuk
Blindsy +2584
zaterdag 15 juli 2017 om 23:46
110% Mee eens. Even heb ik gedacht 'je kunt ze niet allemaal opstellen'. Kortom, je kunt niet iedereen kopen.. maar dat blijkt niet waar te zijn. Want je kunt toch gewoon kopen om ze in je jeugdteams te laten spelen, evt. te verhuren? Clubs als City en Chelsea schijnen op die manier gewoon 100 spelers op de loonlijst te hebben staan... belachelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
zaterdag 15 juli 2017 om 20:41
Idd maar Liverpool of PSV dat is wel een groot verschil ..
Vind ik leuk
Blindsy +2584
zaterdag 15 juli 2017 om 20:48
Klopt, maar het gaat soms zelfs om spelers die liever in het Premiership blijven dan dat ze Engeland verlaten.
Vind ik leuk
Santi +15650
zaterdag 15 juli 2017 om 21:37
premiership is Schotland, je bedoelt natuurlijk de Championship ;)
Vind ik leuk
Blindsy +2584
zaterdag 15 juli 2017 om 23:41
Doe ik het weer! ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 20:34
Die Alberto Moreno is ook echt een dramatische voetballer, als nieuwe linksback kom je daar in een gespreid bedje...
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 20:35
Was al lang bekend dat die naar Liverpool ging, begreep ik weinig van de geruchten met PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 20:43
Spanjaars? Lekker hoor :-p
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 20:54
Alsof psv serieus een back uit engeland voor 10 miljoen zou zijn gaan halen.......
Als je daarin gelooft ben je nie goed in je pannetje
Vind ik leuk
Gizmo +3412
zaterdag 15 juli 2017 om 21:02
Ach met een leuke constructie wellicht
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 21:06
Talentvolle back, heel jong en de nodige ervaring. Prima speler voor Liverpool als back-up.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 21:59
Michael Ball. Nooit meer!
Vind ik leuk
daaheej +537
zaterdag 15 juli 2017 om 22:57
ze moesten ook nie denken dat ze dat ging lukken
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 15 juli 2017 om 23:08
Dan speel je liever in de Premier League. Helemaal als je net gepromoveerd bent.
Vind ik leuk
daaheej +537
zaterdag 15 juli 2017 om 23:29
ja en wie wil er nou bij psv spelen
Vind ik leuk
United +39600
zaterdag 15 juli 2017 om 23:32
Weet jij het?
Vind ik leuk
Niellie078 +20242
zaterdag 15 juli 2017 om 23:43
Ja de afdankertjes van Ajax
Vind ik leuk
daaheej +537
zaterdag 15 juli 2017 om 23:45
zelfs die liever niet maar die hopen op speeltijd tussen spelers van ongeveer hun niveau
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:07
Een "nieuw " ? lid en al meteen een vrij grote bakkus voor een volger van een club die al 3 jaar op rij de Sinaïwoestijn imiteert....
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 00:08]
Vind ik leuk
daaheej +537
zondag 16 juli 2017 om 00:19
nee reageerde gwn nooit op berichten ofz maar gelukkig gaat t super goed met jouw cluppie en worden ze ook bijna net zo vaak kampioen als mijn cluppie
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:51
ach jee ...we hebben er weer 1 die altijd leest maar nooit reageert.....


Houdoe en bedankt maar wir dan
Vind ik leuk
daaheej +537
zondag 16 juli 2017 om 00:58
voor als je t nog niet wist t is een site voor voetbalnieuws en dat volg ik hier op. en niet alle zinloze discussies zoals deze.......
Vind ik leuk
robery +2092
zondag 16 juli 2017 om 01:57
Waarom ga je dan door met deze discussie?
Vind ik leuk
daaheej +537
zondag 16 juli 2017 om 02:10
eigk was dit een beetje zo van heyyy ik stop deze discussie want dit heeft geen zin dus ja
Vind ik leuk
robery +2092