Heerenveen-verdediger zoekt club: Ik speel liever op het hoogste niveau

Heerenveen-verdediger zoekt club: "Ik speel liever op het hoogste niveau"

zaterdag 15 juli 2017 om 22:26

SC Heerenveen-back Caner Cavlan heeft nog geen idee waar zijn sportieve toekomst ligt. De verdediger zou een transfer naar NEC deze week hebben laten schieten. In gesprek met Omroep Gelderland geeft Cavlan aan dat een overstap naar Nijmegen nog steeds tot de mogelijkheden behoort. 

"Ik houd alle opties open. Ik zou best willen, maar liever speel ik op het hoogste niveau. Maar ik heb NEC zeker niet afgeschreven. Een mooie club, maar er speelt nog meer", aldus Cavlan. De vleugelverdediger werd in het afgelopen halfjaar door Heerenveen verhuurd aan Şanliurfaspor. 

Opvallend genoeg zei NEC-directeur Tom Oversier vrijdag dat er wat hem betreft een streep gezet kan worden door de komst van Cavlan. "Hij ambieert om in Turkije te spelen. Op basis daarvan hebben we gezegd: prima, dan gaan we niet doorpakken met jou en schakelen we door. We vinden het een interessante speler, maar je moet wel voor de volle honderd procent voor ons willen spelen."

Cavlan (25) heeft in het Abe Lenstra Stadion een contract tot medio 2018. 

Plaats een reactie

zaterdag 15 juli 2017 om 22:30
Ik denk dat hij nog wel eens naar PEC kan komen. Kvida wordt waarschijnlijk verhuurd , daarom zoekt Nijkamp een nieuwe linksback naast Koppers. Wie weet..
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zaterdag 15 juli 2017 om 22:39
zou een prima versterking zijn .. snap ook niet dat Heerenveen hem zomaar laat gaan .. kijk graag naar hem leuke speler voor alle clubs buiten de top 5
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:22
Dan heb je toch echt te weinig wedstrijden van Hveen gekeken, waarin hij speelde. Aanvallend is het prima, en hij heeft een geweldige trap. Maar verdedigend is het oh zo matig. Het is gewoon geen linksback. Stel je hem als linkermiddenvelder op, in een 4-4-2 systeem dan is het een prachtige speler.
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zaterdag 15 juli 2017 om 23:23
Ik ben zelf een aanvaller dus niet zo gek dat ik naar het aanvallende gedeelte kijk.. en daar vond ik hem vaak in uitblinken
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:29
Mee eens, maar dat kon ik niet weten (:
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zaterdag 15 juli 2017 om 23:32
geef toch ook niet je bent er om elkaar te corrigeren .. ik hou van aanvallende verdedigers zoals karsdorp , Alves is verdedigend ook niet perfect maar dat maakt hij aanvallend en met positie spel ruimschoots goed
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:33
En anders kom je gewoon op VP, niveau is soms wel matig maar het heeft zijn momenten.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:37
Als hij na 10'en komt moet het lukken ;)
Vind ik leuk
Niellie078 +12873
zaterdag 15 juli 2017 om 22:40
wel momenten geen charmes :p
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:35
Als je nou wat eerder VVV geacepteerd had... Nu hebben ze Labylle van MVV.
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 22:43
Roda zoekt nog een linksback! :)
Vind ik leuk
RJC045 +71
zaterdag 15 juli 2017 om 22:51
Goede speler voor roda
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 02:36
VVV had interesse, daar zal hij wel bij uitkomen dan.
Vind ik leuk
Wally g +166
zondag 16 juli 2017 om 09:11
Buikspieren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Heerenveen-verdediger zoekt club: "Ik speel liever op het hoogste niveau"