'Mocht er een rijke club aankloppen, dan gaat PSV denk ik niet dwarsliggen'

'Mocht er een rijke club aankloppen, dan gaat PSV denk ik niet dwarsliggen'

zaterdag 15 juli 2017 om 23:44

Het zou Pierre van Hooijdonk niets verbazen wanneer Luuk de Jong voor 1 september verkocht wordt door PSV. Dat schrijft de oud-international in zijn column in Voetbal International. 

'Het zou me niet verbazen als ook bij PSV de kassa nog gaat rinkelen. En dan doel ik op een transfer van Luuk de Jong', steekt Van Hooijdonk van wal. 'Met de komst van Hirving Lozano voor de linksbuitenpositie, lijkt het me dat Jürgen Locadia zich weer op de spitspositie kan richten.'

'Locadia heeft dit jaar zijn contract verlengd en PSV heeft dus plannen met hem. Dus mocht er een rijke club aankloppen voor De Jong, dan denk ik niet dat de clubleiding dwars gaat liggen.' De Jong, aanvoerder in Eindhoven, heeft nog een contract tot medio 2020. 

Ajax
Ajax slaagt er vermoedelijk in om de juweeltjes van de club nog even binnenboord te houden, denkt Van Hooijdonk. 'Ajax zit in de gelukkige positie dat er geen financiële noodzaak is om nog meer spelers te verkopen. Vooral Kasper Dolberg en Davinson Sánchez zijn volop in beeld bij buitenlandse topclubs, maar ik hoef Marc Overmars niet uit te leggen dat zulke grote talenten in hun tweede seizoen alleen maar in waarde zullen toenemen.'

Poll

Moet PSV Luuk de Jong verkopen?

(2476 stemmen)

Plaats een reactie

Santi +17471
zaterdag 15 juli 2017 om 23:54
Mocht er één club aankloppen dan mogen we ons al rijk rekenen!
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
zondag 16 juli 2017 om 00:01
Haha ik hou van je eerlijkheid .. PSV supporters neem een voorbeeld aan santi:d
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:03
hij is 15 ...destijds zei ik ook wel eens domme dingen.....
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:04
Helaas voor je doe je dat nog veels te vaak.
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
zondag 16 juli 2017 om 00:07
Ben je 15 ? en als dat zo is lekker boeiend je zegt tenminste niet zoveel onzin als stratum.. die heeft geen gevoel zelfs niet als het om nouri draait
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:11
16 haha, maar persoonlijk vind ik de inhoudelijkheid ((vooral sterke)) belangrijker dan de leeftijd waarvan het komt ;)
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 00:13
Hij reageert noch positief, noch negatief over Nouri.

Daar kan en mag je natuurlijk geen kritiek op hebben. Als hij op wat voor manier neerbuigend had gereageerd op de situatie rondom Nouri, dan had hij echt een probleem met mij. Nu niet....
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:14
Gehoord van die rapper die zei dat ie zondde wegens t spelen voor joden? PFF schandalig toch?
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 00:17
Nee, ik lees niet alles. Waar en wanneer ging stratum zo verschrikkelijk in de fout dan?
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:18
Straat deed dat niet voor zover ik weet.

zoek op 'nouri zonde rapper ' ofzo en je vindt wel wat ik bedoel te melden
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:27
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/07/walgelijke-rapper-appa-appie-nouri-zondigde-die-hersenschade-is-een-teken-van-allah/

Deze...
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 02:01
Was echt een walgelijke reactie van die gast!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:26
http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/07/walgelijke-rapper-appa-appie-nouri-zondigde-die-hersenschade-is-een-teken-van-allah/
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:14
Ik heb helemaal niet gereageerd ..... das schijnbaar ook nogal een halszaak aan het worden voor sommige.

Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 01:16
Weet ik, niet voor mij.

[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 01:17]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:58
Lieg niet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:13
och jee gaan we zo n zondag krijgen?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 12:15
Hoop niet dat langspeelplaat nog langskomt...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 12:17
die is niet "weg" .... 1000% zeker.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 12:29
Heb hem al even niet meer gezien.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:35
Ik wel alleen weer met een ander account ... De reacties waren ook snel weer verwijderd door vp trouwens
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 13:36
Aha oke! Het is dat hij voor Ajax is maar anders haha.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:24
So ey!! Maak jozef maar niet boos hoor levensgevaarlijk die gozer!!
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 00:25
?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:57
Rustig. Niet iedereen heeft de krijgshaftigheid met de paplepel ingegoten gekregen. Nederlanders blinken al eeuwen uit in het bestrijden van water. In mijn ogen een noodzakelijke en sympathieke kwaliteit.
*sprak de humanist en anti-held
Vind ik leuk
Johan.l +3952
zondag 16 juli 2017 om 09:08
Nou Jozef, als er morgen in Eindhoven iets gebeurd wat ons shockeert, en jij negeerd het zou ik ook commentaar hebben! Zoiets is niet menselijk bij hij heeft hij afgedaan, ik negeer hem een die gefrustreerde zuiplap uit Eindhoven
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:02
was jij dat?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:57
Dan heb je niet alles gelezen idd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:37
Wat een hufter ben jij dan.

Als je anderen wilt doen geloven dat ik provocerende teksten heb geplaatst in nouri topics kom dan ook met voorbeelden.

Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:45
We weten allemaal hoe t zit.
Je hebt volledig afgedaan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:47
Dat dacht ik al : je bent ook nog eens een lafaard anders kom je wel met "voorbeelden".
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:49
Lekker doorgaan met schelden. Je laat je weer behoorlijk kennen. Lastig he, consequent je maskertjes dragen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:01
voorbeelden?! waar blijven ze ?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:04
We weten allemaal hoe t zit.
Je hebt volledig afgedaan.

Had niet gedacht dat je zo ver zou zakken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:07
voorbeelden ?! blufke 2.0 je beschuldigd al net zoals hij iemand valselijk.

[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 14:11]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:09
En huppaa, lekker doorhakken. Hufter, lafaard, blufke 2.0. en alles wat nog wel zal volgen. Je hebt jezelf weer lekker in de hand als iemand door je maskertjes heen prikt.

Succes dr mee. Je hebt volledig afgedaan. Erg sneu allemaal.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:10
Nog steeds geen voorbeelden?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:32
Stratumseind reageerde wel degelijk op de Nouri situatie. Ongekend triest zelfs.

Sowieso al kort na de ellendige gebeurtenis kreeg Ajax het verwijt dat ze maar wat stonden te kijken en wachten naast het veld terwijl Nouri daar lag. Iets waar ie later trouwens, eerlijk is eerlijk, wel iets van terugnam.

Vervolgens was hij met Stratumseind inderdaad stil.

Zijn alter ego echter, die schlagtenbummler of zo, moest ie wel gebruiken. In de topics van de loting EL bij Utrecht en PSV, provoceerde hij overduidelijk met de Nouri situatie. Dat was te laag voor woorden.

Beide accountjes zijn overduidelijk bezig met het provoceren naar alles wat Ajax en Ajacied is. Op iedere wijze. Toen ik hem daarop aansprak vanmiddag, gingen ze plots de conversatie met zn 2en aan. Nog nooit vertoond. Behalve nu natuurlijk.
Beide zijn ze vandaag van ochtends tot nu non stop online. Beide reageren met sneren. Zeker als het om Ajax gaat.

Stratum beschuldigt mij hieronder van het niet leveren van bewijzen. In een topic van afgelopen nacht waar niemand meer actief is. Nog geen 2 uur later is zn alter ego ook op komen draven in een ander account waar hij stelt dat ik 'ook' daar al niet met bewijzen zou komen. Die 'ook' was natuurlijk niet toevallig.

T is te triest voor woorden. Maar geloof maar niet dat Stratum zich kan inhouden als het om Ajax en Nouri gaat. Stratum zal alles gebruiken om te zieken. Ook dit. En dat is triest en sneu. Hij heeft voor mij volledig afgedaan met zijn eeuwige geziek.
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 19:47
Dat kan natuurlijk. Jij denkt dat Boemel en Stratum een en dezelfde zijn. Dat heb ik al eerder van je gelezen. als het zo zou zijn is het aardig gestoord, maar kan ik Stratum redelijk velen en het ego Boemel vind ik ronduit ergerlijk. Ik weet dat ze elkaar niet bijten, maar dat betekent nog niet dat ze een en dezelfde persoon zijn. Eerlijk gezegd wens ik me niet met zulk soort theorieën bezig te houden. Ik reageer op wat deze heren zeggen en ik kan weinig verkeerds over Stratum vinden in het geval Nouri. Wat die Boemel betreft: ik lees zijn onzin slechts als ik tijd over heb. Tijd dus om oeverloos gezeik van een persoon met ongeneeslijke interessantitus proberen te doorgronden. Als hij en stratum dezelfde zijn dan wordt het stukje verdomd knap opgevoerd, eerlijk is eerlijk... In het dagelijks leven ben ik uiterst allergisch voor types als Boemel. Hier ook.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:12
Het maakt mij verder ook niet zo veel uit. Mensen maken maar lekker meer accounts aan.
Maar dan keihard hier liegen en met een ander account trollen over zulke situaties vind ik sneu.

Inmiddels is t zo duidelijk als wat. Beide hele zondag online. Beide lekker op Ajax zieken bij tijd en wijlen, bij welke thema dan ook, en plots de dialoog aangaan, wat ze nooit eerder deden, als dr even wat over gezegd wordt.

T is triest. Maar dr is geen twijfel wie welke persoon is :-)
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 20:20
Nou, dat is dan mooi voor je als je gelukkig wordt van dat idee.

Heb dit idee van je een tijdje terug gelezen en ben vanaf toen uiterst kritisch geweest op beide heerschappen.
Als het een en dezelfde persoon is, dan levert deze uitermate goed vakwerk door de personages strikt authentiek te houden.

Nogmaals, ik walg van die Boemel en ik heb stratum niet over de schreef zien gaan in de kwestie Nouri.

Als er nou ergens in Spanje een dronken torretje met een gestoorde woordenschat zich nu lekker zit te verkneukelen om mijn bericht, dan wens ik hem veel geluk.

Maar ik wil toch opmerken dat ik je idee vergezocht vind.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 20:23]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:25
Gege dat mag. Denk ook niet dat het verder erg belangrijk is.
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 20:27
Klopt. Laat mij nu maar lekker tekeer gaan tegen die boemel en over biertjes en het beroerde PSV praten met stratum...;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:40
dat lijkt me een stuk leuker en verstandiger
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:11
verkoop geen onzin niellie , nu wil je doen voorkomen alsof ik rare dingen gezegd heb over het gebeuren rond nouri .
En dat is een grove leugen.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 01:15]
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
zondag 16 juli 2017 om 01:25
Dat zeg ik niet maar er helemaal niks over zeggen is net zo erg .. drink er nog een paar
Vind ik leuk
Eendracht +7797
zondag 16 juli 2017 om 08:58
Sorry maar hier wil ik even wat op kwijt:
Heeft niet iedereen het recht om zelf te bepalen hoe ermee om te gaan?
Wasrom MOET er iets van gezegd worden volgens jou?
Heb gewoon respect voor het feit dat iedereen hier op zijn eigen manier mee om gaat.
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 10:38
Dit ben ik met je eens hoor.

We leven in een vrij land en als niets zeggen in deze situatie ook al fout is, dan zijn we wel erg diep afgezakt.
Vind ik leuk
jaja_PSV +17387
zondag 16 juli 2017 om 09:47
Als hij niet reageert komt het door engerds als jij die meteen weer beginnen te zieken.
Twee dagen werd er niet geziekt rondom Nouri. En wie begint weer.. Jij.
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
zondag 16 juli 2017 om 09:56
Jij moet al helemaal niks zeggen uitdager .. ik ga er verder ook niet op in
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 10:48
Jaja reageerde gewoon meelevend en geschokt hier met geen venijnig woord erbij. Stratum reageerde niet. Wat moeten ze nu eigenlijk precies doen?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 12:07
Hij reageerde alleen waarom zijn medespelers niet bij hem gingen kijken. En dat hij dat wel had gedaan...
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 12:15]
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 14:04
Dat laatste zou dan dus zeker te prijzen zijn, toch?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 14:21
Zeker.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:03
Niellie078, er hebben zich meer mensen stil gehouden de laatste dagen. Daar kunnen heel veel redenen voor zijn. Als je oprecht en zonder oordeel vooraf belangstelling toont voor de redenen van Stratum, geeft hij je mogelijk een openhartig en eerlijk antwoord.
En ik doe alvast een poging.
Dag, Stratum, wil je de reden voor je zwijgen delen? Ik doe graag een aftrap. Op een korte uitwisseling na heb ik me stil gehouden omdat ik me over de drama's in het leven van anderen niet graag in het openbaar uit. Noem het gêne, noem het sprakeloosheid. Hoe zit dat voor jou?
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 10:04]
Vind ik leuk
Niellie078 +20184
zondag 16 juli 2017 om 10:07
misschien heb je nog gelijk ook .. heb geen hekel aan stratum ofzo soms kunnen we best wel lol hebben ..maar het valt me wel op dat hij stilzwijgend stil is
Dat verwacht je niet van iemand met een uitgesproken mening
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:09
Wie weet vindt je de reden alsnog uit.
Vind ik leuk
isnake +1419
zondag 16 juli 2017 om 11:10
Ik heb ook niet gereageerd, maar dat betekent niet dat het mij niet geraakt heeft wat er gebeurd is. Ik zie alleen niet in wat het voor een zin heeft om hetzelfde te doen als vele tientallen, of honderden anderen.
Want moeten we nu dan ook even kijken wie er medeleven heeft gepost bij de gestorven vrouwelijke ex-international van Den Haag? Bij Silvia Nooij? Die plotseling is overleden? Of is dat minder erg?
Sommigen posten niet, sommigen herhalen zich in elke draad die er over gaat. Iedereen gaat er anders mee om. En ik zie niet in wat er fout kan zijn, tenzij men zich respectloos uit ten opzichte van dit soort gebeurtenissen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:44
Zo is dat.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:32
Ja hoor dat wil ik wel .
(Misschien met alle consequenties van dien maar dat zien we wel.)
Toen het gebeuren op die bewuste dag ook in huize stratum doorsijpelde ben ik op internet gaan zoeken naar beelden en die ook uiteraard snel gevonden.

Ik heb het een paar keer bekeken en merkte daarbij iets raars op (in mijn ogen althans)
Ik heb daar een korte discussie met bijvoorbeeld hyena en ik geloof 2 cents over gehad.

Mijn "bevindingen" vonden het vreemd dat er tijdens het hele gebeuren wat lang duurde geen ajacied is gaan kijken . Mijn mening ( en daar zitten we hier op een forum toch voor?!) was dat ik al lang een keer polshoogte zou zijn gaan nemen als het mijn maatje betrof.

Niks schokkends niks provocerends dus en heb als "afsluiting " gemeld dat ik me afzijdig hou op de nouri topics .

Mede omdat ik zag dat er weliswaar vele (ook ajacieden) het met mij eens waren maar het was uiteraard weer "voer" voor de "anti stratums " om los te gaan.

Vanaf dat punt heb ik op geen enkel nouri topic meer gereageerd wat schijnbaar ook weer verkeerd valt....


Jammer dat er een paar zijn zoals arie en nielie die willen doen voorkomen dat ik provocerende teksten heb geplaatst.

Tussendoor zijn er nog een tiental "nieuwe" accountjes aangemaakt om mij voor rotte vis uit te maken die door vp ook weer prima verwijderd zijn.

Zeg jij het maar......
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:44
Dank voor je openheid, Stratum. Ik denk dat het inderdaad wijs was om terughoudendheid te betrachten. Daarmee heb je eraan bijgedragen dat het een aantal dagen rustig bleef en mensen alle ruimte konden nemen om hun emoties te delen zonder al te veel wanklanken. Jammer dat sommige loopgravens zo diep zijn dat er weinig ruimte voor een ander perspectief is.

Over de inhoud. Ik begrijp ook Ajacieden die in de emotie van het moment moeite hadden met je waarneming. Ik had je de vraag gesteld of je met een beperkte beeld-uitsnede het gedrag van staf/medespelers kunt overzien en een mening vormen over de adequaatheid van hun ingrijpen. Ik ben verder ervan overtuigd dat dit verschrikkelijke incident van A tot Z wordt geëvalueerd en dat de uitkomsten daarvan tot veranderingen leiden.

Cheers.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 21:37]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:12
Het wel of niet iets zeggen mag ieder zelf beslissen. Ieder weldenkend mens vindt het afschuwelijk wat er gebeurd is met die jongen. Aan de andere kant is het overlijden van die ADO speelster ook verschrikkelijk, daar lees je veel minder over. Respecteer elkaar dan hier op VP, je hoeft geen vrienden te zijn maar gun ieder zijn eigen clubliefde en eigen mening.
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 20:22
He boemler, je schijnt ontmaskerd te zijn. ....;-)

Hak nie van je verwaaacht hor.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:37
hahaha ik ok nie
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:12
das niet zo erg als spelers van je eigen club afzeiken.... zeker niet omdat je mede dankzij hem de laatste 3 jaar 2 x kampioen bent geweest.

Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:13
Daar heb je straatlogica voor:
"het zijn niet de kwaliteiten van de speler, maar de club waarvoor hij speelt wat uitmaakt hoe goed en waardevol een speler is"
Vorige zomer had je ze misschien kunnen foppen en 20 vragen, nu hooguit 2...
Luuk blijft een beperkte voetballer dat kan koppen.

Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:15
dat zie je verkeerd : daar heb je respect en waardering voor nodig. Zeker als het om mensen gaat die iets presteren wat je zelf niet kan.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:17
Als je spelers niet mag beoordelen omdat je 'het niet beter kan' (wat echt een enorme open deur is) Dan snap ik niet wat je op een voetbalforum doet, waar dagelijks wel spelers worden besproken.

Respect en waardering is iets anders.
Ik heb respect voor hoe ver hij t heeft geschopt, waardering en een goed gevoel over wat hij ons heeft geschonken.

Maar dan: in tegenstelling tot de oude heer Stratumseind heb ik ook beschikking over 'Realistisch denkvermogen' Waardoor ik in staat ben om te zien dat Luuk ondanks zijn oude hulp een matige voetballer is dat alleen kan koppen en korte passen kan geven. Met weinig aanvoer is hij al helemaal dramatisch.
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 00:19
heerlijk.. ga door. ik pak nog een biertje erbij.. ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:21
nou pas?
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 00:22
net pas klaar met mijn dienst..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:28
sjonge jonge wat een slavendrijver die baas van je
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 00:30
dat sowieso maar hij betaalt me prima hoor.. en ik kies er zelf voor.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:32
Beetje sm liefhebber dan?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:56
Viespeuk!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:04
Hilarisch dit


Begin weer ff een nieuwe want kom die oude op e.o.a manier niet meer in
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 01:05]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:06
vind je?
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:15
Ja als je mij een viespeuk noemt, noem ik jou dat ook ;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:19
jij hebt in ieder geval gelijk............
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 01:02
Alleen door een mooie vrouw ;-)
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:21
Laat hem smaken :) proost!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:20
Raar dat je hem in 14 en 15 zo bejubeld hebt als hij iedere keer weer scoorde... weliswaar onder een andere accountnaam destijds en met "typaids" zoals je dat zelf noemde maar ik zag maar wat vaak een juichkreet voorbij komen als ie er weer 1 gescoord had.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:23
Beetje apart maar ik ga er maar op in.
1 Ja ik was blij met zn inbreng en ben hem er nog steeds dankbaar voor. Maar toegegeven dat het niet komt door zijn 'fantastische voetbalkunsten' maar vooral aan zijn inzet en koppen (in periodes waar Willems fatsoenlijk ballen voorgaf)
2 Op VP heb ik de tijd niet gehad hem te bejubelen zoals je hier probeert te melden. Ik was te druk bezig de goals te vieren in het stadion.
3 in het seizoen 2013-2014 hebben we niet de beschikking gehad over Luuk de jong. Seizoen 15 en 16 wel
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:27
je hebt gelijk 15 16 maar desalwelteplus ben je in ieder geval in een paar minuten al iets genuanceerder en dat is prima.
Luuk heeft een kutseizoen gehad net als heel psv . Een spits en aanvoerder wordt daar als 1 van de eerste op afgerekend wat maar deels terecht was .
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 00:30
au... je parate kennis is niet top..
En dan nog durven hem te wijzen op nuance..

hahahahaha... mijn god wat slecht..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:34
ach ja seizoen 14-15;15-16 ;16-17 who give s a fuck hij snapt wa ik bedoel.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:33
Nouja het was niet alleen de vorm natuurlijk.
Zoet had n prima jaar
Arias was een vd besten
Moreno was een vd besten
Isimat tsja opbouwend matig
Willems wilt gwn niet werken
vGinkel was prima
Guardado niet geweldig, wel ok
Pröpper hele jaar matig
Pereiro doet echt geen flikker
Voorhoede te zwak bezet

Luuk: Voetballend gewoon te matig en totaal geen dodelijke spits. Als hij niet genoeg binnen kan koppen heb je weinig aan hem en dat kon je in 2015 ook al zien. Echter draaide PSV toen als n tierelier en gaf Willems in de vorm van zijn leven altijd geweldige voorzetten op kopkoning Luuk de Jong.

Luuk - koppen =/= PSV waardig
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:38
in 14-15 26 goals (alles bij elkaar) waarvan 12 met het hoofd
in 15-16 32 goals waarvan 15 met het hoofd.
iets meer als alleen maar koppen kan ie dus blijkbaar wel.....
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:39
Meevoetballen gaat hem echter geen windeieren leggen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:44
Klopt maar dat weet iedereen . De rest moet hem in stelling brengen.
Dat was in de seizoenen ervoor velen malen beter verzorgt .
Wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat we het mindere seizoen niet aan 1 man op mogen hangen.
Bovendien ben ik al helemaal het type niet wat eigen spelers af gaat zeiken terwijl ik al wat knakkers voorbij heb zien komen in die 40 plus jaren dat ik mijn clubke volg.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 00:47
Je eerste zin geeft dus precies aan dat ik gelijk heb..........

En nee ik geef Luuk niet de schuld van ons slechte jaar. Maar voornamelijk Brands en Cocu.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:01
Luuk is gewoon te vervangen. Dit is toch niet de spits waar je van droomt om in je team te hebben. Hij heeft het goed gedaan. Maar als het minder draait heb je niks aan hem. Dus kan je beter Locadia in de spits zetten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:04
Iedereen met uitzondering van mij is te vervangen
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:17
Er zijn genoeg mensen zoals jij!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:18
nee hoor ik ben one of a kind
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:06
Iedereen is one of a kind :-)
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:45
Hehe dat je nog denkt dat ik vervangbaar ben is schattig :)
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:58
Maar nu even niet...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:12
Heb je wel hoop op volgend jaar?
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:13
Voor Luuk of een kampioenscahp?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:19
Tja beidde, geloof je dat Locadia het gaat doen? Kan best hoor, is beter dan dat hij misbruikt wordt op de buitenkanten.
Weet dat je ook wel wat transfers binnen krijgt, maar alsnog inderdaad bedoel ik uiteindelijk het kampioenschap.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:22
Locadia is dodelijk maar loopt t risico op rooie kaarten want hij is enorm snel uit te dagen.
Lammers schiet vanuit elke hoek tussen de palen, dus die is een goede keuze als Locadia alsnog niet werkt.
Voor transfers alleen nog een CV(nog een), een Rechtsvoor en vervangers voor vertrekkers.

Kampioenschap? 30% kans. Ik schat Ajax sterker in
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:29
Ja ken Locadia maar een beetje, denk wel dat hij beter is in de spits zover ik weet.

Ik schat Ajax ook hoog in dit jaar, maar is niet vreemd gezien de bedragen die zij kunnen bieden. Is al knap dat Feyenoord vorig jaar kampioen werd.
Hoe zit het dan, 30% Feyenoord 30% PSV en 40% Ajax?
Of denk je dat er nog een underdog is.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:31
Ajax geef ik 65%, met de 30% van PSV heb je al 95%

Feyenoord geef ik 4,49% Voornamelijk wegens de verzwakking in de selectie en het feit dat Feyenoord ontzettend matig is in titels prologneren (eenmalig gelukt). Plus nuu missen ze het voordeel dat iedereen het jullie gunt nu de droogte is gekapt.
AZ+ Vitesse + Fean + Twente geef ik 1,5% samen. Denk niet dat ze gaan winnen maar ze hebben prima selecties en stunts zijn niet onmogelijk
Elke club daaronder is de kans ervan verwaarloosbaar
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:36
Had al zoiets verwacht :) was een mooi opzetje van mij he;)
Denk dat je over Ajax wel gelijk hebt, maar wie weet wil de trainer toch iets anders dan de spelers gewend zijn. Dan hebben we weer een voorsprong.
We zien het wel nadat de periode van kopen is afgelopen.
En dan gaan we merken wie het beste team heeft.
Denk dat Feyenoord wel meer kans heeft dan jij zegt, maar ook weer niet, maar komt meer door het verleden. Toen was elke wedstrijd kijken een foking strijd, je wist gewoon niet wat kon gebeuren.
Hoop dat die tijd nu voorbij is en we mee strijden om de 1e plek.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:40
Ik hoop dat Keizer zeker aan het begin (op de CL na ) enorm veel tekort gaat schieten wegens dat de speelstijl de spelers niet aanstaat ofzo of dat ze moeten wennen. Dat is onze grootste kans, zeker voor ons PSV (ons als in mijn ons niet de jouwe) als we in vorm kunnen geraken.

Feyenoord is n lastig verhaal want een of andere manier voelen ze niett aan als titelwinnaars voor mij, zeker aangezien ik maar 1x heb meegemaakt dat jullie m pakte en t enorm vierde als 'stunt'.
Hoop voor jullie dat Fey vaste top weer wordt, maar denk niet dat ze gaan prologneren.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:48
Ja dat is ook eigenlijk teveel verwacht van Feyenoord, vorig super goed gedaan, maar zijn wel basisspelers weg die daarvoor veel brachten, en dan alsnog was het maar op 1 punt.

Snap zeker wat je bedoelt, en daarom hoop ik ook mede dat Keizer even lekker foute beslissingen neemt :)

Ja 18 jaar is een lange tijd. Heel lang, te lang etc. Duurt nog even en dan een nieuw stadion voor Feyenoord en meer inkomsten, en denk dat dan pas echt een aansluiting plaatsvindt, iig kwa salarissen.
Nu kiezen spelers nog voor PSV of Ajax omdat ze meer verdienen, wie weet.
Zou mooi zijn als er weer een echte top drie zou komen. Ook al heb jij dat niet meegemaakt :)
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:53
Meer concurrentie, des te spannender t seizoen :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:58
Zeker weten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:16
Als ik de beelden van de oefenwedstrijd zie, verwacht ik geen al te grote veranderingen bij Ajax, zeker de verdedigende prestaties gisteren in ogenschouw genomen. De Ligt bleek gisteren een aantal keer te traag, in elk geval in de getoonde fragmenten. Ik denk dat de drie meer gelijk op gaan komend seizoen. En wellicht komt Utrecht dichter in de buurt. Verwacht in elk geval een spannend seizoen met hopelijk veel Europees succes.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 02:06
En die 0,01 % is voor? Utrecht...
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 02:06
OHJA! Utrecht moet bij Vifess Fean enzo in dat lijstje pijnlijke misser
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 02:17
Haha wou net zeggen. Die schat ik toch wel hoger in.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 02:19
toen ik az typte dacht ik al ik mis een ngrotere, en vites was niet satisfying enough voor die taak hhaa.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 02:22
Haha gelukkig ben ik er dan om even je geheugen op te frissen.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:29
Amen ;p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:43
Respect en waardering zijn 2 verschillende dingen..voorbeeld: ik respecteer luuk de jong voor wat hij psv heeft gebracht de eerste 2 jaar. Maar ik heb geen waardering voor waar hij momenteel mee bezig is.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:46
ik zeg ook nergens dat het 2 dezelfde dingen zijn.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:10
2..... meen je dat serieus? Dan hou hem maar voor in de breedte hoor. Hij levert minimaal 5 miljoen op omdat hij in 2 seizoenen meer dan 50 goals heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:12
2? Gaat over dat ik in het stadion zat en hem dus niet op VP heb bejubeld.


PS: LieverLoca 1 en Lammers 2 . voor Luuk geen ruimte
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:02
Haha
Vind ik leuk
Jerome +1247
zondag 16 juli 2017 om 08:52
Stratum is een toppertje. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:24
Euroknaller?
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:55
Wie wil Luuk in hemelsnaam kopen Pierre? Awe pierrefokker
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:32
Misschien kan hij hem aanbevelen bij Feyenoord ;p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:15
Hej even normaal doen gek!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:16
Daar is Pierre wel goed in ;)

Kazim was ook zo'n ideale schoonzoon.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:25
Nee, daar is hij niet goed in, hij heeft waarschijnlijk genoeg geld, maar anders was hij vast een uitstekende arbeider om deuren open te gooien :))
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:59
Opknappertje te koop ;)

Luuk is een 2e handsje met wat deukjes en krasjes.
Een opknapper dus........

Bellen na 16:00

Prijs: t.e.a.b
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:01
Brands is hiervoor vast ook wel voor 16:00 u bereikbaar zou ik zo denken ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 15 juli 2017 om 23:59
Voor een bedrag om en nabij de tien miljoen kun je hem prima laten gaan. Als het bedrag lager is gewoon lekker houden bij de club. Zeker voor die jonge gastjes is hij nog een prima speler die zeker wat toevoegt.
Vind ik leuk
Jozef +20836
zondag 16 juli 2017 om 00:19
Beetje wishful thinking, vind je niet?
Vind ik leuk
Morris +14420
zondag 16 juli 2017 om 00:20
dat kan hij.. alles is wishful.. realiteitstoetsing is zelden intact. ;-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:46
Hey Morris ouwe VP vriend hoe is het? Ook zo genoten van de afgelopen seizoenen in de eredivisie?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:17
Voor de kleedkamer bedoelt hij gok ik.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:19
Precies influence! Jij slaat de spijker op zijn kop.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 10:18
Nee ik vind hem zeker voor die jonge jongens nog wel wat toevoegen. Hij is één van de enige geroutineerde spelers die nog over is. voor 5mil zou ik hem dan ook zeker niet laten gaan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:00
Pierre op stichtelijke toon: 'ik hoef Marc niet uit te leggen...' Allemachtig, die gozer houdt van zichzelf.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:02
Wie moet er in hemelsnaam voor De Jong komen? Geflopt in het buitenland en afgelopen seizoen slecht gedraaid. Speelt ook niet in Oranje. Succes!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:34
China?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:03
Het zou mij ook niks verbazen hoor en vooral een luuk de jong die de penalty,s
Mist tegen een Amateur club.
Alsof de trauma van vorig seizoen al niet genoeg was.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:05
Die Luuk de Jong taak je aan de straatstenen niet meer kwijt!

Daarnaast gaan we er altijd maar vanuit dat spelers meer waard word, alleen spelers kunnen ook geblesseerd raken, 1 jaar ver boven hun kunnen hebben gepresteerd. Een prestatie als het behalen van de finale van de EL gaat Ajax dit jaar echt niet meer herhalen hoor. Worst case scenario is dat Ajax dit jaar Europees helemaal niet presteert en dan moet je ze voor (veel) minder verkopen.
Vind ik leuk
Butsbal +4259
zondag 16 juli 2017 om 00:08
Bel mar gereust
Vind ik leuk
Jossa +409
zondag 16 juli 2017 om 00:08
Heeft Pi-Air LSD gebruikt? Een rijke club die zich meldt voor Unlucky Luuk? Ik denk eerder aan een rijpe club zoals Sparta, Roda of Cambuur.
Vind ik leuk
Santi +17471
zondag 16 juli 2017 om 01:04
Twente of Graafschap omdat hij daar heeft gespeeld.
Vind ik leuk
Dee79 +1903
zondag 16 juli 2017 om 00:09
Hahaha dat denk ik ook niet al ligt het alleen aan hem, zonder aanvoer en voorzetten heb je niks aan luuk.
Dan is locadia veel effectiever dan luuk, ook veel beter in vrije trappen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 00:14
Goed teken toch, Luuk, Zoet, Willems weg voor de jackpot.

Het zijn makkelijk vervangbare spelers.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 00:23
Vind maar eens een rijke club die Luukske wil kopen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 01:19
Mede door Luuk is PSV na een periode van 7 jaar toch twee keer achter elkaar kampioen geworden. Heel PSV zat vorig seizoen in een dip. Wanneer Luuk dan niet de voorzetten krijgt is Luuk inderdaad een matige spits. Kijk er niet raar van op dat Luuk komend seizoen revanche gaat nemen en er gewoon weer 20+ in kopt/schiet.

Het is typisch Nederlands dat wanneer een voetballer een minder seizoen heeft dat supporters een speler direct gaan lopen afzeiken als of ie niks kan. Zo slecht is Luuk niet.

Veel PSVers schreeuwen steeds om top talent Sam Lammers, wat wanneer Sam Lammers er geen 20 maakt? Dan kraken ze die jongen ook direct af?

Geef Luuk twee buitenspelers die de voorzetten weten te geven en dan ben je zo goed als verzekerd van 20+ aan goals. Wedden dat heel het Philips stadion dan weer zingt en Luuk als een held zien?

[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 01:20]
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 01:33
Maar dat is ook terecht op het moment als je naar afgelopen seizoen kijkt. Luuk is een beperkte spits. Dus als het team niet loopt heb je niks aan hem. Natuurlijk heeft hij een groot aandeel gehad in de kampioenschappen. En dat waarderen ze daar ook. Ben het wel met je eens hoor dat het makkelijk afzeiken is. Maar als een speler slecht presteert mag je hem daar ook op beoordelen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 07:22
Een rijke club? Hoezo rijke Pierre? Ik geloof nooit dat de Jong onbetaalbaar is voor andere clubs.
Vind ik leuk
stollie38 +11872
zondag 16 juli 2017 om 08:45
Voor 10 euro en een krat bier.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:16
Krat bier is genoeg ;-)
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 12:16
Schültenbrau jonguhh
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:43
:-) ik ben meer van de Peroni :/)
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 16:02
Dat ken ik niet ;p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:14
Moet je toch eens kopen ;-)
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 16:16
Zal het wel een keer proberen. Ik drink over het algemeen nooit. Alleen met leuke gelegenheden.
Vind ik leuk
Maxidi +2729
zondag 16 juli 2017 om 08:10
Waar zou hij heen kunnen ???

Belgie, Zwitserland, Schotland, Cyprus....
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 12:17
Thailand, India, Australië?
Vind ik leuk
Libero +2263
zondag 16 juli 2017 om 08:43
Bij Manchester City zoeken ze nog een lijnentrekker voor hun jeugdcomplex. ;)
Vind ik leuk
stollie38 +11872
zondag 16 juli 2017 om 08:44
Pierre te veel op ofzo. Een rijke club voor Luuk,haha wat een grap. Bij Gladbach en Newcastle mislukt en daarom is PSV zijn plafond.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:16
VP: willen jullie dit topic ook even schonen van het slappe off topic ge-OH?
Vind ik leuk
pinkelman +2626
zondag 16 juli 2017 om 09:23
Alsof het allemaal zo eenvoudig is; hoe lang is Willems nu al bezig met een transfer. Buitenlandse clubs weten inmiddels wel dat het gros van de eredivisiespelers mislukt in het buitenland. Op de naam de Jong zat al een behoorlijke smet en nu het in onze Mickey mouse competitie zelfs ook al niet meer schijnt te lukken wordt het er alleen maar moeilijker op voor psv om zomaar even te cashen zoals van Hooijdonk schetst.

Dure jongens die maher, de Jong, Willems, Pereiro, etc.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 09:26]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 11:58
Gratis weggeven zelfs!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mocht er een rijke club aankloppen, dan gaat PSV denk ik niet dwarsliggen'