United dacht niet aan megatransfer: 'Tijd niet verdoen aan mission impossible'

United dacht niet aan megatransfer: 'Tijd niet verdoen aan mission impossible'

zondag 16 juli 2017 om 07:55

José Mourinho heeft een terugkeer van Cristiano Ronaldo bij Manchester United nog maar eens uitgesloten. Volgens de Portugese manager zijn The Red Devils nooit bezig geweest met de komst van zijn landgenoot van Real Madrid.

Ronaldo kondigde in juni na beschuldigingen van belastingfraude zijn vertrek uit de Spaanse hoofdstad aan. Onmiddellijk werd de 32-jarige aanvaller in verband gebracht met Manchester United, waar hij tussen 2003 en 2009 al zeer succesvol was. Mourinho ontkent evenwel dat er pogingen zijn gedaan om Ronaldo terug te halen naar Old Trafford.

"Ik ga mijn club niet vragen om tijd te verdoen aan spelers die een mission impossible zijn", zegt Mourinho tegen de BBC. "Ronaldo is zo'n belangrijke speler voor zijn club. Een speler met heel veel economische waarde. We konden geen reden bedenken waarom Ronaldo zou kunnen vertrekken."

United leek Alvaro Morata wel los te weken bij Real Madrid, maar die deal liep op de klippen door de torenhoge vraagprijs. "Het is jammer", reageert Mourinho. "Hij haalde onder mij het eerste elftal en ik heb een speciaal gevoel bij hem. Ik heb ervan genoten om zijn ontwikkeling te zien bij Juventus en Real. Maar we bereikten geen akkoord."

Plaats een reactie

Maxidi +2730
zondag 16 juli 2017 om 08:00
Moet je ook niet willen, beter haal je Bale.....
Vind ik leuk
kerel +848
zondag 16 juli 2017 om 11:10
ja idd.. maar liever nog ontslaan ze die kwal..
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:30
Inderdaad, zie veel liever iets van het oude united (giggs scholes ronaldo beckham vidic ferdinand etc)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 08:31
Het ligt denk ik niet aan de club maar Mourinho zelf is gewoon een lastig en irritant mannetje.
Daar staat hij is Spanje gewoon bekend om.
Ik denk daar Door de gun factor voor hem onder spelers vanuit Spanje gewoon
Lastig is nog lang niet iedereen is blij met hem.
Vind ik leuk
GaoYao +4452
zondag 16 juli 2017 om 09:26
Het is een spel tussen zaakwaarnemers en clubs. Het gesprek tussen de trainer en speler gaat over wat de verwachtingen zijn.. Het onderhandelingsspel doen de trainers volgens mij vaak niet zelf..
Vind ik leuk
Truth +2744
zondag 16 juli 2017 om 09:24
Ik las net dat United morata nog altijd niet heeft opgegeven
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 13:09
Haal dan nog een goede middenvelder of vleugelspeler erbij.
Vind ik leuk
Sanders +1642
zondag 16 juli 2017 om 16:13
BALE!
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 16:17
Dan zijn we volgend seizoen kampioen!! :D
Vind ik leuk
Sanders +1642
zondag 16 juli 2017 om 16:29
ik denk niet dat ze nog zo'n gigantisch bedrag neer gaan leggen voor een speler, maar het zou toch wat zijn he :]
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 16:34
Zal vast geen 100 miljoen zijn.
Vind ik leuk
Sanders +1642
zondag 16 juli 2017 om 16:41
je weet het nooit meer tegenwoordig :P
Ik vraag me ook wel af of real hem wel zou willen laten gaan.
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 16:47
Geld zat haha. Ja geen idee. Had wel een beetje het idee dat Zidane een beetje klaar met hem is. Ook omdat hij best wel blessuregevoelig is.
Vind ik leuk
Sanders +1642
maandag 17 juli 2017 om 11:02
Ja dat lijkt me ook de enige rede dat ze hem laten gaan ja. Kan ook schelen met de prijs :)
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 11:05
Ja hij zal vast nog wel rond de 70 a 80 miljoen zijn.
Vind ik leuk
Sanders +1642
maandag 17 juli 2017 om 11:07
Ja daar ga ik ook zeker wel van uit :-)
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 11:13
Had Costa die nu naar Juventus gaat ook wel graag bij United gezien.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:35
Ik denk niet dat CR op Mou zit te wachten. Iedere keer dat gedoe en negatieve spel.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 09:57
Lekker weer 4e worden joske
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 13:12
Had hem graag naar Manchester zien komen. Maar helaas dat zit er toch niet in.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

United dacht niet aan megatransfer: 'Tijd niet verdoen aan mission impossible'