PSV bereikt akkoord met Chelsea en haalt Van Ginkel opnieuw naar Eindhoven

PSV bereikt akkoord met Chelsea en haalt Van Ginkel opnieuw naar Eindhoven

zondag 16 juli 2017 om 13:19

Marco van Ginkel speelt ook komend seizoen bij PSV. De Eindhovense club heeft een akkoord bereikt met Chelsea over een nieuwe huurperiode.

Dat heeft PSV zondag bevestigd via de officiële kanalen. Van Ginkel werd al twee keer gehuurd door PSV en daar komt een derde termijn bij. PSV heeft geen optie tot koop bedongen. De 24-jarige middenvelder sluit op korte termijn, waarschijnlijk maandag, aan bij de selectie van trainer Phillip Cocu.

Van Ginkel wordt opnieuw gehuurd door PSV, dit keer voor een heel seizoen. De nummer drie van de Eredivisie had aanvankelijk plannen om hem te kopen, maar Chelsea ging daar niet mee akkoord. De kampioen van Engeland verhuurde Van Ginkel eerder aan AC Milan en Stoke City.

Na Hirving Lozano (CF Pachuca) en Derrick Luckassen (AZ) is Van Ginkel de derde grote aanwinst van PSV deze zomer. Aan de uitgaande kant staan de Eindhovenaren op het punt om Jetro Willems te verkopen. De 23-jarige linksback heeft het trainingskamp in Verbier verlaten.

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 13:21
Goede zaak voor alle partijen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 13:35
ze moeten hem gewoon een x kopen hij komt toch niet meer aan de bak bij Chelsea
Vind ik leuk
Romario9 +5404
zondag 16 juli 2017 om 13:55
Als je het nieuws de laatste tijd een beetje had gevolgd had je geweten dat PSV heeft geprobeerd hem te kopen maar dat Chelsea daaraan niet meewerkte.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 14:13
Dan moeten ze beter onderhandelen .. dat is niet de sterkste kant van brands
Vind ik leuk
jaja_PSV +17562
zondag 16 juli 2017 om 15:00
Had jij maar wat beter geleerd, dan had je nu een fatsoenlijke job. Maar ja, je hersenpan is niet je sterkste kant.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 15:03]
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 15:30
Als hij gelukkig is.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 16:56
Ik heb een fatsoenlijke job ? kantoor baan is niks voor mij .. dus oordeel niet over iemand zijn leven .. je kent me totaal niet
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 17:00
en het gaat zeker over PSV? dan ben je wel snel op je teentjes getrapt .. en dat interesseert me ook niet verder.. ik kan hier met iedereen door 1 deur alleen met dat kleine groepje van 4 man van PSV gaat dat wat lastiger
Vind ik leuk
jaja_PSV +17562
zondag 16 juli 2017 om 20:22
Je zuigt bewust... Prima, maar stel je dan ook maar open om terug te. Incasseren.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 20:29
doen jullie zelf ook , ik kan incasseren als het maar wel terecht is .. niet mij weg gaan zetten als 1 of andere ruzie maker .. want zelf ben je soms 10 x erger
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 16:17
Betrap ik je nou alweer dat je dom uit je nek lult?
Echt vent, als je niks normaals kan zeggen ga hier dan gewoon weg.
Reageer alleen op de Ajax berichtjes en donder hier op de boel te verzieken.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 16:55
ken je nou gewoon je smoel tegen mij houden aub ? anders dan moet je gewoon komen ;) je moet niet tegen mij gaan praten alsof ik een klein kind ben achterlijke idioot.. als het je niet bevalt hou je lekker je grote smoel dicht
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 18:29
Je bent gewoon een troll. Moet ik nou ook bij ajaxberichten gaan irriteren?
Nu ga je me ook nog uitschelden? Wat een zwak kereltje ben jij.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 18:33
en jij bent een drol.. je heb vast niks te vertellen thuis .. zielige man
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:31
behalve voor Ramselaar en Rigo. blijf het vreemd vinden dat ze weer voor een huur periode kiezen. dan had ik het maar hard gespeeld. kopen of anders niet,

Van Ginkel had zelf ook kunnen aangeven dat hij verkocht wilden worden naar PSV, en ook hij had het wat harder kunnen spelen.

hij zit wel de ontwikkeling van 2 spelers op de zelfde positie in de weg.



Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 13:23
Heel goed nieuws. Nu nog een goede vervanger voor Willems en Luuk de Jong nog weg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:30
Haps wellicht?
Vind ik leuk
Kuip +3153
zondag 16 juli 2017 om 13:40
Dijks en Sinkgraven halen. Propper in de verkoop. Zoet; Brenet, Luckassen, De Wijs, Dijks; van Ginkel, Hendrix, Sinkgraven; Ramselaar, Perreiro, Lozano.
Vind ik leuk
utreg1971 +1208
zondag 16 juli 2017 om 13:44
Dijks redt het bij Ajax niet eens laat staan bij psv..misschien iets nac ofzo
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 16:18
Nee, liever geen spelers van az. Met alle respect maar die redden het een stapje hogerop niet. Kijk maar in het verleden en moet je kijken wat ze az nog moeten betalen voor spelers.
Vind ik leuk
Bizzy +7770
zondag 16 juli 2017 om 13:36
We hebben lammers en brenet toch
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 16:20
Klopt, maar vind dat niks te breed. Lammers zie ik graag in de spits samen met locadia en brenet is ook echt niet verkeerd maar vind de bezetting erg mager.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 17:01
lekker huillie huillie doen sjaakie ..
Vind ik leuk
MeAgain +3669
zondag 16 juli 2017 om 18:39
Jij loopt te irriteren, je bent een troll.
Ik spreek jou aan op je gedrag en ga je zo reageren?
Ik huil niet, maar vraag aan jou wat je hiermee wil bereiken. Ik denk trouwens dat jij wel hebt lopen janken om dat super talentje van jou clupie. Door dit gedrag van zulke figuren als jou krijgen steeds meer mensen een hekel aan die club van jou.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 18:43
als het je niet bevalt dan reageer je gewoon niet . wij Zijn niet hetzelfde dus wij hoeven ook niet volgens jou boekje te reageren
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:23
Voor PSV zeker noodzakelijk
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:25
Goede zaak. Optie tot koop zou mooi zijn.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3600
zondag 16 juli 2017 om 13:27
Natuurlijk, wel akkoord gaan met een veertig procent doorverkooppercentage zoals het geval was met Bruma.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:28]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:27
Belachelijke zaak vanuit Chelsea natuurlijk. Contract verlengen; en inmiddels al vier, vijf jaar op rij uitlenen....
Ook een verdienmodel..
Vind ik leuk
_AJAX_ +2052
zondag 16 juli 2017 om 13:28
Van Ginkel balen als een stekker, natuurlijk...
Vorige seizoen was het echt bedroevend van PSV en om nu nog weer een seizoen daar rond te lopen moet je wel zin in hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:31]
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
zondag 16 juli 2017 om 13:36
Of, geloof het of niet, PSV is wel een fijne club om voor te spelen
Vind ik leuk
Hyena +19689
zondag 16 juli 2017 om 13:28
Mag toch hopen dat er ditmaal een optie tot koop bijzit.
Vind ik leuk
inimini +1444
zondag 16 juli 2017 om 13:34
Haha nee dat zit er ongetwijfeld niet in. Volgend jaar kijken ze of hij inmiddels al 15 miljoen oplevert en zo niet mag PSV weer een jaartje de kosten dekken.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:31
super....goeie speler voor PSV......
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:34
Goede zet, hij tikt er sowieso wel 10 ballen min per seizoen in & voor hem ook goed aangezien hij wekelijks kan spelen hier.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:39
Yep denk ik ook goede zet voor psv.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:35
Het afgelopen seizoen heeft aangetoond dat zowel PSV als Ajax niet bij machte waren om ook maar in de slagschaduw van het onweerstaanbare, oppermachtige, weerbarstige en weergaloze Feyenoord te geraken.


PSV lijkt zich te herpakken.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:36]
Vind ik leuk
Johan_D +3216
zondag 16 juli 2017 om 13:39
Jij lult 5 kwartier in een uur ...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:43
Tjoh wie zou dr nou toch achter dat masker zitten he.
Sneu.
Vind ik leuk
Johan.l +3974
zondag 16 juli 2017 om 13:53
Hahaha ja dat heeft hij nodig denk ik, op de camasutra stond een lul van 180 miss was hij dat ook wel
Vind ik leuk
Harrie82 +2439
zondag 16 juli 2017 om 13:54
Hahaha
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:46
Gast ik weet niet wat jij dom loopt te te lullen. Maar het was maar 1 punt verschil. Dus zo onweerstaanbaar, oppermachtig,weerbarstig of weergaloos was feyenoord niet. En bekijk ook. Dat ajax vaak 3 wedstrijden in 1 week speelde en feyenoord maar 1
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:36
Een heel seizoen Marco, heerlijk! En hij kan toch nog lekker van zijn Chelsea salaris genieten, iedereen blij.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:36]
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
zondag 16 juli 2017 om 13:42
Prima zaak maar verkoop hem dan als Chelsea zijnde, daar komt hij toch nooit meer aan de bak.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:43
Zo langzaam maar zeker komen we er wel. Al die paniek en medeleven vanuit "vijandelijke " hoek was aandoenlijk maar er komt weer een waardig psv te staan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:46
Yep alleen achterin moeten ze nog een spelertje halen schat ik.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:48
alles op zijn tijd.... in brabant doen ze het graag op het gemak...
Komt goed
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:19
Het cosmetische treurmasker valt gauw af en maakt alweer plaats voor de spreekwoordelijke vijandigheden en hatelijke onhebbelijkheden.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:21
Sommige kiezen ervoor om in de stille tocht mee te lopen en sommige niet.
Ieder zijn ding.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:35
Ik spreek uiteraard geen waarde-oordeel uit over beleving en frequentie. Verbroedering, te pas en te onpas aangehaald, is echter een loos begrip op primeur met een uiterst beperkte houdbaarheidsdatum. Het bal masqué is nú al over en het ware gezicht staat waar in de onhebbelijke plooi.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:37
Had U anders verwacht? Ik niet namelijk.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:00
Ik heb mijn twijfels daarover op waardige en niet-confronterende wijze geventileerd en 'geperspectiveerd'.

Ik bespaar je de lithanie aan profaniteiten, uitgesproken door brugklassers,, ongeacht hun kalenderleeftijd.

De verwensingen over en weer worden in het topic over de ontslagen e-sporter van PSV in de beste traditie van primeurhypocrisie voortgezet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:43
Prima zet van PSV. Nu nog de verdediging versterken en PSV heeft weer een ploeg die kan gaan meespelen om het kampioenschap.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:44
Mooi 'aankoop' natuurlijk.

Zullen Rigo, Hendrix en Rosario trouwens ook vast vinden :-)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:18
Ja want rigo en hendrix die spelen niet op zijn positie, en rosario kan op héél veel plekken spelen. Top reactie!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:47
Yesssssssss, we hebben hem ! Goed bezig brandsie ! Topnieuws dit.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:47]
Vind ik leuk
Kayzer +1377
zondag 16 juli 2017 om 13:51
Héérlijk. Eindelijk een heel seizoen zoals het hoort. Welkom terug!!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 13:54
Alleen maar topnieuws :morgen komt CHUCKY ! Heb er zin in zeg
Het begint een ijzersterke selectie te worden zeg.
Orejuela komt waarschijnlijk ook vandaag of morgen rond. Topper brandsie
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 14:04]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:16
Wie?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 15:53
d n drugsbaron uit colombia ... lachen man zon vent in je selectie
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:46
Wellicht komt dat de teamspirit wel ten goede;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:55
haha dat zeker en voor de supporters (sommige liefhebbers dan) ook
Vind ik leuk
pinkelman +2635
zondag 16 juli 2017 om 13:54
Nu is het oppassen geblazen Van Ginkel in the house!
Maar sprake van grote veranderingen zijn er nog niet te bespeuren of denken ze dat Luckassen en het mexicaantje dit gaan bewerkstelligen!?
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 13:55]
Vind ik leuk
Johan.l +3974
zondag 16 juli 2017 om 13:55
En wat worden jullie nu wijzer van al dat huren? Vermogen opbouwen voor de concurrent, psv opleidingsclub. Maar klinkt wel beter als koop club, alhoewel dat laatste toch verstandiger is
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:15
Johan.l je praat als Johan.c ;):)
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
zondag 16 juli 2017 om 14:05
Ik heb het niet zo op huren, allemaal voor de korte termijn en je zet tegen een dure huurprijs een speler in de etalage wat niets oplevert. Voor de goede orde, niet alleen bij PSV maar ook bij Ajax was ik er al geen voorstander van.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:13
Maar een speler als van Ginkel kun je er goed bij hebben vind ik!
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
zondag 16 juli 2017 om 14:18
Heeft hij jullie het kampioenschap gebracht want daar trek je zulke dure spelers aan die nooit je eigendom zullen worden en eigenlijk kapitaalvernietiging is.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:21
Nee, maar ik denk dat hij een belangrijke rol heeft gespeeld in 2015-2016...
Vind ik leuk
Noudyo. +9860
zondag 16 juli 2017 om 14:34
Heb je ooit Marco überhaupt zien spelen??
Vind ik leuk
JanTa48 +1523
zondag 16 juli 2017 om 14:40
Ja zeker, maar als daar ruim 1,5 miljoen p.j. voor moet gaan betalen zonder dat je ooit eigenaar word dan mag je ook prestaties verwachten. Voor minder kan je ook een eigen talent de kans geven.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:08
Voor PSV een prima speler maar dat huren schiet niet op. PSV had hem beter kunnen aankopen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:12
Maar in dit geval wilde Chelsea dat absoluut niet, ook wel weer fijn, nu houden ze die miljoenen op zak voor nog misschien een ervaren verdediger die in mijn ogen wel nodig is...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:38
Anderzijds heb je volgend jaar wel een probleem als MvG vertrekt en niks oplevert.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:54
Nee hoor gewoon opnieuw huren;)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:10
Goed zo, nu nog een ervaren verdediger erbij om samen met Isi of met Derrick te spelen en het seizoen kan beginnen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:11
Wellicht de Wijs nog een jaartje verhuren...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:32
Ha top. Boeruhhhhh
Vind ik leuk
Wally g +241
zondag 16 juli 2017 om 14:34
Was het niet slimmer geweest om Jurjus een kans te geven .1 goedkoper en .2 denk ik dat hij het niveau zeker aan kan !
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 14:41]
Vind ik leuk
United +39423
zondag 16 juli 2017 om 14:44
Rinkel de kinkel daar is dan Van Ginkel. Toch wel weer een goede versterking voor PSV.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 14:48
ik snap Chelsea niet. 4x verhuurd, 4x met succes (buiten blessure periode bij Milan).. Denk dat hij daar niet zou misstaan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:55
Bij Chelsea? Op een middenveld waar fabregas niet aan spelen toe komt?
Vind ik leuk
14forever +6829
zondag 16 juli 2017 om 14:57
Kijk dat is nu slecht nieuws op een zondagmorgen. Al was het wel al een tijdje verwacht.
Vind ik leuk
Nick Kools +12190
zondag 16 juli 2017 om 15:15
Koop die gast gewoon!
Schiet toch niet op elk jaar huren.
Vind ik leuk
De Hout +692
zondag 16 juli 2017 om 16:11
Doet PSV toch weer netjes hoor.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 16:28
lekker nieuws voor Ramselaar, weer een jaartje bankzitten.

hoewel ik het een goede voetballen vind, blijf ik het super vreemd zitten, dat ze hem weer gaan huren,

ze hadden gewoon moeten zeggen we wilen huren met optie tot koop of zo. of alleen willen kopen.

nu moet je maar weer afwachten of je hem volgend jaar toch kan overnemen.

terwijl hij nu wel 2 spelers in de weg loopt in hun ontwikkeling. ( ramselaar en Rigo)

als je zelf al 2 van die talenten hebt lopen waarom dan weer voor een huur speler gaan.

dat begrijp ik echt niet. en dan nog eens het feit dat Van ginkel wel erg blessure gevoelig is.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV bereikt akkoord met Chelsea en haalt Van Ginkel opnieuw naar Eindhoven