'Koeman ziet megatransfer en eist minimaal 36 miljoen voor Everton-ster'

'Koeman ziet megatransfer en eist minimaal 36 miljoen voor Everton-ster'

zondag 16 juli 2017 om 17:00

Everton-manager Ronald Koeman is geenszins van plan om Ross Barkley voor een vriendenprijsje te verkopen. De middenvelder (23) wil zijn contract niet verlengen en staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur.

Tottenham zou deze week de belangstelling voor Barkley nieuw leven hebben ingeblazen, nu duidelijk is dat Barkley over een jaar uit zijn contract loopt. Koeman heeft echter geen trek in een simpele deal met de Londense club. Voor minder dan 36 miljoen euro mag Barkley in elk geval niet vertrekken, weet de Liverpool Echo.

Dat Barkley deze zomer gaat vertrekken, lijkt echter vast te staan. Met Davy Klaassen en Wayne Rooney haalde Koeman al twee vergelijkbare spelers naar Everton, terwijl Gylfi Sigurdsson (Swansea City) ook het lijstje staat.

The Toffees hebben hoe dan ook geen enkele noodzaak om zijn beste spelers te verkopen. Daar komt bij dat Tottenham een goedgevulde bankrekening heeft na het vertrek van Kyle Walker naar Manchester City, dat 57 miljoen euro betaalde.

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 17:03
Niet alleen een goeie trainer, ook nog eens een zaken mannetje die Koeman.
Vind ik leuk
Niellie078 +20185
zondag 16 juli 2017 om 18:00
Dat is het fijne van Engeland.. hier heeft de trainer zowat alle zeggenschap .. ben benieuwd wat ze kunnen zonder barkley.. die gaan ze wel missen zie Klaassen hem niet zomaar vervangen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:07
Barkley is echt een immens talent. Dynamisch, tweebenig, prachtige trap en doelgericht.
Vind ik leuk
Vato75 +821
zondag 16 juli 2017 om 17:45
Precies is bijna onvervangbaar
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 18:15
En staat al 2 jaar stil in z'n ontwikkeling.
Vind ik leuk
R2 +2869
zondag 16 juli 2017 om 20:10
Ik denk dat jij de nodige wedstrijden hebt gemist.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:31
Nee dat heb ik niet.
Vind ik leuk
R2 +2869
zondag 16 juli 2017 om 20:11
Ik denk ook dat dat een te grote/hele grote kluif wordt voor Klaassen om dat op te vullen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:16
Als hij Barkley direct moet vervangen dan heeft 'ie nog een drukke agenda de komende twee jaar.
Vind ik leuk
R2 +2869
zondag 16 juli 2017 om 20:20
Denk jij dat Klaassen op termijn wel goed genoeg wordt om zo'n rol te kunnen spelen? Ik schat hem namelijk niet dusdanig hoog in. Ik hoop dat ik er naast zit en hij het tegendeel zal bewijzen. Maar ik heb het idee dat hij qua handelingssnelheid vooral te kort komt.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:52
Nee, ik denk niet dat hij die schoenen kan vullen. Ik denk dat Klaassen bijna aan zijn max zit qua ontwikkeling. Handelingssnelheid, algemene snelheid en zijn traptechniek zijn op het level van Barkley bijvoorbeeld. Ik denk wel dat hij daar in een bruikbare rol kan groeien, maar het zou me niet verbazen als dat deels vanaf de bank gaat zijn.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:54
Ik schat Klaassen ook niet hoog in maar ik denk dat dit komt doordat hij altijd bij Ajax heeft gevoetbald. Misschien dat hij met betere voetballers om zich heen wel beter uit de verf komt. Hij heeft alleen met talenten gespeeld of bij NL waar niemand goed voetbald.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 17:18
Totaal verschillende spelers behalve die ijslander. Dan
Vind ik leuk
buddha +4884
zondag 16 juli 2017 om 17:23
blijf het mooi vinden al die berichten, alsof de trainer de prijs bepaald.
Vind ik leuk
Maxidi +2729
zondag 16 juli 2017 om 20:00
Hoofdprijs vragen... doen ze bij Everton ook...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Koeman ziet megatransfer en eist minimaal 36 miljoen voor Everton-ster'