Twente haalt 'type Mario Mandzukic' in huis: Dat wil ik ook uitdragen

Twente haalt 'type Mario Mandzukic' in huis: "Dat wil ik ook uitdragen"

zondag 16 juli 2017 om 19:26

FC Twente heeft met Marko Kvasina een 'type Mario Mandzukic' in huis gehaald. Dat zegt de twintigjarige aanvaller, die overkwam van Austria Wien, zelf.

Kvasina spiegelt zich het liefst aan Mandzukic, de multifunctionele aanvaller van Juventus die in de Champions League-finale nog scoorde met een omhaal. "Ik vergelijk mezelf graag met Mario Mandzukic", vertelt de Twente-aanvaller aan RTV Oost. "Hij verricht heel veel arbeid voor de ploeg en dat wil ik ook graag uitdragen voor deze club."

"Ik heb nog een hele weg af te leggen om op het hetzelfde niveau te komen als Mandzukic, maar ik hoop dat die dag komt", vervolgt Kvasina, die voor vier jaar heeft getekend. Hij is in Enschede de beoogde concurrent van Tom Boere.

In Oostenrijk stond Kvasina jarenlang te boek als een groot talent. "Dat hebben ze altijd gezegd, ja. Helaas heb ik de pech dat ik de afgelopen twee jaar niet veel heb gespeeld, dus ik ben een beetje in de vergetelheid geraakt. Maar ik hoop dat ik weer snel op niveau kan komen. Uiteindelijk wil ik naar een topcompetitie."

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Plaats een reactie

Woudo +7541
zondag 16 juli 2017 om 19:33
behalve dat mandzukic meer dan 4x in 37 wedstrijden gescoord heeft :)
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:57
Heb je ook uitgerekend hoeveel speelminuten hij per goal nodig heeft?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:35
Ben benieuwd.. gezien zijn palmares denk ik niet dat hij zijn niveau gaat evenaren. Ben bang dat het vooral banken voor hem wordt. Maarja wie weet :)
Vind ik leuk
Shenzen +141
zondag 16 juli 2017 om 19:37
Mandzukic,toe maar!
Ga maar lekker ballen jongen,kijken we later nog eens of je een beetje in de buurt komt ;-)
Succes bij Twente.
Vind ik leuk
vak30 +15
maandag 17 juli 2017 om 00:20
Hij zegt nergens dat hij net zo goed is, of net zo goed wordt. Hij geeft alleen aan dat hij hetzelfde type voetballer is.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:39
Ik ben een soort van Ronaldo, zonder blokjes buik..

Maar waar hebben we het over, het gaat tenslotte over voetbal.
Vind ik leuk
mcmodd +11401
zondag 16 juli 2017 om 19:49
Mooi, dat wensdenken. Hij houdt in ieder geval daarmee zijn droom in stand. Ben benieuwd wanneer deze jongeman wakker wordt en wat er dan van terecht is gekomen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:22
Mooi dat selectief lezen... als iemand een type Mandzukic is, dan lijkt zijn speelstijl daar op. Er wordt nergens gezegd dat hij even goed is....
Vind ik leuk
mcmodd +11401
maandag 17 juli 2017 om 10:08
Nee, dat staat nergens maar ook de speelstijl van Mandzukic is totaal anders. Je gaat nog niet hetzelfde spelen van de wens om dat te kunnen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:47
Ik begrijp dat je al zijn invalbeurten hebt opgezocht en geanalyseerd? Je gedraagt je als een kenner van zijn spel.
Vind ik leuk
mcmodd +11401
maandag 17 juli 2017 om 11:55
Nou, laat ik het zo zeggen: ik herken hem niet als hij vergeleken wordt met Mandzukic, maar inderdaad, ik zie wel meer wedstrijden via schotel dan me lief is.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 19:59
Hij heeft in ieder geval een doel in z'n leven.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 20:07]
Vind ik leuk
mcmodd +11401
maandag 17 juli 2017 om 10:08
Ja, en twee op elk veld, mits wel compleet.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:07
Welkom in een topcompetitie
Vind ik leuk
frankn27 +4130
zondag 16 juli 2017 om 20:17
Zal wel weer de helft van het verhaal zijn is voetbalprimeur goed in ik weet dat deze jongen zei: twentefans moeten niet denken dat ik type janko ben... en dat dit daar een vervolg op is... hij zegt zelf dat hij een lange weg te gaan heeft maar dat hij een harde werker is... dat zien we graag in twenteland! We gaan het meemaken!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:53
Dat van Janko zei die jongen niet maar een journalist volgens mij
Vind ik leuk