Feyenoord-fans kiezen verrassende Speler van het Jaar: 'Vrienden hebben gestemd'

Feyenoord-fans kiezen verrassende Speler van het Jaar: 'Vrienden hebben gestemd'

zondag 16 juli 2017 om 20:22

Een trotse Jens Toornstra werd zondag tijdens de Open Dag verkozen tot beste Feyenoorder van het afgelopen seizoen. De aanvallende middenvelder vindt dat een speciale prijs. 

"Dit is een mooi stukje waardering", zei hij voor de camera van FOX Sports. "Ik heb veel vrienden thuis, die hebben vier keer gestemd." Toornstra won de verkiezing van spelers als Karim El Ahmadi en topscorer Nicolai Jörgensen. 

De Oranje-international heeft zin in het nieuwe seizoen, dat op 11 augustus van start gaat. "Ik heb wel het team om me heen nodig om goed te kunnen spelen. Maar ik denk dat er nog wel rek in dit team zit, en dat willen we ook in de Champions League laten zien."

Afgelopen seizoen was Toornstra veertien keer trefzeker in de Eredivisie namens de landskampioen. Alle doelpunten van de oud-speler van FC Utrecht en ADO Den Haag vielen opvallend genoeg in De Kuip. 

Poll

Vond jij Toornstra de beste Feyenoorder van afgelopen seizoen?

(826 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 16 juli 2017 om 20:25
super seizoen, maar niet terecht. Of Ahmdi of Jorgensen verdienen hem meer.
Persoonlijk vind ik Jorgensen degen die het belangrijkst is voor de ploeg.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:29
Wat dacht je van Dirkie dan?
Vind ik leuk
R2 +1745
zondag 16 juli 2017 om 20:33
Die heeft de nodige wedstrijden gemist. Is uiteraard wel enorm belangrijk geweest, maar was zeker niet de beste speler van het seizoen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:48
Toch heeft hij wel wat van Kuyt weg, qua mentaliteit, inzet, loopvermogen en het vermogen om zich bij een stapje omhoog toch aan te haken aan het niveau.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:47
Jens heeft meer vrienden denk ik en Dirk zijn kids mochten niet stemmen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19699
zondag 16 juli 2017 om 20:34
of gewoon kuyt die een hattrick maakt op het moment dat het echt nodig was
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:37
Zou ook zeker te verantwoorden zijn geweest..
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zondag 16 juli 2017 om 21:43
Ja ik moet toch zeggen dat dat wel netjes was hoe Kuyt een hattrick maakte op het moment dat heel Rotterdam al een week nachtmerries had voor een mogelijk doemscenario. Ookal werd hij wat geholpen door die verdediger, hij schoot die eerste er wel vol overtuiging in.

Blijft toch een voetballer die alles uit zijn carriere heeft gehaald. De wedstrijd tegen Mexico blijft me het meeste bij. Geweldig met wat voor inzet hij in de 2e helft speelde.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:26
Eens, Toornstra heeft gewoon een topmentaliteit, doet altijd zijn werk, verzaakt bijna nooit en geeft altijd alles voor het team. En als hij even niet speelt zeikt hij nooit, voorbeeld prof!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:27
Toornstra is een held! Zijn eerste seizoen was niet zo, hij heeft zich goed herpakt, net als Vd Heijden dat heeft gedaan. Hopen dat Vejinovic, Tapia en Bilal het van 'm hebben afgekeken :p
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:29
Verrassend? Ik vind het meer dan terecht.
Vond het bij Utrecht al een geweldige gast. Geen hoogvlieger op welk gebied dan ook buiten zijn inzet en loopvermogen.
Maar scoort ook nergens onvoldoende in. Nooit lager dan een 7. Heerlijke gast.
Vind ik leuk
chicken +5788
zondag 16 juli 2017 om 20:33
Vond hem bij ado al goed...weet zich toch telkens op te trekken aan een wat hoger niveau..Goede speler om zuinig op te zijn
Vind ik leuk
stollie38 +12315
zondag 16 juli 2017 om 21:06
Zit er één onder jouw naam zwart te maken om jou een ban aan te praten.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:33
Oh gezellig haha. Thanx voor de melding.
Vind ik leuk
stollie38 +12315
zondag 16 juli 2017 om 22:35
Graag gedaan VP waarschuwde al. Op topic 19.40 en 20.36
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:16
zeker verrassend, want het is niet terecht, ondanks dat het idd een wereldgozer is.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 22:34
Jij hebt meer stem erin dan ik hoor, maar is het niet zo dat hij juist best veel potjes heeft beslist waarin Feyenoord het juist erg lastig had?

De 2 die jij noemde kwamen natuurlijk ook wel in aanmerking. Net als Botteghin naar mijn idee.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:45
Door Jorgensen kan Feyenoord aan voetballen toe komen. De andere spelers had je het seizoen ervoor ook al en toen kwam er totaal geen voetbal in. Als je Jorgensen uit de ploeg haalt is er niemand in de selectie die dat op kan vangen. Dan blijft er niets meer van je ploeg over. Dat is met Toornstra en Ahamdi niet direct het geval denk ik.

Daarom moet ik er niet aan denken dat Jorgensen alsnog zou vertrekken, want zijn naam blijft circuleren.
Vind ik leuk
Butsbal +3338
zondag 16 juli 2017 om 20:34
Team om me heen ? Lijkt me niet dat buiten Achilles er een club is waar men om hem een team bouwt. Sorry aan de Achillesfans (allebei).
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:43
Zeg hij dat dan ergens?

Hij zegt alleen maar dat hij de rest van het team nodig heeft om zelf goed te kunnen spelen, dat lijkt me logisch.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:08
Echt wel bij veel meer clubs hoor. Is gewoon een topspeler voor feyenoord en de eredivisie!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:35
Topper qua mentaliteit!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 20:59
ja
Vind ik leuk
14forever +6435
zondag 16 juli 2017 om 21:18
Waar zit de rek? Zover ben je erop achteruit gegaan. En genoeg spelers waarvan ik niet verwacht dat ze.een beter seizoen gaan draaien dan het afgelopen.seizoen.
Vind ik leuk
mcmodd +9568
zondag 16 juli 2017 om 21:36
Dit had ik verwacht en op zijn minst gehoopt. Zonder Jens is Feyenoord gewoon een klasse minder, hij is de olie in de machine, de koning van de afvallende èn de afgepakte ballen.
Vind ik leuk
Frenkie +2906
zondag 16 juli 2017 om 21:37
Was een heel nuttige speler voor Feyenoord vorig seizoen. En je hebt hem ook nooit horen klagen toen hij ernaast stond.
Vind ik leuk
Libero +2275
zondag 16 juli 2017 om 21:48
Heb nix met dit soort verkiezingen.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 21:56
Vindt het een teamprestatie en om dan een man eruit te halen......
Vind ik leuk
United +40207
zondag 16 juli 2017 om 22:30
Dirk natuurlijk. Met zijn hattrick was hij goud waard!
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:03
Die had ik niet zien aankomen...
Ik had Kuyt genoemd. Al is Toornstra wel degelijk van groot belang geweest. Maar ook Karsdorp Jones en El Ahmadi.
Ik snap alleen niet zo goed waarom je niet nog een paar spelers haalt met het oog op de CL? Je hebt dan net vaak wat meer kwaliteit en kwantiteit nodig.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-fans kiezen verrassende Speler van het Jaar: 'Vrienden hebben gestemd'