'Manchester United en Inter bereiken akkoord over deal van ruim 45 miljoen'

    'Manchester United en Inter bereiken akkoord over deal van ruim 45 miljoen'

    zondag 16 juli 2017 om 22:26

    Manchester United gaat zich mogelijk op zeer korte termijn versterken met Ivan Perisic. Italiaanse media melden zondagavond dat een bod van 45 à 50 miljoen euro op de Kroatische aanvaller van Internazionale is geaccepteerd. 

    Perisic (28) wordt al wekenlang in verband gebracht met United. Manager José Mourinho ziet de international als een ideale versterking voor zijn voorhoede. Zaterdagavond ontbrak Perisic tijdens een oefenduel van Inter. 

    ESPN meldt dat de Italiaanse grootmacht er bijna uit is met United over een transfer. Mogelijk voegt Perisic zich binnen 72 uur bij de selectie van de Engelsen, die momenteel in de Verenigde Staten verblijft. 

    Ondertussen lijkt Inter de opvolger voor de Kroaat ook al bijna binnen te hebben. Baldé Keita maakt volgens Sky Italia voor ruim 20 miljoen de overstap van Lazio naar de Nerazzurri. De Senegalese aanvaller, die ook in de belangstelling stond van Juventus en meerdere clubs uit Engeland, kan in Milaan voor vijf jaar tekenen, tegen een jaarsalaris van drie miljoen euro. 

    Lees ook: Big spender Mourinho bouwt aan bizar brede selectie: kampioen worden nu een must

    Poll

    Goede aanwinst voor United?

    (465 stemmen)

    Plaats een reactie

    Roekoe +4343
    zondag 16 juli 2017 om 22:31
    Goede speler maar denk niet dat dit United echt verder helpt. Linksback en een tien lijken me meer nodig
    Vind ik leuk
    El Unicum +3262
    zondag 16 juli 2017 om 22:44
    United heeft Mata, Mikhitaryan en evt Pogba voor de nr. 10 positie, dat zit wel goed! Zou zelf graag een extra middenvelder willen zien, zodat Fellaini niet meer hoeft te spelen/invallen. Op linksback kunnen Shaw, Rojo en Blind het wel uitvechten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 01:37
    Ja, maar ze hebben een legende weggedaan, namelijk Schweinsteiger
    Vind ik leuk
    El Unicum +3262
    zondag 16 juli 2017 om 22:46
    Dubbel
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    El Unicum +3262
    zondag 16 juli 2017 om 22:46
    Dubbel
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    yuuup +8415
    zondag 16 juli 2017 om 22:32
    Zozo een koopje.
    Vind ik leuk
    Moa +2258
    zondag 16 juli 2017 om 22:34
    Lekker boeiend....

    Het bericht van 22:12 over Nouri van ene heer Bien verdient jullie aandacht @kutVPredactie
    Vind ik leuk
    chicken +9020
    zondag 16 juli 2017 om 22:34
    Voor de breedte..
    Vind ik leuk
    zondag 16 juli 2017 om 22:38
    Waar zou perisic moeten gaan spelen dan?
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 05:11
    Op het veld natuurlijk.
    Vind ik leuk
    daaheej +529
    zondag 16 juli 2017 om 22:48
    beetje veel geld voor een al redelijk oude speler.
    maar ja t is man utd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2628
    zondag 16 juli 2017 om 22:57
    En dan weer betonvoetbal gaan spelen......
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15671
    zondag 16 juli 2017 om 23:01
    Hahhahahahaha VP jullie zijn erin getrapt. Stelletje amateurs

    Het nieuws kwam van een nep account oo Twitter die zich voordeed als ESPN journalist.

    https://m.imgur.com/gxQetQa

    Kijk hier en op zijn twitter amateurs.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 23:29
    Haha wat slecht.
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 23:28
    Kijken of hij met zijn snelheid een toevoeging is voor United. Hoop niet dat ze Martial gaan ruilen voor hem. Zoals eerder vermeld werd.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15671
    zondag 16 juli 2017 om 23:31
    Perisic gaat gewoon komen voor 50m Martial gaan ze echt niet ruilem dat zou wel heel dom zijn.

    Perisic is perfect voor Mourinho snel hard werkende maakt goals en assists.
    Vind ik leuk
    United +38660
    zondag 16 juli 2017 om 23:35
    Martial heeft veel potentie. Zonde om hem te laten gaan.

    Ik hoop dat hij een toegevoegde waarde is voor United.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    maandag 17 juli 2017 om 07:42
    Heel goede transfer. Daar zal ManUnited zich geen buil aan vallen. Hopen dat ze nu overal dubbele bezetting hebben want veel zal er nu niet meer bijkomen vermoed ik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Manchester United en Inter bereiken akkoord over deal van ruim 45 miljoen'