Brands: 'We wilden hem per se hebben. Hij stond boven op ons lijstje'

Brands: 'We wilden hem per se hebben. Hij stond boven op ons lijstje'

zondag 16 juli 2017 om 23:20

Marco van Ginkel is blij met zijn rentree bij PSV. Zondag werd bekend dat de Eindhovenaren hem wéér gaan huren van Chelsea. Van Ginkel heeft zondagavond gemeld in het trainingskamp van PSV. De topclub verblijft momenteel in het Zwitserse Verbier. 

"Ik ben hartstikke blij dat ik hier sta. Ik ga er alles aan doen om er een goed seizoen van te maken", aldus de middenvelder voor de camera van PSV TV. "Ik ben twee keer een half jaartje PSV'er geweest en vind het lekker nu een heel seizoen bij de club en de ploeg te zijn. Ik kijk er naar uit."

Technisch manager Marcel Brands heeft er naar eigen zeggen 'alles aan gedaan' om de 24-jarige Van Ginkel aan te trekken. "We wilden Marco per se aan de selectie toevoegen. Hij stond boven op ons lijstje en zijn daar niet van afgeweken. Met hem, Jorrit Hendrix, Bart Ramselaar, Davy Pröpper en een aantal jonge jongens in de selectie hebben we ons middenveld op orde."

Plaats een reactie

rinirat +844
zondag 16 juli 2017 om 23:27
beetje zelfde type spelers op dat middenveld
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zondag 16 juli 2017 om 23:33
Ja geen balans alleen maar lopers niet iemand die dingen creëert.

Tuurlijk kunnen ze allemaal wel creëren maar niet op het hoogste niveau het zijn voornamelijk lopers die allemaal diep willen gaan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:43
Vind dat je Pröpper dan te kort doet.
Vind ik leuk
Gu3rilla +14024
zondag 16 juli 2017 om 23:47
Ik vind Pröpper niet echt creatief in zijn eerste seizoen wel maar ook niet extreem want hij is ook nog altijd een loper.

PSV mist een Zinchenko op het middenveld een speler die een pass durft wil en kan geven.
[Reactie gewijzigd op zondag 16 juli 2017 om 23:48]
Vind ik leuk
Santi +17471
maandag 17 juli 2017 om 00:00
Het probleem met Zinchenko was dat hij een schaker was en meteen zijn zetten had gepland en uitvoerde, waar niemand erop was ingespeeld en alles fout ging
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 02:00
Je bedoeld maw dat hij slimmer is dan de rest.
Vind ik leuk
Santi +17471
maandag 17 juli 2017 om 02:25
komt het wel op neer
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:45
Ja dat gebeurd wel vaker in de eredivisie, zo een speler zal dan ook wel denken, jezus snap je dat niet :)
En met slimmer is dat uiteraard bedoelt op meer inzicht etc.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 19:46]
Vind ik leuk
Santi +17471
maandag 17 juli 2017 om 21:52
Zinnie gaat slagen in Manchestser denk ik.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:05
Dat moeten we nog afwachten :)
Btw zou het wel leuk vinden voor hem.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:05]
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:27
Snel onder de wol bij Davy!
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
zondag 16 juli 2017 om 23:28
Als je er alles aan had gedaan dan had je hem gekocht Marcelleke!
Vind ik leuk
Butsbal +4259
zondag 16 juli 2017 om 23:46
En als de andere partij niet wil verkopen Joszef ?
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
zondag 16 juli 2017 om 23:51
Dan had Marcel blufpoker moeten spelen. Je hebt hem al twee keer eerder gehuurt. We willen hem kopen en anders neem je hem maar mee met je eigen selectie. Dan krabbelen ze zich bij Chelsea ook wel twee keer achter de oren ondanks dat hij heeft bijgetekend.
Vind ik leuk
Butsbal +4259
zondag 16 juli 2017 om 23:56
Dan zou hij gewoon bij die 31 andere spelers op de tribune zitten. Een club als PSV kan Chelsea niks afdwingen, ook niet met blufpoker
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
maandag 17 juli 2017 om 00:01
Natuurlijk wel, als de transfersom maar redelijk is dan doet Chelsea gewoon zaken met PSV. Gewoon een typisch huidig Engels handelshuis waarbij alleen de creme de la creme het eerst aantikt!
Vind ik leuk
Butsbal +4259
maandag 17 juli 2017 om 00:04
Met de bedragen waar die linksrijders mee smijten kan PSV zich niet meten. Helaas.
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
maandag 17 juli 2017 om 00:07
Maar dan moeten zich die wel melden en dat lijkt me voor een Eredivisiespeler die op de derde plek eindigde alweer minder waarschijnlijk.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:04
DeBruyne en Lukaku zullen ze wel van geleerd hebben denk ik.
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
maandag 17 juli 2017 om 00:16
Snap ik maar dan nog. De bomen groeien niet in het oneindige.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:24
Ik denk wel dat Brands blufpoker heeft gespeeld hoor.
Alleen die Engelse Russen hebben niets te verliezen.
Ik denk echt wel dat Marcel het onderste uit de kan heeft gehaald.
Optie tot koop werkt Chelsea niet aan mee.
Van Ginkel wilde zelf graag naar PSV, alleen moest hij dan wel ff bijtekenen. So be it.
Mooi dat hij weer te bewonderen is op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
JCJWZ +9122
maandag 17 juli 2017 om 03:13
Voor het juiste bedrag was vanGinkel wel te koop maar dat kon Psv waarschijnlijk niet betalen.
Vind ik leuk
Korm +21523
maandag 17 juli 2017 om 06:20
En moet je ook niet willen
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:32
Leuk voor hem dat hij blij is, maar zijn carrière over de grens is volledig mislukt. Hij heeft een verkeerde keuze gemaakt met Chelsea, hoewel hij waarschijnlijk in zijn Vitesse-periode geen keuze had.

24 jaar en nu voor de 3e keer met hangende pootjes terug, terwijl je eigenlijk te goed bent voor de Eredivisie...
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:35
En wat heb jij bereikt in het leven om zo neerbuigend te praten over deze jongen?
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:39
Neerbuigend? Ik zeg dat hij eigenlijk te goed is voor de Eredivisie...

Ik vind van Ginkel juist een goede voetballer. Te goed voor de Eredivisie.

Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:26
Als ik dit zo lees snap ik niet waar jou opmerking vandaan komt. Hij is alles behalve neerbuigend. Sterker nog, volgens mij is het een compliment aan het adres van Van Ginkel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 00:36
Ach, hij voetbalt nu zijn wedstrijdjes op nationaal topniveau met een Chelsea-salaris. Helemaal niet verkeerd.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:33
Zo gaaf dit ! Klasse brandsie dit is buiten categorie ! Yesssss
Vind ik leuk
chicken +6142
zondag 16 juli 2017 om 23:37
Buitencategorie voor Chelsea ja...weer een jaar verhuurd en contract verlengd. Volgend jaar verkopen voor 15+ en wat is psv er dan wijzer van geworden?
Vind ik leuk
Butsbal +4259
zondag 16 juli 2017 om 23:47
Weer een schaal, wij halen jullie in haha
Vind ik leuk
chicken +6142
zondag 16 juli 2017 om 23:57
Doe je best!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:00
hahaha
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:38
Is het voor PSV wel gunstig om 3 jaar op rij een huursom te betalen voor iemand die mogelijk het jaar erna toch weer weggaat. Eindstand kost van ginkel over 3 jaar een paar miljoentjes en verdien je er niks aan.
Vind ik leuk
zondag 16 juli 2017 om 23:44
PSV is mede dankzij hem al een keer kampioen geworden dan verdien je in 1 klap alles terug plus meer.
Vind ik leuk
Butsbal +4259
zondag 16 juli 2017 om 23:48
Juist
Vind ik leuk
_AJAX_ +2047
maandag 17 juli 2017 om 02:56
Per ongeluk kampioen bedoel je, Straat...
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 02:57]
Vind ik leuk
MeAgain +3653
maandag 17 juli 2017 om 06:54
Nee juist niet. Psv was dat seizoen juist dik en dik verdient kampioen geworden.
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
zondag 16 juli 2017 om 23:48
En als hij boven op het lijstje stond, hoe kon je het lijstje dan nog überhaupt zien?
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 00:15
Haha humor! ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 01:22
Eind van het jaar hadden ze hem netzo goed kunnen kopen... dit is dus onnodig geld weggooien. Niet huren maar kopen psv
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 01:27]
Vind ik leuk
Korm +21523
maandag 17 juli 2017 om 06:17
Tja dan moet je ook een tegenpartij hebben die hem wilt verkopen... makkelijk gezegd dus
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:26
Goede speler maar wat een beleid. Sorry hoor maar 3 x een jaar huren is gewoon geld weggooien.
Vind ik leuk
Korm +21523
maandag 17 juli 2017 om 09:25
ben ik met je eens
Vind ik leuk
_AJAX_ +2047
maandag 17 juli 2017 om 02:54
3 pakken melk
2 dozen eieren
Pak suiker
Brood
Blik gevulde tomatensoep
Marco van Ginkel

Aldus de boodschappenlijst van Brands...
Vind ik leuk
Libero +2263
maandag 17 juli 2017 om 06:33
Eieren zijn daar over datum dus doe er maar een doos bij :P
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 06:36]
Vind ik leuk
Korm +21523
maandag 17 juli 2017 om 06:17
Nu de verdediging nog brands!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:18
Wat dacht je van een spits met zelfvertrouwen?
Vind ik leuk
Korm +21523
maandag 17 juli 2017 om 07:40
Locadia en Lammers mogen van mij een kans krijgen hoor :)
Vind ik leuk
Morris +14420
maandag 17 juli 2017 om 07:51
Brands: hij stond boven op ons lijstje.. Wie nummer 2 was?
V Ginkel stond ook onder aan ons lijstje..

;-)
Vind ik leuk
Hesses +618
maandag 17 juli 2017 om 08:11
Hoop dat t lijstje niet vies geworden is dan als hij "er bovenop stond"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Brands: 'We wilden hem per se hebben. Hij stond boven op ons lijstje'