'Feyenoord start onderhandelingen met AZ en Heerenveen over verdedigers'

'Feyenoord start onderhandelingen met AZ en Heerenveen over verdedigers'

maandag 17 juli 2017 om 06:58

Feyenoord houdt het in de zoektocht naar versterkingen dicht bij huis. Ridgeciano Haps (AZ) en Jerry St. Juste (sc Heerenveen) staan bovenaan het Rotterdamse lijstje.

Dat meldt De Telegraaf. Feyenoord wil zich na het vertrek van Terence Kongolo naar AS Monaco versterken met een nieuwe linksback en daarvoor komt Haps (24) in aanmerking. St. Juste (20) moet trainer Giovanni van Bronckhorst meer opties geven in het centrum van de verdediging. Hij speelde bij Heerenveen ook regelmatig als controlerende middenvelder.

Feyenoord is de onderhandelingen met AZ en Heerenveen over respectievelijk Haps en St. Juste inmiddels gestart. Volgens De Telegraaf moet in de komende dagen duidelijk worden of de kampioen van Nederland er in slaagt het duo binnen te halen. AZ en Heerenveen hebben miljoenenbedragen in hun hoofd en zitten vooralsnog te hoog in de boom.

Haps en St. Juste zijn concreet in beeld gekomen bij Feyenoord, nadat andere spelers niet haalbaar bleken. Een voorbeeld is Derrick Luckassen, die voor PSV koos. Met Sofyan Amrabat, Jean-Paul Boëtius en Kevin Diks versterkten de Rotterdammers zich al met drie Nederlanders.

Poll

Zijn Haps en St. Juste goede versterkingen voor Feyenoord?

(2855 stemmen)

Plaats een reactie

Jur74 +1560
maandag 17 juli 2017 om 07:07
Zit Az te hoog in de boom? Dan moet je dus lekker verder zoeken Feyenoord!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Dat zegt de media. Maar je hebt wel gelijk. Als az meer dan 5 miljoen vraagt moet feyenoord zeer zeker verder kijken. Daar heb je zelfs zeegelaar voor.
Vind ik leuk
Jur74 +1560
maandag 17 juli 2017 om 08:15
Idd, heel simpel; ze weten wat Feyenoord gevangen heeft voor Karsdorp en Kongolo dus ze vragen een hoog bedrag.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:20
Logisch. En als feyenoord slim is gaan ze daar niet in mee en kopen ze dan maar zeegelaar of een andere back. Zo kan az haps behouden en is feyenoord ook voorzien. Feyenoord kan namelijk niet met bedragen van 10 miljoen strooien omdat zij ook nog wat andere kostenposten uit het verleden moeten weg werken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:54
En dat is appel met peren vergelijken, maar idd dan beter Zegelaar ophalen voor 5 miljoen, haps is never nooit 10 miljoen waard ,
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:22
Jaaa precies helemaal mee eens
Vind ik leuk
mcmodd +9673
maandag 17 juli 2017 om 09:50
Zulke dingen hoorde ik ook over de transfer van Amrabat. Wat FC Utrecht ook vroeg, het was voor Feyenoordsupporters allemaal veel te duur. Dan maar beter voor die of die speler gaan, alles te kort of te lang. Nu Amrabat de voor hem gedroomde transfer heeft gemaakt wordt ineens alles verwacht, id het toch een van de sterkhouders enz. Wat ik destijds zei, en Feyenoord ook gunde, dat was dat Amrabat een van de beste middenvelders was die Feyenoord kon halen, heb ik destijds ook van Toornstra beweerd. Ook toen was het: miskoop, kan nooit wat zijn. En wat blijkt? Hij wordt verkozen als Feyenoords beste speler van het vorig seizien. Over opportunisme gesproken. En het komt wel allemaal van FC Utrecht naar de Maas toe hoor, dus houd je maar vast als het hele team naar de Kuip komt.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 09:53]
Vind ik leuk
Cookee +2872
maandag 17 juli 2017 om 12:59
Toch jammer zo'n vertrek, ik gun Utrecht die zo'n speler laat doorbreken dan eigenlijk meer dan dit. Bedoel Utrecht neemt risico, dat pakt dan goed uit. Maar als deze jongen gefaald had waren de kosten voor Utrecht.
Voor Feijenoord is het jammer dat ze nu er geld is ineens weer spelers gaan halen, ik genoot juist van het doorbreken van eigen talenten.
Ik zou graag zien dat spelers wat meer loyaliteit naar hun club hebben, maar snap dat ik heel naief ben.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:05
ZOOO jij heb er echt verstand van mc modd
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:06]
Vind ik leuk
Woudo +2868
maandag 17 juli 2017 om 10:34
Als ik inneens meer ga verdienen kost mijn nieuwe tv toch ook niet in eens 2x zoveel?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:23
Utrecht is heel effectief geweest deze transfer periode en zal zeker en vast een goed
seizoen tegen moet zien. Daarbij gun ik het die club ook het meest van alle subtoppers.
Maar het is zoals Woudo zegt als je je beste spelers verkoopt is het nonsens om je prijs te verhogen omdat Feyenoord toch goed verdiend heeft, dat slaat nergens op die redenatie.
Amrabat heb ik al gelijk van gezegd dat hij het geld dubbel en dik waard is, maar 10 miljoen voor Haps?
Vindt ik voor een club als Feyenoord een te groot risico, en veel teveel geld voor hem.
Zegelaar heeft Europese ervaring is ook nog jong en kost de helft.
Maar voor mij mag Martin v Geel ook verder zoeken
Vind ik leuk
Woudo +2868
maandag 17 juli 2017 om 11:29
Amen!
Vind ik leuk
mcmodd +9673
maandag 17 juli 2017 om 12:32
Als je zegt dat Amrabat zijn geld dubbel en dwars waard was geef ik je natuurlijk direct gelijk. Dus dan had FC Utrecht toch beter 10 miljoen kunnen vragen? Zo werkt dat niet. En ja, natuurlijk kijk je zo naar een club die net veel geld heeft gebeurd, want andersom is het ook waar het om gaat. Als je goed analyseert hoe het met Karsdorp en Kongolo is gegaan zie je het andersom ook gebeuren. Maar dan wordt al gauw gezegd: maar dat is het buitenland. Nou, neem dan Portugal eens als voorbeeld, buitenland toch? De prijzen daar liggen soms net onder die van de eredivisieclubs en als ze spelers halen betalen ze ook niet meer dan de Nederlandse clubs, allemaal in het algemeen gesproken natuurlijk. Maar de salarissen zijn daar wel het dubbele van wat hier wordt verdiend, dus de spelers willen wel.
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:48
Gewoon die boom omzagen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:09
St. Juste kan wel wat worden. Energiek en atletisch. Haps is te klein voor het huidige topvoetbal.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:34
Uhm Jordi Alba is ook n dwerg?
Vind ik leuk
Bossie020 +1325
maandag 17 juli 2017 om 07:48
Haps is langer dan o.a. Sneyder, Neymar, Messi, Verratti, Mertens, Wijnaldum, Eden Hazard, Modric en Dani Alves.
Vind ik leuk
Feye1908 +4882
maandag 17 juli 2017 om 07:51
Gelukkig zijn dat ook verdedigers...

Al hoeft van mij een vleugelverdediger ook niet lang te zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 07:52]
Vind ik leuk
Bossie020 +1325
maandag 17 juli 2017 om 08:07
Ik dacht dat Jimmy Barnes het over het huidige topvoetbal had en niet specifiek over backs.
Vind ik leuk
Kuip +2486
maandag 17 juli 2017 om 07:59
St Juste is ook te klein.
Vind ik leuk
Bossie020 +1325
maandag 17 juli 2017 om 08:09
Klein is hij niet, maar het is geen back.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:23
Vond hem de tweede helft van het seizoen zeer tegenvallen
Vind ik leuk
HveenLFC +2551
maandag 17 juli 2017 om 09:09
Heel Heerenveen viel tegen in de 2e helft van het seizoen....
Vind ik leuk
Noudyo. +8302
maandag 17 juli 2017 om 09:13
St. Juste komt teveel kracht te kort.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:21
haps is snel sterk op de grond duels
Maar niet sterk in de lucht duels.
En over het laaste gesproken is erg belangrijk in de stilstaande Stiuatie,s zoals corners vrijetrappen.
Enz.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:44
Daar ga je wel wat missen nu Kongolo weg is. Maargoed vervanger Nelom is ook maar 1.74. En die heeft genoeg wedstrijden moeten spelen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:16
Jaa dan als Nelom alsnog vertrekt dan kan je nog altijd woudenberg houden.
Maar ja of je pakt Door verhuurd woudenberg alsnog.
En je koopt of huurt iemand anders maar wat begrijp wordt dit een lastig verhaal.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:49
Ik heb die Woudenberg te weinig zien spelen. En die wedstrijden dat hij er wel in stond viel hij niet perse op. Niet positief, maar ook niet negatief. Misschien is verhuur een aardige optie inderdaad. En anders lekker de kans geven dit jaar.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:25
Jaa precies ik vind dat een eerlijk deal dan verkoop van hem
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 07:09
Prima! Mocht het lukken om ze allebei te halen, staat er langzaam maar zeker toch weer een brede selectie waarmee je op de lange termijn kunt bouwen! Nog 1 aanvallende versterking en Martin van Geel heeft het toch weer prima voor elkaar.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 07:44
eerst maar zien hoe ze ontpoppen in de kuip voordat we credits geven aan van Geel :)
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 08:18
Het feit of ze zich zullen ontpoppen of niet kun je niet aan van Geel toeschrijven. Dat moeten de jongens zelf op het veld laten zien.Het zijn gewoon logische opties waarbij ik niet geloof dat er een heel hoog risico aan zit. En mocht het in het uiterste geval niet zijn wat je er van verwacht, zit er nog een flink waarde aan.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 08:52
Joh meen je dat nou? Volgens mij is M.v.G. verantwoordelijk voor de spelers die hij binnen haalt. Als ze het goed doen dan zijn de credits ook gewoon voor van Geel dat hij het goed gezien heeft.

Denk niet dat Martin er in mee gaat met het exorbitante bedrag wat AZ vraagt. En geen elke voetballer is een risico. Zie het geval Miralem Sulejmani. Voor de hoofdprijs. aangetrokken bij Heerenveen maar vervolgens transfervrij vertrokken. Dat soort grappen kan Feyenoord (nog) niet veroorloven.

AZ wil Haps denk ik alleen maar aan het buitenland verkopen die dergelijke bedragen geen obstakel vinden. De vraag is dan alleen of Haps wel of niet liever eerst bij een Nederlandse topclub wil alvorens hij de grens over trekt. Als Haps zich daar aan vast houd zal AZ ooit wel een keer moeten zakken als ze nog wat aan hem verdienen willen.


Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 09:00
Het klopt zeker dat van Geel verantwoordelijk is voor de spelers die hij binnen haalt. Als deze spelers dan vervolgens daadwerkelijk bij de club spelen, moet je het breder trekken dan dat van Geel de enige verantwoordelijke is voor zulke spelers. Nu noem jij Sulejmani als voorbeeld, buiten dat hij hopeloos uit vorm was bij Ajax, was hij ook niet fit. Nu had Ajax in die periode geen technisch directeur, maar mocht dat wel zo zijn, dan is diegene niet verantwoordelijk of die jongen fit is of niet. Dat is dan de verantwoording van de gehele club inclusief de speler in kwestie.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 09:40
Je schreef: "Het feit of ze zich zullen ontpoppen of niet kun je niet aan van Geel toeschrijven." Je hebt het dus niet over dat hij de niet enige verantwoordelijke is. Dus probeer geen woorden in mijn mond te leggen dat ik niet zie dat hij niet als enige verantwoordelijk is. Maar het is een algemeen bekend gegeven dat een speler net zo goed verantwoordelijk voor zijn prestaties dus het is mij de vraag waarom je dit in brengt.

Met het voorbeeld Sulejmani doel ik op het weinig risico wat jij schetst. Als AZ 10 meloen vraagt dan wordt het financiële risico vanzelf groter. Want hoe goed een speler ook is. Er is nooit 100% garantie dat diezelfde speler het een stapje hogerop ook waar kan maken. Aangezien MvG niet met een Premier League budget werkt zal die creatief moeten blijven. De binnengekomen transferinkomsten zijn geen vaste inkomsten. MvG zal nog steeds bescheiden moeten zijn in de uitgaven en niet meegaan met AZ dat denkt een slaatje uit de transferinkomsten van Feyenoord te slaan.
Vind ik leuk
mcmodd +9673
maandag 17 juli 2017 om 10:04
Je hebt een goed onderbouwd verhaal Libero, petje af. Natuurlijk speelt wel op de achtergrond mee dat AZ weet dat er boven verwachting goed werd geïncasseerd voor Karsdorp en Kongolo, maar ook Feyenoord wil altijd het totaalplaatje voor de boekhouding in de gaten houden. Na zware jaren is dat eindelijk een wat meer comfortabele situatie. Deze is vergelijkbaar met FC Utrecht waar steeds leek alsof de sterksten alleen maar weggingen. Met slimme aankopen en een hele goede jeugdopleiding kun je uit het dal wegkomen, maar alleen als je beseft dat dit met voorzichtigheid moet worden gedaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 10:05]
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 10:07
Relax, het is pas maandag. Je moet waarschijnlijk nog een hele week. Klopt allemaal wat je zegt. Maar ik zie even het punt niet dat je wilt maken, want hierboven staan best wel wat open deurtjes.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 10:40
Die deuren heb jezelf geopend :P
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:05
Dat waarde kunnen kelderen zie je aan PSV. Dus als he het niks wordt dan zie je dat dus ook in de waarde. Deze versterkingen zijn leuk voor de breedte maar de basisspelers die weggevallen zijn zien we toch wel weer b-garnituur voor terug. Boetius die bij basel en belgie niet tot uiting kwam gaat Elia niet vergeten. Berghuis is weg en daar is nog geen vervanging voor. Of nieuwkoop karsdorp doet vergeten is ook een grote gok. Voor Kuyt is ook niemand nog gehaald en je beste verdediger kongolo is ook weg
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 09:12
Boëtius kwam juist in België wel tot uiting. Genk haalde geen Europees voetbal waardoor zij de optie niet lichtte. Met wat er nu staat kan het alleen maar beter worden. Het is nu natuurlijk pas half Juli, nog anderhalve maand dus. En Feyenoord staat nu op pole position voor het aantrekken van goede spelers door Champions league-voetbal. En wat Voetbalgek heel terecht aangaf in een ander topic. Diegene die nu een transferslag slaat, slaat een hele grote slag om favoriet te worden voor de titel.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 09:22
we gaan het zien :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:20
Rustig, rustig! Sinds de komst van van Geel in 2011 is Feyenoord maar 1 keer buiten de top 3 geëindigd. Namelijk 4e in 14/15 en toen wel een kleine blamage in de play-offs als ik het me goed herinner. Voor zijn tijd tussen 04/11 is het geen enkele keer (2x4, 5, 6, 8, 9 en het dieptepunt met 10e in 10/11) gelukt om enigszins mee te doen.

Een beetje vertrouwen mag dus wel!


Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 09:25
Precies dat, voor de rest weinig gekke dingen aangekocht.(Behalve Kazim)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:06
Nogmaals bedankt Pierre. ;)
Vind ik leuk
Obl93 +536
maandag 17 juli 2017 om 10:09
Haha precies, maar beter dat Pierre zich niet teveel bemoeid met de technische zaken, anders kunnen we van Persie helemaal vergeten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:11
Pierre moet gewoon even geen suggesties meer doen, dan komt alles goed. :p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:46
Lekker blijven lullen op tv :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:17
Zo is dat. :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:15
Voor mij hoeft haps niet. St juste wel, die is geweldig.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 07:45
al speel St Juste de laatste maanden niet best...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:16
klopt, maar hij is nog erg jong dus van hem kan ik het beter hebben dan van een haps.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 08:37
eens :)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:49
Joh ik zie nu pas dat hij al 24 is! Dacht een jaar of 3 jonger...

Nog steeds een van de betere linksbacks van de eredivisie. Misschien goedkoper en iig jonger dan Zeegelaar. Heb hem niet veel zien spelen, maar dan wel altijd goed.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:20
Logische versterkingen. Zullen zware onderhandelingen worden. AZ en Heerenveen weten dat er iets te halen valt in Rotterdam. Benieuwd of de deal met Haps rondkomt en of AZ blijft vasthouden aan 10M.
Vind ik leuk
Moa +1636
maandag 17 juli 2017 om 07:30
AZ was er als eerste bij om te melden dat die 10 miljoen niet de vraagprijs is.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:54
Dan kan het bieden nu beginnen. Eerste bod van Van Geel: 2M ;-) we zullen zien 10M niet realistisch. 5-6M realistischer.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:28
Zou de scouting van Feyenoord vliegangst hebben?
Vind ik leuk
derksen +5788
maandag 17 juli 2017 om 07:30
Air miles zijn op!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:51
Komt er weer zo een! Zeegelaar speelt in Portugal, ik gok dat ze dat niet gereden hebben ;)

Ik ben persoonlijk in ieder geval erg blij dat van Geel het dicht bij huis zoekt.
Vind ik leuk
derksen +5788
maandag 17 juli 2017 om 07:29
Beter laat dan nooit..
Vind ik leuk
orion73 +614
maandag 17 juli 2017 om 07:29
Wat een middelmaat. Haps is zeker niet beter dan Nelom dus iedere euro die je daaraan uitgeeft is weggegooid geld en van St. Juste is het maar afwachten of hij kan aanhaken op een hoger niveau. Koop dan niks.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:34
Haps is echt wel beter dan Nelom
Vind ik leuk
Bossie020 +1325
maandag 17 juli 2017 om 07:50
Don't feed the trolls, Jeroen.
Vind ik leuk
orion73 +614
maandag 17 juli 2017 om 08:06
Nog niet misschien.
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 13:56
Met 2 ogen dicht geplakt en zijn benen in een knoop is hij nog beter.
Vind ik leuk
Korm +18989
maandag 17 juli 2017 om 07:49
Ben benieuwd of beide gaan komen. PSV zal zich ook melden voor Haps..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:52
Telegraaf niet geloven dus
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:11
Telegraaf is zeer goed geïnformeerd wat feyenoord betreft, de laatste jaren.
Vind ik leuk
robson81 +1837
maandag 17 juli 2017 om 09:52
Inderdaad en stukken beter dan het ad.
Vind ik leuk
Kuip +2486
maandag 17 juli 2017 om 07:58
Met dit soort breedte--versterkingen wordt Feyenoord er niet beter op. Sterker nog, deze ploeg is een stuk zwakker dan afgelopen seizoen. In de eredivisie lopen op dit moment geen jongens rond die de club echt versterken, dus moet je in het buitenland kijken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:55
idd, deze spelers kunnen wel doorgroeien naar een hoger niveau , echter gaf amrabat van de week aan dat het niveau op de training veel hoger ligt en denkt wel naar dit niveau te kunnen groeien. St juiste en haps zullen hetzelfde hebben. Een v persie zou gelijk het niveau opschroeven. Dat soort spelers hebben ze nog wel nodig, denk ik.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:26
Helemaal mee eens ook kuip .
Vind ik leuk
Barry10 +528
maandag 17 juli 2017 om 08:35
Haps heb ik m'n twijfels bij, St Juste lijkt me perfect voor Feyenoord, lekker agressief en heeft zich al behoorlijk bewezen afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
Paul1982 +6335
maandag 17 juli 2017 om 08:39
Ik zou Van Aken er direct bij kopen. Dan heb je een centraal duo die al op elkaar ingespeeld zijn.
Vind ik leuk
darmianto +6045
maandag 17 juli 2017 om 08:56
En dan een foto erbij van die matige spits haha
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:59
Feyenoord moet voor Zegelaar gaan en voor ST Juste, die zijn nog betaalbaar.
Als AZ daadwerkelijk 10 miljoen wil voor Haps dan niet happen martin en mooi daar laten.
Een bod van rond de 5 a 6 miljoen is relatief al hoog en als men bij AZ dat te weinig vindt dan laten gaan!
Vind ik leuk
Woudo +2868
maandag 17 juli 2017 om 09:04
Ik hoop dat dit lukt! 2 welkome aanwinsten!!!
Vind ik leuk
HveenLFC +2551
maandag 17 juli 2017 om 09:11
Heerenveen moet St. Juste deze transfer periode niet laten gaan. We zitten volgens mij niet heel breed qua verdedigers. Ik denk dat het ook beter is voor hem om nog een jaar te blijven.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6016
maandag 17 juli 2017 om 09:20
Feyenoord, oftewel FC Subtop.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:03
FC Subtop / Regerend landskampioen ;)
Vind ik leuk
Aspers +56
maandag 17 juli 2017 om 09:38
Sorry, maar beiden zeker niet goed genoeg voor een NL topclub. Vooral die St Juste bakt er afgelopen seizoen werkelijk helemaal niks van!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:59
schei toch uit van Geel en laat de scouting eens werken ,vraag anders Piet de Visser om advies ! die heeft in een kies nog meer verstand dan heel dat stelletje onbenullen dat zich scouting noemt bij Feyenoord ,en laat andere clubs hun spelers behouden en breek die niet af !!! Ajax haalt spelers voor 3,5 ton euro,s en dan denk ik aan Dolberg ,Yones enz in het buitenland daar zitten vakmensen erboven op , alles voor een beetje , maar na 1 jaar brengen ze al een vermogen op !!!!! En als jij het niet meer weet van Geel vertrek dan en ga met Gudde mee
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:54
Ajax haalt net zo goed ook Cassiera en een Neres voor 14 miljoen. Niet te vergelijken.
Vind ik leuk
Nick Kools +11620
maandag 17 juli 2017 om 09:59
Ik zou Haps lekker laten lzitten waar die zit.
Vind ik leuk
Teo Smith +11858
maandag 17 juli 2017 om 10:00
2 spelers met nog genoeg potentieel, ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:03
Voor het juiste bedrag, zeker 2 goede spelers.
Vind ik leuk
pinkelman +2407
maandag 17 juli 2017 om 10:23
Zeegelaar is juist in beeld gekomen omdat Haps te duur was maar zelfs die prijs (2x minder in de prijs dan de dure haps) was Feijenoord te gortig.
Haps is dus oud nieuwsartikel m.b.t. Feijenoord.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 10:25]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:58
Ja omdat er geen scouting is bij Feyenoord..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:22
ga voor cavlan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:28
Het is ook niet dat andere clubs te hoog in de boom zitten. Het is dat van Geel dit niet gewend is en alles voor een appel en een ei denkt op te halen. Alleen zo werkt het allang niet meer.
Vind ik leuk
frankn27 +3621
maandag 17 juli 2017 om 12:14
Je ziet wel duidelijk de visie van Feyenoord... vorig seizoen haalden ze vd Heijden, Vejinovic, Tapia, Botteghin etc dat soort spelers weg bij de subtoppers... Nu gaan ze voor Haps, st Juste, Amrabat etc....
Een beetje de Bayern Munchen tactiek om je concurrenten te verzwakken... maar het pakt goed uit en is dus een prima tactiek
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:25
Haps zit al niet meer bij de selectie van AZ, dus de onderhandelingen zijn al ver gevorderd. Maar met wie ?
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:32]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:57
St. Juste is wel een zekerheidje nu dat hij komt, maar Haps twijfel ik nog aan. Zal wel een keiharde strijd worden in financieel opzicht, maar ik denk dat het uiteindelijk wel goedkomt. AZ, Feyenoord en Haps zelf zullen allen tot een mooi akkoord komen. Net op tijd voor het trainingskamp in Oostenrijk. Na deze 2 moet Feyenoord nog alleen opzoek gaan naar een vleugelaanvaller. Ik hoop nog altijd op Berghuis, maar hoe lang wil je op hem wachten? Ik denk dat het wel de moeite waard is, vooral omdat hij zich zo weer kan aanpassen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Feyenoord start onderhandelingen met AZ en Heerenveen over verdedigers'