Update: PSV reageert vlot op transfergerucht: gewilde linksback niet in beeld

Update: PSV reageert vlot op transfergerucht: gewilde linksback niet in beeld

maandag 17 juli 2017 om 10:16

In de strijd om Marvin Zeegelaar heeft Feyenoord concurrentie van PSV. Het Eindhovens Dagblad schrijft maandag dat de linksback van Sporting Portugal mogelijk een kandidaat is om Jetro Willems op te volgen.

In Eindhoven zoekt men naar een vervanger van Willems, die op het punt staat om naar Eintracht Frankfurt te verkassen. Met die transfer is naar verluidt een bedrag van zeven miljoen euro gemoeid. Het bedrag dat PSV krijgt, kan voor een deel worden geïnvesteerd in een nieuwe linksback. Volgens technisch manager Marcel Brands staat Ridgeciano Haps op het lijstje, maar 'niet bovenaan'.

Dus wordt de 26-jarige Zeegelaar, momenteel speler van Sporting Portugal, mogelijk wél de opvolger van Willems. Ook Feyenoord ziet de komst van de back zitten, maar struikelt vooralsnog over de vraagprijs van de Portugezen. De directie van Sporting Portugal wil vijf miljoen euro zien voor de Nederlander. Zeegelaar werd deze transferperiode ook in verband gebracht met een transfer naar RC Genk, maar ook de Belgen zouden geschrokken zijn van de vraagprijs.

Robert Kenedy is niet meer in beeld. De linksback van Chelsea stond een tijdje op het lijstje van technisch manager Marcel Brands, maar hoeft niet meer te rekenen op Eindhovense interesse. PSV heeft zich niet meer bij Chelsea voor hem gemeld.

Update 10.16: Zeegelaar is níet in beeld om de opvolger te worden van Willems. PSV laat dat in een reactie weten aan De Telegraaf. Bij Feyenoord zou Haps bovenaan het lijstje staan om in de voetsporen te treden van Terence Kongolo. Hij werd eerder deze maand voor miljoenen euro's verkocht aan AS Monaco. 

Poll

Welke club past het beste bij Zeegelaar?

(1279 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 07:25
Snel binnenhalen Feyenoord!
Vind ik leuk
Haeden +246
maandag 17 juli 2017 om 07:57
Wat ik begrepen heb is Zeegelaar een gepasseerd station voor Feyenoord op dit moment en gaan ze vol voor Haps.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:21]
Vind ik leuk
Roekoe +536
maandag 17 juli 2017 om 08:19
Fijn zon insider die op internet geheimpjes verklapt. Bedankt man
Vind ik leuk
Haeden +246
maandag 17 juli 2017 om 08:21
Graag gedaan :)
Vind ik leuk
_Mark +340
maandag 17 juli 2017 om 08:23
Zegt natuurlijk ook niks. Zijn allemaal spelletjes om te laten zien dat Zeegelaar niet zo heel belangrijk voor Feyenoord is. Anders vraagt Sporting Portugal de hoofdprijs.
Vind ik leuk
Haeden +246
maandag 17 juli 2017 om 08:24
Wat ik ervan begrepen heb is niet alleen de vraagprijs van Sporting een probleem maar ook de salariseisen van zeegelaar.
Vind ik leuk
pinkelman +1830
maandag 17 juli 2017 om 08:45
Ik kan je melden dat Zeegelaar juist in de belangstelling van Feijenoord stond omdat Haps juist te duur was.
Ook hebben ze dit nu met Zeegelaar alleen is die nog de helft goedkoper.
Ook PSV staat er zo voor volgens Omroepbrabant verslaggever Paul Post valt de keuze vol voor Zeegelaar gezien de financiële haalbaarheid.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 09:11]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:29
Inderdaad snel Handelen ja.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:27
Weet niet of je er nou op voorruit gaat met Zegelaar . Ze kunnen beter iets meer geld uitgeven en een topper halen .

Tot nu toe zijn de aankopen van de Eredivisie leuk dus kijk uit naar het seizoen en voorral het niveau ervan .
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 07:35
Maar wie heb je dan in gedachte , want verder heb ik er ff geen kijkop... wie een kandidaat zou zijn voor die positie.
:-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:02]
Vind ik leuk
Korm +15561
maandag 17 juli 2017 om 07:51
mag hopendat Feyenoiord scouts hebben lopen. Voor 5 Miljoen kan je prima een zuid-amerikaan halen ;)
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 08:01
Dat denk ik dus ook , maar onze scouts ...komen alleen met de "usual suspects" aan zetten.
Ik zet dan ook vraagtekens bij hun inbreng. Een club als Feyenoord moet gewoon een betere net hebben.
Alleen van Bronkhorst en Kuyt al... Moeten al een aardige netwerk hebben(dat zijn geen scouts natuurlijk)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:03]
Vind ik leuk
Obl93 +216
maandag 17 juli 2017 om 08:30
Ik vind het wel meevallen dat we met de "usual suspects" aan komen. Dit is natuurlijk iets wat de media schrijft, en ik denk niet dat zij toegang hebben tot de scoutingsboekjes van Feyenoord, PSV of Ajax. Een jaar geleden kwam ook ene Jörgensen uit het niets.
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 08:36
Ja oké...er lekt heel weinig naar buiten , dus je kan zomaar gelijk hebben.

Het voelt zo omdat v Geel al jaren achter de zelfde spelers aanzit
Vind ik leuk
Obl93 +216
maandag 17 juli 2017 om 08:43
Nee dat klopt inderdaad, maar ik geloof er in dat we straks een misschien wel betere selectie hebben dan afgelopen seizoen, met misschien nog wel onverwachte verassingen als Bilal en Boëtius. Vond Bilal Zaterdag wel zeer sterk spelen. (gebrek aan weerstand nagelaten) maar wat minder als een blind paard en hele goede voorzetten in huis.
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 08:45
Ik ook... Maar voor nu is het vooral hopen.
;-)
Maar ik heb alle vertrouwen.
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 11:35
Zo'n scoutingboekje heb ik ook, maar die staat al jaren gewoon in mijn laptop Obl93.
Vind ik leuk
Obl93 +216
maandag 17 juli 2017 om 14:55
Je begrijpt wat ik bedoel;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:32
Scouts volgens mij bepaald en doet Van Geel grootdeels in zijn 1tje ,)
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 09:40
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Maar we hebben geen keus dan af te wachten .
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:58
Geen 4G netwerk kennelijk ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:03
Hahaha goeie.
Het bereik is achter gebleven in de jaren 90:o)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:05
Martin heeft nog een ouderwetse inbelverbinding. ;)
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 11:32
Jij kijkt net even te vaak oude misdaadfilms T&T ;--)) Maar goed de 'verdachte' aankopen worden volgens mij juist vermeden.
Vind ik leuk
Kuip +1584
maandag 17 juli 2017 om 08:06
Uronen, Fins international, linksback van Genk, is een uitstekende speler.
Vind ik leuk
T&T +5310
maandag 17 juli 2017 om 08:12
Die ken ik niet.. maar ik accepteer alle keuzes die ze maken als versterking.
Want wij supporters reageren vaak veels te emotioneel en hebben het heel vaak mis.(ik wel tenminste).
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:13]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:36
Doen!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:36
Dan zal Feyenoord gewoon die 5 miljoen op tafel moeten leggen, want PSV telt een dergelijk bedrag wel neer.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:46
7 miljoen. Lekker naar psv laten gaan dan.
O nee, ik lees het verkeerd. Maandagochtend!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 07:50]
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 07:49
Ten opzichte van Willems gaan we er altijd op vooruit.
Is Dijks geen optie voor ons? Snel, stevig, zat tegen het Nederlands elftal aan.
Weet niet waarom hij bij ajax in ongenade gevallen is?
Vind ik leuk
mirkoff +975
maandag 17 juli 2017 om 08:31
Omdat die niet goed was/is vandaar.
Vind ik leuk
Strijp +3407
maandag 17 juli 2017 om 10:21
Haha ben je serieus?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:47
omdat een voorzet nooit aankwam.

liep alleen als een wildpaard langs de zijlijn. maar een goede voorzet zelden of nooit
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:09
We hebben met Arias al een back die niet kan verdedigen.
Handig om in ieder geval één back te hebben die dat wel kan.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:10
Arias wil toch ook nog weg.!!!

Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:45
Vind ik persoonlijk geen heel groot verlies als dat zou gebeuren. Een back moet in eerste instantie kunnen verdedigen en dat kan Arias niet . Elke snelle linksbuiten is tegen ons levensgevaarlijk.
Verkopen en investeren in goedverdedigende backs (liefst met kopkracht zodat je De Jong niet in de ploeg hoeft te houden om verdedigend te koppen).
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:17
europees gezien inderdaad een goed verdedigende back nodig, maar in de Nl competitie kan je goed met Arias spelen. is vaak wel gevaarlijk met zijn opkomen.

en op deze manier krijg je wel een hele nieuwe verdediging, dat duurt altijd wel even voordat ze zijn ingespeeld.

Vind ik leuk
Korm +15561
maandag 17 juli 2017 om 07:52
Hmmm hoop dat PSV gebruik kan maken van Visser, die weet vast wel ergens een goede linksback die je voor dat bedrag kan halen :)
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 07:58
matige speler.. ga maar rustig naar Feyenoord of PSV.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:07
Goedkoper dan sinkgraven
Vind ik leuk
Morris +9704
maandag 17 juli 2017 om 08:10
Hey mug.. Klopt maar Sinkgraven was niet gehaald voor de linksback positie. Meer uit nood geboren. Hij doet het daar geweldig!! NOT.
Vind ik leuk
Kuip +1584
maandag 17 juli 2017 om 08:08
Uronen naar Feyenoord, Dijks naar PSV. Haps lekker bij AZ laten.
Vind ik leuk
Strijp +3407
maandag 17 juli 2017 om 10:22
Droom verder
Vind ik leuk
Kuip +1584
maandag 17 juli 2017 om 08:08
Zeegelaar weer naar Ajax.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:32
Iets voor Ajax
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:22
Niet het niveau voor Ajax.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:44
De slagvaardigheid van van Geel kennende zal hij wel naar psv gaan.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:44
De slagvaardigheid van van Geel kennende zal hij wel naar psv gaan.
Vind ik leuk
Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 09:50
Typisch PSV, altijd achter spelers aan waar AJAX of Feyenoord interesse in heeft... "Sneaky" ...Bah Bah
Vind ik leuk
Strijp +3407
maandag 17 juli 2017 om 10:23
Mvg Marc Overmars
Vind ik leuk
cheeks +406
maandag 17 juli 2017 om 10:42
Propper, van Ginkel, , Luuk de Jong, Ramselaar. Allemaal spelers waar Ajax nog een poging bij waagde toen bekend werd dat PSV interesse had. En nu weer die Colombiaanse back waar PSV al eerder interesse in had. Hoezo bah bah. Oaat de achterbakse streken maar over aan Overmars en co. Zit in het DNA van ajax.
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 10:16
In mijn ogen is Haps de betere speler. Dus zal Feyenoord voor hem gaan. Zeegelaar is voor vijf miljoen gewoon te duur, ik denk dat er in Nederland beteren rondlopen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:19
Feyenoord kan hem goed gebruiken.. Nelom in de CL kan gewoon niet. Haps is ook een optie. Beide kosten een behoorlijk bedrag.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 10:20]
Vind ik leuk
Teo Smith +9285
maandag 17 juli 2017 om 10:22
Heb toch liever haps!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:26
Er zou nog één belangrijke post vervangen moeten worden bij PSV:

Trainer Philip Cocu...

Meneer Brandts, haal een ander type trainer... De chemie is al tijden uitgewerkt... Ook in het belang van Cocu zelf... Jammer om zo iemand met die geweldige kwaliteiten, naar de ?!?!? ... te moeten zien gaan... Laat als bestuur eindelijk dat geweldige EGO eens los, en geef gehoor aan wat ´de massa´ in Nederland al lang gezien heeft...
Heeft deze selectie broodnodig...
Straks tijdens het seizoen (winterstop???) zijn er andere belanghebbenden die zijn vertrek afdwingen...

Ik blijf het zeggen en herhalen, net zoals de inbrekersspot op de radio!!!

Niet om te lachen trouwens, hoewel, het blijft maar voetbal... de tweede belangrijkste zaak van Nederland, wordt gezegd... hahaha
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:38
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
pinkelman +1830
maandag 17 juli 2017 om 10:36
Vreemd dat Brands meteen reageert op een gerucht in de telegraaf gezien onlangs men nog naar buiten bracht (gerbrands) niet te reageren op elk gerucht omdat je dan wel aan de gang kan blijven.
Vind ik leuk
Bizzy +2036
maandag 17 juli 2017 om 10:39
PSV moet gewoon een Zuid Amerikaan aantrekken.
Vind ik leuk
mcmodd +4756
maandag 17 juli 2017 om 11:16
Precies zoals ik al eerder opmerkte, ook Feyenoord gaat liever voor Haps. Ik denk dat de landskampioen de AZ-back gaat binnenharken, maar zal daar de volle prijs voor neer moeten tellen, ik denk aan zes miljoen euro.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:48
Dennis Aogo van Schalke wellicht een optie? Zonder contract dacht ik, wel wat oud (30) maar lijkt me goede keuze....Ook Taye Taiwo is zonder club al is die al 32...
Vind ik leuk
JOJO +986
maandag 17 juli 2017 om 11:52
Ik zou zaken doen met AZ, maar dan niet om Haps, maar om Wijndal. Heel goede voetballer en veel potentie.

Tevens is het voordeel dat je Brenet het voordeel kan geven en Wijndal als stand-in/jong PSV. Haps zal direct voor de basis komen en dan passeer je Brenet weer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws