Ajax-opponent Nice krijgt pak slaag: Anders wordt het een lastig verhaal

Ajax-opponent Nice krijgt pak slaag: "Anders wordt het een lastig verhaal"

maandag 17 juli 2017 om 08:34

Ruim een week voor de eerste ontmoeting met Ajax in de derde voorronde van de Champions League kreeg OGC Nice zondagavond een pak slaag van Slavia Praag. Lucien Favre, trainer van de Franse club, baalt ervan.

Nice ging met 4-1 onderuit in Praag. Hoewel Favre zijn ploeg niet in de sterkst mogelijke formatie liet aantreden tegen de kampioen van Tsjechië, baart de harde nederlaag hem enigszins zorgen. De blikvangers Mario Balotelli en Dante ontbraken.

"Een aantal spelers was niet klaar voor deze wedstrijd", oordeelt Favre op de website van Nice. "Het was te wisselvallig, te onzeker. We moeten samen verdedigen en samen aanvallen, anders wordt het een lastig verhaal."

De Nice-trainer vervolgt: "We moeten niet vergeten dat we de wedstrijd eindigden met een gemiddelde leeftijd van 20 of 21 jaar. Er waren wat spelers afwezig, maar het is geen excuus voor zoveel tegengoals. Ze vielen veel te makkelijk. We moeten dit analyseren en ervan leren.

Lees meer over:Ligue 1OGC NiceAjax

Poll

Goede loting voor Ajax?

(3850 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 08:42
Gemiddeld 20 a 21 jaar .... en Ajax dan. Wat een excuus zeg. Ik hoop dat Ajax z'n best doet (er is nog al wat gebeurd de laatste tijd).
Succes mannen en haal eruit wat er in zit. Lukt het niet dan is er zeker geen man over boord.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 08:44]
Vind ik leuk
Old Star +3901
maandag 17 juli 2017 om 08:45
Ik wou precies t zelfde zeggen.
Dat is de gemiddelde leeftijd waar Ajax mee start.
Maar ja dat zijn ze natuurlijk niet zo gewend in t buitenland.
Vind ik leuk
Beulen +931
maandag 17 juli 2017 om 08:43
Zegt niet zoveel deze uitslag.
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 17 juli 2017 om 08:48
Hopelijk houdt Nice deze vorm vast...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 08:51
In mijn ogen hebben ze de sterkst mogelijke ploeg geloot ... zal een pittig twee-luik worden..

En eerlijk is eerlijk, wat er allemaal met onze grote/kleine vriend Nouri is gebeurd(en gaat gebeuren) heeft alles behalve een positief effect op de spelersgroep..

Heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in.. maar goed we moeten vertrouwen houden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:35
Echt waar joh, noem is een paar goede spelers van Nice?
En op wat voor manier spelen ze?

Misschien ben ik de enige, maar ik heb geen idee hoe ik over Nice moet denken, want ik weet werkelijk helemaal niet van die club en heb ze nog geen 1x zien spelen met hun huidige elftal.
Vind ik leuk
Maxidi +2729
maandag 17 juli 2017 om 08:53
Goed voor het vertrouwen !!!
Vind ik leuk
Guust +3696
maandag 17 juli 2017 om 09:21
Zou mooi zijn als Ajax wint, eindelijk weer eens twee clubs CL, goed voor de puntjes.
Vind ik leuk
yuuup +5497
maandag 17 juli 2017 om 09:59
Als, en dan volgt er nog een horde. Waarschijnlijk nog zwaarder ook.
Vind ik leuk
Guust +3696
maandag 17 juli 2017 om 13:16
Ja wat moet je dan zeggen, dat heet positief blijven. Anders niet meer volgen zou ik zeggen
Vind ik leuk
2cents +35238
maandag 17 juli 2017 om 09:24
Dit pak slaag komt 1 1/2 week te vroeg. Nu zullen ze wel wakker zijn tegen Ajax. Helaas.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:59
Oefenwedstrijden, ze zijn nodig maar het zegt niet altijd iets over een elftal.
Vind ik leuk
John M. +3197
maandag 17 juli 2017 om 12:03
Bij Slavia Praag scoorde van Buren 2x. Komt hij uit de ED, en van welke club?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:25
Kevin van Buren?
Vind ik leuk
guusje +419
maandag 17 juli 2017 om 12:30
Mick van Buren. officieel excelsior maar voor slavia praag bij esbjerg. (parate kennis ☺
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:34
Nee dan ken ik 'm niet ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:34]
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 17 juli 2017 om 12:36
Sponsored by google?

;-)
Vind ik leuk
John M. +3197
maandag 17 juli 2017 om 15:47
Ja, Mick van Buren. Maar hoe bedoel je het nou, is hij van Excelsior? Speelt dus bij Slavia maar wat heeft Esbjerg er mee te maken?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ajax-opponent Nice krijgt pak slaag: "Anders wordt het een lastig verhaal"