Gevoelige tik voor Stam en Reading: Speler van het Jaar neemt afscheid

    Gevoelige tik voor Stam en Reading: Speler van het Jaar neemt afscheid

    maandag 17 juli 2017 om 10:43

    Een domper voor Reading-manager Jaap Stam. Doelman Ali Al Habsi verlaat de club per direct. Hij gaat aan de slag bij Al-Hilal, een topclub uit Saudi-Arabië. Afgelopen seizoen werd Al Habsi verkozen tot Speler van het Jaar. 

    De 35-jarige sluitpost speelde sinds de zomer van 2015 voor The Royals. Eerder kwam de routinier uit voor onder meer Wigan Athletic en Bolton Wanderers. Met The Royals was Al Habsi afgelopen seizoen érg dichtbij promotie naar de Premier League. Het team van Stam verloor de finale van de play-offs van Huddersfield Town. 

    In een uitgebreide boodschap op zijn Twitter-account neemt Al Habsi afscheid van de fans van Reading. 'Dit was een moeilijke beslissing voor mij', schrijft de sluitpost. 'Mijn twee jaren bij Reading waren geweldig. Ik weet zeker dat de club het ook komend seizoen geweldig gaat doen - zeker met een fantastische manager als Jaap Stam.'

    Plaats een reactie

    Woudo +8149
    maandag 17 juli 2017 om 10:52
    Robin Ruiter halen misschien ? ;)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    maandag 17 juli 2017 om 10:58
    Lijkt me serieus een hele mooie transfer, voor beide partijen ook.
    Vind ik leuk
    Woudo +8149
    maandag 17 juli 2017 om 11:00
    Ja inderdaad! Robin kan zich dan lekker doorontwikkelen in Championship en wellicht volgend jaar de PL in, ik ga ervan uit dat Reading weer mee doet voor de bovenste plaatsen, speelde echt leuk voetbal vorig seizoen! Anders misschien Krul een optie?
    Vind ik leuk
    maandag 17 juli 2017 om 19:09
    Krul bakt er niks meer van tegenwoordig
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18848
    maandag 17 juli 2017 om 11:26
    Of Krul?
    Vind ik leuk
    Woudo +8149
    maandag 17 juli 2017 om 11:29
    Zei ik inderdaad ook al, lijkt me misschien nog een betere optie zelfs!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18848
    maandag 17 juli 2017 om 11:40
    En zou voor Krul een mooie kans zijn om zich te revancheren
    Vind ik leuk
    Woudo +8149
    maandag 17 juli 2017 om 11:48
    Die jongen heeft gewoon pech gehad met blessures, ben er van overtuigd dat hij zn oude niveau weer kan halen!
    Vind ik leuk
    vos199 +1129
    maandag 17 juli 2017 om 11:41
    Ik dacht ook direct aan Krul. Hoop dat het zijn carriere weer uit t slop kan gaan halen, want t was echt een topkeeper voor Engelse clubs
    Vind ik leuk
    Ricklek +1722
    maandag 17 juli 2017 om 10:53
    Nou kan je vermeer halen en dan hebben we ook geen gehuil meer tussen Brad en Kenneth over wie moet spelen
    Vind ik leuk
    Bdog +4768
    maandag 17 juli 2017 om 10:56
    Ali al habsi naar Al-Bilal. Tis te hopen dat de persvoorlichter zijn gebit goed vast heeft zitten.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4757
    maandag 17 juli 2017 om 10:56
    Krul mag weg toch
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    maandag 17 juli 2017 om 11:40
    Al Habsi, een keeper naar mijn hart. Heeft heel originele acties in huis in moeilijke situaties en zit er dan ook maar zelden naast. Gezien zijn leeftijd snap ik het wel, ook zijn fans gunnen hem de gedroomde dollars maar hadden hem o zo graag nog een jaartje of twee willen houden. Al Habsi, het ga je goed daar, hopelijk voel je jezelf daar net zo thuis als in Reading.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5412
    maandag 17 juli 2017 om 11:45
    Zou voor Ruiter mooie gelegenheid zijn zich te profileren in de U.K
    Vind ik leuk
    United +38660
    maandag 17 juli 2017 om 13:06
    Ali Al Habsi gaat naar Al-Hilal...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    maandag 17 juli 2017 om 13:17
    Ja United, niet goed soms? Heeft ie dubbel en dwars verdiend, toch?
    Vind ik leuk
    United +38660
    maandag 17 juli 2017 om 14:52
    Haha ja dat wel. Maar vond het wel grappig al die namen.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2428
    maandag 17 juli 2017 om 14:11
    nou stam, sla je slag bij Krul.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gevoelige tik voor Stam en Reading: Speler van het Jaar neemt afscheid