Feyenoord-doelwit St. Juste 'wil graag naar De Kuip': 'Interesse is logisch'

Feyenoord-doelwit St. Juste 'wil graag naar De Kuip': 'Interesse is logisch'

maandag 17 juli 2017 om 11:47

Feyenoord-doelwit Jerry St. Juste wil héél graag naar Rotterdam-Zuid verkassen. Het Algemeen Dagblad meldt dat maandag. De twintigjarige verdediger heeft echter een flink prijskaartje. SC Heerenveen vraagt miljoenen voor St. Juste. 

De Telegraaf schreef eerder op de dag dat Feyenoord en Heerenveen inmiddels in onderhandeling zijn over de de stopper, die in Friesland een contract heeft tot medio 2018. "Wij zijn een club die goede spelers heeft, dan is het logisch dat daar belangstelling voor komt", wil technisch manager Gerry Hamstra kwijt over de situatie.

"Als een club een marktconforme prijs biedt dan denken we erover na. Het is niet zo dat we onze kroonjuwelen zomaar in de etalage zetten." Heerenveen heeft een eenzijdige optie om het contract van St. Juste met twee seizoenen te verlengen.

Afgelopen seizoen stond de verdediger al in de belangstelling van Hamburger SV. Een overstap naar een Nederlandse topclub zou hij volgens het AD als een ideale vervolgstap in zijn carrière zien. 

Poll

Is St. Juste de perfecte aanwinst voor Feyenoord?

(3240 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 11:55
Geef het maar op St.Juste. Volgens van Geel ben je al te duur alvorens hij weet hoeveel je moet kosten.
Vind ik leuk
fireman +221
maandag 17 juli 2017 om 13:15
Knap dat jij dit allemaal weet...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:56
zo goed is st juste niet.. maar feyenoord moet wel een ander type verdediger halen dan ze nu al hebben.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:57
Wel goed genoeg voor Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:03
voor in de ED misschien maar niet voor de CL.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 12:08
Onderbouw dat eens WzajaxWZDB !
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 12:48]
Vind ik leuk
United +40196
maandag 17 juli 2017 om 13:30
Champions League is een veel hoger niveau dan Eredivisie....
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 13:37
Ik vroeg WzajaxWZDB te onderbouwen waarom St. Juste niet zo goed is. Dat CL verschilt van ED is een deur die wagenwijd open staat. ;)
Vind ik leuk
United +40196
maandag 17 juli 2017 om 13:51
Haha lol ja heb je gelijk in.
Vind ik leuk
Suomi71 +414
maandag 17 juli 2017 om 14:14
Klopt United maar dat trekken jullie ook niet zo bleek vorig seizoen. Wij spelen daar allemaal een figurantenrol. Je moet hopen dat je kunt overwinteren en een rol van betekenis speelt voor het landskampioenschap. Kan weer een mooi seizoen gaan worden.
Vind ik leuk
United +40196
maandag 17 juli 2017 om 14:17
Klopt we hebben er allemaal vrij weinig te zoeken. Beter gaan we voor de Europa League. De top 3 hebben allemaal belangrijke spelers kwijtgeraakt. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen in het nieuwe seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:50
wat? dat hij niet goed genoeg is voor de CL lijkt mij toch duidelijk? is een matig tot goede verdediger in de Eredivisie. en feyenoord moet in de CL niet denken dat ze als een stelletje dolle stieren kunnen gaan rond rennen want dan worden ze kapot gespeeld.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 13:57
Je geeft geen antwoord op de vraag waarom jij vind dat St.Juste geen goede speler is. Termen als "lijkt me duidelijk" is geen onderbouwing.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:06
hij staat vaak verkeerd, zet druk op foute momenten en is niet erg fysiek voor een centrale verdediger. is een leuke voetballende verdediger maar NOGMAALS zal in de CL door de mand vallen net zoals de rest van feyenoord.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 14:26
Heb jij je glazen bol in je oog zitten zeker. Die moet je wel van tijd tot tijd poetsen hoor.

St. Juste is een prima speler die zijn kwaliteiten getoond heeft in de eerste seizoenshelft. Dat het de tweede seizoenshelft wat minder ging heeft vooral te maken dat het hele elftal uit vorm was en er geen duidelijkheid in de speelwijze was. Dit kun je niet allemaal op het conto van één speler plaatsen.

Het feit dat hij zijn kwaliteiten heeft laten zien is al voldoende want bij Feyenoord zal hij in een nieuwe omgeving komen waarin hij weer stappen kan maken omdat er hier een duidelijke visie is met spelers die hem beter tot zijn recht zullen laten komen.

Dat jij al van te voren weet dat hij en de rest van Feyenoord door de mand zal vallen is duidelijk niet serieus te nemen.

Je bent gewoon aan het zuigen en blijkbaar heb je nog niet genoeg borstvoeding gehad.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:36
jij bent gewoon een typische feyenoorder die denkt dat na een succesje de club bij te dop van europa aan haakt. de defensie van feyenoord is op dit moment de zwakste plek van het elftal en dat zal wel duidelijk worden in de CL, sla dit bericht op en als ik uiteindelijk ongelijk heb krijg je mijn excuses zo niet dan eis ik die van jou.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:55
Je hoort hem hier nergens over een succes praten, dus typisch weer een ajacied die het ''succes'' verhaal naar boven moet halen. Beetje jammer hoor... Snap niet waarom JIJ denkt dat hij zal falen in de CL. Omdat je volgens mij niet van te voren al kunt zeggen of een speler zal floppen in de CL of niet. Misschien speelt hij wel de sterren van de hemel? Buiten dat hebben we het ook niet over de verdediging van feyenoord en wat die zal presteren in de CL. We zijn nou toch bezig met verdedigers denk je dat dat voor de lol is ? St juste kan jan arie er uit spelen als hij wilt... dus voor FEYENOORD is hij een aanwinst.

Geen enkele club heeft voorlopig iets te zoeken in de CL. En laten we voor nu maar afwachten wat jou club gaat klaar spelen in de europa league
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 16:56]
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 18:55
Ik hoef jouw excuses niet omdat je toch alleen maar ziet wat je wilt zien. Dat jij voor mij invult getuigt dat een gebrek aan inlevingsvermogen. Maar je hebt wel meer gebreken aan jouw trieste reacties te zien.

Tsja wat is een typische Feyenoorder? Ik heb geen hekel aan andere clubs en ook niet aan hun supporters. Ik vind alleen typetjes zoals jou dit forum vervuilen. Je bijdragen zijn zelden tot nooit van toegevoegde waarde zowel niet qua inhoud als gezelligheid. Je loopt alleen maar te zuigen omdat je elders aandacht tekort gekomen bent. Zal me niets verbazen dat je gepest wordt op school en je frustraties daarover op dit forum botviert.

Maar je bent niet de enige zuigeling hier. Ook onder de Feyenoorders en PSVers zitten er tussen die nog aan de fles zitten en die krijgen het net zo goed van mij te horen dus jouw oordeel is wederom kansloos.

In mijn ogen kom je over als een narcistisch klein kind met een gebrek aan kennis, inzicht, inlevingsvermogen, tact en intelligentie. Misschien moet je maar eens overwegen om in therapie te gaan voor je met jouw probleemgedrag hier anderen gaat etteren.

Met betrekking tot jouw uitspraak over de defensie van Feyenoord in de CL heb ik deze quote wel een mooie eye opener voor je;

"A wise man never knows all, only fools know everything !"

I rest my case!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:15
zozo jij hebt een eenjarige cursus psychologie gehad? is wel te merken dat je nog genoeg te leren hebt want 90% van wat je net opschrijft slaat werkelijk nergens op maar daar ben je als feyenoorder te dom voor om te bevatten. ik reageer nu niet meer op je berichten want ik heb niet de hele dag de tijd om elke keer een A4'tje gejank te lezen van papa tokkie.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 19:48
Vlucht maar lekker weg want je weet dat je dat je hier niet tegen in verweer kunt. Nee ik ben geen Psycholoog is gewoon gezond verstand gebruiken. Ik voel me voor niemand te groot of te klein maar jouw minachting voor supporters van andere clubs en jouw gebrek aan realiteitszin moet gewoon een keer afgelopen zijn.

Het is ook buitengewoon triest dat je wederom alle Feyenoorders in een hokje stopt terwijl er genoeg feyenoorders zijn die met ajacieden door een deur kunnen mezelf inbegrepen.

Uien die hier alleen alles afzeiken wat niet van hun club is ben ik liever kwijt dan rijk omdat ze geen kennis en gezelligheid bijdragen en hier alleen maar zitten om zichzelf te voeden met aandacht die ze offline tekort komen.

Succes met je leven stakker
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:56
en toch zie je bij de kuip alleen mensen die ajacieden de dood wensen.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 20:03
Dus dan zijn alle Feyenoorders zo? Dat is relatief maar een heel kleine groep die dat doet. Vele Feyenoorders schamen zich voor dat gedrag maar dat soort volk heeft elke club jammer genoeg en die verzieken het voor andere supporters en de club. Ik heb ook geen hekel aan jou ik heb alleen een hekel aan hoe jij je in dit medium opstelt. Als je dat nog veranderen kunt dan zal ik een heel stuk aardige voor je zijn. Maar iedereen die het nodig vind om de sfeer te verzieken krijgt van mij dezelfde behandeling ongeacht voor welke club die is.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 23:10
Geen tegenargument meer omdat wat libero zegt gebaseerd is op feiten en dan scheer je elke feyenoorder maar over 1 kam. tsja rennen in het echt maar blijkbaar wordt er hier ook gevlucht als ze het typend niet kunnen hebben
Vind ik leuk
Kuip +2506
maandag 17 juli 2017 om 21:39
Onzin libero, Feyenoord is erg dom bezig. Alle spelers die tot nu toe zijn gehaald voegen niets toe. Matige eredivisiespelers die of tijd nodig hebben of uberhaupt niet aan kunnen haken. Na zo'n prachtig seizoen had ik gehoopt op ca drie versterkingen. Jongens die het elftal versterken. Een linksback, linkermiddenvelder en twee aanvallers met internationale ervaring.
Waar moet st Juste spelen? Een rechtsbenige cv. Moet die Botteghin vervangen? Daar kunnen van Beek en Tapia ook spelen. Waar speelt Amrabat? Moet el Ahmadi, Toornstra of Vilhena er voor hem uit? Weggegooit geld dus. Bagger!
Met dit elftal heb je in de CL niets te zoeken en in de competitie is de derde plaats het maximaal haalbare. Dit was het momentum voor Feyenoord. Helaas zullen magere jaren weer aanbreken.
Vind ik leuk
Libero +2275
maandag 17 juli 2017 om 22:14
Ach dat is jouw mening. Ik bekijk het niet zo negatief. Allereerst is de transfer window nog niet voorbij dus is het te vroeg om daar nu al een oordeel over te vellen. Ten tweede ben ik blij om te zien dat er niet meer lukraak voor veel geld spelers worden gehaald die achteraf toch niet zo goed waren als gehoopt. Dit was voorheen bij Feyenoord eerder regel dan uitzondering en ik ben blij dat dat beleid niet meer van toepassing is.

De spelers die er nu gehaald zijn voornamelijk ook gehaald voor de toekomst waar de club dan mogelijk weer met een meerwaarde (zeker met CL in de benen) kan worden getransfereerd. Zo werkt het marktmechanisme in het voetbal.

Ook ik hoop op spectaculaire transfers naar Feyenoord maar niet ten koste van het economisch fundament. We zijn verdorie net weer gezond en laten we dat ook vooral zo houden en uitbouwen.

Of er magere jaren zullen aanbreken, tsjah dat weet jij niet, dat weet ik niet, dat weet niemand.
Na het kampioenschap is het goed om door te pakken maar wel door de verstand er bij te met gerichte aankopen die voor Feyenoord haalbaar zijn en groeipotentie hebben.

Als jij hier anders over denkt moet je dat vooral blijven doen. ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:09
Ligt eraan. Is nog jong, erg talentvol maar zal de stap zelf moeten zetten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:04
Volgens mij op termijn zeker wel goed genoeg voor Feyenoord. Het touwtrekken zal nu wel gaan beginnen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:43
Dit is een heel ander type dan Botteghin.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:57
Wat kan jou dat schelen ? hou jij je lekker bezig met de aankopen van ajax...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Zou voor alle drie de partijen een mooie deal zijn! Feyenoord moet dan echter wel over de balk komen met een behoorlijk bedrag voor deze jongen! Dat moet ook wel kunnen. Contract voor 5 jar en je kunt hem over 2/3 seizoenen waarschijnlijk met een mooi winstpercentage verkopen (mits hij zich blijft ontwikkelen!)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Lijkt me een goede voor Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Heb het misschien al eerder geschreven maar St. Juste is geen echte versterking maar meer een aanvulling op de huidige selectie van Feyenoord.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
maandag 17 juli 2017 om 11:58
Off-topic,
Hoe heten die liedjes die je gister te horen waren tijdens presentatie spelers Feyenoord :) ?
Vind ik leuk
United +40196
maandag 17 juli 2017 om 13:50
speedy j pullover
98 to your mind
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:57
hoe gaan die liedjes uit amsterdam over 40-45 iets met bommen?????, wil je rspct afdwingen knul moet je eerst in de spiegel kijken.nl
Vind ik leuk
Balr.07 +350
maandag 17 juli 2017 om 20:30
Waar heb jij het dan over vriend ?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:24
zegt een 14 jarig gassie tegen me whahaha
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:08
Waar heb je t over vraag ik hoef je niet zo uit de hoogte te gaan doen ik stel gewoon een normale vraag toch
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:18
kom kom een 14 jarig ventje vraagt dit aan mij , echt lachen dit. Ik bedoel er mee jij noemt mij vriend??? heb ik met je geknikkerd knulletje??
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:24
Kneus ik vraag hoe een nummer heet die ik leuk vind, en zomaar begin je dom te lullen over bommen in Amsterdam en respect ik weet niet wat je probeert te doen maar wel grappig dat je dit alleen doet bij blijkbaar 14 jarige ventjes ????? Hahahaha knulletje hoor hem
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:26
tja punt 1 als je in de kuip komt weet je dat, punt 2 als je niet in de kuip komt en supporter ben , hoor je dat ook te weten, punt 3 als je geen supporter ben gaat je t geen tyfes aan. en ja als je 14 ben en mij vriend noem ben je voor mij een kneus.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:27
Hahaha ga je aub normaal gedragen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:30
Het is A.U.B. knulletje wie kaatst kan de bal verwachten, het is al 19.30 knul tijd om te gaan douchen voor je en naar bedje te gaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 19:30]
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:32
Hahahaha ik ga stuk om je, ik ga geen aandacht meer aan je schenken want je praat alleen maar onzin. En daarbij ben ik nogsteeds geen 14 grappig waarom je dat steeds erbij haalt...
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:34
tja dan lieg je in je profiel knulletje want staat er duidelijk.........................................................................................Profiel van Balr.07+ 276
Naam Bj
Woonplaats Onbekend
Geslacht Onbekend
Leeftijd 14
Favoriete Nederlandse club Onbekend
Favoriete Internationale club Onbekend
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 juli 2017 om 19:34]
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:35
Ohjaa want m'n profiel klopt ook echt haha eerlijk ik vind je echt grappig.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 19:37
ik jou ook sukkel , ook jij valt door de mand, jwz wat je ben knulletje
zolang jij nog niet zo oud ben als ik ben je gewoon een knulletje en de feiten zeggen genoeg op je profiel, hop hop naar bed het is tijd voor je.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 19:42
Hahaa ik bepaal rustig zelf wat ik doe hoor daar hoef jij niks over te zeggen " grote meneer " en daarnaast zou ik je geen aandaxht meer geven maar vind ik je zo grappig dat ik dat toch doe... hetgeen dat je zegt dat t me geen tyfes boeit welke naam een liedje heeft waar ik naar vraag omdat ik de naam kwijt ben, zegt genoeg over het trieste niveau van jou. Ik hoop voor jou dat je je nu echt een hele hele grote jongen voelt nu je mij knulletje,sukkel en weet ik veel wat genoemd hebt, gezegd hebt dat ik lekker naar bed moet gaan en blijkbaar er van allerlei feiten te benoemen zijn, maar ik lig er niet wakker van dus bij deze wens ik je nog heel veel plezier op deze site, en hoop ik dat d'r de volgende keer missxhien iets zinnigs van je te lezen valt. Ciao
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:07
over fouten gesproken , het is MISSCHIEN KNUL , wel truste en sweet dreams.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
dinsdag 18 juli 2017 om 20:19
Haha ga je nu al slapen ????? Duurde wel lang die reactie was je stiekem al gaan slapen toevallig, en oh ja sorry een spelfoutje, kan de oudste overkomen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 20:50
Je blijft een sukkel
Vind ik leuk
Balr.07 +350
woensdag 19 juli 2017 om 11:33
doe me anders even wat gegevens van je dat contact ik je kijken of je dan nog zulke praatjes hebt againstmodernsukkel
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 14:00
je weet niet wie er dan tegen over je staat sukkel S.C.F FOR LIFE
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 14:05
Maar moet eigenlijk wel lachen om je, dat een 14 jarig ventje zo,n grote waffel heeft hahahahahaha, wij noemen dat KANSLOOS SUKKEL. Ik als S.C.F. er sla geen kinderen.
Vind ik leuk
woensdag 19 juli 2017 om 14:08
BTW ik ga altijd met kinderen naar de efteling, kunnen ze verder dromen. wat voor jou ? Knulletje je heb er de leeftijd nog voor.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
donderdag 20 juli 2017 om 12:08
Hahah ik krijg t nu al benauwd, een " scf'er " poeh poeh..
Je andere reacties heb ik daarna niet meer serieus genomen BTW....
Vind ik leuk
donderdag 20 juli 2017 om 13:47
whahahaha ik schijt ook al in mn broek van een 14 jarig guppie die net buiten mag spelen van zn mama, maar je moet wel he want ja wat moet jij doen achter t raam waar ze zit.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
donderdag 20 juli 2017 om 17:43
Ja klopt man hier pak je me wel, maar ik heb trouwens nogsteeds geen antwoord gekregen op m'n vraag over je gegevens,die je vast wel durft te geven als lid van die neppe hooligan vereniging of niet
Vind ik leuk
vrijdag 21 juli 2017 om 11:18
hahahah nep hooli vereniging is waar jullie hard voor weg lopen, is keer op keer bewezen. En mijn adres van zandvlietplein rotterdam knulletje.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
vrijdag 21 juli 2017 om 18:48
Jullie ??? Hahaha ik voel me nou niet bepaald bedreigd ofzo KNUL
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 00:40
wanneer ga je op tiener tour knulletje kan nog zolang je geen 16 ben dus wanneer ga je KNULLETJE WHAHAHAHA zelden zo,n puber meegemaakt, man als je voor me staat en ik zeg boe roep je hard om je moeder laat staan als ik mn arm ophef naar je.
Vind ik leuk
Balr.07 +350
zaterdag 22 juli 2017 om 12:01
Hahaha linkerd
Vind ik leuk
Woudo +2879
maandag 17 juli 2017 om 12:05
Mooi zo dan komt dit wel rond, net als bij amrabat! Je bent zeer welkom Jerry!!
Vind ik leuk
michelhx +1992
maandag 17 juli 2017 om 12:08
Max. 4 miljoen, meer moet je echt niet willen uitgeven aan deze speler.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:12
Lijkt mij een leuke speler voor Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:13
Larsson erbij. Woudenberg naar Heerenveen en dan een mooi prijsje voor alles bij elkaar.
Vind ik leuk
JanTa48 +1374
maandag 17 juli 2017 om 13:56
H. veen kennende als taaie onderhandelaars kan F. noord zijn borst nat maken, een akkoord tussen speler club wil nog lang niet zeggen dat er dan ook automatisch een akkoord ligt tussen de beide clubs. Ze zullen voor de hoofdprijs gaan dus F. noord kan heel diep in de buidel gaan tasten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:21
Dat zou een slimme zet zijn van 010, ik zie hem liever bij ons in Amsterdam
Vind ik leuk
Foebele +30455
maandag 17 juli 2017 om 15:04
Vind hem een interessante speler, ben benieuwd hoe hij met de druk en het niveau van een topclub omgaat. Goed dat jongens van AZ en Heerenveen naar de Nederlandse top gaan ipv naar het buitenland, daar zijn ze namelijk nog niet aan toe.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:32
Hij is heel snel voor een centerback en dat heeft Feyenoord nodig
Vind ik leuk
jeepee +722
maandag 17 juli 2017 om 22:39
Rechtsbenige linksback?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoord-doelwit St. Juste 'wil graag naar De Kuip': 'Interesse is logisch'