'Guardiola wil Chelsea frustreren en klopt aan voor verdediger van 35 miljoen'

'Guardiola wil Chelsea frustreren en klopt aan voor verdediger van 35 miljoen'

maandag 17 juli 2017 om 13:41

De overgang van Danilo naar Chelsea leek op een haar na rond, maar Manchester City dreigt de Londense plannen te dwarsbomen. Manager Pep Guardiola heeft nu ook zijn zinnen gezet op de rechtsback van Real Madrid.

Dat meldt zowel Marca als The Times. Manchester City tastte deze zomer al diep in de buidel voor Kyle Walker. De Engelsman kwam voor 57 miljoen euro over van Tottenham Hotspur. Guardiola wil echter een tweede rechtsback aantrekken. Aanvankelijk waren de pijlen gericht op Dani Alves, maar die opteerde op het allerlaatste moment voor een overstap naar Paris Saint-Germain.

City gaat de strijd daarom aan met Chelsea voor Danilo. De Braziliaan hoeft niet te vertrekken bij Real Madrid, waar hij de tweede keus is achter Dani Carvajal, maar 35 miljoen euro is voldoende om hem los te weken. Danilo aast zelf op meer speeltijd met het oog op het WK in Rusland en staat open voor een move naar de Premier League.

Plaats een reactie

maandag 17 juli 2017 om 13:44
Huh Danilo ging toch naar Ajax??
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 14:14
Andere ;p
Vind ik leuk
Woudo +7541
maandag 17 juli 2017 om 13:46
je hebt net een rechtsback voor 57 miljoen gekocht dan ga je er toch niet nog een halen?
Vind ik leuk
Filip_FCU +6502
maandag 17 juli 2017 om 14:16
Dat is op het moment de enige back die ze hebben bij City...

Ja geen LB en 1 RB hebben ze nu.
Vind ik leuk
Woudo +7541
maandag 17 juli 2017 om 14:26
ja ik snap dat je een backup wil hebben dan maar om voor een backup speler 35 miljoen uit te trekken vind ik een beetje overdreven
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 15:17
Moto City (en andere grote clubs): geld moet rollen.
Vind ik leuk
Woudo +7541
maandag 17 juli 2017 om 15:18
Dan wil ik ze ook best mijn bankrekening sturen hoor, kan ook nog wel de nodige miljoenen gebruiken, als ze er toch vanaf moeten ;)
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 15:22
Misschien even een mailtje sturen?

https://www.mancity.com/fans-and-community/club/contact-the-club
Vind ik leuk
Woudo +7541
maandag 17 juli 2017 om 15:33
Hahaha ga ik doen! als het op mijn rekening staat gaan we bier drinken!
Vind ik leuk
Sil95 +4252
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Dat zou inderdaad ridicuul zijn. Bovendien heeft die jongen er niets aan. Dan kan hij net zo goed bij Real Madrid op de bank blijven zitten.. Ik verwacht namelijk niet dat City Walker voor de bank gehaald heeft.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:48
Danilo moeten ze echt niet voor gaan. Want het is natuurlijk zonde als ie op de bank moet zitten
Vind ik leuk
United +39423
maandag 17 juli 2017 om 14:15
Dat doet hij ook regelmatig bij Real.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:12
Ze willen hem dus zelf als tweede keus halen..?? Maar Danilo wil zelf meer speeltijd met het oog op het WK....

Wazig gerucht dus als je het mij vraagt
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:23
mijn City hart bloedt, dit gaat nergens meer over
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:38
Ik zeg niks meer over city :x
Haha wat een club (zeg ik toch iets oeps!)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Guardiola wil Chelsea frustreren en klopt aan voor verdediger van 35 miljoen'