'FC Barcelona waagt ultieme poging en brengt bod van 30 miljoen euro uit'

'FC Barcelona waagt ultieme poging en brengt bod van 30 miljoen euro uit'

maandag 17 juli 2017 om 14:40

FC Barcelona gaat een ultieme poging wagen voor Paulinho. Guangzhou Evergrande, de Chinese werkgever van de Braziliaanse middenvelder, kan een bod van dertig miljoen euro verwachten.

Dat meldt Diario Sport maandag. Barcelona zit al geruime tijd achter Paulinho aan, maar heel soepel verloopt die jacht niet. Guangzhou Evergrande heeft geen enkele intentie om de Braziliaanse middenvelder te verkopen, omdat de Chinese topclub al zwemt in het geld. Daar doet het feit dat Paulinho graag naar Spanje wil niets aan af.

De Braziliaanse middenvelder, die van 2013 tot en met 2015 bij Tottenham Hotspur speelde, heeft een ontsnappingsclausule van veertig miljoen euro in zijn contract staan. Barça wil tot maximaal dertig miljoen gaan en gaat dat plan deze week in de praktijk brengen. Het is sterk de vraag of Guangzhou akkoord gaat met het ultieme bod, omdat in een eerder stadium nog 25 miljoen euro uit Barcelona van tafel werd geveegd. Paulinho kan een vierjarig contract ondertekenen in Camp Nou.

Lees ook: Het falende transferbeleid van Barça: miskopen kosten 159 miljoen euro

Plaats een reactie

Johan.l +3513
maandag 17 juli 2017 om 14:46
Ja daar zit je dan, en nu kun je niet meer weg. Maar wel een hoop geld, maar je cariaire is naar de vaantje
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:53
Barca is weer lekker bezig, 30 miljoen betalen voor iemand die de bank kan warmhouden
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:55
Die gaan niet akkoord met 30 kan ik je melden
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:04
Hoeft niet, dat doet VP al in het artikel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:06
Ik geef ruiterlijk toe dat je een . hebt!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:56
Wel grappig dat iedereen zegt dat als je naar China verkast je je carriere verpest. Deze man kan zo direct bij Barca aan de bak als ze een beetje meewerken. Dan heeft hij gecasht en gaat hij daar mee verder bij een Europese top ploeg.
Vind ik leuk
HJR +3510
maandag 17 juli 2017 om 15:03
Ja en hij is 1 van de velen ;)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:45
Moeten ze je nog wel vrijgeven, in dit geval is dat nog op zn minst "onzeker". ;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:58
Wat kan hun het nou schelen dat hun carrière verpest is, uiteindelijk lachen ze het hardst, want ze lopen lekker weg met goed gevulde zakken ;-)
En ondanks dat ik een hekel heb aan clubs die belachelijke salarissen aan spelers geven, snap ik best dat spelers dit gewoon doen, het blijft uiteindelijk gewoon hun beroep en als wij een veel beter salaris aangeboden krijgen dan zouden we die kans gelijk pakken en hun dus ook.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 17:00]
Vind ik leuk
derksen +5803
maandag 17 juli 2017 om 18:00
Wissel geld voor bij de koffie automaat voor evergrande
En daarbij komt nog dat ikgeen wedstrijd fout heb van hun
Laat dat aub ook zo
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:44
Wat zien ze nou in hem. Het is echt niet zo dat die erboven uitsteekt. Heb ze wedstrijden bij Brazilië gezien en het valt echt wel mee. Geef mij beter Turan dan maar en meer speeltijd voor Suarez.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:23
We kunnen dat geld beter in La Masia steken. Paulinho is net als Arda Turan overbodig.. Geef liever jongens als Alena, Carbonell en idd Denis Suarez een kans..
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 06:28
Idd, nu weer een extra middenveldertje erbij nu Alena met het eerste gaat mee doen. Wordt eens tijd dat ze wat ruimte maken op het middenveld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'FC Barcelona waagt ultieme poging en brengt bod van 30 miljoen euro uit'