Cocu wijst vaste PSV-aanvoerder aan: Ik ga hem niet de band ontnemen

Cocu wijst vaste PSV-aanvoerder aan: "Ik ga hem niet de band ontnemen"

maandag 17 juli 2017 om 14:52

Luuk de Jong is ook komend seizoen de aanvoerder van PSV. Ondanks dat de spits van de Eindhovenaren een slecht jaar achter de rug heeft, houdt trainer Phillip Cocu vertrouwen. Dat zegt Cocu maandag tijdens het persmoment in het Zwitserse Verbier.

Emile van de Sande
VERBIER

Met Héctor Moreno, Andrés Guardado en Remko Pasveer zag Cocu drie meer ervaren spelers vertrekken. "De verantwoordelijkheid moet sowieso verdeeld worden, omdat een aantal dragende spelers is vertrokken. Maar je ontkomt er als aanvoerder ook niet aan dat je iets meer verantwoordelijkheid hebt, naar buiten toe maar ook binnen de selectie", zegt Cocu tijdens de persconferentie.

Cocu hoopt op een beter jaar voor zijn spits. "Ik ga hem niet de aanvoerdersband ontnemen, omdat hij weer een lastig jaar zou kunnen hebben. Hij heeft jarenlang laten zien dat hij een hele belangrijke schakel is binnen ons team. Niemand ontkent dat het afgelopen jaar ondermaats was, dan is het aan hem om een reactie te geven. Als dat niet gebeurt, dan gaan we daarnaar handelen."

Plaats een reactie

United +34281
maandag 17 juli 2017 om 14:56
Dat wordt weer veel zeuren in het veld ;p
Vind ik leuk
Bizzy +1994
maandag 17 juli 2017 om 14:57
Of hier op VP :) met name door de anti PSV fans
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:58
Are you bizzy?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:32
Nou Bizzy, het zijn vooral de PSV'ers zelf die veel op Luuk zeuren.
Uiteraard zijn er de gebruikelijke plaagstootjes van buitenaf, maar de supporters zelf blijven maar zeuren over Cocu en Luuk.

Luuk de Jong gaat het verschil zijn tussen wel of niet presteren worden. 2 jaar heeft ie het top gedaan. 1 jaar minder,. maar in dat jaar was de rest ook ronduit ruk.
Ik vind de keuze voor hem als aanvoerder niet zo vreemd. Zeker omdat de rest het nog minder zou kunnen.
Vind ik leuk
Cappie +3575
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Nee hoor, het zijn niet vooral de PSV'ers zelf die veel op Luuk zeuren. Gewoon even goed lezen. Het merendeel van de zeikerds zijn toch echt de fans van andere clubs.
Vind ik leuk
Hyena +14225
maandag 17 juli 2017 om 16:03
Dan zou ik toch nog even alle reacties op deze topic doorscrollen..

Zelf had ik overigens Pröpper aanvoerder gemaakt, die kan wel een boost gebruiken. De Jong lijkt de druk niet aan te kunnen en vervalt teveel in nare maniertjes. Praten praten en nog eens praten.
Vind ik leuk
John M. +1882
maandag 17 juli 2017 om 16:32
........en zeiken bij de scheidsrechter, zo lang tot hij geel krijgt.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 16:32]
Vind ik leuk
jaja_PSV +9547
maandag 17 juli 2017 om 16:34
Ik vermoed dat het aanvoerderschap passend is bij het salaris en de leeftijd van Luuk de Jong.
Geen gezeik, hij moet het nu echt gaan waarmaken.
Vind ik leuk
Hyena +14225
maandag 17 juli 2017 om 17:14
Dat is ook inderdaad wel zo, maar ben benieuwd of hij dat nu wel kan waarmaken. De omslag moet nogal groot gaan zijn.


Als het dan toch weer niet blijkt te werken, hoop ik wel dat Cocu de ballen heeft om de band aan iemand anders te geven.
Vind ik leuk
JCJWZ +5997
dinsdag 18 juli 2017 om 04:06
Luuk heeft de handen al vol aan zichzelf, hoe moet hij de rest van het team dan nog gaan aansturen? Komt ie straks met uitspraken als: " ik heb dan wel weer niet gescoord maar wel het team aangestuurd!"
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:55
Dat is in dit topic al niet het geval, maar was in vorige topics over de Jong, ook vandaag nog, echt niet het geval. Ik zie zeer weinig PSV'ers die vinden dat de Jong hoort spelen bijvoorbeeld.

Ik zou hem altijd als 1e opschrijven. Zeker nu Moreno weg is.
Vind ik leuk
michelhx +1791
maandag 17 juli 2017 om 16:04
Ik ben het met je eens dat hij vooral afgelopen jaar wat teveel zeurde, mede veroorzaakt door zijn vormcrisis. Maar af en toe wordt er ook wel zout op de slak gelegd in mijn ogen. Als aanvoerder van je team ben jij nu eenmaal degene die met de scheidsrechter mag communiceren. Ik heb Klaassen (om maar een voorbeeld te noemen) afgelopen seizoen ook regelmatig zien zeuren bij de scheidsrechter. Als hij dat als niet-aanvoerder in Engeland doet heeft hij zo een aantal kaarten te pakken. (Dat geldt overigens ook voor andere aanvoerders, mochten zij een transfer maken naar Engeland en daar geen aanvoerder worden.)
Vind ik leuk
United +34281
maandag 17 juli 2017 om 16:59
Was ook een geintje!
Vind ik leuk
Dorzon +1834
maandag 17 juli 2017 om 16:15
en zeuren op alle forums dat psv nu toch echt een andere coach aan (had) moeten stellen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:57
Dit artikel onderschrijfd cocu's anti-daadkrachtigheid. In 1 woord: kenmerkend!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 15:00]
Vind ik leuk
mcmodd +4699
maandag 17 juli 2017 om 16:35
Jouw nickname straalt nu ook niet bepaald daadkracht uit beste man.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:45
Daar zit je volledig fout. Meer daadkracht als meerdere malen dekken Zonder ontkutten bestaat niet!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 14:59
Een persoon voor de band is Luuk wel.Kan hij zichzelf wijzen op wat hij fout doet. Is het lekker rustig voor z'n medespelers.
Vind ik leuk
chicken +3214
maandag 17 juli 2017 om 15:02
Eerste zwaktebod van cocu..
Vind ik leuk
Johan.l +1775
maandag 17 juli 2017 om 17:01
Ik vind het gelul, Coco heeft een prachtige carriaire achter de rug, ik kan hem ook niet zo veel op domme dingen betrappen, ik vind het best een goede trainer, een beschaafde nette vent, een psv waardige trainer
Vind ik leuk
chicken +3214
maandag 17 juli 2017 om 17:03
Prachtige carrière gehad..was een mooie speler. Maar heeft hier weinig mee van doen. Cocu durft geen risico te nemen lijkt wel. Waar luc niet uit de wind halen zodat die zich op scoren kan concentreren?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Het kan ook bevrijdend werken voor Luuk als hij geen aanvoerder meer is. Kan hij zich weer lekker focussen op waar hij goed in was....
Geef Zoet lekker die band want Davy gaat misschien weg en speelde zelf ook heel slecht het laatste half jaar.

Aan de andere kant vind ik het wel best dat Cocu blijft zitten en dit soort keuzes maakt, maar dat is omdat het een concurrent betreft.
Vind ik leuk
HJR +2644
maandag 17 juli 2017 om 15:01
Cocu hoopt op een beter jaar voor zijn spits, dat gaat wel lukken. Veel slechter kan het niet, maar hij moet hem er gewoon afhalen als hij weer niet presteert en nu iets sneller dan vorig seizoen.

Probeer het dan maar met Bergwijn, Locadia en Lozano. En dan heb je ook nog Lammers
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:03
Cocu: maak aub Davy aanvoerder!!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:33
Gewoon Hendrix, lijkt mij het meest geschikt. Leeftijd zegt ook niet alles. Tinder date van gister was ook 42 maar ging tekeer als 1 van 19
Vind ik leuk
michelhx +1791
maandag 17 juli 2017 om 16:06
Kun je dat staven met enig bewijs? ;-)
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:53
Een rooie staaf of een volle rubber?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:11
In geval tinder date geef ik je vet gelijk ;-) echter Hendrix is geen qua praten en charisma stuk minder dan Davy. Heb t niet over zijn kwaliteiten als voetballer. Is een toppertje
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:14
Davy Pröpper? Serieus? Die heeft net zo'n drama-seizoen achter de rug als Luuk de Jong. Daarbij heeft hij zelf meermaals aangegeven niet echt een prater te zijn.

Wanneer je een andere aanvoerder zou overwegen, kom je eerder bij Van Ginkel of Hendrix terecht. Van Ginkel doe je niet omdat die gehuurd is, Hendrix is nog te onzeker qua basisplaats. Er blijven niet veel opties over, of je moet Jeroen Zoet willen overwegen. Maar of een keeper als aanvoerder handig is...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:18
Met je eens op veel vlakken. Ook dat Propper geen goed seizoen gedraaid heeft. Ik dicht hem echter wel de meeste vereisten van aanvoerder toe. Hij blijft rustig en praat geen poep wat Luuk te vaak deed afgelopen jaar..
Vind ik leuk
Dobbel +281
maandag 17 juli 2017 om 18:29
En toch doet Pröpper me in zoveel opzichten aan Cocu denken. Geen poespas, een stille stilist, fluwelen pass in de benen, geen schijnwerpers, kiest zijn woorden zorgvuldig uit en is duidelijk. Denk dat hij, wanneer hij belangrijk wordt gemaakt door Cocu, de absolute spreekbuis kan zijn van de trainer in het veld. Meer dan dat de Jong dat doet.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:08
Ook nu weer dezelfde fout:
herhalen wat niet goed ging.
Zoals eerder gezegd:
MEER VAN HETZELFDE...
Werkt niet meer.

zie onder mijn eerdere oproep:

Er zou nog één belangrijke post vervangen moeten worden bij PSV:

Trainer Philip Cocu...

Meneer Brands, haal een ander type trainer... De chemie is al tijden uitgewerkt... Ook in het belang van Cocu zelf... Jammer om zo iemand met die geweldige kwaliteiten, naar de ?!?!? ... te moeten zien gaan... Laat als bestuur eindelijk dat geweldige EGO eens los, en geef gehoor aan wat ´de massa´ in Nederland al lang gezien heeft...
Heeft deze selectie broodnodig...
Straks tijdens het seizoen (winterstop???) zijn er andere belanghebbenden die zijn vertrek afdwingen...

Ik blijf het zeggen en herhalen, net zoals de inbrekersspot op de radio!!!

Groeten uit Helmond
Jan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:15
laat hem lekker blijven , Cocu doet het prima. wij hopen dat hij nog jaren bij PSV blijft

gr een ajacied
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:17
dat is duidelijk
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:35
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:15
Je slaat de plank mis Toon. Gegeven dat je dit zelden doet. Cocu is helaas over de datum
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:16
In 2016 is PSV ´per ongeluk´ kampioen geworden...
Nu verder met Cocu?
Geloof me, dat wordt niks...

Al lange tijd opteer ik voor een andere optie:
BESTUUR VERVANG PHILIP COCU...

zie mijn eerdere opmerkingen:


de belangrijkste man bij PSV wordt niet vervangen
:
Trainer Philip Cocu...

Nogmaals, bestuur PSV, haal een andere trainer...
Nu hebben jullie het nog zelf in handen, straks tijdens het seizoen (bijv. tijdens de winterstop) zijn er andere partijen die zijn vertrek afdwingen...

Toon Gerbrands, Marcel Brands, reageer nu...Het kan nog...
Vind ik leuk
isnake +964
maandag 17 juli 2017 om 15:23
Het is niet bijster intelligent om in elke draad op dit forum hetzelfde verhaal te gaan herhalen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:30
soms moeten dingen tot vervelends toe gezegd worden, wil men LUISTEREN...
Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat mijn verhaal totaal niet aankomt bij wie dan ook van PSV, maar ik wil het toch graag gezegd hebben, omdat dit de mening is van heel veel PSV-liefhebbers, die niet wederom een seizoen met ´anti-voetbal´, willen meemaken
Vind ik leuk
isnake +964
maandag 17 juli 2017 om 15:31
Als je weet dat het verhaal totaal niet aankomt, waarom moet je ons er dan overal mee lastig vallen?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:35
Je hoeft het niet te lezen!!!
Vind ik leuk
isnake +964
maandag 17 juli 2017 om 15:47
Dan kan ik dus niet meer naar reacties kijken vanwege mensen zoals jij? je kan topics negeren, maar dit soort onzin kom ik dus tegen in allerlei interessante topics. Dat is niet iets wat zomaar te negeren is.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:00
jammer dat je het onzin noemt...
Het is een heel serieuze kwestie waarop Gerbrands zelf persoonlijk reageert... Zie reacties... en jij noemt het onzin...
Vind ik leuk
isnake +964
maandag 17 juli 2017 om 16:08
En heel veel PSV liefhebbers, je bedoeld de paar luidruchtige die zich wat meer laten horen en daardoor denken dat ze met heel veel zijn?
Ik heb in het stadion niet heel veel gemerkt van een gevoel dat Cocu weg zou moeten. En ik was er toch bijna elke wedstrijd bij vorig seizoen.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:14
Ik ben niet zo luidruchtig...
Ik luister altijd wel goed wat de supporters opmerken:
Globaal komt het hier op neer dat de sfeer nagenoeg altijd prima is bij PSV (Brabanders hè) maar HET VOETBAL weer niet om aan te zien was. PSV verliest in het voorbije seizoen kostbare punten tegen veel zwakkere ploegen. DAT is wat een trainer aan te rekenen valt, en daar zit het probleem... Eén van de vele, overigens.
Vind ik leuk
isnake +964
maandag 17 juli 2017 om 16:22
Wat de supporters opmerkten.
Degenen die het er niet mee eens zijn zijn waarschijnlijk niet "de supporters". Bij elke ploeg is het schijnbaar zo dat een minderheidsgroepje zich de visie van de supporters toe eigent.
Dat er dingen moeten verbeteren, ja dat staat vast. En de sfeer werd soms nogal vergalt in het stadion door mensen die het nodig vonden om bepaalde spelers uit te fluiten. Niet eens omdat ze de slechtsten op het veld waren maar doordat ze door een bepaald slag opiniemakers waren afgemaakt op tv. En door andere na-praters.
Cocu vervangen lost volgens mij niets op. Er moet wel voldoende ververst worden in de selectie. Dat was het voornaamste probleem.
En met betrekking tot Luuk, het zou fijn zijn als hij weer veel meer goede voorzetten zou krijgen in plaats van dat hij overal op het middenveld moet rennen, wat moet door koppen en moet kaatsen waardoor het scoren dan niet helemaal meer lukt.
het is gemakkelijk om algemeen te roepen wat er mis is maar dan zou je eigenlijk ook moeten analyseren wat er waarom mis gaat.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:33
Het lijkt me dat wat je schrijft de voornaamste verantwoordelijkheid van de trainer is: binnen de huidige selectie is meer dan voldoende kwaliteit om een prima seizoen neer te zetten.
Wat de selectie NIET zelf kan is een andere speelstijl aanleren. Dáár is voetbalgogme en inzicht voor nodig dat maar weinig trainers hebben overigens. We zullen zien hoe het seizoen verloopt en spreken elkaar nog wel eens op dit forum. Fijn dat dat kan, toch?
Hartelijke groet en dank voor je serieuze reacties

Jan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:36
Wij hebben het volste vertrouwen in Philip Cocu. Uw poging om ons op andere ideeën te brengen is volkomen waanzin. Cocu is voor ons de juiste man. Geeft de jeugd altijd de kans. Wij kunnen ons geen betere trainer wensen.

Toon Gerbrands
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:28
Cocu is een laffe trainer!
Acteert een normale trainer te zijn, maar wanneer je hem ziet praten dan lijkt hij net op een angstige pup.
Straalt totaal geen kracht uit.
Zonde, was een goede voetballer!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:31
Grappig he elke PSV supporter zeurt erom en een Ajax fan is anti PSV. De waarheid is dat die trol Cocu zijn chemie weg is met de club en dat hij weer laat zien geen ballen te hebben! Had hem die band terug laten verdienen want hij hoort gewoon met deze prestaties op de bank!!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:34
Helemaal mee eens Dean
Vind ik leuk
dhrwobo +4844
maandag 17 juli 2017 om 15:35
Slap Cocu.. Slap. Kies gvd iemand die het niveau van het team omhoog trekt... je moet altijd één van je meest constante factoren aanvoerder maken... en dat is luuk niet.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:17
Zo. En wie stel je dan voor? Op basis van afgelopen seizoen wordt het een lastig verhaal. Daarbij moet je gewoon iemand aanvoerder maken die ook vanuit de groep het vertrouwen heeft. Dan kunnen wij wel hard roepen dat dat Luuk niet is, maar ik denk dat hij binnen de spelersgroep van PSV wel degelijk de aanvoerder is. Discussie gesloten toch?
Vind ik leuk
dhrwobo +4844
maandag 17 juli 2017 om 16:22
Van Ginkel zou denk ik ook zeer geschikt zijn (ook al is hij gehuurd), hij heeft echt aanzien binnen het team EN hij toont telkens weer zijn meerwaarde (in tegenstelling tot De Jong)
Vind ik leuk
Aal +7403
maandag 17 juli 2017 om 15:41
Prutser als aanvoerder..... dan gaat de schaal naar Rotterdam of Amsterdam.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:17
Hij is al langer aanvoerder volgens mij. dus je bewering klopt feitelijk niet.
Vind ik leuk
Butsbal +2026
maandag 17 juli 2017 om 19:22
Afgelopen jaar wel, dus klopt wel
Vind ik leuk
Harrie82 +1177
maandag 17 juli 2017 om 15:44
Goede reactie van cocu.
Meest ervaren speler in je selectie en daarbij nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Maar hopelijk houdt hij wel woord, "als dat niet gebeurd gaan we daarnaar handelen".
Niet scoren en belangrijk zijn voor het team, dan eruit.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:47
Waarom geen Locadia in de spits????? Cocu out!!!
Vind ik leuk
14forever +4436
maandag 17 juli 2017 om 15:48
Ok Locadia dus 2de spits, zal dus zijn minuten van de zijkant moeten maken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:49
In zijn oude vorm gewoon een prima speler, maar zijn krediet raakt aardig op. In het geval Lammers of Locadia in de spits komt te staan gaat die band gewoon naar Van Ginkel.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 15:55
Cocu had hem vorig jaar zijn band af moeten nemen zodat hij zich vooledig had kunnen focussen op zijn eigen spel en het maken van doelpunten... In de nabije toekomst zal Hendrix de captain moeten worden.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:06
Laat hij luuk het dan terug betalen in 25+ goals
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:12
Die staat dus basis.

Goed nieuws voor Ajax, we zijn dus in oktober al kampioen als het zo doorgaat.
Vind ik leuk
joedelie +1210
maandag 17 juli 2017 om 16:13
Wel een sterke en duidelijke reactie van Cocu.
Vind ik leuk
Butsbal +2026
maandag 17 juli 2017 om 19:17
Wel de meest makkelijke weg weer
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:27
Beste Luuk, het spijt mij enorm, maar omdat Cocu het niet durft doe ik het maar.
Hier die band, hij is voor Zoet!
Vind ik leuk
mcmodd +4699
maandag 17 juli 2017 om 16:43
Zoals iedereen kan beamen is Luuk de Jong een prima voetballer als spits. Dat hij een dramatisch seizoen heeft gehad is waar, maar we weten dat hij beter kan. Het jaar ervoor gewoon topscorer hoor. Ik denk dat Cocu hem weer volledig zelfvertrouwen wil geven en dat doe je door eerst je vertrouwen uit te spreken. Hiermee kan het, zeker na een zomerperiode met rust, wel ineens heel goed gaan met Luuk, voor hem en PSV hoop ik dat. Eigenlijk geldt dat ook voor Philip als trainer. Houd je gewoon aan het vaste stramien vast en alles kan ineens weer de goede kant op draaien.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 16:51
was het maar zo simpel... Dat dacht Frank de Boer ook bij Ajax, en zodoende kon PSV een kampioenschap stelen, toch?
Vind ik leuk
Bien +6017
maandag 17 juli 2017 om 16:57
Cocu heeft nooit de ballen om harde beslissingen te maken laat wederom zien gene ruggengraat te bezitten.
Vind ik leuk
darmianto +4478
maandag 17 juli 2017 om 17:32
Heel tactische zet want anders gaat hij sowieso tegen een stuk of 10 meer gele kaarten aanlopen voor mekkeren
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 17:44
Het mooiste zou zijn als Luuk nog een mooie transfer maakt. Zou hem nog een mooi avontuur gunnen en zou PSV goed uitkomen. Locadia is eigenlijk de betere spots en Lammers zal ook veel aan spelen moeten komen. Anderzijds zou PSV achterin nog wel wat kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
Butsbal +2026
maandag 17 juli 2017 om 19:16
Prachtig woord, een spots. Is dat een kruising tussen een flop en een spits ? Dan klopt het wat afgelopen jaar betreft.
Vind ik leuk
Butsbal +2026
maandag 17 juli 2017 om 19:15
Stom stom stom dus typisch Cocu. Hij moeit zich overal mee, behalve voor de goal. Als hij niet zoveel met andere zaken bezig was, zou hij misschien wat scherper zijn in de zestien. Gemiste kans (toepasselijk), nou verkoop onze aanvoerder maar, is dat de tactiek ? Dat hij meer oplevert ?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:21
is het beschermen van Luukje weer begonnen? Ik zou het wel begrijpen als PSV supporters helemaal gek worden van Cocu. Het zou voor PSV goed zijn, helemaal niets meer met Luuk te doen. Hij heeft het goed gedaan, maar zakt zo ver weg nu. Het is niet eens meer een incident, hij heeft een heel seizoen slecht gepresteerd en hij vindt zichzelf wel een top voetballer. Ik denk echt dat PSV beter af is zonder hem. En je hebt dan ook minder gezeur in het veld. Toegegeven, een aanvoerder mag meer zeggen, maar er is een verschil tussen zeggen en zeiken als een klein kind die zijn zin niet krijgt. Hij heeft PSV benadeeld met zijn kinderachtige gedrag in het veld. Ik wilde het even kwijt.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:01
Begrijpelijk, gaat altijd voorop in de strijd, die dooie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu wijst vaste PSV-aanvoerder aan: "Ik ga hem niet de band ontnemen"