'Neymar voelt zich oncomfortabel met Barça rol: vertrek dichter- en dichterbij'

'Neymar voelt zich oncomfortabel met Barça rol: vertrek dichter- en dichterbij'

maandag 17 juli 2017 om 18:32

Het Catalaanse Sport pakt uit met een verhaal over Neymar. De Braziliaan zou zich minder en minder op zijn gemak voelen met zijn rol bij FC Barcelona, waar hij door de aanwezigheid van Lionel Messi voorlopig niet dé absolute ster zal zijn.

Neymar heeft op clubniveau alle prijzen gewonnen die er te winnen zijn, maar de Ballon d'Or ontbreekt op zijn palmares. Hoewel hij in 2015 als derde eindigde in de verkiezing van wereldvoetballer van het jaar, denkt de dribbelaar niet te kunnen winnen zolang hij in de schaduw van Messi opereert bij Barcelona.

Om die reden laat Neymar, op 25-jarige leeftijd, meer dan ooit zijn oren hangen naar een deel van zijn entourage, dat hem aanmoedigt elders zijn kans te pakken, aldus Sport. Over belangstelling hoeft de aanvaller niet te klagen. Teams als Manchester City, Manchester United, Paris Saint-Germain en zelfs Real Madrid zoeken naar een nieuw mondiaal uithangbord.

In 2016 had het kamp van Neymar al eens contact met PSG, terwijl José Mourinho hem eind vorig seizoen probeerde te overtuigen naar United te komen. "Wie weet wat er morgen gebeurt? Manchester? Ja… of Eibar", zei Neymar vorige week. Als hij inderdaad open blijkt te staan voor een nieuw avontuur, is een transfer echter nog altijd ver weg.

Neymar ligt tot medio 2021 vast bij Barça, verdient vijftien miljoen euro per seizoen en heeft een ontsnappingsclausule van op dit moment tweehonderd miljoen euro. Dat bedrag loopt elk jaar op. De Catalanen moeten niettemin op hun hoede zijn.

Plaats een reactie

Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 18:34
Gewoon niet goed genoeg... Ga lekker naar Chelsea, Manchester of PSG !!!
Vind ik leuk
010Fr +493
maandag 17 juli 2017 om 18:40
Die jongen is goed genoeg om de ballon d'or te winnen maar hij zal er zelf hard voor moeten werken en zo lang er nog 2e fenomenen rond lopen lijkt het nog niet te gaan gebeuren.
Vind ik leuk
Ricky +3839
maandag 17 juli 2017 om 18:52
Gewoon voor meer sponsoren zorgen..je win de Gouden Bal puur niet op prestatie op het veld.
Robben en Sneijder hadden treble en dat was nog niet genoegd
Vind ik leuk
Filip_FCU +2793
maandag 17 juli 2017 om 19:00
En beide ook het land ver gebracht tijdens die WK'S
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:10
Klasse van Messi en Ronaldo was toch ook veel meer dan van Sneijder en Robben?
Vind ik leuk
Ricky +3839
maandag 17 juli 2017 om 22:05
Messi en Ronaldo is puur marketing en daar draait het om de Gouden Bal
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 11:32
Puur marketing?

Kijk eens naar de statistieken van die 2 en vertel mij welk marketingteam hier achter zit.
Vind ik leuk
Ricky +3839
dinsdag 18 juli 2017 om 11:38
Sponsor zijn net zo belangrijk als voetbal prestatie.

Als Sneijder en Robben alles winnen en zelf een goede prestatie met het Nederlands Elftal, dan is dit nog niet genoegd
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 11:50
Het gaat toch om de beste speler?

Sneijder had natuurlijk een topjaar met Inter maar Messi was dat jaar toch gewoon beter?

Zelfde geldt voor Robben.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:55
Niet goed genoeg ? Ga toch spelen deze man heeft t meeste talent van iedereen en is bijna altijd in vorm
Vind ik leuk
Maxidi +1850
maandag 17 juli 2017 om 19:06
Wie van de Drie, is de minste ???
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:24
Haha volgens mij is neymar nog maar 25 en kan nog lang mee, en hij zorgt er altijd voor dat suarez de bal er weer in kan leggen
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:34
Lees: Hij wil ook een verbeterd contract en nog meer verdienen.
Vind ik leuk
Bien +6017
maandag 17 juli 2017 om 18:34
Ook weer een onzin verhaal waar je echt niets mee kan. Neymar gaat nergens heen ook al schrijven te kranten 10000 keer de zelfde onzin. Eerst Ronaldo nou Neymar al werd het met Ronaldo groot uitgepakt met weken fake nieuws.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:40
Ja precies, zelfde gezeik en hetzelfde gedonder.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:24
Net ADO
Vind ik leuk
Mauritz +110
maandag 17 juli 2017 om 20:16
Ja of nog erger, ajax....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:37
Die gaat echt nergens heen, dit soort berichten zijn echt alles behalve serieus te nemen.
Vind ik leuk
GaoYao +2180
maandag 17 juli 2017 om 21:15
VP = 70% spam..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:38
Gaan we weer..
Vind ik leuk
Ricky +3839
maandag 17 juli 2017 om 18:41
Daar gaan we weer en morgen is het alweer vrede
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 18:43
Als je van de 6 wedstrijden er 3 gewoon slecht speelt dan zal je die ballon d'or kunnen vergeten....
Vind ik leuk
BassieN +3576
maandag 17 juli 2017 om 18:44
Brrrrrr wat heb ik een hekel aan dit ventje.
Vind ik leuk
JustG +157
maandag 17 juli 2017 om 18:52
Ben Neymar moe
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:01
ney mar, was dat noe?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:15
Zolang Messi actief is bij Barca zal hij altijd in de schaduw staan. Als dat hem niet zint dan lekker ergens anders gaan ballen. Maar eerst maar eens zien of dit niet weer zo'n broodje-aap verhaal is.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1022
maandag 17 juli 2017 om 20:06
Ja en dan zou Real hem willen hebben. Net of hij daar niet in de schaduw staat van Ronaldo
Vind ik leuk
Rafael +158
maandag 17 juli 2017 om 19:33
Wat een onzin verhaal weer. Die jongen heeft meerdere malen aangegeven dat de grootste reden om voor Barcelona te kiezen was zodat hij met zn grootste idool(Lionel Messi) kon samen spelen en nu is het juist de reden om daar door te willen vertrekken. Kom op nou vp kom nou is even met normaal nieuws ipv je eigen roddels op te gaan zetten.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 19:53
Welk entourage? Zn zaakwaarnemer zul je bedoelen
Vind ik leuk
frank1971 +1334
maandag 17 juli 2017 om 20:05
Ach dit is onderhand elke transfairperiode dat hij bij Barca weggaat om vervolgens een week later te melden dat er van een vertrek geen sprake was.
Vind ik leuk
Dee79 +1296
maandag 17 juli 2017 om 20:16
Misschien wel wat voor Ajax..
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:26
Neymar heeft zoveel talent, hij moet gaan spelen bij een team die totaal in dienst van hem gaat spelen. Misschien AC Milan ?
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 23:38
Daar is hij zeker een sterspeler!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 20:46
Zou leuk zijn als hij vertrekt voor de transfermarkt.

Voor degene die van tactiek houden, zie:

https://www.facebook.com/deanalyserendetrainer/
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:10
Onzin verhaal, ik ga helemaal nergens heen!!
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 21:22
Beperkte speler meteen wegdoen
Vind ik leuk
United +35257
maandag 17 juli 2017 om 23:38
?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 22:38
Zou mooi zijn als hij naar Real Madrid gaat! maar volgens mij loopt daar ook iemand rond die
beter is dan hem, ik denk dat hij toe is aan iets nieuws, en beetje Messi moe is, want alles draait bij Barca om Messi.
Geweldige speler maar Barca doet zich zelf tekort om alles op hem te focussen!
[Reactie gewijzigd op maandag 17 juli 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:06
Volgens mij draait lang niet alles om Messi?
Ik weet niet hoor, maar jongens als Busquets, Iniesta, Suarez zijn verschrikkelijk belangrijk voor Barca.
Vind ik leuk
dinsdag 18 juli 2017 om 00:59
Ik vind Marco Reus nog beter dan deze egoïstische kwal, denkt hij dat als hij weg gaat wel kans maakt. Hoe stom ben je, als hij ergens anders gaat spelen komt hij niet verder dan het niveau Hazard(en dat is een wisselvallig niveau)
Vind ik leuk
Strijp +3407
dinsdag 18 juli 2017 om 06:47
Neymar is een zeikerd, blijkbaar dus ook buiten het veld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Neymar voelt zich oncomfortabel met Barça rol: vertrek dichter- en dichterbij'