ADO troeft vijf clubs af: Dan moet je weer opnieuw beginnen met alles

ADO troeft vijf clubs af: "Dan moet je weer opnieuw beginnen met alles"

Gepubliceerd: zaterdag 22 juli 2017 om 20:11za 22-07-2017 om 20:11

ADO Den Haag heeft clubs uit Australië en de Verenigde Staten afgetroefd voor de komst van Elson Hooi. De aanvaller maakte zaterdag zijn officieuze debuut in Den Haag.

Hooi claimt dat twee clubs uit de Verenigde Staten en drie clubs uit Australië voor hem in de markt waren. "Ik heb er zelf voor gekozen om in Nederland te komen voetballen", aldus de 25-jarige aanvaller na de gewonnen oefenwedstrijd tegen De Graafschap (1-0) tegen Omroep West.

"Ik ken Jeffrey van As (technisch manager van ADO, voorheen NAC Breda, red.) ook heel goed natuurlijk, dus was het voor mij makkelijker", vervolgt Hooi, die tot vorig jaar onder contract stond bij NAC. Een avontuur in de VS of Australië liet hij dus lopen. "Dan moet je weer opnieuw beginnen met alles."

Naast NAC kwam Hooi op huurbasis uit voor Viborg FF (Denemarken), FC Volendam, Ermis Aradippou (Cyprus) en Vendsyssel FF (Denemarken). De international van Curaçao heeft voor twee seizoenen getekend bij ADO Den Haag.

Poll

Is Hooi een goede versterking voor ADO?

(410 stemmen)

Plaats een reactie

Maxidi +3803
zaterdag 22 juli 2017 om 20:18
We zullen het zien, ik hoop het voor ADO...
Vind ik leuk
Wally g +563
zaterdag 22 juli 2017 om 20:23
Maar met 1-0 gewonnen van de graafschap als het zo door gaat wordt dit een jaar om weer in de top 3 te eindigen en te promoveren :-)
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 20:29
In welke dimensie leef jij? Om even je droom in vervulling te laten gaan, ADO speelt dit jaar ook gewoon weer eredivisie
Vind ik leuk
Wally g +563
zaterdag 22 juli 2017 om 20:57
Mischien moet je het nog eens lezen en nog eens en heel mischien nog wel eens staat er iets negatiefs in over ADO O nee nou ik het voor de 5 de keer lees je hebt gelijk .... geeft niks hoor je leest denk ik wat je wilt lezen .
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 20:27
Zogenaamd 5 clubs die hem zouden willen hebben, maar hij heeft een technisch directeur die hij uit het verleden kent nodig om bij een club terecht te komen
Vind ik leuk
Visser +56
zaterdag 22 juli 2017 om 20:28
Wat een wanbeleid bij ADO ongelooflijk.
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 20:32
Geef deze gast aub geen speld. Die ben je kwijt anders!
Vind ik leuk
raoul88 +871
zaterdag 22 juli 2017 om 20:32
Dit is toch geen meerwaarde joh.

Hij is wel snel, maar niks komt normaal aan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 juli 2017 om 20:33]
Vind ik leuk
Roodbergen +9821
zaterdag 22 juli 2017 om 20:50
Geen hooivlieger....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 juli 2017 om 20:50]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95462
zaterdag 22 juli 2017 om 21:08
Gewoon een mannetje voor de breedte, Becker is veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 22:49
Viel toch wel mee heh die uitslag ;) helaas zelf net niet gescoord Hahahaha!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95462
zaterdag 22 juli 2017 om 22:57
Zeker weten, maar onze ploeg is nog niet compleet. :D
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 21:19
heb liever een goede spits en middevelder of ze moeten de jeugd de kans geven tegen mvv was t leuker met de jeugd dan t 1ste...
Vind ik leuk
Het Brein +4763
zaterdag 22 juli 2017 om 21:32
Hopeloze transfers van ADO. Allemaal transfervrij, dus dan kom je al snel uit bij spelers die nergens meer aan de bak komen. Een beetje 'grabbelbak scouting'.
Vind ik leuk
the hague +275
zaterdag 22 juli 2017 om 23:32
tja of het HOPENLOOS is moeten we afwachten hahaha nog zo een die het beter weet
Vind ik leuk
Het Brein +4763
zondag 23 juli 2017 om 02:30
Niet zozeer, ik concludeer dat alleen. Als spelers als Gorter, Fernandez en Hooi al worden gehaald...dan ben je ver weg van kwaliteit.
Vind ik leuk
mcmodd +26843
zaterdag 22 juli 2017 om 22:04
Bij ADO is bijna iedereen een goede aankoop, mits ze het gemiddelde niveau aankunnen. Het is nu eerst zaak om voldoende spelers onder contract te hebben.
Vind ik leuk
the hague +275
zaterdag 22 juli 2017 om 23:37
mcmodd

het is voor jullie te hopen dat jullie groot aandeel houder nog lang blijft leven en dat zijn kinderen de stekker er niet uit trekt anders komen jullie ook in deze vijver te recht
Vind ik leuk
mcmodd +26843
zaterdag 22 juli 2017 om 23:48
Dat zou zo maar kunnen, maar dat is ook de reden dat er een constructie in de maak is om dat scenario af te wenden. The Hague, ik wens jullie een behouden vaart, dat na al die tijd het balletje eens de goede kant oprolt. Eerst de KNVB aan het woord, bij mij thuis wordt voor jullie geduimd.
Vind ik leuk
Andreh +1186
zondag 23 juli 2017 om 07:55

Arrogantie wordt afgestraft, We beginnen i.i.g. met 3 punten de eerste wedstrijd tegen Utrecht
[Reactie gewijzigd op zondag 23 juli 2017 om 07:57]
Vind ik leuk
mcmodd +26843
zondag 23 juli 2017 om 08:19
Andreh, als ze beter zijn bij ADO mogen ze van mij ook winnen. Maar van die arrogantie snap ik niet. Heb je ooit een FC Utrechter arrogant zien doen?
Vind ik leuk
Andreh +1186
zondag 23 juli 2017 om 08:39
Er zijn er nu wel een paar weg bij Utrecht, werden ook soms spelers op de bank gezet, zonder uitleg, maar ik dacht dat dit de oorzaak was.Ik zag het bij sommige in hun manier van spelen komen
[Reactie gewijzigd op zondag 23 juli 2017 om 08:41]
Vind ik leuk
Gerro +8850
zaterdag 22 juli 2017 om 23:08
Als ie maar niet te veel hooi op zijn vork neemt maar een panna maken bij wang moet lukken.
Vind ik leuk
zaterdag 22 juli 2017 om 23:20
Succes Elson
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws