Been ontslagen: Ja haha, wat dat betreft heb ik het beste maandsalaris ooit

    Been ontslagen: "Ja haha, wat dat betreft heb ik het beste maandsalaris ooit"

    Precies veertig dagen was Mario Been in dienst van Apoel Nicosia. Vrijdag kreeg hij uit het niets te horen dat hij ontslagen is, wat één voordeel heeft.

    Het jaarcontract dat hij eind mei tekende wordt immers in één keer afgekocht door de Cypriotische topclub. "Ja haha, wat dat betreft heb ik het beste maandsalaris ooit", reageert Been, die slechts drie wedstrijden op de bank zat bij Apoel Nicosia, tegenover de NOS.

    De oud-trainer van onder meer NEC en Feyenoord liet direct na zijn ontslag al weten dat hij met stomheid geslagen is. "Als je naar dit soort landen gaat, dan weet je dat zoiets kan gebeuren, maar dit zag ik niet aankomen", vervolgt hij.

    Toen Been vrijdagochtend op het kantoor van de voorzitter moest komen, had hij een andere mededeling verwacht. "Ik dacht dat de president zich met de coaching wilde bemoeien. Dat had ik natuurlijk niet geaccepteerd. Maar hij zei dus: stop maar waar je mee bezig bent, want je bent ontslagen."

    Plaats een reactie

    BassieJr. +768
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:45
    Als hij maar niet weer de analist gaat acteren bij Fox.
    Vind ik leuk
    Aal +22127
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:27
    De voorzitter is met z'n verkeerde been uit bed gestapt.
    Vind ik leuk
    Underdog +196
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:53
    Liever geen Been dan m'n verkeerde been dacht hij nog.
    Vind ik leuk
    glenn +1022
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:52
    an hij naast...ik word daar zo moe van...gaan zitten
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:45
    Tsja, geduld is een schone zaak daar op Cyprus.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21299
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:48
    zou de reden wel is willen weten .. been is toch gewoon een degelijke coach
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1602
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:21
    Vindt u dat echt?
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21299
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:23
    Ja zeker weten, alleen hij mag wat minder met zijn haar bezig zijn . geen toptrainer maar voor een club als apoel toch uitermate geschikt
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:30
    Ik zou dat ook wel willen weten, maar als je aan de slag gaat bij een club die daarvoor in een kleine 4 jaar tijd 13 trainers de laan heeft uitgestuurd dan vraag je er wel een beetje om natuurlijk.

    Dat zijn cijfers waar het Sparta van een jaar of 4 terug nog stinkend jaloers op zou zijn.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21299
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:32
    oo daar was ik niet van op de hoogte.. 13 trainers joh ?
    Dat is nogal wat haha . dat is bijna hetzelfde als dat er op mijn werk 13 nieuwe eigenaren in 2 jaar tijd de boel runnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:36
    Nou ja de eigenaar blijft hetzelfde, je hebt alleen 3x per jaar een andere manager.

    Dat werkt niet hè.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21299
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:38
    Ja echt hè.. dat zou op den duur erg vervelend worden. been naar Bochum? gert jan is weg daar dus
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:40
    Ik weet niet of ze daar al klaar zijn voor weer een Nederlander. Maar zou een goede stap voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    Senna +6266
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:47
    Beenham
    Vind ik leuk
    vos199 +1201
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:51
    het waren 2 onvergetelijke maanden
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:03
    40 dagen zijn geen twee maanden !
    Vind ik leuk
    Cappie +7373
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:11
    Ligt eraan. 20 werkdagen is wel een maand. Maar voor Been zal dit inderdaad niet het geval zijn nee. Wel meer dan 1 maand, dus als je naar boven afrond zijn het er ook 2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:20
    ja rond jij maar af
    Vind ik leuk
    vos199 +1201
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:40
    het is vrijdagmiddag laat me..... ::P
    Vind ik leuk
    El Cazador +6590
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:54
    Been Cypriotisch Genaaid!! Weer een ervaring rijker. Hopelijk kan je nu in een of andere oosterse zandbak je zakken vullen, scheelt ons media vervuiling.
    Vind ik leuk
    Rdammer +7429
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:55
    Zelfspot heeft hij nog wel:)


    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10748
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:20
    Wat een antipathie tegen Been hier, prima vent en zowel Excelsior als NEC heeft hij echt wel leuk laten voetballen.
    Vind ik leuk
    JohanD +441
    vrijdag 28 juli 2017 om 15:58
    Ik kreeg na m'n ontslag alleen een briefje mee met het telefoonnummer van het uwv
    Vind ik leuk
    stratumseind +171154
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:00
    Been lacht de piemel uit de pantalon ......
    En terecht ok.
    Vind ik leuk
    Rdammer +7429
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:09
    Hoe zou Dickie zich voelen?
    Hoofdschuddend dat er niet meer in zat.:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171154
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:12
    Dickie had er nog een extra schadevergoeding uitgesleept....
    Maar ja de kleine generaal is ook een expert....
    Vind ik leuk
    Rdammer +7429
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:16
    Er zat ook niet meer in de kwaliteiten van de coach Been.

    Dickie had ze geroyeerd.:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:08
    Wel lekker verdiend dan
    Vind ik leuk
    Dutchben +12
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:15
    Makkelijk verdiend.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23968
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:26
    Toch heeft de president zich met de coaching bemoeit als je het goed beschouwt. Hij heeft de coaching teruggenomen en zal deze in handen van nr. 16 in vier jaar tijd neerleggen. Dick is net bezet, die had natuurlijk ook nog wel gewild.
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:28
    In mijn ogen is Mario Been een zwakke trainer. Hij had fantastische seizoenen gedraaid bij NEC, maar daarna heeft hij bar weinig succes gehad. Volgens mij nog een beker gewonnen met Genk, maar dat is het dan ook. Hopelijk kan hij zijn trainerscarriere nieuw leven in blazen bij een Nederlandse club. Maar vooral geen analist worden.
    Vind ik leuk
    davidben +5282
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:34
    Hij is natuurlijk wel een Hollandse hork.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:37
    Staat goed op je CV Mario, zulke uitspraken. Geniet er van jonge. Straks zit je in de ww.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171154
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:52
    na zijn turks bijbaantje en deze afkoopsom kan mario een tijdje zonder uwv
    Vind ik leuk
    kevinleo +2586
    vrijdag 28 juli 2017 om 16:52
    is hij toch op het verkeerde Been gezet.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9509
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:21
    Nog ff en hij neemt de bijnaam van Adje over. Mario afkoopsom.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31740
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:47
    Zoiets wil ik ook wel...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26440
    vrijdag 28 juli 2017 om 17:59
    Het waren 40 fantastische dagen.. En weet een contract niet uitgediend.
    Vind ik leuk
    Rb1 +39
    vrijdag 28 juli 2017 om 18:28
    Modder poel
    Vind ik leuk
    Truth +3001
    vrijdag 28 juli 2017 om 19:19
    Waarom krijg ik die kans niet ?
    Ik wil voor eender welke club een paar wedstrijden op de bank zitten en dan stomverbaasd doen als ik mijn ontslag krijg nadat ik eerst mijn rekening heb gecontroleerd of die is aangedikt met een paar honderdduizend €
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    vrijdag 28 juli 2017 om 19:20
    Die heeft onderhand wel een super trainers cv zeg....
    Vind ik leuk
    Forza u +1412
    vrijdag 28 juli 2017 om 20:17
    Mario is net de jonge Aad de Mos.
    Vind ik leuk
    den-man21 +320
    vrijdag 28 juli 2017 om 21:56
    de voetbal wereld is gewoon door en door rot. 220 miljoen voor een speler, trainers die na 3 potjes ontslagen worden , clubs die omvallen omdat ze 1 miljoen te kort komen. Waar stopt dit??
    Vind ik leuk
    scRzorz +662
    zaterdag 29 juli 2017 om 00:37
    makkelijke centjes
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws