Update: 'Juventus en Roma in gesprek, mogelijke megadeal goed nieuws voor PSV'

Update: 'Juventus en Roma in gesprek, mogelijke megadeal goed nieuws voor PSV'

vrijdag 11 augustus 2017 om 09:53

Kevin Strootman wordt dinsdagochtend in de Italiaanse pers gelinkt aan een sensationele transfer. Juventus heeft interesse in de middenvelder van AS Roma.

Met dat nieuws pakt Tuttosport uit op de voorpagina. Juventus-directeur Beppe Marotta is zéér gecharmeerd van Strootman, die het middenveld van de Italiaanse kampioen moet komen versterken. Het is onduidelijk of Roma wil luisteren naar aanbiedingen voor de Oranje-international.

Roma staat echter machteloos als Juventus veel geld overheeft voor Strootman. In het nieuwe contract van de oud-speler van Sparta, FC Utrecht en PSV is een vastgestelde afkoopsom van 45 miljoen euro opgenomen. Door die clausule kan hij alsnog weggekocht worden.

Het is niet de eerste keer dat Strootman in verband wordt gebracht met een vertrek bij Roma. Olympique Marseille-trainer Rudi Garcia probeerde hem eerder dit jaar nog te verleiden tot een transfer. Strootman ondertekende in mei een contract tot medio 2022.

Update 11/8 09.53: Kevin Strootman domineert opnieuw de headlines van de Italiaanse krant Tuttosport. Juventus en AS Roma zouden met elkaar in onderhandeling zijn, maar van een akkoord is nog geen sprake. Juventus wil naar verluidt tot veertig miljoen euro gaan. In de tussentijd volgt PSV de situatie op de voet, omdat de Eindhovense club een doorverkooppercentage van 15% heeft bedongen bij de verkoop van Strootman aan Roma in 2013.

Poll

Moet Strootman overstappen naar Juventus zodra hij kan?

(3108 stemmen)

Plaats een reactie

kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:39
Zou na robben en evt van dijk de enige speler zijn van dit oranje wat bij een absolute top ploeg gaat voetballen dan. Of vergeet ik iemand?
Vind ik leuk
yuuup +4642
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:44
Wijnaldum ook wel.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:05
Liverpool is niet meer wereldtop
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 12:34
4e plaats Premier League 2017. Topniveau mijns inziens.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 17:24
En europees dan?
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:48
2016 finale van Europa League nadat ze Borussia Dortmund hadden uitgeschakeld. Dit jaar CL. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:48
In dat geval is Ajax ook wereldtop....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:14
Nee ze spelen eredivisie lul
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:52
Hahaha
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:46
Pffff, het was een grapje. Als Liverpool een wereldclub is omdat ze in 2016 de finale van Europa League haalde, en Ajax dat in 2017 deed, dan zou.... nou ja... whatever. Humorloze muurbloem dat je bent.

Lekker schelden ook meteen, kansloos triest figuur dat je bent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:04
Alsof Ajax vierde zou worden in de PL....
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:46
Pffff, het was een grapje. Als Liverpool een wereldclub is omdat ze in 2016 de finale van Europa League haalde, en Ajax dat in 2017 deed, dan zou.... nou ja... whatever. Humorloze muurbloem dat je bent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:10
Ik heb niet gezegd dat Liverpool een wereldclub is. Ik heb wel gezegd dat ze op topniveau spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:49
Ja ,Cillessen ;)
Vind ik leuk
Dicky +1025
dinsdag 8 augustus 2017 om 05:51
Die traint voornamelijk bij een topclub.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:47
Is helemaal waar,vandaar de knipoog :)
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:05
Maaar speelt ie? Hahaha
Vind ik leuk
Bizzy +3354
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:03
Die heeft seizoenkaart bij Barca
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:50
Propper.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:06
Weinig
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:12
Blind, Wijnaldum en Cillessen
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 04:10
Blind hoort daar in mijn ogen niet tussen
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:49
Iemand die vrijwel altijd basiskracht is bij 1 van de top 10 grootste clubs ter wereld? Denk het toch van wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:25]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:19
Grootste clubs van de wereld, HAHAHAH. Dan toch enkel qua imago, niet qua resultaat. En in Manchester zijn ze ook niet kapot van 'tikkie breed/tikkie terug'
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:25
Hoe jezelf lekker dom gast. Grootste qua supportersaantallen, prijzen, budget, waarde van de selectie en market-value. Ga iemand anders lastig vallen met je brugklasreageersels.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
Ga ergens anders heen met je quasi economische redenen. Prestaties op het veld vallen zwaar tegen, daar draait het om. Ga jij je maar op de cijfertjes aftrekken, dan kijk ik naar de ranglijst
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:51
Blijf dat jezelf lekker wijsmaken, kleuter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:58
Je voelt je wel de 'volwassen' vent hier, niet?
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:06
Blind was ik vergeten
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:53
Blind sucks
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:26
Goed onderbouwd argument.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:08
Daar heb je gelijk in, veel te langzaam, alleen opbouwend goed en voortreffelijke pass. Als linksback waardeloos, laat zijn man teveel lopen. Zie hem als linker middenvelder wel zitten.
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:52
Oke, helder, mag jij vinden. Ik (en gelukkig ook Van Gaal en Mourinho) denken daar anders over.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:03
Van Gaal heeft m bij Ajax weggekocht en veel Ajax supporters waren daar blij mee. Van Gaal is nogal een ego en kon zijn aankoop natuurlijk niet op de bank zetten. Mourinho heeft al een aankoop gehaald voor Blind want die vond het denk ik na 1 seizoen ook wel genoeg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 15:03]
Vind ik leuk
Mad Max +3964
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:18
Toch gek dat hij dan wel speelt....
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:24
Ze hebben die nieuwe back net gekocht, denk je dat ie direct vanuit het vliegtuig het veld op wordt gestuurd?
Vind ik leuk
AFC +1019
dinsdag 8 augustus 2017 om 03:51
Niet op basis van zijn wedstrijden voor oranje.. daar is hij nog geen 8 ml waard
Vind ik leuk
Sanders +1030
dinsdag 8 augustus 2017 om 04:08
De ligt, ake en fosu mensah hebben ook genoeg potentie.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:08
Potentie zeker, nu al spelend bij wereldtop? Nee zeker niet. Tijden van onze basis elf bij topclubs is voorbij..geen nederlanders meer in de cl finale
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:54
robben had cl finale moeten spelen alleen de arbitrage was een klein beetje madrid fan volgens mij
Vind ik leuk
cheeks +783
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:07
Idd. Er komt een hele goede lichting aan bij Oranje. De spelers die je noemt. Verder van de Beek, Kluivert, Obispo, Gapko, Lonwijk, Kongolo van City.
Vind ik leuk
J Kiprich +6913
dinsdag 8 augustus 2017 om 06:17
De Vrij kan de stap ook nog wel maken. En Kongolo is ook niet verkeerd terecht gekomen.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:08
Laatst kwam hij nog op de tribune terecht hoor
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
dinsdag 8 augustus 2017 om 06:22
Voor De Vrij is ook belangstelling
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:10
Juve!?
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 10:56
Jepp
Vind ik leuk
Andre As +3516
dinsdag 8 augustus 2017 om 06:28
En Locadia. Die kan zich prima opladen voor de grote wedstrijden. Zo tegen de halve finale van EK en WK kan hij zich wel motiveren.
Vind ik leuk
kevinleo +1142
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:10
Grapje zeker
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 19:19
Hij verdient een kans in Oranje..... ;-)
Vind ik leuk
Andre As +3516
dinsdag 8 augustus 2017 om 19:31
als travestiet willen ze hem nog niet hebben bij de dames.
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 19:35
Daar zijn de speelsters wel gemotiveerd ;-) Ik denk dat een Miedema het niet slechter zou doen dan een Luuk de Jong in de Eredivisie...
Vind ik leuk
Bizzy +3354
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:08
Zo lang hij maar de winnende goal maakt tegen Ajax. Grotere wedstrijden hebben wij toch niet meer op de programma staan.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 09:41
Nou wat je vooral vergeet, is dat Strootman de laatste 5 wedstrijden van oranje veruit de slechtste was.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:56
maar wijnaldum is ook niet om aan te zien bij oranje maar bij liverpool speelt hij erg goed en dat is bij strootman het zelfde verhaal
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 10:13
En toch heb ik daar bij dit Oranje verrekte weinig van gezien!! De laatste 3 wedstrijden was Strootman met afstand de slechtste van het veld!!
Vind ik leuk
BBAjax +530
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:05
Klopt..alleen speelt Strootman bij Roma meer aanvallend/ box to box met De Rossi achter hem,bij oranje speelt hij echt als 6
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 10:05]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:42
De vrij gaat volgens de vele geruchten die stap ook maken. Al moet dat nog even uitwijzen. In elk geval goed nieuws dat onze spelers de subtop/top weer bestormen. Nu nog wat meer exceptionele spelers ala robben, van persie en sneijder!
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:39
Die eerste zin van dit artikel...

En 45 miljoen voor Strootman?

Ik denk dat ik stop met voetbal kijken!
Vind ik leuk
Pino61 +7075
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:54
We krijgen alleen al door het voetbal straks een inflatie van hier tot Tokyo (China is beter).
Je eigen salaris blijft gelijk, alles wordt duurder en een avondje voetbal is straks niet meer te betalen.
Vind ik leuk
Pesc +37
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:38
Dit heeft werkelijk niks met inflatie te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:42
werkelijkwaar alles want wat pino suggereert is dat je voor hetzelfde geld minder kan kopen!
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:40
Ja overstappen zeker maar of hij basis zal worden? Ik twijfel....
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:26
ik hoop van niet, zijt ge nix mee.. matuidi rabiot emre can. zou mooi zijn, liefst zie ik vidal terugkomen
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 11:07
Zie ook graag Vidal terugkomen maar helaas dat zal niet gebeuren. Strootman zal ook nooit basis worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:26
Maar natuurlijk komt Strootman direct in de basis. Hij is een God in Italië en Juve betaalt echt geen 45 miljoen voor een bankzitter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:56
En voor wie zou hij in de plaats komen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:39
Voor Khedira.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:21
Die speelt zo slecht nog niet eens, ik denk als Juve volger/fan dat Strootman en een basisplaats niet vanzelfsprekend zal zijn. Al hoop ik natuurlijk van wel, juich het wel toe als hij gaat.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:18
Er is geen club die 45 miljoen betaalt voor een bankzitter wel voor een 'titolare' ofwel basisspeler.
Vind ik leuk
Obl93 +462
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:40
Wel apart, vind het persoonlijk altijd een wereld van verschil tussen de Strootman bij Roma of Oranje. Bij Roma speelt hij altijd véél sterker.
Vind ik leuk
Quaresma +1483
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:43
Locadia zou zeggen: Het is moeilijk om je te motiveren voor Oranje, in de Serie A komt dat gevoel vanzelf..
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:59
Tenzij Oranje tegen Munchen speelt dan he. Dan lukt het nog wel.
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 19:20
Kan ie samen met die snotneus in Oranje ;p
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:41
Niet doen Kevin
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:42
Wel een betere club, maar vind persoonlijk dat je het niet kan maken aangezien je twee van de 4 seizoenen bijna geheel hebt gemist door blessures. Echter als Roma er vrede mee heeft dat die voor zijn afkoopsom weg mag, dan zeker doen
Vind ik leuk
036 +526
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:51
Hij heeft inderdaad veel te danken aan zijn club. Zij hebben hem volledig gesteund in de moeilijke periode.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 03:13
Roma heeft niet veel te willen.....Als een club de afkoopsom v. 45 miljoen wil betalen, ligt het aan Strootman of hij wil vertrekken of niet.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 03:26
Klopt, daarom zeg ik ook dat ik het persoonlijk niet netjes vind indien ze bij Roma aangeven dat ze hem liever niet willen verkopen (ookal hebben ze geen keuze)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 augustus 2017 om 03:27]
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 19:22
45 miljoen is toch wel een aardig bedrag!
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:43
Met een middenveld met Pjanic, Khedira en Marchisio ga je daar niet makkelijk tussen komen
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:49
Vullen die bank rekening.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:52
Marchisio op de bank.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:27
Absoluut wel en Khedira is het slachtoffer.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:51
Ze willen ook N'Zonzi van Sevilla :o
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 augustus 2017 om 00:51]
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 02:18
Als Strootman komt is Nzonzi overbodig
Vind ik leuk
daaheej +349
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:53
geweldige speler van wereldkwaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 00:53
Yes. Dan vangen we bij PSV ook een miljoen of 5.
Vind ik leuk
Huomel +108
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:05
Was ie dan psv eigen jeugd?

Of is er sprake van doorverkoop percentage?

Als dat laatste het geval is dan hebben ze die misgelopen 5 miljoen met Strootman's aanstaande transfer te pakken.. dan zeg ik wat een mazzelpik die Marcel Brands, flikt ie het weer!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 augustus 2017 om 01:27]
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:56
Ik zag net staan 15% ( geen idee van de verkoop of van de winst ). Mocht Strootman ook echt voor 45 verkocht worden dan ontvangt PSV sowieso ruim 3.5 miljoen euro ( over de winst die AS Roma maakt ). Krijgen ze 15% over de verkoopprijs dan is het helemaal kassa voor PSV dan krijgen ze bijna 7 miljoen euro.

Dat zijn toch de bedragen waar je als club de champagne kan ontkurken.
Vind ik leuk
Hesses +311
dinsdag 8 augustus 2017 om 02:11
Is wel een % opgenomen maar alleen bij buitenlandse transfer...dit betreft een binnenlandse transfer dus geen % voor pisvee
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 02:19
Wow pijnlijk
Vind ik leuk
mba4u2c +353
dinsdag 8 augustus 2017 om 03:39
Misschien dat Sparta nog wat krijgt...
Vind ik leuk
Cappie +4130
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:10
Pisvee, volwassen.
Vind ik leuk
Quareck +762
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:14
Haha lezen moeilijk voor jou ikke denk hè.. goed lezen nog 1 keer, psv doet centjes krijge als strootman verkoopt worden!
Vind ik leuk
Hesses +311
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:15
Die update stond er ten tijde van mijn reactie niet bij dus baseerde ik me op transfers uit t verleden waarbij er meestal alleen centjes naar de oude club gingen als het een buitenlandse transfer betrof...maar leuk voor fc philips krijgen ze toch nog centjes.
Vind ik leuk
Quareck +762
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:26
In dat geval sorry! Zou zeker niet verkeerd zijn, een paar miljoen erbij!
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:28
Volgensmij krijgt FC Utrecht ook een deel, ivm doorcerkooppercentage ! Weet niet helemaal zeker
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:08
Zou erv mooi zijn
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:26
Strootman 45 miljoen... Juventus is helemaal gek geworden na die CL finale waar Kedira en Dybala zo beroerd waren (en pjanic ook niet best speelde) maar dan vergeten dat Marchisio nog steeds heel goed is ondanks dat Allegri hem weinig kansen gaf om terug in het team te komen. Als hij een goede wedstrijd speelde werd hij al vroeg gewisseld en dan zat hij de volgende wedstrijd weer op de bank.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:32
Denk dat ie daar geen basis speelt.
Friso Dijkstra Emmeloord
Vind ik leuk
14forever +6093
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:34
Bij juve wordt hij een van de vele, bij Roma kan hij echt de leider worden.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:36
Als ik Strootman zie bewegen vraag ik me werkelijk af wat Juve daar nu in zou zien... Zo wendbaar als een Hummer, geen enkele snelheid...
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:39
Mooie transfer voor Strootman.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 01:58
Ik vind Strootman niet goed genoeg voor Juventus, tegenwoordig kopen de clubs maar raak en betalen ze te hoge bedragen voor een speler die waarschijnlijk geen eens basisspeler gaat zijn.
Vind ik leuk
United +40394
dinsdag 8 augustus 2017 om 11:21
Wat hij in Nederland laat zien is belabberd... Maar volgens mij gaat het bij Roma een stuk beter. Maar je kan wel gelijk hebben hoor. Zie hem verder weinig.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 05:57
Zou mooi zijn voor hem. Veel gekut met blessures maar altijd weer terugkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 06:37
Die Italiaanse bladen moeten ook elke dag gevuld worden. Net als VP.
Vind ik leuk
RDB2402 +966
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:22
Maakte Pjanic met de grond gelijk door naar Juve te gaan, zou Kevin nooit doen zei ie toen ... ben benieuwd ..
Vind ik leuk
mcmodd +7351
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:36
Het is, wanneer de afkoopclausule wordt gelicht, geheel aan Strootman om de overstap te maken. Kevin heeft, net als al die jongetjes in hun jeugd, gedroomd van voetballen in de absolute top. Hier ligt zijn kans en wat zal hij het moeilijk krijgen bij zijn keuze indien Juve doorzet. Hij is een man van principes en heeft veel te danken aan AS Roma, die hem altijd steunde ten tijde van blessures. Loyaliteit is een raar ding, gaat Roma voor het geld of voor het blijven van Kevin? Over die kant kan het ook lopen, dat moeten we beseffen. Moeilijk hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:56
Strootman had veel commentaar op pjanic toen hij dezelfde overstap maakte. Hij maakt zichzelf belachelijk als hij het nu ook doet...
Vind ik leuk
orion73 +316
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:02
Kan hij daar lekker op de bank gaan zitten. Strootman is geen speler voor de echte top. Net daaronder zoals Roma, daar is hij op zijn plek.
Vind ik leuk
Mass +990
dinsdag 8 augustus 2017 om 10:48
Weer een paar miljoen erbij...;)
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 14:42
Onzinverhaal: Die afkoopsom geldt pas na het seizoen 2017-2018, dus Kevin blijft gewoon hier bij Roma.
Vind ik leuk
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:58
voor dat strootman bij roma weg is.... hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij roma dankbaar is vanwege het helpen herstellen van zijn blessure en hij rome gewoon een mooie stad vindt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:57
Krant van 8 augustus.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:59
Laat Juve Strootman maar kopen dan krijgt PSV minimaal 5 miljoen euro erbij.
Vind ik leuk
Johan_D +2655
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:01
Het zou voor PSV wel goed uitkomen.

Als ze 5mil. opstrijken is het gat in de begroting ook grotendeels gedicht ...
Vind ik leuk
Zjor +196
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:16
Volgens mij ben ik de enige die vind dat hij dit niet moet doen. Niet omdat er rivaliteit tussen de clubs is maar vanwege het feit dat Roma altijd, ook als Strootman alias Owen Hargreaves 2 weereens zwaar geblesseerd was, is blijven geloven in hem. Dan kan hij best wat terug doen. En daarbij, bij Roma speelt hij..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:21
Stoot is zo goed ! Jammer dat het Juve is -:)
Vind ik leuk
Vowtar +833
vrijdag 11 augustus 2017 om 12:40
Mario Lemina, ook een controlerende middenvelder, is enkele dagen geleden door Juve verkocht. Wie weet..
Vind ik leuk
MN223 +25
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:31
15% van 40 miljoen is mooi meegenomen. Kun je mooi een jaartje EL overslaan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:43
Gewoon een wilde gdachte hoor maar stel je voor dan strootman zegt dat hij terug wil naar psv, hoeft PSV dan 15% minder te betalen door dat doorverkoop percentage?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:20
Als voetballer wil je prijzen winnen.
Dan heeft hij bij juventus meer kans.
En hij helpt psv het gat dichten.
Psv hoeft niet meer te verkopen alleen spelers voor de hoofdprijs laten vertrekken anders niet.
Als je kampioen wil worden heb je een brede selectie nodig simpel.
Hoop dat cocu en vrienden van het bestuur dat ook inzien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Juventus en Roma in gesprek, mogelijke megadeal goed nieuws voor PSV'