Update: 'Transfer Barac definitief van de baan, Ajax wil niet reageren'

Update: 'Transfer Barac definitief van de baan, Ajax wil niet reageren'

Gepubliceerd: donderdag 10 augustus 2017 om 00:07do 10-08-2017 om 00:07

De overstap van Mateo Barac naar Ajax staat op zéér losse schroeven. In Kroatië wordt gemeld dat de komst van de 23-jarige verdediger wordt afgeblazen na een mislukte medische keuring.

Barac zou kampen met een hartprobleem. Ajax wil geen enkel risico lopen en ziet daardoor af van de deal met NK Osijek. Dat melden verschillende media in Kroatië, waaronder Sportske Novosti en Sport Arena. De eerste bron had zondag nog de primeur over het mondelinge akkoord tussen Osijek en Ajax. Even later werd dat bevestigd door De Telegraaf.

De hartkwaal van Barac zou vóór de medische keuring al bekend zijn geweest bij Ajax, dat hem de afgelopen twee dagen testte. De Kroatische verdediger, die in het centrum en op links uit de voeten kan, was voor 1,5 miljoen euro op weg naar Amsterdam. Hij werd tijdens het Europa League-tweeluik tegen PSV bekeken door scouts van Ajax, waarna de transfer in een stroomversnelling terechtkwam. Het is niet bekend of Ajax nu overschakelt naar andere opties.

Update 00.07: In navolging van Kroatische media meldt woensdagavond De Telegraaf dat de komst van Mateo Barac van de baan is. Ajax wil niet reageren op de berichten dat de 23-jarige verdediger de medische keuring niet zou hebben doorstaan. In Amsterdam rekent men erop dat Luis Manuel Orejuela wel komt. De Colombiaanse linksback van 3,65 miljoen euro wordt donderdag gekeurd.

Plaats een reactie

woensdag 9 augustus 2017 om 21:41
Jammer voor die gast.
Vind ik leuk
Diamant07 +4337
woensdag 9 augustus 2017 om 21:45
Ja voor hem jammer, van Ajax wel begrijpelijk dat ze geen risico nemen.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
donderdag 10 augustus 2017 om 06:49
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Hoop wel dat die jongen zijn voordeel kan doen met deze wetenschap.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
donderdag 10 augustus 2017 om 10:05
Hoezo wetenschap? Het was toch van tevoren bekend.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
donderdag 10 augustus 2017 om 12:58
Nu weten ze tenminste precies wat er mis is met die jongen. Kijkende naar dit verhaal dachten ze/dacht hij waarschijnlijk eerst dat het allemaal wel losliep.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
donderdag 10 augustus 2017 om 13:05
In dezelfde maand met Nouri een jongen met hartkwaal op test. Die toevallig tweemaal tegen PSV speelde. Ik vind dit amateuristisch. Ze hadden het op zijn minst stil kunnen houden. Ik denk niet dat het kwade opzet is maar Sar en Overmars zijn twee amateurs die knullig en onhandig te werk gaan. Het zijn net kleuters.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
donderdag 10 augustus 2017 om 13:28
Als ik het goed lees hebben ze het juist in Kroatie de publiciteit in geslingerd.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
donderdag 10 augustus 2017 om 13:31
Dan moet je dat beter organiseren. Ook hun huisblad gooit dat de media in.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
donderdag 10 augustus 2017 om 13:42
Das inderdaad niet erg discreet te noemen.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:13
Vandaar hij ook maar 1.5 mil waard was waarschijnlijk.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3403
woensdag 9 augustus 2017 om 22:54
nee omdat hij uit kroatie komt
Vind ik leuk
River ice +1814
donderdag 10 augustus 2017 om 10:04
Net als de arbeidsmarkt in nederland, oostblokkers en uit de balkan. Werkennvoor minder als de helft.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:32
Stiekem als Ajax zijnde heel bedrijvig doen, maar het eigenlijk gewoon met deze selectie willen doen.
Maar zo hou je je achterban ook rustig he.
Vind ik leuk
JCJWZ +14883
woensdag 9 augustus 2017 om 22:40
Ja ze verzinnen een hart probleem in de achterban rustig te houden
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:57
Ja, want ze wisten er al van. Ja wij willen jou, weten van het probleem, onee toch niet hij heeft een probleem
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 22:57]
Vind ik leuk
AFC +3360
woensdag 9 augustus 2017 om 23:12
Alsof ze na nouri iemand met n hartproblemen daarvoor gaan gebruiken.. Dat het überhaupt in je op komt
Vind ik leuk
Guust +6400
donderdag 10 augustus 2017 om 01:21
Als na twee dagen testen het erger is dan gedacht, zijn zoveel verschillende hartproblemen, dan is het risico misschien te groot, maar ja, stom lullen is leuk toch. In geval Nouri werd er gezegd, ze worden toch vaak getest, nou doen ze het goed zeg jij dit.
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 01:24]
Vind ik leuk
Zooitje +1462
woensdag 9 augustus 2017 om 22:57
Mag hopen dat hij bedoeld dat Ajax weet dat het achter een speler aan zit met hartproblemen, dus ze zijn er druk mee bezig maar hij wordt toch afgekeurd;)

Maar ook dat lijkt mij ook ver gezocht;)
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
woensdag 9 augustus 2017 om 23:10
Ja klinkt heel logisch, hij kost ook een vermogen natuurlijk!! Die konden ze eigenlijk niet veroorloven dus gooide Ajax maar de grote trucendoos eruit
Vind ik leuk
Zooitje +1462
woensdag 9 augustus 2017 om 23:14
Wat is je punt?
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
woensdag 9 augustus 2017 om 23:35
Mijn punt is dat jezuschristus (god hebbe zijn ziel) insinueert dat Ajax bewust deze speler ging benaderen wetende dat ze hem toch niet gingen kopen vanwege zijn hart. Dan kan je net zo goed bij Madrid aankloppen om Pepe over te nemen, als je toch supporters blij wilt maken met een dooie mus. Ajax had natuurlijk wel gewoon interesse maar zijn de risico's zo groot dat ze het niet aandurven. Helaas
Vind ik leuk
Zooitje +1462
woensdag 9 augustus 2017 om 23:36
Reageer dan op hem....
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
woensdag 9 augustus 2017 om 23:50
Niet zo in de gebiedende wijs praten, ik reageer op wie ik wil toch?
Vind ik leuk
Zooitje +1462
woensdag 9 augustus 2017 om 23:54
Zeker, maar dan is het wel handig om ook op wat die persoon gezegd heeft te reageren. Anders wordt het zo onbegrijpelijk;)
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
donderdag 10 augustus 2017 om 00:19
Als jij me maar begrijpt dan vind ik het goed :p
Vind ik leuk
Piet44 +335
donderdag 10 augustus 2017 om 00:30
Pepe speelt niet meer bij Madrid, Besiktas heeft daar al aangeklopt.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24720
donderdag 10 augustus 2017 om 00:33
Ken je nagaan pietje!!
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 23:29
Jou complottheori neemt bedenkelijke vormen aan.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 13:16
Jouw spelling ook.
Vind ik leuk
RocknRoll +978
woensdag 9 augustus 2017 om 21:42
Een enkel risico of geen enkel risico? Goed bezig VP!

Reeds aangepast door VP ;-))
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 22:10]
Vind ik leuk
leonardonl +407
woensdag 9 augustus 2017 om 21:43
Nu ga je je afvragen of deze jongen ongeschikt is voor topsport of dat Ajax geen risico's meer durft te nemen op dit vlak...
Hoe dan ook, jammer voor die knul.
Vind ik leuk
RocknRoll +978
woensdag 9 augustus 2017 om 21:45
Helaas is het ook niet bekend (op dit moment, nog niet bekend gemaakt) wat voor soort probleem hij aan het hart heeft. In hoeverre belemert dit om 'topsport' te beoefenen.
Vind ik leuk
PollekeHL +674
woensdag 9 augustus 2017 om 21:52
Gevalletje Arouna Koné?
Was destijds ook al rond met Ajax en werd op basis van hartritmestoornissen afgekeurd, meen ik.
Voetbalt vlgs mij nog steeds...
Vind ik leuk
Dutchman +892
woensdag 9 augustus 2017 om 22:16
Bij Ac Milan is er ook een keer een speler afgekeurd vanwege zijn gebit.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 23:08
Was dat toevallig Suarez of?
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:57
@Leonardoni

Heel scherp opgemerkt.. Moet nu dan die jongen dan ook met onmiddelijke ingang stoppen met voetballen omdat ie risico loopt? Want waar ligt de grens voor hem? Wie bepaalt dat?

Zal die jongen ooit nog het veld weer betreden zonder dat ie aan zijn hart denkt? Die gedachte is voor die jongen geestelijk ook een kwelling en indirect ook weer slecht voor zijn hart..

Helaas voor Ajax, maar nog veel pijnlijker voor Barac
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 21:58]
Vind ik leuk
leonardonl +407
woensdag 9 augustus 2017 om 22:19
Dat is het lastige natuurlijk. Er wordt al jaren zo goed mogelijk getest. Toch blijkt het niet voldoende. Maar misschien kan deze jongen met de juiste begeleiding wel topsport beoefenen, maarja, wat is de juiste begeleiding.

Het was bij die jongen zelf al bekend staat er, blijkbaar is het voor hem een gewogen risico, alleen Ajax wilt daar dus niet in mee, jammer genoeg voor hem, maar heel begrijpelijk.
Vind ik leuk
JCJWZ +14883
woensdag 9 augustus 2017 om 22:42
Barac weet het tenminste, jij en ik kunnen zondagmiddag het veld opstappen en hebben geen flauw idee wat de staat van ons hart is.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:00
Dus als die jongen z'n hele leven bij Osjiek was blijven voetballen, had niemand het ooit geweten? En had die jongen nog altijd kunnen blijven voetballen en had ie geen stempel gehad?!

Maar Barac weet het tenminste?? Beetje ondoordachte en crue uitspraak na het trieste geval Nouri.. Die had toch ook tests gehad en alles zag er goed uit?? Daar wisten ze bij Ajax tenminste ook van dat er niks mis was met zijn hart...?
Óf waren die positieve onderzoeken bij Nouri toch niet zo scherp en goed als nu bij Barac is doorgevoerd?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 9 augustus 2017 om 22:06
Ajax durft geen risico te nemen ;-)
Aantal jaren geleden kwam Ebecillio nog bij de club terwijl hij een tijdje daarvoor een hartstilstand had gehad waardoor hij zelfs met een pacemaker speelde.
Vind ik leuk
JCJWZ +14883
woensdag 9 augustus 2017 om 22:43
Evander Sno
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:43
Zo raar dat hij daar dan wel gewoon kan voetballen, en hier bij ajax dat niet zou kunnen doen
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Ajax wilt geen enkel risico nemen.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:00
En had PSV m misschien gekocht, dan hadden ze 'm misschien 'minder streng' getest en was die door? Ik snap de huiver bij Ajax volledig.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:52
Ik snap het ook wel, maar ik vind het raar dat het bij die kroaten nog niet is opgevallen. Of dat ze omnodig veel risico nemen.
Vind ik leuk
Niellie078 +20958
woensdag 9 augustus 2017 om 21:43
het word steeds gekker.. maar snap wel dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen .. hopelijk nog een extra onderzoek en nog steeds een mooie carrière bij Ajax
Vind ik leuk
Martyynho +1451
woensdag 9 augustus 2017 om 21:43
Tja met nouri in het achterhoofd kan ik hier niks zinnigs over zeggen,
wijs van ajax(?)
jammer voor die jongen(?)
had ajax hem juist well moeten nemen door wat er nouri gebeurd is(?)
Vind ik leuk
Diamant07 +4337
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Eerste twee: JA, stelling 3: Nee je moet er niet mee spotten. Zoals utrecht met Nesu is omgegaan, moet Ajax ook de situatie van Nouri koesteren. Niet nu hartpatienten aannemen om te laten zien dat het wel goed kan gaan.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:24
bedoel je niet di Tommaso?
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
woensdag 9 augustus 2017 om 22:35
Utrecht heeft twee "Nouri" gevallen.

Di Tommaso is in zijn slaap overleden aan een hartstilstand terwijl Mihai Nesu (recentelijker nog) tijdens de training gebotst was, verkeerd neergekomen was en toen zijn nek gebroken heeft, heeft samen met Dries Mertens de Mihai Nesu foundation opgericht en is nu zo ver gerevalideerd dat hij in een speciale rolstoel rond kan rijden en zo een beetje kan communiceren, weet niet of hij zelf kan praten.
Vind ik leuk
Niellie078 +20958
woensdag 9 augustus 2017 om 21:57
zeker weten je heb net iets ergs meegemaakt door problemen met het hart ... hoop van barac en voor Ajax dat ze dit toch nog tot een goede einde kunnen brengen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 9 augustus 2017 om 21:46
Mis je als ajax zijnde niks aan, volg de competitie van Kroatië wel een beetje.
Tegen PSV redelijk maar het afgelopen jaar niet echt een topper in wording gezien.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Was waarschijnlijk wel prima als back-up, maar heel zuur dit voor die jongen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 9 augustus 2017 om 21:49
Daar hoort een talent te staan uit de eigen opleiding. (mijn Haagse mening maar)

Maar wel zuur voor die gast ja.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 21:49]
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:52
Tja ik vind de huidige visie van Ajax wel prima. Zoveel mogelijk opleiden en waar nodig versterkingen halen. Bergsma, Dankerlui, Doekhi en Zeefuik zijn alle vier nog niet van het niveau dat ze goed genoeg zijn als stand-in.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 21:53]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
woensdag 9 augustus 2017 om 22:24
Of die gasten niet goed genoeg zijn kan ik geen oordeel over vellen.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12758
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Balen voor Barac. Veel sterkte!
Vind ik leuk
stollie38 +17297
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Jammer maar begrijpelijk. En nu moeten ze door pakken.
Vind ik leuk
Het Brein +4818
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Vervelend voor hem vooral. Denk je een droomtransfer te maken, haal je het medisch niet...
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 21:47
Zuur, maar begrijpelijk. Ik ben benieuwd wat Overmars nu gaat ondernemen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32308
woensdag 9 augustus 2017 om 21:49
That's a bummer.... verder zoeken....
Vind ik leuk
Mo +12963
woensdag 9 augustus 2017 om 21:50
Groot gelijk, daar moet je geen risico mee nemen hoe jammer het ook is voor die jongen
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 21:50]
Vind ik leuk
3ismo +2806
woensdag 9 augustus 2017 om 21:51
jammer en sterkte barac.
Vind ik leuk
raoul88 +871
woensdag 9 augustus 2017 om 21:57
Jammer hoor! Op na de volgende verdediger dan maar....
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 22:10
Blijft wel een feit dat Ajax ons lekker maakt met spelers maar nog steeds niemand oficieel komt?Overmars doe eens goed zaken afronden?
Vind ik leuk
Bizzy +23387
woensdag 9 augustus 2017 om 22:17
Wat mij betreft welkom bij Psv. Zo ging dat destijds ook met Arouna Kone
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
woensdag 9 augustus 2017 om 22:22
Kijk bij Ajax hebben ze meegelezen op VP. Conclusie wanbeleid van de bovenste plank. Is het kwartje gevallen daar?
Lachwekkende actie was dit.
Ik hoop dat deze beste kerel echt niks mankeert overigens.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17179
donderdag 10 augustus 2017 om 01:13
Dat jij verdorie nog het woord "Wanbeleid" in je mond durft te nemen daar jou clubje spelers moet verkopen om de psv kop boven water te houden !

En zeker wat er is gebeurd met Nouri.
Vreselijke vent : Lefmeister", ja lef heb je maar verstand dat betwijfel ik.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
donderdag 10 augustus 2017 om 09:26
Wat heeft dat met Nouri te maken jij verrekte kwal. Dat jij hem erbij durft te halen zegt alles over jou.
Vind ik leuk
mcmodd +27373
woensdag 9 augustus 2017 om 22:27
Tja, je zou het heel jammer voor Barac kunnen noemen, maar dan meer omdat nu zou blijken dat hij een hartkwaal heeft. Voor hem is het toch echt beter om dit nu te weten, of hij hiervoor nu met voetbal moet stoppen of niet. Nu kan zijn club laten uitzoeken of er medisch iets gedaan kan worden, waardoor hij toch weer tot spelen komt, dat zou een hoop voor de jongen schelen. Voor Ajax is dit ook een teleurstelling, ze hadden hem graag ingelijfd blijkbaar. Laten we hopen dat er nog wat aan te doen is en wie weet krijgt Barac nog de kans om bij Ajax te komen voetballen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 augustus 2017 om 22:27]
Vind ik leuk
Sigma +2855
woensdag 9 augustus 2017 om 22:27
zeer bedenkelijk dit....maar ook zeer begrijpelijk van Ajax...om nu geen risico te nemen....Ajax gaat het sowieso moeilijk krijgen dit seizoen met het verwerken van het leed wat Nouri is overkomen...
Vind ik leuk
Wurmpie +310
woensdag 9 augustus 2017 om 22:29
Marc weer blij scheelt hem weer geld
Vind ik leuk
furgist +1378
woensdag 9 augustus 2017 om 22:50
Wat krijgen we nou?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
woensdag 9 augustus 2017 om 22:51
Balen voor Barac, maar logisch dat Ajax geen risico neemt. Helaas
Vind ik leuk
Foebele +53312
woensdag 9 augustus 2017 om 22:55
Ja dit kon er nog wel even bij.

Ik was eerst verrast door het bericht dat ze hem wilde halen, als ze hem toevallig al op de radar hadden voor die wedstrijden tegen PSV, dan had ik best positief geweest over een mogelijke deal, als ze hem toevallig 2x goed zagen spelen en daarna interesse kregen dan had ik het juist weer teleurstellend gevonden, omdat er dan dus geen gerichte scouting achter had gezeten, maar hij dus per toeval 'ondekt' is en maar 2 potjes (en mogelijk wat video materiaal) bekeken is.

Dat hij dan nu uitgerekend hart klachten heeft maakt het allemaal weer heel gevoelig, snap wel dat ze daar nu extra voorzichtig mee zijn.
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
donderdag 10 augustus 2017 om 10:09
Tis gewoon 100% correct wat je schrijft. Het hangt zeer waarschijnlijk van toevalligheden aan elkaar en ik had als beleidsmaker zijnde niet gekozen om een jongen die bekend is met hartproblemen nu te testen na Nouri.
Vind ik leuk
Koalabeer +481
woensdag 9 augustus 2017 om 22:58
Werk aan de winkel, Marc.
Vind ik leuk
woensdag 9 augustus 2017 om 23:20
Miss wat voor PSV of Feyenoord ?
Vind ik leuk
Jurjen72 +163
woensdag 9 augustus 2017 om 23:46
Beter voorkomen dan genezen, nu zeker wat er met Appie Nouri is gebeurd. Daarnaast is het jammer dat de transfer op losse schroeven staat.
Vind ik leuk
Herr Fristi +1273
woensdag 9 augustus 2017 om 23:50
Mocht dit uiteindelijk een topspeler worden, dan zal ik er niet rouwig om zijn dat Ajax hem niet gehaald heeft. Ik zal blij zijn voor het feit dat hij kan doen wat hij het liefste doet, ondanks zijn conditie.
Vind ik leuk
Gerro +9047
donderdag 10 augustus 2017 om 00:01
Tja jammer voor die jongen word nu erg lastig voor hem een andere club te vinden vrees ik.
Vind ik leuk
Het Brein +4818
donderdag 10 augustus 2017 om 00:11
Dan zou ik voor Van Aken gaan van Heerenveen. Niet te moeilijk doen, prima backup!
[Reactie gewijzigd op donderdag 10 augustus 2017 om 00:11]
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 00:15
Logisch , ze willen niet een tweede geval van Nouri. (Ik bedoel dit met respect)
Vind ik leuk
Hesses +1222
donderdag 10 augustus 2017 om 00:16
Geen commentaar....lijkt me t beste ;-)
Vind ik leuk
Come on Utreg +29842
donderdag 10 augustus 2017 om 00:16
Lullig voor PSV.. toch benieuwd wat er nu aan de hand is met hem
Vind ik leuk
RJC1960 +227
donderdag 10 augustus 2017 om 08:37
PSV moet deze speler gewoon binnen halen want Ajax is wel heel snel met de analyse hartproblemen zoals in het verleden is bewezen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29842
donderdag 10 augustus 2017 om 17:49
Ik snap wel dat Ajax terughoudend is gezien de recente gebeurtenissen met Nouri.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 00:20
Wel vreemd dat het voor de keuring al bekend was en nu men het risico niet wilden nemen, dan begin je er toch van tevoren al niet aan, klinkt lekker amateuristisch allemaal
Vind ik leuk
Arbee +2504
donderdag 10 augustus 2017 om 00:27
Mwah, dat valt toch reuze mee? Hartproblemen hoeven niet het einde van je carrière als (top)sporter te betekenen. Neem Estavana Polman of Robert Gesink als voorbeeld. Het zou prima kunnen dat Barac en zijn entourage aangeven dat hun artsen zeggen dat het geen kwaad kan, maar dat de artsen van Ajax het risico niet durven nemen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 00:39
Dan begin je er toch van tevoren al niet aan als het al bekend was?
Natuurlijk hoeft het niet het einde te zijn dat is ook niet wat ik zeg.
Het gaat mij erom dat je ervan af weet hem toch laat komen en dan zegt we durven het niet aan, terwijl je het al van tevoren wist!!!!
Vind ik leuk
Jimmy Barnes +2504
donderdag 10 augustus 2017 om 06:14
Waarschijnlijk was het erger dan werd voorgespiegeld.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6966
donderdag 10 augustus 2017 om 07:02
Je hart zit nog wel ingewikkeld in elkaar en de ene complicatie is de andere niet ;)

Gezien recente gebeurtenissen kan ik me ook voorstellen dat Ajax wat voorzichtiger is geworden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43444
donderdag 10 augustus 2017 om 06:35
Zonde maar snap ajax 100 %.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6966
donderdag 10 augustus 2017 om 06:50
Zo flauw om tegenwoordig niet te reageren...
Vind ik leuk
Diesel1977 +1525
donderdag 10 augustus 2017 om 06:58
Misschien doet Ajax dat niet uit respect voor Barac. Ligt toch gevoelig. Dat jij meer wilt weten hebben zij geen boodschap aan.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6966
donderdag 10 augustus 2017 om 07:06
Nee dit overlaten aan het geruchtencircuit is een stuk minder gevoelig... Iedereen weet al dat hij gekeurd is en dat de deal wordt afgeblazen. Dan kun je als Ajax zijnde prima een net statement uitbrengen.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1525
donderdag 10 augustus 2017 om 07:16
Denk eerder dat het aan Barac is om een statement te maken.
Vind ik leuk
Starkoo +644
donderdag 10 augustus 2017 om 07:05
Pfff moet marc Overmars weer door schakelen en dat duurt zo lang, hoop dat het niet waar is over Barac, zoiets gun je niemand!
Vind ik leuk
RJC1960 +227
donderdag 10 augustus 2017 om 08:33
Ja hoor Ajax ziet weer een hart probleem bij een speler die ze willen binnen halen. Lijkt wel alsof Ajax een neusje heeft voor spelers die misschien hartproblemen hebben. Gelukkig voor de spelers klopt het niet. Vraag aan Kone die destijds een hartprobleem zou hebben.
Vind ik leuk
Youri99 +10560
donderdag 10 augustus 2017 om 09:07
Begrijpelijk dat deze deal om medische redenen niet doorgaat maar het begint langzamerhand wel de zomer van de net niet transfers te worden bij Ajax. Ofwel ze halen spelers die het net niet zijn ofwel ze halen spelers net niet.
Vind ik leuk
JanTa48 +8110
donderdag 10 augustus 2017 om 10:58
Dat afketsen om medische reden daar moet je als kopende club zijnde heel voorzichtig mee zijn om dat naar buiten te brengen want voor dat je het weet beland je in een rechtszaak wegens schenden van het medisch geheim. Na eerst Sno en Nouri begrijp ik heel goed dat Ajax geen enkele risico meer neemt om welke reden het ook is.
Vind ik leuk
JJD +295
donderdag 10 augustus 2017 om 19:09
Apart in het ene artikel schrijft VP dat die Colombiaan een rechtsback is en in dit artikel is het ineens een linksback.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws