'Jupiler League-uitblinker scoort achttien keer en maakt Premier League-transfer'

'Jupiler League-uitblinker scoort achttien keer en maakt Premier League-transfer'

donderdag 10 augustus 2017 om 09:27

Soufyan Ahannach maakt de droomtransfer van Almere City naar de Premier League. De aanvallende middenvelder (21) is akkoord met Brighton & Hove Albion en tekent spoedig een contract bij de promovendus.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. Ahannach kroonde zich het afgelopen seizoen met achttien doelpunten en vijftien assists tot uitblinker van Almere City. Dat leverde hem onder andere de interesse van Brighton op, dat de strijd om de middenvelder gewonnen heeft. Een droomtransfer voor Ahannach, die beschouwd werd als een van de grootste talenten van de Jupiler League. Een stap naar de Eredivisie behoorde volgens het AD ook tot de mogelijkheden, maar Ahannach heeft zijn zinnen gezet op een Engelse transfer.

Ahannach gaat Davy Pröpper achterna, die deze week eveneens de overstap maakte naar Brighton. De middenvelder heeft PSV na twee seizoenen verlaten en in Engeland een contract voor vier seizoenen getekend.

Plaats een reactie

Woudo +7796
donderdag 10 augustus 2017 om 09:29
Keert waarschijnlijk (wel met een goedgevulde bankrekening) over een jaar weer terug naar de kelder van de Eredivisie, wat jammer is als hij het stapsgewijs had aangepakt had hij denk ik ver kunnen komen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
Youri99 +6064
donderdag 10 augustus 2017 om 09:40
Of hij doet een Mahrez'je... Die van Le Havre (2e franse niveau) naar Leicester City ging.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:53
En anders kan hij altijd nog lekker zonnebaden!
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:55
Onder de zonnebank wel ja. Wil je naar de zon kom je in Engeland bedrogen uit.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 10 augustus 2017 om 10:03
Zou heel mooi zijn, gun t hem van harte maar de Ligue 2 is wel een klasse of 10 beter dan de jupiler league ;)
Vind ik leuk
14forever +6875
donderdag 10 augustus 2017 om 12:09
Deze speler is al 21'he en gaat niet naar een topclub.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 10 augustus 2017 om 12:17
Klopt maar wel naar de premier league en acht zelf die stap een beetje te groot, en denk ook niet dat hij voor de basis gehaald is maar we gaan t zien!
Vind ik leuk
14forever +6875
donderdag 10 augustus 2017 om 12:21
Zodra je op het veld staat,ligt het meestal aan jezelf of je speelt.of niet.
Vind ik leuk
mba4u2c +748
donderdag 10 augustus 2017 om 12:41
Zouden ze in geen Engelsen kunnen vinden om de bank warm te houden?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:30
Slapen de eredivisie clubs?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:42
Heerenveen is er mee bezig geweest maar ik weet niet waarom het niet gelukt is..... Zal wel een enorm salaris gevraagd hebben....
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 10:16
Of hij realiseert zich dat hij daar nooit meer weg komt voor het einde van zijn contract.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 10:25
Als jullie gewoon een een tonnetje meer betaald hadden had je Henk mogen hebben hoor. Maar sinds wanneer moet je als club zijnde verkopen aan de concurrentie terwijl die speler net een vorstelijk beloonde contractverlenging heeft getekend? Terwijl je dan zelf geen tweede spits meer hebt?? En we hebben het hier niet over Messi of Neymar hoor....
Maar het zit je nog wel een beetje dwars merk ik....
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 11:09
Nee hoor. We hebben al 2 vervangers maar kon het niet laten om even te prikken. En je hapt dus dat is gelukt.
En..... het verschil was beduidend meer dan een ton. Heerenveen had nog veel meer eisen.
Tenslotte hoop ik voor je dat H'veen weer een concurrent wordt van FC.
Vind ik leuk
zwollie +3913
donderdag 10 augustus 2017 om 10:49
Pec Zwolle schijnt ook nog bezig geweest te zijn met hem
Vind ik leuk
mba4u2c +748
donderdag 10 augustus 2017 om 12:41
Zzzz...
Vind ik leuk
Noudyo. +10430
donderdag 10 augustus 2017 om 09:31
Wat heeft Davy Pröpper nou met deze transfer te maken?
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:33
Eredivisie clubs hebben hier vet geslapen. Was voor alle subtoppers een versterking geweest.
Vind ik leuk
Enden +1883
donderdag 10 augustus 2017 om 09:34
Omdat het over dezelfde club gaat.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:34
Nou die is ook naar Brighton vertrokken dus spelen ze bij hetzelfde clubje hè, opzich best relevant
Vind ik leuk
mba4u2c +748
donderdag 10 augustus 2017 om 12:43
Waarom wil jij dat weten, Noudyo?
Vind ik leuk
Noudyo. +10430
donderdag 10 augustus 2017 om 12:45
Nieuwsgierig
Vind ik leuk
mba4u2c +748
donderdag 10 augustus 2017 om 12:51
Dan moet je het nieuws bekijken! ;-)
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:33
Groot gelijk dat hij naar naar Engeland gaat, beter op zeker dat je financieel binnen bent als dat je in Nederland boven Jan Modaal zit, ja zelfs bij Feyenoord;)
Vind ik leuk
Mo +8808
donderdag 10 augustus 2017 om 09:36
Word niks daar, maar het is voor die jongen natuurlijk een prachtige stap
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:41
Wel een beetje dure bankverwarming ;)
Vind ik leuk
Hammers96 +1201
donderdag 10 augustus 2017 om 09:45
Ik las eergisteren nog dat twente hem binnen een paar dagen zou vastleggen , nou heb ik wel meer namen voorbij zien komen waar achteraf geen hol van waar was maar hier had ik toch wel hoop op
Vind ik leuk
Strijp +5694
donderdag 10 augustus 2017 om 09:52
Daar ga je de oorlog niet mee winnen, verder een droom transfer natuurlijk!
Vind ik leuk
Denn= +140
donderdag 10 augustus 2017 om 09:57
Inderdaad een droomtransfer voor deze jongen. Je krijgt niet vaak de kans om vanuit de Jupiler League naar de Premier League te verkassen. Sowieso een prachtige ervaring bij een club in opmars en zijn bankrekening zal goed gespekt worden.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 09:59
PEC heeft weer lopen slapen...
Vind ik leuk
zwollie +3913
donderdag 10 augustus 2017 om 10:50
Nijkamp laat wel meer goede voetballers lopen.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 10:41
Moneyyyssss
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 11:05
Ff cashen, bank of zelfs tribune stoel warm houden en dan smeken om in de winterstop weer verhuurt te worden aan een eredivisieclub. Was prima speler geweest voor bijvoorbeeld Willem 2
Vind ik leuk
Enw02 +225
donderdag 10 augustus 2017 om 11:06
vond het een goeie voetballer, maar zou hem als club niet halen. die vieze gore baard zou me tegen houden. vult nu lekker zijn bankrekening en zal in januari weer ergens opduiken bij VVV, Cambuur of de graafschap
Vind ik leuk
mba4u2c +748
donderdag 10 augustus 2017 om 12:39
Als je dat leest dan weet je genoeg. Dat wordt niks met Brighton in de Premier League...
Vind ik leuk
United +39113
donderdag 10 augustus 2017 om 16:28
Een nieuwe teamgenoot voor Propper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Jupiler League-uitblinker scoort achttien keer en maakt Premier League-transfer'