Contract van 'apart type' van Go Ahead per direct verscheurd: Helaas

Contract van 'apart type' van Go Ahead per direct verscheurd: "Helaas"

donderdag 10 augustus 2017 om 21:12

De wegen van Go Ahead Eagles en Henrik Ojamaa scheiden per direct. Het contract van de aanvaller uit Estland is donderdag verscheurd, meldt de club via de officiële kanalen. Na één seizoen vertrekt Ojamaa (26) via de achterdeur. 

Een jaar geleden nam Go Ahead hem over van Wacker Innsbruck. Erg succesvol was de samenwerking niet. Ojamaa kwam amper aan spelen toe en werd in januari 2017 verhuurd aan het Schotse FC Dundee.

Nu is het dus definitief einde verhaal. Het doorlopende contract van Ojamaa is ontbonden. "Voor alle partijen was het beter geweest als Henrik een andere club had gevonden, maar daar wilden we van beide kanten niet meer op wachten", vertelt technisch manager Dennis Bekking aan de Stentor. 

Een jaar geleden had Bekking nog alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking met Ojamaa. "Een apart type, dat wat teweeg brengt. We hebben uitgebreid beelden van hem bekeken, maar het heeft helaas niet zo uitgepakt als we hadden gehoopt. Al snel is gebleken dat Henrik voor ons geen versterking is."

Plaats een reactie

Libero +2269
donderdag 10 augustus 2017 om 21:18
OhJammer
Vind ik leuk
Andre As +3515
donderdag 10 augustus 2017 om 21:25
Te slecht voor GAE. Dan kan je echt niet voetballen.
Vind ik leuk
darmianto +5338
donderdag 10 augustus 2017 om 21:39
Dat is wel grappig dat je dat zegt, ik heb ooit op relatief bedenkelijk niveau (3e klasse) tegenover zo'n type gestaan, kwam van een of andere scandinavische club, kwam naar hier vanwege vrouwlief. Hij was CV en ik speelde hem horendol en dat zegt wat want waar hij vandaan kwam was het ooit een talent van weet ik veel. Oke goed, we werden uiteindelijk kampioen maar die gast had ook voetballers om zich heen.. schaamtelijk..

Ik was een soort L de Jong, wat houterig maar groot en sterk en daar had hij zn handen vol aan.
Vind ik leuk
donderdag 10 augustus 2017 om 21:45
Mooi 'Al Bundy scoort four touchdowns in een wedstrijd'-verhaal.
Vind ik leuk
Sebasje +131
donderdag 10 augustus 2017 om 23:17
Idd leuk verhaal. Heb jij ook een leuk verhaal? Is niet lullig bedoeld hoor, ik vind vaak sommige reacties hier leuker en leerzamer dan het artikel zelf. Blijf gewoon lekker posten als je denkt dat je wat te melden hebt.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:34
Mijn reactie was ook niet lullig bedoeld. Ik moest alleen aan Married with Children denken ;)

Leuke verhalen bewaar ik voor oer-Hollandse feestjes, als we met oma gezellig in een kring zitten. De paar anekdotes die ik heb dan, want ik ben wat je noemt een grijze muis. Mij zie je doorgaans niet echt staan. Kwam ook goed van pas vroeger op het veld als keeper.
Vind ik leuk
Old Star +2552
donderdag 10 augustus 2017 om 21:26
Een youtube aankoop dus... vragen om ellende...
Vind ik leuk
Rodajc +709