'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'

    'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'

    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:15

    Jeroen Elshoff verwacht dit seizoen veel van Nicolai Jörgensen. De voetbalcommentator van de NOS denkt niet dat de prestaties van de Deense Feyenoord-spits achter gaan blijven.

    "Ik zie geen enkele reden waarom hij een terugval zou krijgen na vorig seizoen", zegt Elfshoff op de website van zijn werkgever. "Over Feyenoord gesproken: ik hoop dat de club een gooi kan doen naar overwinteren in Europa, maar dat zal een hele kluif worden. Ajax zie ik als enige overwinteren in Europa, tenzij Feyenoord een beetje mazzel heeft met de loting."

    Collega Jeroen Grueter is het wat betreft Jörgensen met Elshoff eens en denkt dat de spits opnieuw topscorer gaat worden. "Hij heeft een verpletterende indruk achtergelaten. Als hij in De Kuip blijft, verwacht ik daar toch wel weer wat van. Ik denk dat hij nog beter kan. Een rustige voetballer, rustig persoon ook. Feyenoord is overigens niet veel slechter geworden. Alleen verdedigend hebben ze wat ingeboet met het vertrek van Kongolo en Karsdorp."

    Arno Vermeulen verwacht dat PSV'er Hirving Lozano met de topscorerstitel aan de haal gaat. "Lastig om er één te voorspellen. Tim Matavz van Vitesse? Als Klaas-Jan Huntelaar 34 wedstrijden speelt, wordt hij topscorer. Maar hij speelt geen 34 duels. Bij PSV weet je nog niet wie er in de spits zal staan. Maar dan zeg ik Lozano. Hij kan de tropische verrassing worden. Een nieuwe Memphis, met dezelfde aanvallende impulsen."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    HWET +1003
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:22
    omdat spitsen grillig zijn? niemand had vorig jaar ook verwacht dat Luuk de jong geen bal Ik raken.
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:23
    dolberg word topscorer .. onze Deen gaat weer hoge ogen gooien
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:27
    of younes ;)
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8469
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:31
    Ik denk dat dolberg bij papa Huntelaar nog op schoot moet gaan zitten.
    En dat Huntelaar er wel meer zal maken kwa ervaring.
    Maar Huntelaar en dolberg zie ik er heus niet meer maken dan Jorgensen dit seizoen daar ben ik van overtuigd.
    Daarbij zin wij in de voorhoede ook nog niet uitgekocht we zullen ons zeker nog versterken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 08:03
    Denk dat je het mos hebt. Gok weer (helaas) op Jorgensen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4629
    vrijdag 11 augustus 2017 om 08:16
    jorgensen wordt topscorer, onze Deen gaat wederom de hoogste ogen gooien
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 08:18
    Toch vreemd dat vermeulen dolberg en jorgensen niet noemt en aankomt met lozano en matavz... maar goed, die snapt er ook weinig van.
    Vind ik leuk
    Herr Fristi +1292
    vrijdag 11 augustus 2017 om 08:30
    Ik heb Arno Vermeulen zelden iets slims horen zeggen...
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1648
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:24
    Tja, wat valt hier nou over te zeggen...
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24145
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:25
    Jorgensen of dolberg.
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 11:28
    Made in Denmark!
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3750
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:30
    Roept Vermeulen nou altijd bewust rare dingen omdat hij de discussie wil aangaan of heeft hij er echt geen kloot verstand?
    In ieder geval vind ik het schandalig dat de man in staat gesteld wordt hier zijn boterham mee te verdienen. Dat kan ik echt beter voor minder.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 09:18]
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    vrijdag 11 augustus 2017 om 09:18
    .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 09:19]
    Vind ik leuk
    Zooitje +1507
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:43
    Tja...... weer een nieuwe glazenbol gevonden schijnbaar.

    Te veel variabelen die ervoor zorgen dat het plotse verandert. Blessures, vorm, aanvoer, persoonlijke omstandigheden.
    Vind ik leuk
    410hhw +1661
    vrijdag 11 augustus 2017 om 07:59
    De witte chinees wil ook wat zeggen hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 08:04
    Begrijp trouwens niet dat er geen clubs op Jorgensen bieden. Zijn specs van het afgelopen jaar zijn supergoed.
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    vrijdag 11 augustus 2017 om 09:23
    Redelijke spits, maar niet overdrijven. Nog minder gescoord dan Vleminckx destijds in de Mickey Mouse competitie.
    Vind ik leuk
    Sytz +2802
    vrijdag 11 augustus 2017 om 10:24
    Hij zegt zelf dat die wel veel aanbiedingen krijgt maar dat niet laat doorlekken. Daarnaast wil die absoluut niet nu al vertrekken. Wel knap dat ze het uit de media houden vind ik
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1159
    vrijdag 11 augustus 2017 om 09:12
    Feyenoord is z'n top en over een jaar of 2 gewoon nog even cashen in de zandbak of China.
    Mocht Nico nog meer advies willen dan hoor ik dat graag.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1726
    vrijdag 11 augustus 2017 om 09:17
    Tuurlijk Arno Vermeulen, je loopt al zo lang mee en hebt er nog steeds geen verstand van. Kampioen onzin praten....
    Vind ik leuk
    Eric55 +339
    vrijdag 11 augustus 2017 om 10:49
    Ajax overwinteren als enige, eerst maar eens zien of ze in de EL komen.
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 11:24
    Jorgensen is op dit moment de beste spits in de Eredivisie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'