'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'

'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'

vrijdag 11 augustus 2017 om 07:15

Jeroen Elshoff verwacht dit seizoen veel van Nicolai Jörgensen. De voetbalcommentator van de NOS denkt niet dat de prestaties van de Deense Feyenoord-spits achter gaan blijven.

"Ik zie geen enkele reden waarom hij een terugval zou krijgen na vorig seizoen", zegt Elfshoff op de website van zijn werkgever. "Over Feyenoord gesproken: ik hoop dat de club een gooi kan doen naar overwinteren in Europa, maar dat zal een hele kluif worden. Ajax zie ik als enige overwinteren in Europa, tenzij Feyenoord een beetje mazzel heeft met de loting."

Collega Jeroen Grueter is het wat betreft Jörgensen met Elshoff eens en denkt dat de spits opnieuw topscorer gaat worden. "Hij heeft een verpletterende indruk achtergelaten. Als hij in De Kuip blijft, verwacht ik daar toch wel weer wat van. Ik denk dat hij nog beter kan. Een rustige voetballer, rustig persoon ook. Feyenoord is overigens niet veel slechter geworden. Alleen verdedigend hebben ze wat ingeboet met het vertrek van Kongolo en Karsdorp."

Arno Vermeulen verwacht dat PSV'er Hirving Lozano met de topscorerstitel aan de haal gaat. "Lastig om er één te voorspellen. Tim Matavz van Vitesse? Als Klaas-Jan Huntelaar 34 wedstrijden speelt, wordt hij topscorer. Maar hij speelt geen 34 duels. Bij PSV weet je nog niet wie er in de spits zal staan. Maar dan zeg ik Lozano. Hij kan de tropische verrassing worden. Een nieuwe Memphis, met dezelfde aanvallende impulsen."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

HWET +798
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:22
omdat spitsen grillig zijn? niemand had vorig jaar ook verwacht dat Luuk de jong geen bal Ik raken.
Vind ik leuk
Niellie078 +20238
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:23
dolberg word topscorer .. onze Deen gaat weer hoge ogen gooien
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:27
of younes ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:31
Ik denk dat dolberg bij papa Huntelaar nog op schoot moet gaan zitten.
En dat Huntelaar er wel meer zal maken kwa ervaring.
Maar Huntelaar en dolberg zie ik er heus niet meer maken dan Jorgensen dit seizoen daar ben ik van overtuigd.
Daarbij zin wij in de voorhoede ook nog niet uitgekocht we zullen ons zeker nog versterken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:03
Denk dat je het mos hebt. Gok weer (helaas) op Jorgensen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:16
jorgensen wordt topscorer, onze Deen gaat wederom de hoogste ogen gooien
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:20
Op FR12 schrijf je heel iets anders over Jorgensen Connie Veren;)
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:26
Ze kan wel even een knipbeurtje gebruiken...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:25
dat denk ik niet. Citeer het maar even als je wil, wat volgens mij praat je stront.
Ik praat vanaf wedstrijd 1 louter positief over hem. Iedereen is onmisbaar, behalve hem.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:29
En als jij dan je stront uit je ogen wrijft dan kan je misschien zien dat ik mijn bericht eindigde met ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:47
Dus?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:52
Pffffff, laat maar.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:10
Niet je keutel intrekken! Jij beschuldigt iemand en met een kniooog maak je hetgeen je geschreven had tot iets onwaars? Het zal jeugdige logica zijn die ik niet begrijp denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:18
A. Wat is een kniooog?
B. Zelf een vraag stellen die jij zelf beantwoord is
ook een logica.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:02
donder op man koekebakker
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 19:05]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:24
Het viel zeker niet mee de tijd tussen 19.02 uur en 19.05 uur?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:32
...........
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 19:32]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:32
ik denk laat ik het maar netjes houden ;-) ;-) ;-)

(dan niet onder de juiste opmerking)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 19:33]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:18
Toch vreemd dat vermeulen dolberg en jorgensen niet noemt en aankomt met lozano en matavz... maar goed, die snapt er ook weinig van.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:30
Ik heb Arno Vermeulen zelden iets slims horen zeggen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:24
Tja, wat valt hier nou over te zeggen...
Vind ik leuk
Teo Smith +12521
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:25
Jorgensen of dolberg.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:28
Made in Denmark!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:30
Roept Vermeulen nou altijd bewust rare dingen omdat hij de discussie wil aangaan of heeft hij er echt geen kloot verstand?
In ieder geval vind ik het schandalig dat de man in staat gesteld wordt hier zijn boterham mee te verdienen. Dat kan ik echt beter voor minder.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 09:18]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:18
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 09:19]
Vind ik leuk
Zooitje +1435
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:43
Tja...... weer een nieuwe glazenbol gevonden schijnbaar.

Te veel variabelen die ervoor zorgen dat het plotse verandert. Blessures, vorm, aanvoer, persoonlijke omstandigheden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:56
O ja. Feyenoord moet mazzel hebben met de loting. Natuurlijk ... Want Ajax rolt Manchester United op. Dat is een makkie.
Een journalist met een mening. Altijd lachen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 07:57]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:02
Jorgensen wordt topscorer en the hunter 2. Lozano 3 en Dolberg krijgt een moeilijk jaar bij Monaco als vervanger van Mbappe.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:09
Daar heeft Huntelaar niet op gerekend denk ik. Redt ie dat nog wel? Zo'n lang seizoen op t veld. Dirk had het er zelfs lastig mee.
Vind ik leuk
410hhw +1268
vrijdag 11 augustus 2017 om 07:59
De witte chinees wil ook wat zeggen hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 08:04
Begrijp trouwens niet dat er geen clubs op Jorgensen bieden. Zijn specs van het afgelopen jaar zijn supergoed.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:23
Redelijke spits, maar niet overdrijven. Nog minder gescoord dan Vleminckx destijds in de Mickey Mouse competitie.
Vind ik leuk
Sytz +855
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:24
Hij zegt zelf dat die wel veel aanbiedingen krijgt maar dat niet laat doorlekken. Daarnaast wil die absoluut niet nu al vertrekken. Wel knap dat ze het uit de media houden vind ik
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:12
Feyenoord is z'n top en over een jaar of 2 gewoon nog even cashen in de zandbak of China.
Mocht Nico nog meer advies willen dan hoor ik dat graag.
Vind ik leuk
Och jeh +967
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:17
Tuurlijk Arno Vermeulen, je loopt al zo lang mee en hebt er nog steeds geen verstand van. Kampioen onzin praten....
Vind ik leuk
Jerome +1177
vrijdag 11 augustus 2017 om 09:38
Leuter maar verder Vermeulen.
Vind ik leuk
Eric55 +302
vrijdag 11 augustus 2017 om 10:49
Ajax overwinteren als enige, eerst maar eens zien of ze in de EL komen.
Vind ik leuk
United +39592
vrijdag 11 augustus 2017 om 11:24
Jorgensen is op dit moment de beste spits in de Eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Als hij bij Feyenoord blijft, verwacht ik daar toch wel wat meer van'