Keepersprobleem bij Feyenoord; nieuwe tegenvaller voor verdediger

    Keepersprobleem bij Feyenoord; nieuwe tegenvaller voor verdediger

    vrijdag 11 augustus 2017 om 13:50

    Het is de vraag of Feyenoord komende zondag tegen FC Twente kan beschikken over Brad Jones. De doelman kampt nog altijd met een rugblessure en is een groot twijfelgeval. Ridgeciano Haps trainde vrijdag wel weer mee.

    "Hij heeft vandaag (vrijdag, red.) weer niet getraind. Het herstel verloopt minder snel dan gehoopt", zo wordt trainer Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie geciteerd door het Algemeen Dagblad. Mocht Jones zaterdag fit genoeg zijn om te trainen, dan speelt hij zondag gewoon. Mocht dat niet het geval zijn, dan speelt de jonge Justin Bijlow.

    Van Bronckhorst kan de komende weken ook geen beroep doen op Bart Nieuwkoop, die een terugslag heeft gehad in zijn revalidatie. De verdediger annex middenvelder kampt met een hamstringblessure, die hij vorige maand opliep. Voor dat herstel stond vier weken, maar dat duurt wat langer.

    Daardoor is Kevin Diks ook komende zondag verzekerd van een basisplaats. De huurling van Fiorentina kent een lastig begin in Rotterdam, vertelt Van Bronckhorst. "Hij heeft wat moeite gehad met de aanpassing, maar hij heeft het vertrouwen om op die positie te gaan spelen", citeert RTV Rijnmond hem.

    Plaats een reactie

    DubRtd +15264
    vrijdag 11 augustus 2017 om 13:53
    Dat wordt dus geld op een kaart voor Diks bij 888sports
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:10
    Ik ga voor een doelpunt van Diks en dan niet in het eigen doel.
    Vind ik leuk
    United +38453
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:52
    Op de training zeker ;-)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
    Nee in het echie ;-)
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:18
    Ik denk eerder een assist...
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:21
    Vind ik ook prima! ;-)
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:32
    Oh ja joh?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:38
    Ja toch? Niettan?
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:46
    Hmm daar doe ik geen uitspraken over...
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:47
    Verstandig ;)
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:53
    Haha ja inderdaad! Lekker geslapen?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:02
    Pas rond een uur of 4.....;)
    Jij?
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:13
    Haha okee.. Ik al eerder!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:37
    :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 13:54
    Diks is echt heel slecht
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:01
    Gelukkig is Veltman een wereldtopper.
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
    Dus Diks is beter?
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11
    Als jij een wereldtopper slechter vindt dan iemand die wordt omschreven als "heel slecht" dan kun je concluderen dat Diks beter is, vreemd is dat wel maar oke.
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:16
    Ik concludeer niets, anders was het geen vraag geweest he....
    Vind ik leuk
    't is wat +1291
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:20
    Ik zeg nergens dat jij iets concludeert.
    Vind ik leuk
    edze +9
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:04
    Veltman jankerd
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
    En daarvoor.een accountje aangemaakt. HULDE.
    Vind ik leuk
    edze +9
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:03
    Liever Amrabat dan
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:06
    Voordeel van de twijfel geven, zou ik zeggen. Ik vond Amrabat erg nerveus overkomen tegen Vitesse, maar aan de andere kant hield hij zich wel staande. Ik zeg toch Diks, en je kan hem altijd vervangen tijdens de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:18
    Ik denk dat we voor een verrassing gaan zorgen in de Kuip. Vincent Bijlow en Kevin the Dick zorgen voor ongekende onrust in de verdediging van Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:19]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:34
    Zou kunnen ik sluit niks uit. Maar ik hoop op Feyenoord ;-)

    In Bijlow heb ik vertrouwen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:41]
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:45
    Leuk man, ik wil graag die Bijlow zien keepen. De supporters hebben er een hoge pet van op dus ben heel nieuwsgierig
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:54
    Denk het niet ;)
    Bijlow is niet minder dan Jones of Vermeer.
    Misschien nog wel beter, het enige is nog de druk waar de jongen aan kan bezwijken
    Vind ik leuk
    Harrie82 +2790
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:28
    Kijk de ellende is al begonnen voor we gestart zijn. Ene na de andere blessure. Benieuwd hoe hier op gereageerd gaat worden.
    Feyenoord wordt er iig nog niet sterker op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 14:51
    BIJLOW!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    vrijdag 11 augustus 2017 om 15:17
    Room is af te halen voor twee miljoen (500,000 euro voor mij als tipgever).
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    vrijdag 11 augustus 2017 om 15:43
    Denk je dat Vitesse genoegen neemt met 1,5 miljoen ;)
    Maar zou Room gewoon behouden. Vitesse krijgt ook een druk programma en net als Feyenoord als ongeplaatste status Europa in.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:05
    Zover ik weet moet hij 1,5 miljoen kosten aangezien hij nog maar een contract voor een jaar heeft. Natuurlijk willen wij hem niet kwijt, maar hij wil niet verlengen en weg gaan.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:10
    Ja dat is wel een punt. Wie is nu derde keeper?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:54
    Zo'n mislukte Deen die er al was. Er zal bij vertrek van snel een tweede keeper moeten komen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17164
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:57
    Dat wordt nog best moeilijk. Zoveel betaalbare goede keepers zijn er niet. Vond het raar dat niemand Ruiter heeft gehaald (uit de ED).
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11086
    vrijdag 11 augustus 2017 om 17:30
    Ik ook, vond de Ruiter altijd wel een goede keeper.
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    vrijdag 11 augustus 2017 om 16:03
    Voordeel van de twijfel geven aan Diks, hij heeft inderdaad geen denderende indruk gemaakt tijdens de voorbereiding en JC-schaal. Maar ik zal hem blijven steunen, want hij is gewoon speler van mijn favoriete ploeg. Hopelijk zal Nieuwkoop voorspoedig genezen. En die Bijlow is klaar voor zijn debuut, en het is goed om te horen dat Van Bronckhorst ook vertrouwen in hem heeft. Deze jongen kan straks echt uitgroeien tot 1e doelman van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    AndréB939 +284
    vrijdag 11 augustus 2017 om 17:39
    Vincent Bijlo?
    Vind ik leuk
    fc roodwit +610
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:52
    Diks word de nieuwe Nelom, echt een groot raadsel om deze nonvoetballer te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
    Steun Diks , het legioen staat zondag erachter,
    Justin Bijlow vervangt Jones als hij niet tijdig hersteld is, prima.
    We gaan ervoor 3 ptn en niets minder!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Keepersprobleem bij Feyenoord; nieuwe tegenvaller voor verdediger