'Ajax zorgt voor grote verrassing: Heerenveen-aanvaller komt voor 2 miljoen'

'Ajax zorgt voor grote verrassing: Heerenveen-aanvaller komt voor 2 miljoen'

vrijdag 11 augustus 2017 om 13:48

Ajax neemt Dennis Johnsen over van sc Heerenveen. Dat meldt Omrop Fryslan. De Amsterdammers betalen twee miljoen euro voor de Noorse aanvaller.

Enkele weken geleden stak het gerucht over een mogelijke transfer van Johnsen naar Ajax de kop op, maar een vervolg kreeg het niet. Tot vrijdag. Omrop Fryslan claimt dat de talentvolle aanvaller (19) voor twee miljoen euro overstapt van Heerenveen naar Ajax.

Johnsen is een aanvaller, die in de voorbereiding van Heerenveen vooral op de vleugels speelde. Wat zijn komst betekent voor Ajax-spelers als Vaclav Cerny en Mateo Cassierra is nog niet bekend.

Het vertrek van Johnsen is in elk geval een sportieve aderlating voor Heerenveen. De Noorse aanvaller was de beoogde opvolger van Sam Larsson, die opzichtig flirt met een vertrek uit Friesland. Heerenveen nam Johnsen in 2015 over van Rosenborg BK.

Check ook: Magistraal doelpunt van Heerenveen-talent hoogtepunt bij 1-16 zege

Plaats een reactie

vrijdag 11 augustus 2017 om 13:50
Kan dit zomaar?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Jazeker!

Erg goede speler!

(Hij gaat bij O19 en Jong Ajax spelen)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52]
Vind ik leuk
Hupfean +1338
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:28
Nee hoor! Basisspeler, hij is veel beter dan Youness. Een geweldig talent.
Vind ik leuk
GaoYao +4179
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:28
Stond erbij en keer ernaar..
Wat heeft H'veen hier liggen slapen en een groot gemis voor de club!
Nu zitten ze nog steeds met Larsson die geen knikker meer wil raken voor de club. Ze hadden hem beter gelijk weg kunnen doen en met deze jongen verder moeten gaan.. Jammer!
Vind ik leuk
Hupfean +1338
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:20
Hoezo? Hij wilde zijn contract niet verlengen en Ajax toonde vorig jaar al interesse. Dan moet je verkopen. Larsson komt wel tot inkeer en blijft gewoon.
Vind ik leuk
GaoYao +4179
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:07
Waarom denk je dat hij zijn contract niet wil verlengen? Nog nooit een kans gekregen om zich te bewijzen in het 1e elftal terwijl het zo'n groot talent is. Had het beter kunnen doen dan Larsson toen die moeilijk begon te doen of hem scherp kunnen houden....
Larsson zal wel moeten want er staan niet echt clubs voor hem in de rij..
Vind ik leuk
Hupfean +1338
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
Vorig seizoen had ie Larsson, Zeneli en Odegaard voor zich. En misschien vonden ze hem nog niet goed genoeg. Mij maakt het niet uit. Twee jaar geleden haalde Psv Gudmundsson bij ons weg en die speelt nog steeds in het 2e in de JL. Dus misschien mislukt Dennis ook wel net als Sinkgraven. Ze gaan veel te vroeg weg. Moeten ze zelf weten.
Vind ik leuk
royco88 +2883
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52
Hoppa eigen jeugdspeler erbij!!
Vind ik leuk
PimNEC +175
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:54
Heerlijke zelfspot :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:10
Ze hebben ook weer 2 jeugdspelers van ADO U15 overgenomen; Dani van de Heuvel en Youri Regeer beide jeugdinternationals.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11]
Vind ik leuk
JanTa48 +1450
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:48
Elk talent die bij Ajax mag komen spelen kunnen al voetballen alleen ze worden verder opgeleid volgens de Ajax visie en daarom slagen er ook heel veel in het buitenland.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 15:08]
Vind ik leuk
MN223 +96
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:48
En daarom mislukken er ook zoveel andere zeker.
Vind ik leuk
Vowtar +939
zondag 13 augustus 2017 om 12:40
Pure massaproductie. 3 jaar in de jeugd bij Ajax, Ajax-stickertje erop en afdanken omdat ze in die 3 jaar niet gespeeld hebben, omdat Ajax zo nodig 5 jongens voor 1 positie moest kopen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:46
Er mislukt meer dan dat er slagen in het buitenland Janneman
Vind ik leuk
Andre As +4654
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
Tot en met 31 augustus wel.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:31
Eriksen, Vertonghen, Aldeweireld, v Basten, Bergksmp, Kluivert, Cruyff, Davids, Rijkaard, Reiziger, Seedorf, Liymsnen, Rijkaard, Frank en Ronald de Boer, wil je nog meer namen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:50
Vertonghen, Aldeweireld zijn niet echt je van het en geen idee wie Liymsnen is als je Litmanen bedoeld.....mislukt in het buitenland terwijl Reiziger en Kluivert nou niet echt de toppers waren waar men in Barcelona op hoopte
Vind ik leuk
Feye1908 +5704
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:08
Waarom niet?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:08
Waarom zou het niet kunnen? Wel ongelooflijk zuur voor jullie. Heb je een vervanger voor één van je beste spelers al in huis, wordt de vervanger eerder weggekocht.
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:19
En dat voor 2 miljoen om een jeugdteam te versterken!
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:48
Misschien verbaast het je maar mensen worden met de jaar ouder.. hij zal daar niet blijven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 15:15]
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:49
Is nog steeds 2 miljoen voor een jeugd speler..niks mis mee hoor..blij dat er geld is om het beleid voort te zetten.
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:17
Liever nu 2 dan dalijk 8/10.. Blijft een hoop geld maar je zal wel ze contract af moeten kopen.. Dolberg begon ook in de jeugd en jaar later........
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:27
Een jaar later hoop je dat hij niet weg gekocht wordt..
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:29
Voor 40 ml kan alles.. Kopen we weer een Colombiaan / Braziliaan voor dat geld
Vind ik leuk
Youri99 +4972
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:06
Heey eventjes normaal doen he, deze speler heeft misschien twee miljoen gekost maar we hebben al voor 3 miljoen andere spelers gekocht voor onze O-19 ploeg. Je denkt toch niet dat we niet doorselecteren ofwel?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 16:07]
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:14
Leer jij ff begrijpend lezen voordat je mij maant tot normaal doen. Zal je het verduidelijken, heb er geen problemen mee dat we 2 miljoen neerleggen voor een jeugd speler. Is toch luxe dat we dat kunnen?
Vind ik leuk
Youri99 +4972
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:21
Cynism detector error
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:23
Zag zonet op omrop fryslân dat ie meer dan 2 miljoen gekost heeft.
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:42
Hij is het waard blijkbaar en dat wekt verwachtingen.
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:43
Dat komt wel goed met die jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:05
Geen probleem man
Vind ik leuk
GaoYao +4179
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:30
Je bent 'gekke Henkie' niet. Het is al gebeurd en dat zonder de FFP te moeten omzeilen..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:50
Komt er ook nog wat meer informatie te staan?
laat maar de tekst kwam er in eerste instantie niet te staan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51]
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Wie?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:03
Dennis Johnsen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26
De broer van Don...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:45
Dat is met een O he;) (Johnson;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:01
Johnsen is ook met een O
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:03
1tje ja
Vind ik leuk
Abelvis +329
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Want Ajax heeft vanuit het verleden al zoveel succes gehad met aanvallers van Heerenveen....
Vind ik leuk
reyes +575
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56
Een is zelfs terug gekomen via Madrid, Milaan en Gelsenkirchen
Vind ik leuk
Abelvis +329
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
En een inmiddels zelfs mislukt als linksback en de duurste aankoop ooit transfervrij in de vergetelheid..
Vind ik leuk
mablo46 +531
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:05
hoe vaak ik dit ook probeer te lezen, lastig zonder komma's en punten om hier iets van te maken. Wie en wat bedoel je?
Vind ik leuk
Jur74 +1668
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:07
Sinkgraven en sulekostwatmaarisniks.
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:08
Zal daley sinkgraven wel bedoelen..
Vind ik leuk
Enden +1673
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:10
Je klinkt niet blij. Is Ajax geen goede sponsor
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
Huntelaar was een schot in de roos ja.
Vind ik leuk
inimini +1442
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:03
Sulejmani was een flop, Sinkgraven is nog niet afgeschreven en Huntelaar heeft meer opgebracht dan beide spelers bij elkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Ze willen zo snel zijn bij VP dat ze een eerst een leeg artikel plaatsen met de tekst: 'Burac'

Ik weet alleen niet zo goed wat ik van deze transfer moet verwachten...
Vind ik leuk
Leeuw +2798
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:51
Voor Jong Ajax ofzo?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:53
Yup
Vind ik leuk
ihvmmdk +3264
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52
YES! Uitstekende speler!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52
Wereldtalent en dat uit eigen jeugd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56
Is maar goed dat die dan niet naar PSV is gegaan, zou zonde zijn van zijn talent.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:58
deze is over drie jaar ook in moeskroen te bewonderen
Vind ik leuk
ihvmmdk +3264
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
Of Brighton :D
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:06
Zou je sieren als je dat met je Ajax blik eens zou beredeneren. Natuurlijk zegt Straat dit prikkelend. Maar welk Ajax talent gaat hier last van krijgen. In wie geloven ze dus niet.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:26
Dat hangt ervan af voor welke positie hij is gehaald. Centeumspits: Sierhuis (denk ik niet)
Linksbuiten: Dekker, de Wit (mogelijk)
Rechtsbuiten: Cerny, Muric (kans aanzienlijk dat een van beiden vertrekt).
Volgens mij is Johnsen linksbuiten
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
Geen eigen jeugd, wel realistische kans op speelminuten. Dat kan sam lammers niet zeggen. Ondanks n ongemotiveerde en een andere toB spits op het veld.
Vind ik leuk
14forever +6780
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
Oh oh droog je traantjes maar snel jongeman en neem een goudgele rakker..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:03
nog 1? oke dan.....
Vind ik leuk
chicken +5990
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:10
Nee geen werelstalent en ook geen eigen jeugd straat. Wel een jonge speler die we vooruit willen brengen met zijn carrière.
Hoe gaat het met de psv jeugd? Mogen ze de clubkas al afstoffen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:22
God daar is stratumseind weer met z'n standaard reacties.....zit de hele dag op F5 te drukken in de hoop dat er Ajax nieuws is waar hij op kan reageren :-)....get a life dude
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:30
Melvis menneke, "nieuw " lid welkom op deze site , zoals ik zie ben ook jij weer een "nieuwe" uitdaging voor me.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:36
Snurk....no-lifer
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:45
haha een easy target zie ik.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:52
Zal wel, ken hem niet....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56
Ik wel, heeft al eens een bericht op VP gestaan dat Ajax in hem geïnteresseerd was...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:53
Wauw, wat een inhoudelijk artikel!!! Snel meer...
Vind ik leuk
Thijs76 +148
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:53
pffff.... begint meer een handelshuis te worden....
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:00
Feyenoord koopt toch ook vijf spelers. PSV doet ook niet anders dan huren en koop. Het is echt niet alleen ajax
Vind ik leuk
Thijs76 +148
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:30
Ben zelf seizoenkaarthouder van deze mooie club.... wil alleen niet dat het een vreemdelingenlegioen gaat worden.... maar hebben ze deze aangetrokken om Ajax 1 te versterken? ik betwijfel het..
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:46
Zolang talenten als vd Beek Kluivert de Ligt en de jong blijven doorbreken zie ik het geen vreemdelingenlegioen worden
Vind ik leuk
Thijs76 +148
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:49
Dat zijn echt ajax opgeleide spelers... Cerny, Muric, Anderson, Bay etc hebben we er genoeg vsn gejad..... hoop maar op het beste....
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:52
Cerny speelde al sinds de C'tjes bij Ajax. Vind ik wel een door Ajax opgeleide speler
Vind ik leuk
Manus +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:05
Frenkie de Jong ook ja?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:16
Ik heb het over Cerny wijsneus
Vind ik leuk
Manus +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:42
Hier bedoel Ik, wijsneus.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:46
Je probeert waarschijnlijk weer over eigen jeugd te beginnen. Feit is dat ajax met De Ligt Veltman Van de Beek en Kluivert 4 spelers in de basis heeft staan die de gehele opleiding hebben doorlopen.
Vind ik leuk
Manus +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:03
Noem dan meteen de juiste spelers
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:16
Als de Jong doorstroomt, hoort hij niet bij dat 'vreemdelingenlegioen' dat zeg. Zo moeilijk is dat toch niet
Vind ik leuk
Manus +387
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:33
Het rare is juist dat je hem erbij haalt, omdat deze spelers exact op dezelfde manier gehaald worden. De jong komt van Willem II, speelt een jaartje jeugd en behoort niet tot het 'vreemdelingenlegioen'. Johnsen komt van Heerenveen, speelt wss minimaal één jaartje jeugd en behoort wel tot het 'vreemdelingenlegioen'.
Ze worden allebei op dezelfde manier weggeplukt.
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:37
Met een vreemdelingenlegioen wordt vaak bedoeld dat er veelal buitenlandse spelers bij een ploeg spelen. Echter is de Jong Nederlands dus vandaar de naam de Jong
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:53
Eerder vandaag op VP :"Ajax jaagt op Europa League-ticket: vanaf 22,50 euro bij heenwedstrijd"
Gaan ze hier nu reclame maken on kaarten te kopen voor Ajax?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56
Vp moet het hebben van advertenties he, is hun enige bron van inkomsten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56]
Vind ik leuk
Vp128 +400
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:56
Gebeurd al een tijdje op VP.. of toch AP?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:04
Ja dat is schandalig echt van de gekke. Er zijn ook sommige reageerders waar je je van afvraagt of die soms in loondienst van Ajax werken. Oh ja en je kunt ook wedden op wedstrijden. Een aantal reageerders heeft er een handje aan om dat in geuren en kleuren overal in te poorten.
Vind ik leuk
Feye1908 +5704
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:10
Dat staat er al een aantal dagen. Blijkbaar komt Ajax moeilijk van de kaarten af en VP kan de centen voor de reclame wel gebruiken.
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:16
Tot 31 augustus jaagt VP op alles.....
Vind ik leuk
Andre As +4654
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:25
Wilde ze ook voor PSV doen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:49
Is simpel op te lossen, gewoon een Adblockertje op je browser installeren :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:52
Een Ajaxblocker bedoel je :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:57
dit zag geen enkele zgn voetbalkenner incl.mezelf zeker niet aankomen...ben benieuwd!!
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26
Ik wel, was er al bang voor. Ajax had in het begin van onze voorbereiding al interesse. En daarom wilde hij bij ons niet bij tekenen. Ben er ziek van. Kan alles wel bij mekaar vloeken. Deze gast word 2 keer zo goed als larsson. Let op mijn woorden. Kl... ajax
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:36
kl(Asse) Ajax ? ;)
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:56
Mag je zelf in vullen.
Vind ik leuk
Alex43 +46
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:57
En onze eigen jeugd spelers laten ze met bosjes weg gaan snap er niks meer van
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
vrijdag 11 augustus 2017 om 13:59
2 Miljoen is toch een fors bedrag, niet? Maar nu zit Heerenveen dun in de buitenspelers :(

Edit: Spellingsfout. Bedankt @Feye1908
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:20]
Vind ik leuk
Feye1908 +5704
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:11
Vors weet ik niet...fors in ieder geval wel
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:20
Nederlands is niet mijn vak ;)
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:17
Kik vors man!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:02
En wie zegt dat precies. Ik wil handtekeningen zien.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:06
2 miljoen voor de complete strategie van de EL-tegenstander van Ajax in de voorronde :-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:09
Jammer dat Heerenveen hem laat gaan. Toch mooi bedrag voor een jeugdspeler die nog niet veel heeft laten zien. #koopclub
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:27
Heeft nog maar eenjarig contract en wilde niet bij tekenen. Anders liep ie straks transfer vrij weg.
Vind ik leuk
defons +1220
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:13
Ach jullie hebben Henkie veerman nog kan die eindelijk een kans krijgen voordat hij volgend jaar gratis de deur uitloopt.
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:28
Heeft nog 2 jarig contract.
Vind ik leuk
Hupfean +1338
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:33
Henkie op linksbuiten, snelle behendige speler met een goeie voorzet. Zou eventueel zijn eigen voorzetten kunnen inkoppen want hij is buiten behendig en snel ook nog eens 2 meter lang.
Vind ik leuk
2cents +32936
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:17
"Wat zijn komst betekent voor Ajax-spelers als Vaclav Cerny en Mateo Cassierra is nog niet bekend."

Niets.

Zeker met Cerny is de staf druk bezig. Bergkamp zei afgelopen maanden al dat hij vertrouwen heeft in Cerny. Keizer zag je ook al nadrukkelijk Cerny opzoeken voor gesprekjes.

Morgen bovendien bij de selectie.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:11
Eerste bericht van eendracht waar ik op reageerde, ff aan een derde vragen;) daarmee bedoelde hij toch Ajax haha gaat hij nu ontkennen lol!
Vind ik leuk
2cents +32936
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:21
Lijkt me wel ja, waarom een algemeen verhaal ophangen als je op zoek bent naar reactie van een Ajacied?
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:23
Precies;)

Maar zoals je zag hij kwam er niet meer uit, dan kan je ook zeggen oké je hebt gelijk, maar hij kiest ervoor om te zeggen ik bedoelde Ajax niet haha
Vind ik leuk
Vowtar +939
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:18
Mooi, Cerny naar Twente.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:19
Begint een beetje op Chelsea aan de Maas te lijken met al die aankopen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:39
Ajax haalde voor het 1e alleen 2 reservekeepers en een reservespits. Wel veel talenten voor onder 19 en jong aangetrokken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:22
Ik blijf het zeggen Ajax mist krachtpatsers in de verdediging alA sanchez.Barac en Olejuela zijn hard nodig evenals een vleugelspeler youness is te zeer wisselvallig en eigenzinig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:30
Barac komt niet(hart problemen) en waarschijnlijk gaat sanchez weg en komt er een nieuwe verdediger ook uit colombia.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26
Marc netto is weer top vandaag haald de hele structuur van Ajax overhoop en maar spelers linken aan Ajax tot eind augustus die toch niet komen.voor einde transfercircus laat hij diod leuk nog for sale spelers gaan zoals sanchez en Dolberg zyech en word ajax 3e.Marc netto bedankt Ajax aandeelhouders blij met de miljoenen en van de sar en Marc netto hebben zakjes weer gevuld .Hoezo Ajax fans?wij werken er toch?
Vind ik leuk
Simon1989 +2114
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:39
Ik hoop in ieder geval niet al te veel hoeft te schrijven/typen op je werk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:26
Koopclub
Vind ik leuk
Hupfean +1338
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:27
GVD weer een talent weggekaapt. Gefeliciteerd Ajax met dit grote talent. Ik hoop wel dat er een groot doorverkoop percentage is bedongen. Hij wilde niet verlengen dan moet je hem wel verkopen. Hij kan zo in de basis. Hij is beter dan Youness. Jammer dat we alleen in de voorbereiding van hem konden genieten. Desondanks succes gewenst Dennis.
Vind ik leuk
mason +946
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:28
Eeuwig zonde kut zooi.
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:27
Ajax is FC kleuterschool...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:28
Hele goede speler! prachtige techniek. en zeer doelgericht.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:29
Pff had hem in mn topcoach team met de hoop dat Larsson weg zou gaan, kan ik weer op zoek naar een nieuwe talentvolle goedkope aanvaller :(
Vind ik leuk
DuWijk +122
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:35
Hoop met zijn 19 jaar wel dat hij gelijk aansluit Jong Ajax. Ik vind dat wanneer je echt een groot talent bent, dit geen leeftijd meer voor A1/jeugd.

2 miljoen doet Heerenveen niet slecht aangezien hij nog maar 1 jarig contract had en zijn debuut nog moet maken. Hoop dat hij zijn belofte inlost :)
Vind ik leuk
Objectief +2465
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:36
Eigenlijk is dit triest nieuws voor de Eredivisie
Ik begrijp de keuze van dezejongen echt niet. Komende seizoen Eredivisievoetbal of 2 jaar in de Beloften. Die transfer zou vanzelf komen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:37
Voor de toekomst. net wat beelden bekeken en je ziet de potentie maar nog niet klaar voor het eerste van Ajax
Vind ik leuk
raoul88 +482
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:46
Geweldig dit!! Hopen dat hij wat kan.. Majah dat zal wel goed zitten met onze geweldige scouts!!
Is het geen familie van Björn johnsen van ado? Haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 14:47]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:47
Cerny naar ajax 1 en Johnsen als vervanger naar jong ajax prima!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:53
Huh?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:54
Reserve Heerenveen aankopen voor 2 miljoen ?
Vind ik leuk
Bennie498 +1005
vrijdag 11 augustus 2017 om 14:57
Koopclub ! Hoeveel buitenspelers hebben ze nu al gekocht???
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:06
Hoeveel eigen jeugd laat Ajax doorstromen, precies meer dan de rest! Dus snap die eigen jeugd obsessie van andere niet als Ajax een speler haalt, Ajax leid op, en net als de rest koopt Ajax ook, deal with it....
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:03
Het lek is boven
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 15:05]
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:06
Man man man...
Ze noemen daar ook gewoon alles wat wel eens een fles schoonmaakmiddel in handen heeft gehad eigen jeud...
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:08
De enige die aankopen eigen jeugd noemen dat zijn mensjes zoals jij.

DeLigt, vdBeek, Kluivert, Veltman,
Eiting, Zeefuik enz dat noemen we eigen jeugd.
Cerny, Dolberg, Onana, De Jong, Johnson noemen we gehaalde jeugd..

Is dat nou zo moeilijk te begrijpen...
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:25
Ik begrijp wel meer dingen niet.
Begrijp bijvoorbeeld niet waarom je het ene jaar te horen krijgt "de beste moet spelen", het jaar erop "hij zit eigen jeugd in de weg" of "de trainer zal het wel beter weten" en wellicht het jaar daarop "weg ermee, is niks waard".
Of dat toptalenten alleen maar toptalenten zijn als ze blijven.. want anders zijn ze "niet goed genoeg"...
Nee, ik snap wel meer niet idd..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 15:41
Heb je het nou over de situatie bij Psv waar de top talenten die er zeker wel zijn geen kansen krijgen, maar wel de talenten die aantonen niet het gewenste niveau te hebben zoals Bergwijn..

Veltman eigen jeugd al jaren spelend voor Ajax, Tete zeker een top talent Bosz zag het niet in hem zitten Bosz zijn keus, en Raiola die hem al eerder wilde weghalen heeft daar natuurlijk op in gespeeld, die was dus niet meer te houden, vooral niet met een één jaar contract.
Riedewald zeker een talent, alleen voor zijn positie kwam ene De Ligt die ik een mega talent vind, Riedewald voor een aardig bedrag verkocht.
Kluivert laat zien hoeveel talent hij heeft, eigen talent Klaassen heeft zich bewezen en voor een mooi bedrag verkocht, eigen jeugd vdBeek is zijn vervanger en laat een goede indruk achter.

Eiting en Zeefuik vind ik interessante talenten maar die moeten nog veel bewijzen, en die kansen krijgen ze ook, zoals ook gehaalde talenten De Jong die kansen krijgt..

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:34
Wel knap dat ik niet eens namen of een club benoem en jij je geroepen voelt je cuppie te verdedigen...
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 16:45
Je eerste bericht ging wel degelijk over Ajax, daarna gaf ik voorbeelden over Ajax, over Ajax talenten nu je er toch over begonnen was in je eerste bericht

Wat ook raar was, Ajax haalt een talent en jij zegt ze noemen ook iedereen eigen talent???
Uhhh? Hoe dan? Wie dan?
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:07
Dat ik zeg dat ik "wel meer" niet begrijp, daarmee wijs ik toch niet mee naar jouw clupje??
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:33
Ja als je er niet meer uitkomt dan bedoel je opeens niet Ajax haha

Deze topic gaat over Ajax, jij schreef ''Ze noemen daar ook gewoon alles wat wel eens een fles schoonmaakmiddel in handen heeft gehad eigen jeud''

Dus hou je niet van de domme....
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:43
Niet mijn probleem dat jij niet begrijpend kan lezen en alles op Ajax betrekt.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:54
Whahahaha

Dus met daar, wie bedoelde je dan met daar, daar bij Psv dan? of daar bij Feyenoord? Hahaha dit toont wel weer aan dat je moeilijk serieus te nemen bent....

Begrijpend lezen lukt me aardig hoor, of is de verwijzing met de schoonmaakmiddel naar een andere club toe, is er nu ook NAC schoonmaakmiddel op de markt? Hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 17:56]
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:57
Is het pijnlijk?
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:02
Nee het is lachwekkend als je er inhoudelijk niet meer uitkomt om dan te zeggen dat je Ajax niet bedoelde. Is ook nog is kinderachtig...
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:08
Dus aangeven dat ik wel "meer" niet begrijp betekent voor jou meteen Ajax??
Laat me je er even op wijzen dat er "meer" clubs dan Ajax zijn. En "wel meer" een uitdrukking is die zelfs vaan naar "iets anders" verwijst.
Net zoals jij "wel meer" niet schijnt te begrijpen...
Zo, nou duidelijker??
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:10
Hahaha jij spoort niet echt he, in een Ajax topic, Ajax haalt een talent en jij zegt man man ze noemen daar alles eigen jeugd, nee hoor jongen natuurlijk bedoelde je niet Ajax hoor hahaha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:14]
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:18
Fijn dat je nu mijn 2 (op zich losstaande) reacties samentrekt en er dan je conclusie op bouwt.
Maar ja, zijn inmiddels wel gewend dat je "meer" van dat soort grappen hebt.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:24
^^
Ik ben niet de enige die weet dat jij Ajax bedoeld...


Je maakt jezelf echt belachelijk...
Maar ook dat is niet voor het eerst bij jou....
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:28
Ach, dat jij zo reageert is al "meermaals" voorgekomen op "meerdere" accountjes..
Ook het nut daarvan snap ik niet "meer"..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:45
Whahaha jij bent echt niet serieus te nemen, er van alles bijhalen als je er in een discussie niet uitkomt..
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:05
Als jij leert iets op de juiste manier te lezen, krijg je inderdaad geen onzindiscussies.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:06
Whahaha draai de rollen maar om lol hou jezelf niet van de domme je maakt jezelf alweer, behoorlijk belachelijk ..
Vind ik leuk
Eendracht +6850
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:18
Nee hoor. Jij beweert dat ik in mijn 2e post het over Ajax heb. Dat is een aanname van jou, waarop je de rest van je conclusies baseert.
Je weigert namelijk aan te nemen dat het een post in zijn algemeenheid is.
En aangezien we allemaal al weten dat jij perse gelijk moet hebben, blijf je vervolgens proberen om het mij in mijn schoenen te schuiven.
Nogmaals: dat is niet mijn probleem noch mijn makke
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:28
Whahaha en is het weer het 2de terwijl je het eerste eerst ontkende ja als je er niet meer uitkomt haal je er alles bij tot je jezelf vast luld

Dat is de Eendracht die ik ken van vp
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:33
Leren lezen blijkt net zo moeilijk als tellen..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:14
Je maakt jezelf belachelijk klein kind.
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:38
Zie dat je ondanks je "meerdere" accounts het schelden ook nog steeds niet bent afgeleerd?
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:26
Schelden?? Haha wat een kind ben je toch...
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:22
Inderdaad niks veranded
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:31
Ga jij maar weer in een restaurant een uur lang trollen in Ajax topics, dat is jouw niveau.....
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:46
56.341 herhalingen later...
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:50
Whahaha moet jij zeggen!!!!
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:26
Hoezo? Deed toen in dat restaurant anders best een goede voorspelling.. is al 3 jaar niks..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:28
Ja een sneue bedoeling was dat van jou met je vrouw in een restaurant maar een uur bezig zijn in de Ajax topics, laat ook precies zien wie jij bent. Een sneue man met een Ajax obsessie
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Is dat je inhoudelijke mening?
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:34
Die heb jij niet dat klopt..

Ik weet ook wel hoor, dat jij dat bent die troll accounts waar je in alles opsomt wat je altijd te zeggen hebt over mij, ik weet allang dat jij een sneue man bent!
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:36
Nee hoor, sommigen (zoals ik) hebben hier maar 1 account nodig.
Anderen daarintegen.....
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:41
Nog liegen ook, ik heb je allang door mannetje
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
Dit is nog leuker dan Theo Maassen en Hans Teeuwen bij elkaar..
Ik zou zeggen: ga je beklag weer doen bij VP.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
Ontken het maar troll
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
Ik hoef niks te ontkennen, gewoon omdat ik maar 1 accountje heb.
Scheelt een stuk...
Maar zoals ik al zei: ga maar weer je beklag doen bij VP, hebben ze daar weer wat te lachen op de redactie.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:19
Leugenaar
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Toe maar menneke, ga maar weer klagen en vraag het gewoon na..
Bij jou is gewoon 100% het gezegde " zoals de waard is...." van toepassing.
Ik in dit geval: niet mijn probleem..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Trollll
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:42
Heeeyyy..
En daar gaan we weer...
Menneke kan zijn gelijk weer eens niet halen en we zijn weer terug bij schelden en beschuldigen..
Wel fijn voor de autisten onder ons dat sommige dingen nooit zullen veranderen..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
Whahaha jij kon je gelijk niet halen en ging er van alles bijverzinnen

En nu ook weer, ik weet 100% dat jij dat bent, dus troll ik weet dat je liegt
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:23
En wederom beschuldigingen en schelden...
Je begint wel voorspelbaar te worden hoor..
Het houdt niet op... niet vanzelf...
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
Vind jou zielig en sneu en daarom ook zeer hypocriet! Uur lang trollen in Ajax topics terwijl je "romantisch" met je "vrouw" in een restaurant zit en dan nu huilie doen om schelden? Haha als je dat schelden noemt, is gewoon de waarheid!!!
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Jouw "waarheid" kennen we inmiddels wel, dat krijg je als je in je eigen wereldje leeft.
En blijf vooral lekker bezig zou ik zeggen.
Nee, nog beter: kaart het wederom maar weer eens aan bij VP.. krijg je hetzelfde te horen als alle keren daarvoor..
Bij de redactie lachen ze zich elke keer rot als jij weer komt huilen...
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Jij weet niks menneke, degene die me hier ook kennen van Facebook weten dat alles de waarheid is, en dat jouw opsommingen over mn leven afgunst en jaloezie is, wat voor mij de normaalste dingen zijn, is voor iets heel groots, en dat heb je wel laten merken in al die troll accounts, en hoe ik daar achter ben gekomen, laat ik je nog wel is weten ik denk op een andere site, ben achter veel gekomen, maar voor nu blijf maar ontkennen kleine jongen;)
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Nou nou, wat ben ik bang..
Des te meer omdat het gewoon weer verzinsels en spookgedachten van je zijn...
En ik ben blij dat wat voor jou normaal is, voor mij niet geldt.
Liever een rustig en normaal leven .
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Bang? Nee je hoeft niet bang te zijn hoor ik doe je niks aan lol

Maar nee dit is geen verzinsel, daar kan je gerust op zijn, jij weet het ook met je troll accounts, maar goed ontken het maar jongen
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:51
Nogmaals menneke:
Dien het in bij VP, leg je "bewijzen" maar neer.
Ik heb de voorgaande keren ook VP gewoon netjes beantwoord en ze de informatie gegeven waar ze om vroegen...
En wat blijkt??
Heel simpel, dat ik maar 1 accountje heb en VP het gejammer en de beschuldigingen van jouw kant gewoon helemaal zat zijn.

Dus als je een echte vent bent:
Leg je "bewijzen" maar open en bloot, zal ik beloven dat je van mij gewenste informatie zult krijgen.
Ik heb niks te verbergen, dus durf het best aan...
Dus kom: geen woorden maar daden, eens kijken of je het in je hebt om open kaart te spelen ipv zielig achter een schermpje de stoere man uit te blijven hangen..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:59
Wat klets je nou! Je weet dat het waar is haha, en ik kom met mn bewijzen wanneer ik wil, maar je weet dat het waar is haha echt lachwekkend dit!!!
Vind ik leuk
Eendracht +6850
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13
Grote bek, weinig inhoud en daden..
Zo kennen we je weer, en je maar afvragen waarom niemand je serieus neemt.
Is al goed menneke..
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04
En wat haal je vp er veel bij, jij hebt vast veel contact met ze, ik niet zonde van me tijd

Jij doet stoer achter je pc, al jaren
Vind ik leuk