VVV onderhandelt met twee Europese topclubs: Een type zoals hij zoeken we nog

VVV onderhandelt met twee Europese topclubs: "Een type zoals hij zoeken we nog"

vrijdag 11 augustus 2017 om 17:30

VVV-Venlo staat op het punt om zaken te doen met twee Europese topclubs. Trainer Maurice Steijn en technisch manager Stan Valckx bevestigt tegenover Dagblad de Limburg dat de gepromoveerde Limburgers spelers willen halen bij Arsenal en Real Madrid.

Al langere tijd deden er geruchten de ronde dat VVV Kelechi Nwakali wilde huren van Arsenal. Steijn bevestigt dat er gesproken wordt met The Gunners. "Een type als Nwakali zoeken we nog. Afwachten of we eruit komen met Arsenal." Nwakali werd vorig seizoen verhuurd aan MVV. De Nigeriaan moet ook dit seizoen buiten het Emirates Stadium gestald worden, omdat hij geen werkvergunning heeft in Engeland.

De onderhandelingen met Real Madrid zijn in een verder gevorderd stadium. Valckx laat weten dat de Nederlandse jeugdinternational Mink Peeters vrijwel zeker naar De Koel komt. "We zijn zo goed als rond met Peeters en het kan zomaar zijn dat er daarna nog een of twee spelers komen."

Lees meer over:EredivisieVVV-Venlo

Poll

Gaat VVV zich komend seizoen handhaven in de Eredivisie?

(752 stemmen)

Plaats een reactie

Aal +11111
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:32
Zou wel een stunt zijn als het lukt.
Hebben ze ook keihard nodig anders is het volgend jaar weer Juup!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:35
Vraag me af wat Arsenal en Madrid met zulke spelers moet.
Vind ik leuk
Rodajc +709
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:36
Geld verdienen
Vind ik leuk
FCKip +217
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:44
Mwa, Arsenal staat wel er wel om bekend dat ze talenten kansen geven. En in dit geval heeft hij geen werkverguning.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:43
Kopen voor een prikkie en verkopen met winst. Zou VVV ook eens moeten doen en proberen, kan je wat geld mee verdienen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:36
Even off topic gewoon een vraagje als je moest kiezen je eigen cluppie bestond niet voor welke club zouden jullie dan zijn ?
Vind ik leuk
Rodajc +709
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:37
Borussia Mönchengladbach
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:38
Ikke Utreg
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:39
Jij?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:41
Ik denk of Utrecht of Excelsior komt ook , omdat ik in de buurt van Rotterdam woon. Voor welke club ben jij?
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:43
Jullie aardsrivaal
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:41
Valencia
Vind ik leuk
Pino61 +7075
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:42
Denk dat je in Nederland bedoeld toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:43
Ik bedoel gewoon puur Nederland anders is t niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:43
Bedoelde eigenlijk voor welke Nederlandse club zou je zijn als je niet voor je eigen club was.
Vind ik leuk
Rodajc +709
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:46
In dat geval Feyenoord
Vind ik leuk
ihvmmdk +2705
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:44
Napoli!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:46
En welke nederlandse club?
Vind ik leuk
ihvmmdk +2705
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:48
NEC, natuurlijk!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:51
Voor welke club ben je nu dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:54
Cambuur
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:58
Waarom nu niet dan?

Waarschijnlijk woon jij daar in de buurt, gewoon niks anders dan een tokkie successupporter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:15
Wat is dat nou weer voor rare vraag? Ajax is mijn favoriete club, altijd al geweest. Ik woon in de provincie Groningen, dus nee, mijn liefde voor Cambuur (als tweede club) heeft daar niks mee te maken. De liefde is ooit ontstaan (vraag me niet hoe) en nu ga ik er af en toe eens naar toe. Zowel in goede als in slechte tijden. Maar Ajax blijft mijn club.

Sowieso vind ik dat je een rare benadering hebt ten opzichte van een favoriete club van niemand, bij mij heeft dat niks te maken met waar ik vandaan kom. Ik ben fan van Ajax geworden omdat ik bepaalde aspecten mooi vind aan de club, heeft niks met locatie te maken. Anders zou een club als Den Haag standaard veel meer supporters hebben dan een club als SC Heerenveen, dat uit een dorp komt.

En die laatste zin: ben jij dat, John van Zweden?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:56
SVV Scheveningen omdat het in Den Haag ligt en er ben opgegroeid.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 17:56]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:40
Leuke vraag! Ik denk dat ik toch het meest sympathie voor Utrecht zou hebben, omdat ik daar lang gewoond heb :)
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:37
Klinkt wel leuk
VVV-Venlo staat op het punt om zaken te doen met twee Europese topclubs, o.a Arsenal en Madrid

Goed bezig VVV

Kunnen VVV ingewijden vertellen of dat nieuwe stadion er ooit nog komt?
Vind ik leuk
Rodajc +709
vrijdag 11 augustus 2017 om 17:46
Ik vraag me ook af wat Hai Berden met al die verdiende miljoenen heeft gedaan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Vvv staat anders wel in categorie 3 en Roda nog steeds in 1. Dus Berden zal wel wat goeds doen. Zonder Berden was er geen vvv meer.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:38
Een nieuw stadion komt er niet. Ik geloof dat er in september of oktober een beslissing komt of VVV het stadion mag kopen. In dat geval zou VVV de Koel willen verbouwen.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:46
Thx voor de info, ja opzich wel leuk dat De Koel dan behouden blijft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:09
VVV wilt de grond onder het stadion kopen van de gemeente Venlo. Op deze manier kunnen ze zelf het huidige stadion verbouwen/moderniseren. Iets wat ook wel nodig is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VVV onderhandelt met twee Europese topclubs: "Een type zoals hij zoeken we nog"