LIVE-discussie: In totaal zes nieuwe namen bij ADO en FC Utrecht

LIVE-discussie: In totaal zes nieuwe namen bij ADO en FC Utrecht

vrijdag 11 augustus 2017 om 18:00

ADO Den Haag en FC Utrecht trappen vrijdagavond het nieuwe Eredivisie-seizoen af. Beide clubs doen dat met een oud-speler, die direct in de basis mag beginnen.

Bij ADO is Lex Immers (foto) na vijf jaar weer terug in zijn vertrouwde Den Haag, dat nog twee nieuwelingen opstelt. Linksback Bas Kuipers is overgekomen van Excelsior en spits Björn Johnsen van het Schotse Heart of Midlothian.

Aan Utrechtse zijde is Anouar Kali teruggekeerd. De van Willem II overgekomen controleur is een van de drie nieuwe namen in de opstelling van de Domstedelingen. Sander van de Streek is opgepikt bij SC Cambuur en staat naast Kali op het middenveld. De Belgische spits Cyriel Dessers is overgekomen van NAC en moet Sébastien Haller doen vergeten.

Opstellingen:

ADO Den Haag: Zwinkels; Ebuehi, Beugelsdijk, Bas Kuipers, Meijers; Bakker, Immers, Gorter; Becker, Johnsen, Duplan.

FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Leeuwin, Janssen, Braafheid; Van de Streek, Kali, Ayoub, Labyad; Dessers, Kerk.

Volg de tussenstanden uit binnen- en buitenland op onze Livescore-pagina!

Plaats een reactie

Jordanees +9162
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:07
Kan een leuk potje voetbal worden.

Voorspelling 1-1
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:08
Ik heb er zin in jongens! FC Utrecht, ondanks de uitwedstrijd, (licht) favoriet. Iedereen succes!
Vind ik leuk
Het Brein +2222
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:09
Nog steeds ben ik niet kapot van het 'nieuwe' Utrecht! Zonder Barazite, Amrabat en Haller ziet het er gewoon flets uit...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:14
Man man wat heb ik er weer zin in! Vertrouwen in vanavond, toch bang voor de snelheid van becker t.o.v. Braafheid, en ook wel voor Immers. Denk 1-2 :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:37
Utrecht is er niet echt op vooruit gegaan. Terwijl ze best wel wat verkocht hebben. Komen er ook nog goede jeugdspelers aan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55
In de breedte zijn ze er wel degelijk op vooruit gegaan. De basis zoals die nu staat is bovendien niet veel minder dan vorig seizoen, behalve dat je Haller wel gaat missen Amrabat, Barazite, Brama en Zivkovic zijn goed opgevangen. Velanas en Venema zijn de grootste talenten die er uit de jeugd aankomen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:14
Kan een leuk potje worden! Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar Ado.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:21
Jammer het heeft niet zo mogen zijn alhoewel we zeker de nodige kansen hebben gehad om er een betere uitslag van te maken dan die geflatteerde 0-3.

Succes jullie morgen tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:16
Ik heb er zin in, eindelijk gaat het beginnen. Ben benieuwd hoe ze ervoor staan? Schùim op die bekke!

Utrecht heeft serieuze wedstrijden in de benen maar of het een voordeel is? We gaan het meemaken, succes mede supporters en Utrecht ook succes gewenst.

Have Fun!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:17]
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:18
ADO ook succes gewenst. Jullie basis 11 is middenmoot waardig (en meer als ze echt goed samen gaan spelen)

Maar op de bank? ....
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:28
Toch veel spelers van de categorie, leuk om er bij te hebben, op het eerste gezicht overheerst de middelmaat met maar weinig spelers die het verschil maken. Hangt veel af van hoe Immers er voorstaat die de afgelopen jaren toch weinig gespeeld heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:29
Er komen nog spelers bij
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:06
Succes! Moge de beste winnen ;-)

Blij dat het seizoen weer is begonnen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:16
3-1 Denk en hoop ik
Vind ik leuk
mcmodd +12100
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:18
"Dat de beste mag winnen", een oude uitspraak van een onpartijdige toeschouwer. Nu ben ik niet onpartijdig, maar het is goed om te beseffen dat je je best moet doen voor de winst. Wie dat dan weer het beste doet heeft het meeste recht op de overwinning. Dan zie je vaak dat scheidsrechters de schuld krijgen van het verlies of van een plots geval van gelijkspel waar dat niet eerlijk wordt geacht, feit is dat je beter moet zijn dan de ander, inclusief de beslissingen van de scheidsrechter. Wat het wordt vanavond weet ik niet, maar ik hoop van harte op een leuke wedstrijd en een overwinning van FC Utrecht. Niemand die me dat kwalijk neemt hoop ik, we stoppen er geld genoeg in om iets terug te mogen verwachten:--))
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:19
Beloof je niet na de eerste 20 min en bij de eerste breedte-bal te gaan schelden :))?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:21
Vorig jaar had ADO een vliegende start in aug/sept terwijl Utrecht pas vanaf de 1-5 oorwassing van Groningen punten gingen halen ergens eind oktober geloof ik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:26
Benieuwd hoe Kali zich gaat manifesteren.
Vind ik leuk
derksen +7158
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:31
Go Utrecht!
Voor 1 eu heb ik jullie als kampioen
Met everton
En standard Luik
Voor 108.000.00 eu
Je weet maar nooit!
Vind ik leuk
FCU10 +465
vrijdag 11 augustus 2017 om 18:33
Had toch wel Troupee verwacht, en wanneer is Dumic eens wedstrijdfit voor de basis? Duurt lang zeg! Gaat een spannend potje worden tegen ADO
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:03
hahaha die shirts
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Welke shirts?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:18
En de eerste buitenspelgoal is ook al weer een feit
Vind ik leuk
3ismo +2935
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:40
we zijn niet eens begonnen!
Vind ik leuk
Hyena +20681
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:18
En het eerste eredivisiedoelpunt is een buitenspeldoelpunt. Tsja.

Wel een mooi schot.
Vind ik leuk
Hyena +20681
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:19
Het eerste "je moeder is een hoer" van dit seizoen is alweer gezongen door de ADO-supporters en de eerste kaart voor Immers.

Hier had men geld op kunnen zetten.
Vind ik leuk
Foebele +35336
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:52
FC Utrecht kan me zeer bekoren in de eerste wedstrijden die ze dit seizoen gespeeld hebben. Ze kunnen volgens mij echt gewoon de groepsfase gaan halen en ik hoop daar ook echt van harte op, want dit team kan echt wat leuks bereiken, met een beetje geluk is overwinteren echt mogelijk!
Vind ik leuk
defons +1309
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:54
Hou toch eens op niet normaal meer op deze manier houden we geen speler over wat een vieze gemene overtredingen van den haag en de scheids laat alles maar gaan.

Nou ado als dit jullie opzet van voetballen is de tegenstander bewust het veld uit trappen nou dan zijn jullie de eerste die mogen degraderen vieze vuile schop ploeg nu al twee man bewust het veld uitgetrapt.

We houden voor woensdag niks meer over zo is ado ook lekker bezig voor het nederlands voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 19:55
ado loopt alleen maar te schoppen , 2 spelers eruit trappen in de 1e helft .....
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:17
Uuuuuuuuuu
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:33
Last van stotteren zeker.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Van zo een scheidsrechter ga je bijna stotteren Ja! Maar alsnog had ik een perfecte avond hoor! 3-0 altijd lekker toch?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10
Sowieso altijd lekker om drie punten te mogen bijschrijven. Gefeliciteerd ermee en veel succes toegewenst woensdag en de rest van het seizoen.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
Sportieve reactie bedankt! En met Den Haag komt het wel goed, dat zag je gisteren ook want met een beetje geluk scoren jullie gewoon na al 1 minuut. Maar geluk aan onze zijde.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Ben ik wel van overtuigd dat het met Den Haag wel goed komt zeker als straks het team compleet en ingespeeld is.

Thanks voor het vertrouwen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:17
0-2! puntjes in de pocket! Heerlijk! Op naar Zenit!
Vind ik leuk
Hyena +20681
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:24
Die Beugelsdijk is zo verschrikkelijk slecht.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
vrijdag 11 augustus 2017 om 20:42
Hoppa 0-3 uuuuuuuuu
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: In totaal zes nieuwe namen bij ADO en FC Utrecht