'Dembélé weigert contact met Dortmund-medewerkers en verspeelt al zijn krediet'

    'Dembélé weigert contact met Dortmund-medewerkers en verspeelt al zijn krediet'

    Gepubliceerd: vrijdag 11 augustus 2017 om 18:55vr 11-08-2017 om 18:55

    Ousmane Dembélé is weer terug in Dortmund, maar dat betekent niet dat de relatie met Borussia weer helemaal in orde is. Volgens Kicker weigert de Franse aanvaller ieder contact met medewerkers van de Duitse club.

    Dembélé kwam donderdag niet opdagen op de training van coach Peter Bosz omdat hij in Parijs was in afwachting van een transfer naar FC Barcelona. De Catalanen zagen een bod echter afgewezen worden door Dortmund, waarna de Fransman terug moest keren naar zijn club. Daar legde Bosz hem direct een boete op: een schorsing tot en met dit weekend. Het bod van Barcelona bedroeg overigens 85 miljoen euro plus twintig miljoen euro aan bonussen, ver onder de vraagprijs van Dortmund van 150 miljoen euro.

    Een nieuw bod van Barcelona ligt er nog niet, maar ondertussen is de relatie tussen Dortmund en Dembélé wel ernstig verstoord. Volgens Kicker is de jonge aanvaller verder in staking gegaan door ieder contact met medewerkers van de club te verwerpen. Dembélé heeft daarmee al zijn krediet in de ploeg van Bosz verspeeld, aldus het Duitse medium.

    Poll

    Verstandiger van Dortmund om Dembélé te verkopen?

    (1010 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mjblinker +790
    vrijdag 11 augustus 2017 om 18:59
    Draus met die gast! Barca zal ook wel weer tweede worden dit jaar.
    Vind ik leuk
    Aal +22649
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:36
    Klote instelling van deze geldbeluste kut speler.

    * Sorry ik kon t even niet netter zeggen (maar het lijkt me wel toegestaan als je je zo gedraagt)
    Vind ik leuk
    mason +2044
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:42
    Ik wou hetzelfde zeggen. Met dat gedoe met larsson heb ik het helemaal gehad met dit soort ondankbare klootzakken.
    Vind ik leuk
    Chloe +625
    vrijdag 11 augustus 2017 om 21:29
    beter naar te gaan ipv rare club met coach als Bosz wie verzint dat?
    Vind ik leuk
    Aal +22649
    vrijdag 11 augustus 2017 om 21:32
    Ik weet niet op welke school jij gezeten hebt, maar taal was er geen verplicht vak zo te zien.
    Vind ik leuk
    Chloe +625
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:31
    klopt als een bus...zoals jij t zegt was geen verplicht vak XD
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:33]
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6452
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:27
    Omdat ze vorig jaar een keer geen kampioen zijn geworden? Real is voor het eerst in 5 jaar kampioen geworden hoor.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +790
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:47
    Omdat ik denk dat madrid beter is maar ook - en ik begrijp dat dit niet echt on point is - omdat ik het triest vind dat barca eerst enorm jammert als neymar wordt weggekocht en vervolgens die 220mln direct zelf wil uitgeven aan dit soort spelers. Waar blijven de eigen talenten uit barca of was de messi-lichting een eenmalig schot in de roos.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6452
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:54
    Real heeft de laatste jaren een beter beleid dan barca. Die kopen ook jonge spelers ipv vedettes. En Barca doet helemaal niks meer met de jeugdopleiding. Daar hoef je geen spelers meer uit te verwachten. Maar ze kunnen wel beter scouten want de aankopen van de laatste jaren zijn niet geworden wat ze dachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
    Elke club zou jammeren als een belangrijke speler vertrekt, vooral als je denkt een belachelijk bedrag voor die speler te vragen die geen enkele club volgens de FFP reglementen zou kunnen betalen.

    Maar wat zou Barça dan moeten doen met 222 miljoen euro? Spelers zoals Messi, Neymar of Ronaldo zijn schaars. Die vind je niet zomaar, dus aannemen dat de volgende "Messi/Neymar" maar ff in de rij staat, dat is niet zo. Daarbij werdt Neymar gezien als de opvolger van Messi en waarschijnlijk dacht Barça dat ze meer tijd zouden hebben voor de volgende lichting. Want die is er wel degelijk....

    Dat ze voor Ousmane Dembélé gaan vind ik een begrijpelijke actie.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    maandag 14 augustus 2017 om 19:43
    onozelaar Mjblinker een ander woord kan ik niet zo direct vinden voor u Sorry zie er de statistieken eens op na wat die allemaal niet hebben gewonnen en nu seizoen 16/17 was real nu eens beter maar zoals jij het zegt is Barç al jaren op de sukkel
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13945
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:36
    Nee dat zou te makkelijk zijn, gewoon op de bank plaats laten nemen en afwachten wat hij daarmee gaat doen.
    Blijft ie dat vervelende arrogante ventje, of zou er een belletje bij hem gaan rinkelen dat hij er weer voor de volle 100% voor moet gaan om zijn positie terug te verdienen, beetje mentaliteit mag je wel verwachten bij zulke voetballers.
    En zo niet dan zit ie toch lekker heel het jaar op de bank, verpest ie zn eigen carrière mee hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 11:47
    Hahah ik moet wel om jou lachen. Barca pakt iedere jaar de liga en jij komt met zulke uitspraken. Hahahah

    Het is dat lucho er vorig jaar een zooitje van heeft gemaakt anders had real de liga niet gepakt.

    Jouw reactie geeft voor mij aan hoe goed jouw voetbalinZicht is.. even uitleggen, dus 0,0!!

    On topic: geschikte speler voor barca, maar zo moet je je niet gedragen.

    150 miljoen, sorry maar dat gaat echt te ver voor deze broekie! Houd maar in Dortmund, neymar 2!!
    Vind ik leuk
    Dylans38 +110
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:00
    Naar mannetje hij komt net kijken en nu al z'on grote bek als hij dit seizoen niet geweldig gespeeld had dan had hij gezegd ik ben blij dat ik voor Dortmund mag spelen
    Vind ik leuk
    chicken +11879
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:38
    Dortmund moet hun poot stijf houden..straks is een contract geen moer meer waard. Of barca voldoet aan de vraagprijs of oprotten..
    Vind ik leuk
    Dylans38 +110
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21
    Helemaal gelijk wat denken ze wel niet
    Vind ik leuk
    Richard020 +13066
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:00
    Wat een triest figuur. Voetballers zakken steeds dieper weg met het respect naar de club toe waar ze verdomme een gigantisch loon verdienen.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:11
    Het is deze zomer wel erg raak ja. VVD, Coutinho, Dembele.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:26
    Room
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:55
    Dijks
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:34
    Larsson ook nog
    Vind ik leuk
    United +36358
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
    Van Dijk
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:33
    VVD= Virgil van Dijk
    Vind ik leuk
    United +36358
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:35
    Haha stupid!
    Vind ik leuk
    Altijd wat +113
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:00
    Ben je mooi klaar mee met zo'n kereltje in je ploeg. Lijkt wel de trend van nu ...
    Vind ik leuk
    Jan84 +119
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:02
    als je hem nu verkoopt krijgt die juist zijn zin door zijn gedrag daarom juist niet verkope dan maar een jaartje tribune
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 19:02]
    Vind ik leuk
    goekie4 +1661
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:02
    1 seizoen leuk spelen en je dan zo gedragen. Tijdje op de tribune zal m goed doen. Pas als hij weer met zn koppie bij bvb zit mee laten spelen en trainen
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4394
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:04
    Wat hoop ik dat die weg rot op de bank, helaas zou dat waarschijnlijk niet gebeuren....
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:06
    De voetbalwereld is echt een dood paard waar bepaalde partijen maar keihard aan blijven trekken.

    Het wordt echt tijd dat we de UEFA en de FIFA slopen, in de meest letterlijke zin van het woord. Want die twee organisaties doen namelijk al decennia precies dat met onze mooie sport!

    Geld maakt alles kapot, spelers gaan staken, belachelijke constructies worden bedacht, zodat spelers hun eigen contracten kunnen afkopen en de bedragen gaan natuurlijk al een hele lange tijd nergens over.

    Waarom is er niet 1 bobo die hier iets over roept? Niet eens een directeur van een club die het durft uit te spreken, zo extreem heeft die hele waanzin de sport in zijn greep, men durft er niet eens wat van te zeggen!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:09
    Rumminige bij BM zie je langzaam opstomen. Verder veel jaknikkers.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:39
    Ja, Bayern is een van de weinige die echt met trots kan zeggen dat ze financieel helemaal op eigen benen staan en kern gezond zijn.

    Spanje is zo corrupt als de pest, al die oliesjeiks kun je ook niet trots op zijn en de PL is volgens mij een beetje over de kop aan het vliegen met die waanzin.

    En zoals je ook ziet bij China, het zijn bellen die ze opblazen en die klappen altijd een keer, we hebben voorlopig maar weinig berichten gehoord over spelers die 50 miljoen gaan verdienen en voor China kiezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:00
    Ajax?

    (Toch ook)
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:20
    Ja, ware het niet dat we bij lange na niet kunnen mee doen met de grote teams, waar wij 12 miljoen veel vinden zijn die clubs inmiddels bedragen aan het uitgeven die 10x hoger liggen.

    Enige mazzel is dat die spelers niet 10x beter zijn dan de spelers die wij kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:00
    Precies daar moet je je aan vasthouden aan die gedachte. Ze kunnen er 100 spelers miljoenen betalen maar ze kunnen er toch maar 11 opstellen. En het zijn echt geen messis allemaal.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19
    Nee, dat is wel zo, maar wat het wel betekend is dat ze zonder blikken of blozen een bedrag op tafel kunnen leggen waarmee ze ons leegkopen, zelfs met de kans de onze topper bij hun op de bank komt als een van de velen.

    40 Miljoen voor Sanchez of Dolberg is voor ons heel veel, maar voor hun is dat een kleine transfer.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +790
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:14
    Het gaat door zolang mensen er naar blijven kijken en shirtjes kopen, etc., leuk is anders.
    Vind ik leuk
    Foebele +54769
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:40
    Speelt zeker een rol, maar de UEFA en FIFA hebben de macht om het aan banden te leggen, maar die hebben het juist gefaciliteerd en veroorzaakt met hun corruptie.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1088
    vrijdag 11 augustus 2017 om 21:53
    Zijn profiteurs dus die gaan hier niets aan doen want dan hebben inkomensderving!!
    Vind ik leuk
    frank1971 +2303
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:54
    Prima gezegd.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +790
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:10
    Staat ado al voor?
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:19
    Lekker een jaartje laten bakken op de bank.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12384
    vrijdag 11 augustus 2017 om 19:24
    Ik kan totaal geen greintje respect opbrengen voor deze eikelbijter.
    Zelf eisen ze altijd respect, maar als respect gevraagd word weten ze niet wat dat betekent.
    Ze worden steeds zieliger die voetballers, walgelijk!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:00
    Idioot! Stront wie heeft je gescheten?
    Vind ik leuk
    Zoute Loos +697
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:10
    21 jaar en dan komt een voetbal club 100 Mio bieden dan wordt je wel raar
    Vind ik leuk
    nummer10 +234
    vrijdag 11 augustus 2017 om 20:21
    nieuwe mode.. en dit komt mede door de absurde bedragen die clubs zoals psg en engelse clubs nu neer gaan leggen die een dortmund en zelfs een bayern niet kunnen of willen
    neerleggen..
    Vind ik leuk
    Truth +3009
    vrijdag 11 augustus 2017 om 21:18
    Zo kan je ook een transfer versieren ...
    Vind ik leuk
    United +36358
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:28
    Het is jammer dat het zo moet gaan tussen Dembele en Dortmund.
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 11:16
    Als ze dit nu volhouden tot na de interland tegen Nederland. Mbappé en Dembélé niet in de selectie/basis?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    maandag 14 augustus 2017 om 19:38
    Als een speler zijn zinnen heeft gezet op Barcelona kunnen ze hem beter laten gaan hij zal helemaal niet meer gemotiveerd zijn om te spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws