Gerucht uit Spanje: Ajax accepteert bod van 35 miljoen op Sánchez

Gerucht uit Spanje: Ajax accepteert bod van 35 miljoen op Sánchez

vrijdag 11 augustus 2017 om 22:10

Een gerucht uit Spanje: Tottenham Hotspur en Ajax zouden een akkoord bereikt hebben over Davinson Sánchez. Dat meldt de Spaanse journalist Gerard Romero.

De verslaggever, met 84.000 volgers op Twitter, meldt dat het gaat om een transfersom van 35 miljoen. Het is niet duidelijk of het daarbij gaat om euro, of pond (38,5 miljoen euro). De geruchten over interesse van Tottenham Hotspur in de Colombiaanse verdediger van Ajax worden daarmee steeds sterker. Eerder schreef tabloid The Sun al dat de Engelse club zijn pijlen had gericht op de stopper.

Tottenham Hotspur moet zijn eerste zomerversterking nog halen en lijkt dus vooral naar defensieve opties te kijken. Ajax bevestigde vrijdag juist de komst van een andere Colombiaan: Luis Manuel Orejuela. Als vervanger van Sánchez wordt ook een Colombiaan genoemd: Carlos Cuesta, die onder contract staat bij Atlético Nacional. Daar pikte Ajax ook Sánchez op.

Poll

35 miljoen euro voor Sánchez genoeg?

(4960 stemmen)

Plaats een reactie

Rodajc +1675
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:12
Bullshit 100%
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:13]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:15
Die Reacties hieronder '35 miljoen zou onbegrijpelijk zijn'..
HAHA stelletje verwende kindjes.
Stefan de Vrij is net zo goed of misschien nog beter, die ging weg voor 7 miljoen, was toen uitblinker op een WK.. Nu wel blij met 35 miljoen? Als Neymar 222 kost wil niet zeggen dat Spelers van de Eredivisie dan ineens ook 50 miljoen waard zijn.

Zelfs Virgil van Dijk kost rond die prijs die zich al bewezen heeft in Engeland. Oké genoeg argumenten waarom het een prima prijs is.

Al snap ik niet wat Ajax met het geld verder moet.
Vervangers regelen zijn ze geen uitblinkers in
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
LarsNL16 +1850
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21
Klopt, maar er zijn clubs die minstens 45 willen betalen voor hem.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:24
Oh ja? Vertel.. Dan weet je meer als menig journalist.
Kom met de primeur zou ik zeggen. VP zou het geweldig vinden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:25]
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
ajax kan dwars liggen die jongen heeft een contract! uiteindelijk bepaald ajax de prijs! vind zelf met de huidige markt 35 te weinig! ajax heeft geen moeite in vinden in betere vervangers beleid is prima scouting is prima en vervanger is er al met veltman en viergever! zelfs met deze twee heeft ajax nog steeds de beste achterhoede!
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
ajax kan dwars liggen die jongen heeft een contract! uiteindelijk bepaald ajax de prijs! vind zelf met de huidige markt 35 te weinig! ajax heeft geen moeite in vinden in betere vervangers beleid is prima scouting is prima en vervanger is er al met veltman en viergever! zelfs met deze twee heeft ajax nog steeds de beste achterhoede!
Vind ik leuk
LarsNL16 +1850
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Menig journalist schreef anders dat een Inter en Barca zelfs 50 miljoen wilden betalen. Stond ook op VP dus is geen primeur meer..
Vind ik leuk
Ginovanni +14330
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Precies Lars......

Clubs als Benfica en Porto verkopen niet anders dan spelers ver boven de 35 milj.

De ED doet nou niet zo heel veel onder dan die van Portugal.

En Ajax is en blijft een sterk merk.
De Vrij zou door ons zijn verkocht voor 17, 5 milj. en Karsdorp min. 25 milj.;-).

Ajax doet gewoon goed en slim zaken al hoeft Sanchez voor mij beslist niet weg.

Maar goed, dat kun je JezusChristus niet wijsmaken.;-).

Vind ik leuk
Guust +3631
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21
Dan zou hij wel daar heen gaan toch, zal allemaal wel meevallen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1850
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:12
Bedoel dat Ajax daar uiteindelijk ook niet mee akkoord zou zijn gegaan. Dus waarom hiermee dan wel. En daarbij komt dit van een of andere spaanse journalist.
Vind ik leuk
Adjab +243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Hoelang zit je al in de kroeg :))) wat een onzin , wie is Stefan de Vrij , uitblinker op de WK ??? Ik heb hem niet in het sterrenteam van dat WK gezien. Goeie verdediger mee eens maar niet de potentie van een Sanches. En 7 miljoen was toen best weinig ook mee eens. Slechte verkopers die Feyenoorders ::))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Wat een onzin, je probeert alleen maar te provoceren zonder dat je de feiten kent. De Vrij is in 2014 verkozen tot beste verdediger van het toernooi en hij was zelfs de 3e speler algemeen. Alleen Kroos en Robben hadden nog hogere punten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:12]
Vind ik leuk
Garinsha +2516
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21
Laat ik het dan zo stellen..

Sanchez is 20 als ik het goed heb.. toen de vrij 20 was, was hij niet eens zo ver als sanchez nu is..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:08
Sanchez is nu 21 en De Vrij was in 2014 22 toen hij verkozen werd tot beste verdediger van dat WK.
Vind ik leuk
Garinsha +2516
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:34


Vorig jaar was sanzech 20 en woon hij de zuid Amerikaanse CL.

Bodemline de vrij is niet op de zelfde level als sanchez.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:33
Ajax wil hem niet kwijt, hij heeft nog een langdurig contract, is international, heeft de copa libertadores gewonnen en in de EL finale gestaan, is net 21 jaar en de geïnteresseerde clubs bulken van het geld. In de huidige markt is meer dan 35 miljoen vragen helemaal geen gek idee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Gewoon ziek melden toch? De nieuwe trend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Gewoon ziek melden toch? De nieuwe trend.
Vind ik leuk
Pino61 +8395
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:56
Weer zo'n zoutloze opmerking
Vind ik leuk
Mauritz +301
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:26
Ajax stookt spelers van andere clubs ook altijd op om een breuk te forceren, zou mooi zijn als dit nu een bij dat achterbakse zooitje zou gebeuren.
Vind ik leuk
pico323 +2969
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:33
Mauritz waarom toch zo provoceren?? als Ajax dit kan vragen houdt in dat andere Nederlandse clubs ook meer kunnen vangen voor hun spelers. maar ik begrijp de jaloezie naar Ajax toe. de beste van Nederland net het meeste geld.
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:36
Komt weer een leek om de hoek kijken... Sanchez is een beest en een killer en beheerst bijna alles.. Veel beter dan de vrij en Sanchez zal ook nooit naar wen middenmoter in Italië vertrekken .. Hij speelt pas een jaar en daarom moet hij dik 40 ml opleveren ex bonus.. Sanchez Is nu al beter dan v/dijk en mede door deze prijzen moet Ajax gewoon veel vragen.. Sanchez is uniek voor zijn leeftijd.. langdurig contract en international .. v/dijk speelt zelde
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Is helemaal geen bullshit, Kijk maar even op deze website.
https://www.thesun.co.uk/sport/football/4209916/tottenham-transfer-news-davinson-sanchez-mauricio-pochettino/
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43]
Vind ik leuk
Rodajc +1675
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:02
Het zou een goeie prijs zijn als hij speler was van een vergelijkbare maar financieel minder sterke club. 40 miljoen is marktconform voor Sanchez. Ik zou Ajax echter niet begrijpen om dit nu te accepteren. Ze hebben met het huidige CV duo, het middenveld en 2/3 vd aanval echt goud in handen. Houdt deze groep 2/3 jaar bij elkaar (+aantal gerichte topversterkingen) en je kunt kwartfinale CL halen, spelers zijn nog steeds pas 23-25 en kunnen voor nog meer verkocht worden om verder te oogsten. Ajax is, op Bayern als absolute leider na, een van de gezondste clubs van Europa, dus de mogelijkheden zijn er. Ik hoop dat Ajax niet zo arrogant is om te denken dat zo'n generatie elk jaar doorbreekt want dat kan gewoon niet, nu kan er écht doorgepakt worden op weg om een Europese subtopper te worden. Dit soort marktconforme bedragen accepteren omdat het bedrag genoeg is, is voor mij een teken dat dat niet het doel is (voor nu)
Vind ik leuk
Pino61 +8395
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:25
Op talk site, een Engelse VP hebben ze het over 35 miljoen pond wat is geboden op Sánchez. De voorzitter van de Spurs is momenteel in Amsterdam, dus morgen zal DE dag van de waarheid zijn voor de supporters van Ajax/Ajax/Sánchez en de Spurs omdat de voorzitter de dag erna bij de eerste wedstrijd van Tottenham zal zijn. Ze hebben volgens die site 49 miljoen euro voor Sánchez uitgetrokken en die voorzitter heeft al vaker bewezen dat onderhandelen zijn sterkste kant niet is en al vaker naast het potje heeft gepiest omdat hij net een beetje te krenterig is geweest. Ajax kan een bod weigeren van 49 miljoen maar de club kennende zullen ze dat niet doen. Als ze Sánchez behouden en met deze super sterke verdediging gewoon kampioen worden dan kunnen ze Sánchez volgend jaar ook wel voor die prijs kwijt en met hem nog veel meer. Niet dat de supporters van Ajax daarop zitten te wachten maar dan kan je in ieder geval ervoor zorgen dat je niet in een gat valt en zorg draagt voor continuïteit middels aankopen voor het volgende seizoen en jeugdspelers door te schuiven.
Ik baal ervan als een stekker als Sánchez weg zou gaan en bij de Spurs gaat hij waarschijnlijk gebruikt worden als back omdat ze daar een probleem hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:12
Op-ty-fen
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:34
Wie? Marc?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
50 miljoen zou toch wel minimaal moeten zijn, maar natuurlijk liever helemaal niet. gewoon nog een jaartje bij Ajax

die kunnen we echt niet missen deze kanjer
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
Hahaha 50 miljoen nogmaals hahaha
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
50 en jansen willen we er gratis bij hebben!
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Heeft nog een heel lang contract.. Ajax hoeft hem niet te verkopen en daar zal spurs voor moeten betalen.. idg dik 40 ex bonussen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36
Janssen als vervanger van Dolberg als die weggaat (huren)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36]
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:52
in amaterdam hebben we geleerd van huren! bojan nr hoeven we niet! gewoon gratis bij als sanchez die kant op gaat willen wat terug hebben toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:59
Nja. Janssen heeft zich al bewezen in de eredivisie dus dat zal geen probleem zijn.
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
gewoon 120 vangen voor dollberg en sanchez! jansen gratis erbij voor dollberg en veltman en viergever varvangen sanchez in het centrum! ik teken er wel voor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
Maar daar heeft hij toch geen uitzicht op speeltijd?
Met die twee Belgen voor hem
Vind ik leuk
AFC +3786
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Jantje gaat dan naar LB
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:41
Als het kiezen wordt en er niet geschoven wordt dan kost dat een van deze twee leuke Belgen zijn plek.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
34 miljoen? Welk jaar is dit? 1990? Tegenwoordig vraag je gewoon minimaal 70. Malle gozers.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:16
Inderdaad waren het in 1990 nog Pesetas. Dan kloppen jouw bedragen wel. Groeten aan Jan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Ja hallo, het is luuk niet...
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Waar typ ik dat dan ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
Nergens, ik typ het toch?
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
luuk die jongen die in de jaren 90 goed bin twente speelde? waar speelt die nu?
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Het is geen speeltuin
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
Geloof er niks van .
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Wat dacht je van nee?
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
Nee
Vind ik leuk
Johan.l +3767
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Marc zeg dat het niet waar is, 150 miljoen wil je de nieuwe kuip financieren?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Als Overmars dit doet gooi ik echt me Ajax shirt in de vuurkorf en dump ik me fox sports abbonement
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Ik duim
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Haha

Ben het zo onderhand wel beu met dat beleid van Ajax

Niet te geloven
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:02
Ik onze coach. Ruilen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Dan doe dat maar alvast.
Die vuurkorf heeft nog nooit zo goed gebrand
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Hij staat wel lekker te branden idd
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Zijn we daar nu ook al de beste in?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Ik ook
Vind ik leuk
Sil95 +2865
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28
Moet je doen, nepsupporter..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Ik volg het alleen..ben inderdaad niet fanatiek

Wil niet zeggen dat ik een nep supporter ben

Sneu figuur
Vind ik leuk
Sil95 +2865
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Als Ajax fan je shirt verbranden en je FOX abonnement opzeggen? Juist ja.. merkwaardig noem ik dat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
En ziggo opzeggen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:31
Help hem wel mee met aansteken. Krijgt ie van mij een nieuw PSV shirt ;)
Vind ik leuk
Sil95 +2865
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:43
Nee want daar zit je op te wachten ;)
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Bluf.. :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:45
Ligt er echt in

Was een ouwe haha

Goed weekend!
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
En je Fox abbo?? :) Goed weekend
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
Haha scherp

Geen idee of ik faar zo vanaf kan

Maar kijk sowieso liever Engels/Spaans/Duits voetbal
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:56
Www.fox/opzeggen? Succes! :) Doe mij maar Ajax. Punt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Haha

Laters
Vind ik leuk
furgist +1446
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
daar hou ik je aan. marc wil ook naar arsenal op termijn, dus dan moet je niet opeens terugkomen he
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Als of die daar wat te zoeken heeft

Kan hier de tent al niet fatsoenlijk runnen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Als het zo is gaan we verder met het uithollen van de NL competitie.
Waanzin.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
35M = 35 mille, da's maar 35.000 euro. En wij verkopen alles voor een spotprijs in Eindhoven ? Trouwens nog veel geld vur den dieje
Vind ik leuk
Mo +6579
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:23
Jullie verkochten jullie beste speler voor 6 miljoen man hahahahaha.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
Is Luuk verkocht ???
Vind ik leuk
Mo +6579
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Hahaha nee
Vind ik leuk
Santi +15743
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Ja idd. Maar de andere beste speler (was vorig jaar samen met Hector ons enige lichtpuntje en minstens zo belangrijk als Hector) gaat wsl voor rondd de 15. Ook jammer trouwens
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:30
Dat Ajax het zo goed deed in Europa helpt ook mee he, als Psv Propper had verkocht na het jaar met de 2de ronde ChamL dan was dat 20+ miljoen geweest. Maar de spelers van Ajax liggen sowieso wel goed in de markt ook als het Europees ff niet presteerd..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Lariekoek
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
Jullie roepen toch altijd pannenkoek ? Da's heel andere koek
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:16
Oeioeioei.. niet te hopen dat het klopt!
Vind ik leuk
Arbee +1136
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
Als Sanchez al gaat, gaat 'ie voor meer dan dit bedrag. Je kunt namelijk veel van Overmars zeggen, maar niet dat hij zijn spelers voor te weinig geld verkoopt.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
35 miljoen haha, dacht het dus van niet hè!

Maar welk bedrag we ook krijgen, het is wel een aderlating.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:34
Kunnen we die andere colombiaan meteen goed gebruiken, ik hoop natuurlijk wel dat hij blijft!
Vind ik leuk
mcmodd +10417
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Ajax zou met 35 miljoen spekkoper zijn, maar ik moet dat eerst nog waarheid zien worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
30 miljoen winst in 1 jaartje. :)
Vind ik leuk
inimini +1442
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:14
Ja hoor spekkoper, ik denk het niet, gaat pas weg boven de 50 miljoen. Heeft een Ajax shirt gedragen he, merk schoenen zijn nou ook eenmaal duurder..
Vind ik leuk
stollie38 +11688
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Hopelijk blijft het bij een gerucht. Want als je voor twee belangrijke Europese wedstrijden en de competitie je sterkhouder en beste verdediger verkoopt dan schort er iets bovenin. En vervolgens een bod op een 18 jarige Columbiaan als opvolger doet dan heb je het echt niet begrepen. Als dit blijkt waar te worden dan moet Overmars per direct naar Arsenal en daar blijven. En dan zou het een leugenaar zijn eerst roepen niemand mag weg meer en nu opeens wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20]
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Mensen, we kunnen roepen en schelden wat we willen: het helpt niet. Een blinde ziet nog wel de kolossale mogelijkheden van Sanchez. Het is gewoon een kwestie van tijd. Een redelijk rijke club als Monaco houdt hoogstwaarschijnlijk Mbappé ook gewoon niet, wat ze ook willen.

Ook ik zal balen als een stekker, maar tegen het financiële geweld van vandaag de dag kun je je simpelweg niet wapenen als de interesse menens is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:19
35 miljoen is een mooie prijs maar erg zuinig in deze opgeblazen transfermarkt. Op dit moment moet je als Ajax zijnde niet met minder dan 40 miljoen euro tevreden zijn.
Vind ik leuk
JCJWZ +8441
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:05
Eens 40-45 in deze gekke tijden, Tottenham heeft nog niks gekocht dus die hebben nog genoeg liggen daar.
Vind ik leuk
BassieN +6907
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20
Prima bedrag, sommigen hier overdrijven wel heel erg.
Vind ik leuk
wolfie +405
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:39
Waarom moeten de Nederlandse teams alles voor een koopje weg doen en teams in buitenland de hoofdprijs krijgen. Buitenlandse teams weten dat ze in Nederland goedkoop kunnen kopen. Gewoon minmaal €60 miljoen vragen
Vind ik leuk
Het Brein +1953
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43
Lol, je hebt nul marktkennis! Als die keeper van Benfica al 40 million euro oplevert...dan is Sánchez zeker 50 waard!
Vind ik leuk
Sniper1 +908
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Of overdrijft de markt??
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
vind maar beter zo jong en voor minder dan 50mlj!
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20
Ik vraag me echt af hoe de meesten hier bij een hoger bedrag dan 35 miljoen uitkomen voor een speler die slechts 1 jaar bij Ajax speelt en indruk maakte tegen de spitsen van Excelsior en Sparta maar Europees door het ijs zakte ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Ben jij flappie?
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Ben jij ernie ?
Vind ik leuk
Pvdsluis +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Europees door het ijs zakte? Je neemt jezelf in de maling
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28]
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Kijk de wedstrijden maar terug, stelt geen ene flikker voor. Bij lange na geen 35 miljoen waard.
Vind ik leuk
Iggy +1676
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Jaloezie, daar is hier overduidelijk sprake van.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:59
Ik blijf hier lachen. Heerlijk avondje dit. Jaloers whahaha, op wat ? Een dikke bankrekening, fantastische "eigen" jeugd maar een prijzenkast met stof erop ??? Wie is hier jaloers ?
Vind ik leuk
Sil95 +2865
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
De afgunst en jaloezie druipt er inderdaad vanaf. Alleen al de manier waarop je je zinnen formuleert. Met een cynische en denigrerende ondertoon. Eigenlijk zou niemand aandacht aan jouw berichten moeten besteden, ze zijn allemaal doordrenkt van haat.

Welke Nederlandse club heeft zoveel mogelijkheden als Ajax? Hoe lang is het geleden dat een Nederlandse club een finale van een Europees toernooi wist te bereiken?
Welke andere Nederlandse club levert zoveel toppers af aan buitenlandse clubs?

Vind ik leuk
JCJWZ +8441
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:07
Want joue club komt om in de schulden waar de gemeente voor opdraaide, selectie stroomt leeg en al jaren proberen ze net als Ajax zelf jeugd op te leiden maar het lukt ze niet en de prijzenkast met stof is nog niet de helft van Ajax, op een 1jaar jongere schaal na.
Vind ik leuk
Mallerd +975
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Ben je nou als een idioot aan het reageren hier man je hebt duidelijk geen verstand van zaken dus zeg dan ook niks.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
Ik gebruik wel punten en komma'a mallerd
Vind ik leuk
Mallerd +975
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
Als je iemand gaat verbeteren doe het dan tenminste zelf wel goed... komma'a... man man man.
Ik weet dat het diep zit bij jullie, beste verdediger(Moreno) voor 6m verkopen en dan zien dat een verdediger van Ajax straks voor 8-9x dat bedrag wordt verkocht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:07]
Vind ik leuk
Butsbal +3778
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:44
Jij herstelt je fout door je post te wijzigen zie ik, ik laat dat gewoon staan. Mallerd is een leuke naam voor jou.
Vind ik leuk
Mo +6579
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Europees door het ijs zakte hahahahaha. Kijk Lyon-uit maar is terug stumperd
Vind ik leuk
Sil95 +2865
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:38
Door het ijs zakte in Europa? Ga toch fietsen man. 1 van de redenen waarom Ajax de Europa League finale haalde. Bovendien, is Neymar 222 miljoen waard? Is Coutinho 120 miljoen waard? Nee natuurlijk niet. Is Sanchez 50 miljoen waard? Nee. Maar waarom zou je 1 van je sterkhouders voor het eerste beste bod van de hand doen? Hij heeft nog een langlopend contract. Bovendien is er geen enkele noodzaak om hem te verkopen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Iggy +1676
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Wat een bullshit, maar dat zijn we van je gewend.
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
We zullen zien butsbal.
Weet je dat geen enkele Ajacied zin heeft in zijn vertrek en in die pot geld? Daar kunnen we helemaal niks mee en met dat leuke spelertje in onze gelederen gaan we met een gerust hart naar Spangen en Woudenstein....
Vind ik leuk
Mo +6579
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Als dat zo is nou. Voor deze man kan je volgend jaar voor misschien wel 55 miljoen vangen. Voor 35 miljoen laten gaan zou echt oliedom zijn
Vind ik leuk
Julio-dvd +1386
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Heb het gevoel dat met de huidige inflatie in voetballand 35mln nu meer is dan 55mln over een jaar.....
Vind ik leuk
Jerome +1177
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Heel mooi bedrag voor deze man. Lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Iggy +1676
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Vind ik leuk
Alex43 +46
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Veel te wijnig haď 45 moeten zijn
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
Pffffff nog nooit gezien: "weinig" met lange ij... niveau inburgeringscursus dit
Vind ik leuk
036 +2115
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
Lange ij of korte ei bestaat ook niet. Het is een ij of e i. (Ee Ie) Over niveau gesproken!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
Doe jij lekker ff die butsballen er in ben jij ook weer lekker stil voor min of 30 .
De enige hoogtepunt die jij nog krijgt dit seizoen. ;)
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:07
Heldhaftig Vastberaden Barmhartig Gefrustreerd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19
Een klein beetje frustie wordt je er wel van!met Marcie en Zijn Euro oogjes hahaha en ik maak maar geintje are you mad bro ;)
Vind ik leuk
Butsbal +3778
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:46
Haha, kan ik hebben HVB ! (zijn tot mijn schrik de initialen van onze Breukie...)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Overmars en van de sar oprotten gvd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
bye bye
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
denk dat zowel dollberg als sanchez verkocht gaan worden nu of in jan! dollberg gaat waarschijnlijm naar monaco! misschien dan verstandig om jansen terug te halen als vervanger voor dollberg?
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
En dan lekker 160 miljoen op de bank en maar 7 eredivisiewaardige speler overhouden. Ga zo door, geef ons de kans om bij te blijven. Als er toch verstand zat daar in Amsterdam werd er geld uitgegeven en Feyenoord en PSV op een onoverbrugbare achterstand gezet. Maar nee, men is daar liever trots op "eigen" jeugd en blijft voor het 4e jaar op rij zonder prijs. Het is maar wat je als supporter wenst...
Ik vind het in ieder geval niet erg !
Vind ik leuk
Iggy +1676
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Ajax is erg belangrijk voor je, is het niet?
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
we zijn 4x kampion geworden met jeugd. terwijl psv de goede spelers had! goede spelers geven geen garantie voor succes! als die jongen graag weg wil gewoon laten gaan! anders heb je straks een luuk willems gevalletje. als ajax een absurd bedrag krijgt dan ben je gek om het niet te doen! je heb met veltman viergever prima vervangers in huis!
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:08
Wie is Luuk Willems ?
Vind ik leuk
fr1963 +1118
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Ho ho, er wordt een Colombiaanse enclave gebouwd rondom een paar eigen jeugdspelers. En er komt binnenkort een kabouter ajax dorp met Kluivertje, Younessie, Schönetje, Overmarsie en de nieuwste aanwinst Lamproutje..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
jaloers, knullie?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
De humor ligt op straat
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Rare naam van je vriendinnetje, straat...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Als dat waar is kan Marc gelijk met hem mee naar Engeland kan hij gelijk solliciteren bij Arsenal voor voor nieuwe functie.
Davidson blijft in Amsterdam punt uit.
Marcie mark komt dan de JC Arena niet meer in en Amsterdam eerste 100 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28
Je had 2 verdedigers nodig haald er een en laat je beste vetdediger gaan gvd overmars eruit
Vind ik leuk
Hyena +18643
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:29
Als dit waar is, ben ik helemaal klaar met Marc en mag hij wat mij betreft mee in het vliegtuig naar Engeland. Om nooit meer terug te keren naar Amsterdam. Weer lekker de sterkhouders laten vertrekken. Donder dan maar op met die ambities om steady op Europees niveau te blijven presteren.

En dan zeker spelers van nog geen vijf miljoen ervoor terughalen, hou op hoor. Weer van vooraf aan beginnen. Doodziek wordt je ervan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31]
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:42
Dit kan zomaar waar zijn Romero heeft zeer goede contacten binnen Barca en die hebben zullen dan te horen hebben gekregen hij gaat naar Spurs en Levy kenende zorgt hij er wel voor dat hij betaald wat hij wilt en niet wat Overmars witl.
Vind ik leuk
Hyena +18643
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:54
Ik wil het er niet eens meer overhebben. Wij Ajacieden worden voortdurend voor lul gezet door de directie en Overmars. Loze beloftes, ik ben er helemaal klaar mee.

Dit jaar zouden ze wel even de sterkhouders (en met name Sanchez en Dolberg) behouden. Om zo eindelijk stappen te kunnen zetten en stabiel in Europa mee te blijven doen en zelfs verder te komen (de aansluiting tot de top te vinden). En dan weer dit. Weer beginnen we opnieuw. Zo is het niks en wordt het nooit meer wat.

Doodziek van, echt.
Vind ik leuk
Gu3rilla +13837
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Als Mbappe gaat zal Monaco ook waarschijnlijk nog aankloppen voor Dolberg.

Ajax is de enige club in Nederland dat in principe spelers langer zou kunnen behouden vanwege het eigen vermogen raar dat dat niet gedaan word, of de speler moet expliciet zeggen weg te willen dan moet je wel meewerken anders denken de volgende keer de talenten wel 2x na voordat ze komen, maar aangezien dat nog geen x het geval is geweest is het vrij apart.
Vind ik leuk
fr1963 +1118
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:16
Ben je nou echt serieus? Één finale en er wordt serieus over een blijvende terugkeer naar de top gedacht? Wake up. Ajax is matige subtopper in Europa en zal dat de komende jaren ook blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:58
Wacht jij nou eerst maar weer 18 jaar, ben je net 30.
Vind ik leuk
Degraaf +8305
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Rustig, het is niet meer dan een gerucht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
Hyena +18643
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:52
Dit is helaas niet zomaar een gerucht.
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Die gaat gewoon weg, vervolgens staat Overmars weer met een harde piemel met de cheque te zwaaien en wij fans moeten met lede ogen aanzien hoe we andermaal uitgekleed worden.
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:04
In- en intriest, maar je doet er geen donder aan.
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:18
Jawel, in opstand komen tegen het wanbeleid. We worden voorgelogen, bedrogen en in de maling genomen.

Vorig jaar ook al, toen zei Overmars dat hij Milik niet zou verkopen, het werd zelfs op de site geplaatst, als er clubs interesse tonen in Milik dan zullen we niet mee werken aan een vertrek. En ja hoor, gewoon een Sneijder scenariootje en weg was Milik, een week voor we ons moesten plaatsen voor de CL. Daarna moest hij ons nog even het bloed onder de nagels vandaan halen door te beweren dat we Ziyech niet nodig hadden, om na de uitschakeling toch overstag te gaan...

Nee, het is een visieloze geldwolf die de fans in de maling neemt en het jaar in jaar uit presteert om er voor te zorgen dat we weer helemaal opnieuw mogen beginnen met het team.
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37
Visieloos is hij niet. Het ging Ajax financieel en sportief beroerd af voor de Overmars periode.
Inmiddels zijn we schatjehemeltjerijk en hebben tegen alle pessimisme in een EL finale gespeeld.

He, geloof me, ik baal ook, maar als we echt goeie topspelers hebben, dan zullen ze koste wat kost weg gehaald worden door zo'n ziekelijk kooplustige club. Daar kunnen we echt niks tegen doen zolang er geen nieuwe regels komen die deze problemen vanuit de Fifa of Uefa.
Vandaar mijn pessimisme in deze. Helaas realisme volgens mij.
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:46
Visieloos is hij wel, dat heeft hij met heel veel zaken laten zien. Zijn visie is puur op het verdienen van geld gericht, niet op het neerzetten van de sterkst mogelijk en best mogelijk uitgebalanceerde selectie.

Als je al ruim 5 jaar bij Ajax werkt en in die 5 jaar continue dezelfde fouten maakt dan ontbeer je visie. Wat hij is is een hele goede verkoper, maar als inkoper heeft hij echt geen visie!

Die EL finale kwam doordat we eindelijk een speler haalde die wel het niveau had om direct een versterking en toevoeging te zijn, alleen die visieloze zak vond hem lange tijd niet nodig.
Vind ik leuk
Psmeets +500
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38
Wat een geleurter, je weet helemaal niet of er ook maar enige waarheid in dit verhaaltje zit. Wacht eerst maar eens af zOu ik zeggen.
Vind ik leuk
Foebele +32735
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:47
Er zijn al genoeg dingen gebeurd om Overmars een slechte TD te vinden, alleen de massa schapen laat zich verblinden door de hoeveelheid talenten en geld, terwijl de hoeveelheid prijzen 0,0 is de afgelopen 3 jaar.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Ajax heeft dan onderhand wel genoeg geld om het stadion te verkopen, en van de beurs te gaan.
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36
En geen kampioenswaardig elftal meer
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Whaha gelukkig valt of staat Ajax niet met één speler
En Orejuela als RB, laatste keer dat we kampioen werden was dat met Veltman centraal, die positie ligt hem beter als RB, en Cuesta wil Ajax als vervanger van Sanchez, heb al het een en ander van hem gezien, en dat is niet misselijk ook echt een Colombiaanse sloper!

Dus no worries ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Butsbal +3778
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
Het mooie is dat ik juist geen worries heb !
Vind ik leuk
Jordanees +8388
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:02
Geen worries om Psv?;)

Ik heb iig geen worries over de titel kansen van Ajax;)
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
Hoezo buts?

Ben jij wel PSV-fan, of ben je nu pas uit je winterslaap?
Vind ik leuk
Butsbal +3778
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:49
Eikels groeien het hele jaar, wij hebben geen winterslaap ;-)
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:18
Mooi.

Zelfkennis is immers het begin van alle wijsheid :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:00
Geen worries?
Volg jij je cluppie niet?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Als dit waar is word ik gek!
Vind ik leuk
Sil95 +2865
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Geloof er echt geen bal van... Dat zou het domste zijn wat Ajax kan doen. Financieel maakt het ook geen ruk uit , Ajax hoeft niet eens tot verkoop over te gaan bij een bod van 35 miljoen. Minimaal 45 vragen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:33]
Vind ik leuk
Starkoo +344
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Als het waar is moet Marc Overmars gewoon weg wezen nu niks meer verkopen! Ajax hoeft het niet om het geld te doen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Een Spaanse journalist maakt ergens melding van en iedereen denkt meteen dat het klopt.

Mike Verweij, Freek Jansen, BBC, geen enkele site wat met The Spurs van doen heeft maakt er melding van!

Die Spanjaard maakte ook laatst bekend dat Barcelona een deal had met Liverpool, klopte ook niks van.
Vind ik leuk
Het Brein +1953
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
35 miljoen? Als Overmars dat accepteert, mogen we hem dan bekogelen met eieren van Chickfriend?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
Bizzy +5843
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Prima bedrag voor een eredivisie speler.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Keizer moet Overmars gewoon opsluiten in zijn kamer tot september of wanneer die transfer deadline ook verstrijkt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:45
Go Marc!
Zal vast mijn plekje reserveren op de coolsingel :) Hun een beste bankrekening en wij hoeven niet weer 18jr te wachten :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Geen cent te makken maar wel continu prijzen pakken
Vind ik leuk
DEWEE +1579
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Als dit inderdaad waar blijkt te zijn, ben ik klaar met Ajax. Ieder jaar weer hetzelfde gezeik.
Ieder jaar weer flink verkopen en dan hopen dat een aankoop van nog geen 5 miljoen het kan invullen.
Marc zal wel weer willen verkopen omdat ze de CL hebben gemist. Maar 35 miljoen is dan veel te weinig. En hij verliest steeds meer zijn geloofwaardigheid.... ze gingen weg voor de hoofdprijs dit is volgend Marc ook niet de hoofdprijs.

In ieder geval zeg ik dan mijn lidmaatschap direct op.
Hou de dragende spelers eens binnenboord voor 2 a 3 jaar dan heb je ook een keer zeker van de CL. Ipv ieder jaar uitgeschakeld worden.... schijtziek word je ervan
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
soms weet je niet wat er intern afspeelt! als er iemand weg wil en de gewenste bedrag word geboden dan ben je als club kansloos! ajax is meer dan sanchez toch!!
Vind ik leuk
3ismo +2918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
soms weet je niet wat er intern afspeelt! als er iemand weg wil en de gewenste bedrag word geboden dan ben je als club kansloos! ajax is meer dan sanchez toch!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
whaaattttttt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Nee. Gewoon nee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
Nee niet genoeg! Op dit moment is het dubbele nog niet genoeg! Als ajax dit doet ken je de titel nu al vergeten!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:52
Ik hoop het niet maar ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren. Ik lees in sommige comments dat we Janssen moeten betrekken in de deal moeten betrekken. ik vimd dat geen gek idee want Dolberg wordt ook nog weggekocht ben ik bang.
Vind ik leuk
Paul1982 +6680
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:53
Goed om te weten dat hij 84.000 volgers op twitter heeft, want anders zou het een onzin bericht zijn natuurlijk
Vind ik leuk
furgist +1446
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
nee joh, donderstraal op
Vind ik leuk
furgist +1446
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:56
dat betekent veltman centraal, kuuuut
Vind ik leuk
Hammie +600
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Goed nieuws

Wel te veel geld voor een middelmatige speler.
Vind ik leuk
darmianto +6617
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:00
Als dit waar is neem ik aan dat het over 35 miljoen pond gaat, alsnog te weinig trouwens
Vind ik leuk
Het Brein +1953
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:03
Dat is net 40 miljoen? Ik wil eerst de Nederlandse media horen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:00
Gelul van een dronken aardbei?
Vind ik leuk
vinny99 +668
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Hoop echt dat dit bij een gerucht blijft..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:04
Je kon er op wachten dat deze jongen zijn laatste wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld. Ajax is altijd nog gewoon een bedrijf zoals alle voetbalclubs., dus voor hun is 30milj. winst een top prestatie in één jaar tijd. Dit zijn exceptionele talenten waar je blij mee moet zijn dat ze het Ajax shirt hebben gedragen.
Vind ik leuk
inimini +1442
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
100 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
Waar rook is, is ook vuur.
Barcelona had heel veel interesse in Sanchez.
Dit kan ook de manier zijn om de prijs op te drijven.

Jammer maar mijn gevoel zegt dat hij vertrekt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
De supporters moeten geen kaarten meer kopen en staken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:13
Zo gaat het in het Groot-kapitalistische voetbalwereldje Harry, ik blijf mijn seizoenkaart houden, tot het einde.
Staken de supporters van Heerenveen nu ook, na de overgang van dat Noorse talent naar Ajax?
Wake Up man, welkom in de realiteit, alles heeft zijn prijs.

Vind ik leuk
dhrwobo +7918
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Hahaha zou geweldig nieuws zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Als dit zo is eet ik me schoen op
En hopelijk heel Ajax Marc!
Vind ik leuk
036 +2115
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Voor jou dan te hopen dat he geen maat 53 hebt want dan ben je wel ff bezig. :-)))
Vind ik leuk
Dtc0314 +116
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
Ik lees een keer de reacties op een artikel.. maar wat een niveau hebben de mensen die hierop reageren zeg hahaha. Allemaal kleine jongetjes die een voor een op hun pikkies zijn getrapt door racties van supporters van andere clubs. Wat triest zeg
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19]
Vind ik leuk
pos +4358
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
Die jongen wil ook wel eens wat winnen lijkt me. Voor zo'n bedrag gelijk doen.
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:06
Wil ook weleens wat winnen pff hij is er pas net een jaar dus waar heb je het over.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21
Overmars is een viese gore leugenaar die eerst roept nog for sale om ze vervolgens te verkopen.
Ook zou hij niet voor minder dan 40 miljoen weg gaan en nu is het al 35 miljoen.
Marc oprotten Donaldbert duck
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:22
Zou ik toch wel veel geld vinden voor een eredivisie verdediger. Beste verdediger van de eredivisie maar evengoed zijn beperkingen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:24
Hahahah 35 is veel te weinig als dembele doe ook pas net komt kijken 150 miljoen is dan is davidson minimaal 60
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:25
Ik zou hier echt kapot van zijn. Wat een held is hij! Maar ruilen voor Erikssen en Vertonghen vind ik wel oké ;)..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Het bedrag geloof ik niet, dat moet meer zijn rond de 45 miljoen. Viergever heeft een heel goed seizoen gespeeld naast Sanchez vorig jaar en die zal z'n positie weer innemen deze keer naast de Ligt. De plek van de ligt wordt door de nieuwe Colombiaan ingenomen. Van deze centen moeten ze gewoon voor 25 miljoen Pavon kopen.
Vind ik leuk
Jozef +19266
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:55
De beperkingen van Viergever vallen minder op naast Sanchez.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:07
Beetje kort door de bocht, kopen geen probleem, en het salaris van Pavon?
Denk je dat ie tevreden is met 1,2 miljoen per jaar?
Vind ik leuk
14forever +6780
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Pfffff gaan we weer...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
Wat is eigenlijk het hoogste bedrag wat ooit voor een eredivisie speler is betaalt?
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
milik of depay
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 10:20]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:36
1 macho gaat en 1 macho komt terug
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37
Neee
Vind ik leuk
Adjab +243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:40
Ik denk dat Ajax goed heeft gekeken hoe de Europese topclubs dit doen Dat zijn handelshuizen geworden kopen 20 talenten die ze voor geld verkopen de beste houden ze omdat het salaris geen probleem is. Dat is het grote verschil met Ajax dan maar heel veel winst maken en sportief gezien hopen op meevallers zoals afgelopen seizoen met de finale EL Ben wel benieuwd hoelang de supporters zich laten belazeren
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:51
Gewoon minimaal 50 miljoen vragen en voet bij stuk houden! Deze jongen is onvervangbaar op de korte termijn
Vind ik leuk
Gerro +2911
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Gelukkig het gaat om een gerucht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
Stephan de vrij heeft nog niet 50% van het talent van Sanchez, niet te vergelijken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:11
Sanchez dat is toch die man die die verschrikkelijke finale speelde? Die zo zenuwachtig als een klein kind was?
Sanchez die verdediger die altijd een kwartier met de bal loopt. Sanchez is wel sterk, maar niet slim. Net als met Vertonghen en Vermaelen, moet ik het nog zien. Tottenham is ook Sanchez zijn max.nivo.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:19
Nou, nou Wim, Vertonghen prima spoeler, nog steeds boos op 'm vanwege dat liedje?
Je vergeet Eriksen te noemen, ook zeker niks?
Ach, zo gaat het nou eenmaal, als je 'm voor 5 miljoen gekocht heb, en hij brengt ongeveer 3 keer zoveel als het supertalent Karsdorpie op, tsja.......


Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:47
Idd ook Eriksen heeft de absolute top niet gehaald. Het nivo van Denemarken zeg maar. Eriksen mist de echte winnaarsmentaliteit. Net als Vertonghen Alderweirld en Vermaelen. Ook dat is belangrijk in de top.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:12
Je zult zo'n top halen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:30
De mont Blanc ipv de Himalaya... haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
Hadden jullie maar een MontBlancje, haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
Feyenoord heeft de hele Alpen. En ik zelf voetbal in de mijnen ... diep onder de grond. Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
Ik denk dat Ajax er goed aan doet hem nog een jaartje te houden, hij wordt alleen maar beter en wordt (hopelijk) nog meer waard. Het is natuurlijk wel een risico als hij een zware blessure oploopt en niet meer op zn oude niveau terugkomt, dan heb je een boel geld weggegooid. laten we maar eens afwachten wat Marc doet ;)
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:16
Ik mag toch hopen dat Sanchez bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
Nogmaals...overmars zei not for sale, totdat er een gek bedrag wordt geboden( boven de 50 milj.) dan kan er gepraat worden!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34
Die gaat voor 45 miljoen weg en ik zeg gelijk doen. Dit zijn bedragen die je niet weigeren kan. Ajax is al bezig met zijn opvolger die de positie heeft overgenomen bij Sanchez zijn vorige ploeg. Daar gaat Ajax echt niet veel minder van worden. We hebben net een super back gekocht zodat veltman kan doorschuiven centraal waardoor we naar mijn mening net zo sterk blijven of misschien wel sterker. Ik ben een Sanchez fan maar ik heb hem zeker ook slechte wedstrijden zien spelen.
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
veltman komt op beide plaatsen tekort ....viergever is dan een betere optie centraal ...maar ook niet de juiste man .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:01
volgens mij is ajax voor het laatst kampioen geworden met veldman centraal :)
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:19
dat klopt ,maar veltman ..is de laatste jaren slechter gaan spelen ipv zich te verbeteren ...
Vind ik leuk
bdr +116