Gerucht uit Spanje: Ajax accepteert bod van 35 miljoen op Sánchez

Gerucht uit Spanje: Ajax accepteert bod van 35 miljoen op Sánchez

vrijdag 11 augustus 2017 om 22:10

Een gerucht uit Spanje: Tottenham Hotspur en Ajax zouden een akkoord bereikt hebben over Davinson Sánchez. Dat meldt de Spaanse journalist Gerard Romero.

De verslaggever, met 84.000 volgers op Twitter, meldt dat het gaat om een transfersom van 35 miljoen. Het is niet duidelijk of het daarbij gaat om euro, of pond (38,5 miljoen euro). De geruchten over interesse van Tottenham Hotspur in de Colombiaanse verdediger van Ajax worden daarmee steeds sterker. Eerder schreef tabloid The Sun al dat de Engelse club zijn pijlen had gericht op de stopper.

Tottenham Hotspur moet zijn eerste zomerversterking nog halen en lijkt dus vooral naar defensieve opties te kijken. Ajax bevestigde vrijdag juist de komst van een andere Colombiaan: Luis Manuel Orejuela. Als vervanger van Sánchez wordt ook een Colombiaan genoemd: Carlos Cuesta, die onder contract staat bij Atlético Nacional. Daar pikte Ajax ook Sánchez op.

Poll

35 miljoen euro voor Sánchez genoeg?

(4960 stemmen)

Plaats een reactie

Rodajc +709
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:12
Bullshit 100%
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:13]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:15
Die Reacties hieronder '35 miljoen zou onbegrijpelijk zijn'..
HAHA stelletje verwende kindjes.
Stefan de Vrij is net zo goed of misschien nog beter, die ging weg voor 7 miljoen, was toen uitblinker op een WK.. Nu wel blij met 35 miljoen? Als Neymar 222 kost wil niet zeggen dat Spelers van de Eredivisie dan ineens ook 50 miljoen waard zijn.

Zelfs Virgil van Dijk kost rond die prijs die zich al bewezen heeft in Engeland. Oké genoeg argumenten waarom het een prima prijs is.

Al snap ik niet wat Ajax met het geld verder moet.
Vervangers regelen zijn ze geen uitblinkers in
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21]
Vind ik leuk
LarsNL16 +1661
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21
Klopt, maar er zijn clubs die minstens 45 willen betalen voor hem.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:24
Oh ja? Vertel.. Dan weet je meer als menig journalist.
Kom met de primeur zou ik zeggen. VP zou het geweldig vinden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:25]
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
ajax kan dwars liggen die jongen heeft een contract! uiteindelijk bepaald ajax de prijs! vind zelf met de huidige markt 35 te weinig! ajax heeft geen moeite in vinden in betere vervangers beleid is prima scouting is prima en vervanger is er al met veltman en viergever! zelfs met deze twee heeft ajax nog steeds de beste achterhoede!
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
ajax kan dwars liggen die jongen heeft een contract! uiteindelijk bepaald ajax de prijs! vind zelf met de huidige markt 35 te weinig! ajax heeft geen moeite in vinden in betere vervangers beleid is prima scouting is prima en vervanger is er al met veltman en viergever! zelfs met deze twee heeft ajax nog steeds de beste achterhoede!
Vind ik leuk
LarsNL16 +1661
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Menig journalist schreef anders dat een Inter en Barca zelfs 50 miljoen wilden betalen. Stond ook op VP dus is geen primeur meer..
Vind ik leuk
Ginovanni +14561
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Precies Lars......

Clubs als Benfica en Porto verkopen niet anders dan spelers ver boven de 35 milj.

De ED doet nou niet zo heel veel onder dan die van Portugal.

En Ajax is en blijft een sterk merk.
De Vrij zou door ons zijn verkocht voor 17, 5 milj. en Karsdorp min. 25 milj.;-).

Ajax doet gewoon goed en slim zaken al hoeft Sanchez voor mij beslist niet weg.

Maar goed, dat kun je JezusChristus niet wijsmaken.;-).

Vind ik leuk
Guust +2414
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21
Dan zou hij wel daar heen gaan toch, zal allemaal wel meevallen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1661
zaterdag 12 augustus 2017 om 02:12
Bedoel dat Ajax daar uiteindelijk ook niet mee akkoord zou zijn gegaan. Dus waarom hiermee dan wel. En daarbij komt dit van een of andere spaanse journalist.
Vind ik leuk
Adjab +181
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Hoelang zit je al in de kroeg :))) wat een onzin , wie is Stefan de Vrij , uitblinker op de WK ??? Ik heb hem niet in het sterrenteam van dat WK gezien. Goeie verdediger mee eens maar niet de potentie van een Sanches. En 7 miljoen was toen best weinig ook mee eens. Slechte verkopers die Feyenoorders ::))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Wat een onzin, je probeert alleen maar te provoceren zonder dat je de feiten kent. De Vrij is in 2014 verkozen tot beste verdediger van het toernooi en hij was zelfs de 3e speler algemeen. Alleen Kroos en Robben hadden nog hogere punten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:12]
Vind ik leuk
Garinsha +2055
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21
Laat ik het dan zo stellen..

Sanchez is 20 als ik het goed heb.. toen de vrij 20 was, was hij niet eens zo ver als sanchez nu is..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:08
Sanchez is nu 21 en De Vrij was in 2014 22 toen hij verkozen werd tot beste verdediger van dat WK.
Vind ik leuk
Garinsha +2055
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:34


Vorig jaar was sanzech 20 en woon hij de zuid Amerikaanse CL.

Bodemline de vrij is niet op de zelfde level als sanchez.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:33
Ajax wil hem niet kwijt, hij heeft nog een langdurig contract, is international, heeft de copa libertadores gewonnen en in de EL finale gestaan, is net 21 jaar en de geïnteresseerde clubs bulken van het geld. In de huidige markt is meer dan 35 miljoen vragen helemaal geen gek idee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Gewoon ziek melden toch? De nieuwe trend.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Gewoon ziek melden toch? De nieuwe trend.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:56
Weer zo'n zoutloze opmerking
Vind ik leuk
Mauritz +201
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:26
Ajax stookt spelers van andere clubs ook altijd op om een breuk te forceren, zou mooi zijn als dit nu een bij dat achterbakse zooitje zou gebeuren.
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:33
Mauritz waarom toch zo provoceren?? als Ajax dit kan vragen houdt in dat andere Nederlandse clubs ook meer kunnen vangen voor hun spelers. maar ik begrijp de jaloezie naar Ajax toe. de beste van Nederland net het meeste geld.
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:36
Komt weer een leek om de hoek kijken... Sanchez is een beest en een killer en beheerst bijna alles.. Veel beter dan de vrij en Sanchez zal ook nooit naar wen middenmoter in Italië vertrekken .. Hij speelt pas een jaar en daarom moet hij dik 40 ml opleveren ex bonus.. Sanchez Is nu al beter dan v/dijk en mede door deze prijzen moet Ajax gewoon veel vragen.. Sanchez is uniek voor zijn leeftijd.. langdurig contract en international .. v/dijk speelt zelde
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Is helemaal geen bullshit, Kijk maar even op deze website.
https://www.thesun.co.uk/sport/football/4209916/tottenham-transfer-news-davinson-sanchez-mauricio-pochettino/
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43]
Vind ik leuk
Rodajc +709
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:02
Het zou een goeie prijs zijn als hij speler was van een vergelijkbare maar financieel minder sterke club. 40 miljoen is marktconform voor Sanchez. Ik zou Ajax echter niet begrijpen om dit nu te accepteren. Ze hebben met het huidige CV duo, het middenveld en 2/3 vd aanval echt goud in handen. Houdt deze groep 2/3 jaar bij elkaar (+aantal gerichte topversterkingen) en je kunt kwartfinale CL halen, spelers zijn nog steeds pas 23-25 en kunnen voor nog meer verkocht worden om verder te oogsten. Ajax is, op Bayern als absolute leider na, een van de gezondste clubs van Europa, dus de mogelijkheden zijn er. Ik hoop dat Ajax niet zo arrogant is om te denken dat zo'n generatie elk jaar doorbreekt want dat kan gewoon niet, nu kan er écht doorgepakt worden op weg om een Europese subtopper te worden. Dit soort marktconforme bedragen accepteren omdat het bedrag genoeg is, is voor mij een teken dat dat niet het doel is (voor nu)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:25
Op talk site, een Engelse VP hebben ze het over 35 miljoen pond wat is geboden op Sánchez. De voorzitter van de Spurs is momenteel in Amsterdam, dus morgen zal DE dag van de waarheid zijn voor de supporters van Ajax/Ajax/Sánchez en de Spurs omdat de voorzitter de dag erna bij de eerste wedstrijd van Tottenham zal zijn. Ze hebben volgens die site 49 miljoen euro voor Sánchez uitgetrokken en die voorzitter heeft al vaker bewezen dat onderhandelen zijn sterkste kant niet is en al vaker naast het potje heeft gepiest omdat hij net een beetje te krenterig is geweest. Ajax kan een bod weigeren van 49 miljoen maar de club kennende zullen ze dat niet doen. Als ze Sánchez behouden en met deze super sterke verdediging gewoon kampioen worden dan kunnen ze Sánchez volgend jaar ook wel voor die prijs kwijt en met hem nog veel meer. Niet dat de supporters van Ajax daarop zitten te wachten maar dan kan je in ieder geval ervoor zorgen dat je niet in een gat valt en zorg draagt voor continuïteit middels aankopen voor het volgende seizoen en jeugdspelers door te schuiven.
Ik baal ervan als een stekker als Sánchez weg zou gaan en bij de Spurs gaat hij waarschijnlijk gebruikt worden als back omdat ze daar een probleem hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:12
Op-ty-fen
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:34
Wie? Marc?
Vind ik leuk
< Niels > +13317
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:13
Nee te weinig!

Als Overmars dat doet mogen ze hem donderdag de gracht in gooien in de Arena! Die is dan echt niet goed bij zijn hoofd :(
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Als je een beetje verstand hebt, dan weet je dat dit bedrag bullshit is. Ik ben echter wel bang dat Marc er 45 miljoen uit weet te slepen en dan is ie gegarandeerd weg
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:30
35 geloof ik niet.. Maar er is al geboden op de zijn vervanger.. Dat is noet voor niks.. Maar t bedrag zou na 1 jaar wel tussen de 40/45 moeten zitten.. 35 ml zou onbegrijpelijk zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
Die Colombiaanse verdediger is als vervanger voor Barac.
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
Hebben we barac ook al voor 25 ml verkocht ;)
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:10
K vermoed dat er dan nog een andere vervanger wordt gehaald.. Maar K vermoed dat hij gehaald wordt als vervanger van Sanchez als basis speler.. Barac zou n verdediger voor t bankje zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
45 miljoen is wel pittig veel.
Vind ik leuk
Andre As +3515
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Niet vandaag de dag
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
Voor Nederlandse begrippen is dat tuurlijk een heel mooi bedrag.. Zou zonde zijn maar te gelijk ook een trots gevoel.. Beetje dubbel
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
Is moeilijk om nee tegen te zeggen voor een club als Ajax.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:37
De Ajax leiding spaart al jaren voor de Arena aankoop, het kampioenschap is al drie jaar vergeven en dat voor de rijkste club in de ED.
Het geld groeit en groeit, maar het sportieve resultaat, het kampioenschap, is van ondergeschikt belang en wordt jaar na jaar opgeofferd, de laatste keer mocht financieel zwak Feijenoord aan de haal gaan met de schaal.
De Ajax leiding juicht om de winst in geld, de supporters om het leuke voetbal en een wedstrijdje winnen, denken naïef nog steeds dat de leiding dat ook doet....een beetje sneu.
Bekijk de verkoop van Sanchez eens door die bril: "Weer een stukje dichter bij de Arena" denkt de hele meute, RVC, v,d, Sar, Overmars,
kopen een so so speler terug uit Columbia voor een paar lullige miljoentjes om de supporters tevreden te houden en daar gaan we weer.......
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:45
Amen !
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Met het geld wat ze opgepot hebben kunnen ze de overige aandelen van de ArenA al kopen, dus daar hoef je niet ook nog eens Sanchez voor te verpatsen.

Ben echt helemaal klaar met het technische wanbeleid waarbij wij als fans na 4 titels gewoon voor de gek gehouden worden.
Vind ik leuk
Jurre92 +4079
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:54
Ik heb het al vaker gezegd #OvermarsOut!

Wanneer dit verhaal klopt heeft Overmars in een jaar tijd voor over de 150 miljoen euro aan uitgaande transfers gedaan en is te schijterig om daar dan weer ervaring voor terug te halen. In en in triest zoals die bezig is met verkopen, die kerel wordt geiler van geld dan van een lekker wijf. Geldofiel kunnen ze hem beter gaan noemen!
Vind ik leuk
El Pibe +241
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
Wat een onzin! Ik ben en mij veel mede-ajacieden heel blij met overmars. Er zijn tijden geweest dat we financieel helemaal aan de grond zaten. Jeugdspelers hadden amateur contractjes, Van Basten ging voor een schijntje naar Milan...
Nu beuren we jaarlijks hoofdprijzen voor spelers die we voor een tiende van de opbrengst gekocht hebben!! Alles piekfijn voor elkaar, een stadion dat jaarlijks fraaier word. Bomvol met talent.
Gevestigde vedetten komen nu eenmaal niet naar de ED. Laatste jaar prachtig voetbal en hier alleen gezeik omdat we niet jaarlijks kampioen worden?!
Ga lekker Mourinho supporten
Vind ik leuk
J Kiprich +6913
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Ik vermouth dat je nog vrij jong bent. Van Basten ging voor ACHTTIEN MILJOEN GULDEN!!!! Een recordbedrag destijds. Slaalekker!p
Vind ik leuk
El Pibe +241
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:44
Haha, leuk dat je zo uitgesproken bent. En met al die hoofdletters is het nog indrukwekkender. Jammer alleen dat je de transfersom van Ruud Gullit aanhaald ipv die van vBasten.
Die betrof namelijk ongeveer een tiende daarvan...
Ik ben overigens een veertiger dus daar zit je weer fout.
Even als jij zo ik denk een ouwe rot in het vak. Alleen iets minder geleden door overmatig drankgebruik schat ik gezien je vele spellingsfouten en slechte geheugen. Slaap lekker! X
Vind ik leuk
J Kiprich +6913
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:37
Tsja, dat krijg je als iemand geen profiel durft in te vullen. Dan doe je nog wel eens een foute aanname. Je hebt trouwens volledig gelijk wat betreft de transfersom van San Marco. Soms laat je geheugen je weleens in de steek als je niet je mening van internet of youtube haalt. En vele spelffouten? Ik zie er eentje en een bewussie. Geeft niets en goedemorgen natuurlijk!
Vind ik leuk
El Pibe +241
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32
Middag, (ondertussen)
Als Ajacied vergeet je natuurlijk niet zo snel dat PSV destijds zakelijk heel wat beter in elkaar zat. Het was pijnlijk om vBasten te zien gaan voor een schijntje... vandaar dat ik Overmars een prima TD vind! Van Geel trouwens ook, heeft Feyenoord ook weer op de rails gekregen.
Gr
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:53
Anderhalf miljoen, had deze gelimiteerde som in zijn contract staan...
Vind ik leuk
Old Star +2552
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:40
@jurre92.
Overmars out? Zowieso doet ie t niet alleen maar gaan grote uitgaven via de raad van commissarissen. Voor 150 miljoen verpatst, maar niks terug gehaald... jaja... en wie haalt die spelers dan die ook verkocht worden?? Malle pietje zeker...
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:15
Eindelijk.....!
Ze hebben besloten; Slob RVC, v.d Sar, Overmars, e.a. de Arena te kopen,dat geeft Ajax een fantastische financiële zekerheid voor de toekomst. Dat is ook zo,de toekomst van Ajax wordt daarmee geborgd.
Als een persoon ( politici ) of een bedrijf ( Ajax ) iets niet wil publiceren, " kijk dan gewoon naar het gedrag" , daar ligt het antwoord. In het geval van Ajax is dat "Follow the money" .
Ze hebben een ontzettende cash flow en die staat op de Bank, ze verkopen en kopen mondjesmaat terug, winst naar de Bank.
Een duidelijk spaar gedrag, de overwinst gaat NIET naar het elftal, dus geen extra investering voor het sportieve resultaat.
Ajax koopt slechts minimaal in en verkoopt tegen maximale bedragen. Overmars kan niet anders want die zit vast aan een besluit waar hij het zelf mee eens is geweest in de bestuurskamer.........( anders was hij vertrokken )
Nu, je kan moeilijk tegen de supporters zeggen, "als Ajax", dat het Kampioenschap leuk is maar de spaarpot prioriteit nummer 1 is.
Want hoe leuk is het dan nog om te dure shirtjes te kopen, dure plaatsbewijzen aan te schaffen als je feitelijk weet hoe de vork in de steel zit.......
Ergo, de Ajax leiding balanceert op een dun koord en het is, "pappen en nathouden", net zo lang tot dat de schellen van de ogen vallen van de supporter.
In het geval dat mijn theorie onzin zou zijn, dan wordt het helemaal makkelijk, want dan zou de complete leiding morgen kunnen vertrekken, met honderden miljoenen op de bank geen winnaar van de Mickey Mouse competitie kunnen worden
in 3 seizoenen.........een aanfluiting !
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Het geld is er inmiddels al ruimschoots om die ArenA te kopen, dus sparen voor dat doel is niet meer nodig en dus ook niet het verkopen van Sanchez.

Dat Ajax met haar financiele voorsprong niet net zo domineert als Juve in Italie geeft inderdaad aan dat ze een enorm stuk aan potentie laten liggen, puur om de financiele middelen op te kunnen potten.

Ik weet dat er over nagedacht wordt, van der Sar had het nog over door de 100 miljoen omzet grens heen gaan als ze mogelijk de ArenA zouden kopen, maar ik kreeg toch sterk het gevoel dat ze daar nog niet uit waren.

Dat ze oppotten om een investering te kunnen doen waarmee de begroting flink omhoog kan is op zich wel bekend en vinden de fans denk ik alleen maar goed, maar dat hoeft toch niet op deze manier te gaan?
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Ik denk eerlijk gezegd dat de voetballerij een erg ouderwetse instelling heeft, in deze kwestie is dat vooral transparantie.
Wees duidelijk en open zodat mensen begrijpen wat er gebeurt met hun club en wat de achterliggende gedachten zijn.
Ik denk dat de Ajax leiding het slecht doet als het om communicatie gaat en uit angst gaan ze dan geheimzinnig doen wat alleen maar meer irritatie opwekt.
Ajax moet zijn supporters als mondige mensen gaan behandelen en niet als de domme massa beschouwen die je makkelijk kan manipuleren of doodzwijgen.
Het "pappen en nat houden" gaat net zo lang goed tot dat de bom barst, en als die barst, krijgt Keizer gewoon de schuld en iedereen trapt er nog in ook......
Vind ik leuk
fritsie +209
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:23
Mee eens Foebele! De vraag is dus waarom ze dat oppotten. Als ze het gebruiken om hun eigen aandelen op te kopen en weer baas in eigen huis te worden dan vind ik dat nog niet zo beroerd. Ajax wordt aangestuurd als bedrijf. En dat komt doordat de aandeelhouders zich alleen interesseren voor winst en dividend. Sportieve prestaties zijn geen doel op zich in een beursgenoteerd bedrijf. Natuurlijk zijn prijzengelden dan wel welkom maar als er (meer) winst bereikt wordt met transfers, dan is dat prima.

De supporters denken hier uiteraard heel anders over. Tuurlijk willen zij een gezonde huishouding maar de sportieve resultaten en het vertoonde spel zijn voor hen het belangrijkst!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:06
Nou ja het is geen wanbeleid maar gewoon onkunde van jullie marcje persoonlijk geniet ik er wel van dat binnen de organisatie zo iemand aan het roer staat die het 'grote' Ajax zo naar de verdoemenis helpt. En dat jij daardoor als fan je voor de gek vind voorgehouden vind ik genieten het seizoen moet nog beginnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
Ben jij het echt Ola???
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
In levende lijven
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:14
Ik en foebele vinden jou een naar ventje Ola!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
Ik beschouw jullie als fans!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:26
Ik ben stiekem al een fan van je Ola
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:44
Ola ijsjes zijn wel lekker...
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:09
Verdoemenis is een raar woord als je bijna 200 miljoen aan reserves hebt, maar sportief gaat het niet zoals het moet nee.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:12
Is dat zo?! Reserves zijn er om te spenderen in tijden van nood! Het water staat bij Ajax toch aardig aan de lipjes moet dit nog langer doorgaan zo dan ?
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:14
Water aan de lipjes? Volgens mij verwar je de situatie in Eindhoven met die van Ajax, we vegen jullie van de mat met dit team!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:15
Ik weet niet of Ola wel een PSV'er is foebele volgens mij zit je weer ernaast zoals altijd vriend
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:42
Voor welke andere nederlandse club kun je zijn als je de nickname Ola Toivonen neemt?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:19
Hahah wij ?! Doe jij is niet zo
Van de zotte ik schat de kansen van Ajax waar JIJ niks mee te maken heb bijzonder laag in tegen PSV. Jij bent typisch een geval van een snoodaard die het te hoog in ze bol heb aan het einde van het seizoen sta jij je traantjes weer te deppen met je Ajax sjaaltje
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:44
Hebben we weer zo'n figuur die geen fatsoenlijk woord Nederlands eruit weet te krijgen en de stoere knul komt uithangen op het internet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:16
Poe poe je doet wel goed aan zelfreflectie. Als je niet capabel genoeg ben om het noormale vocabulaire af te handelen gaan ze persoonlijk worden hoor. En inderdaad ik ben zo stoer op het wereld wijde web buiten zie je mij niet hoor !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 06:19
Nood?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:18
Goh je kan overtypen wat knap ventje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:41
Ach jochie toch....je typt onzin.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
Ja, of ze willen van de beurs af begreep ik. 1 van de twee... Er moet iets spelen anders potten ze het niet op. Iedereen zeurt wel over Marc maar hij moet ook overleggen aan de RVC. En van Davinson Sanchez had ook niemand ooit gehoord
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Overmars heeft zich gewoon gecommitteerd aan afspraken die gemaakt zijn binnen de voltallige Directie en de RVC en kan helemaal niet autonoom optreden, hij is wel een belangrijke schakel in het geheel.
Vind ik leuk
Jurre92 +4079
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Het stadion kunnen ze geen eens kopen, de Gemeente Amsterdam heeft al aangegeven sowieso de komende 10 jaar gewoon de rest van de aandelen in eigen beheer te houden.
Vind ik leuk
Nashua +3347
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
En als Ajax dreigt om zelf een stadion te bouwen moet je eens kijken hoe snel ze 'em verkopen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:34
Ga svp naar;http://www.soccernews.nl/news/306197/Ajax_kan_in_2016_groter_aandeel_in_Arena_kopen

De gemeente beschikt slechts over 48% van de aandelen, er zijn ook andere partijen, zoals Ajax met 13% v.d. aandelen
een partij is, het is een ingewikkelde constructie.
De gemeente is wel degelijk een partij die zou willen verkopen, conform dat persbericht.
Vind ik leuk
furgist +546
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:03
helemaal mee eens
Vind ik leuk
Adjab +181
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Ik denk dat de supporters het deze niet zullen pikken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:40
Het is maar hoe je het bekijkt.
Het is natuurlijk prima als je de toekomst kan waarborgen, financieel op de lange termijn.
Op korte termijn moet je echter wel wat concessies doen die ook de sportieve prestaties kunnen aantasten.
Het is een lastig uit te leggen keuze naar de supporters, maar misschien wel zo eerlijk omdat wel te doen.
Soms moet je wel eens iets opofferen om het grotere doel te bereiken, "that's life" ......
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:41
Ben jij opzoek naar likes fan fey/psv sup... tegen de graafschap had je gewoon moeten winnen en vorig jaar pis je er net naast met n puntje .. maar heeft t beleid wel gezorgt voor een Europese finale in in al die jaren.. En 3 jr geleden werd psv dik verdiend kampioen met spelers als depay en Wijnaldum ...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:37
Als je hem een jaar weet te houden is hij 100 miljoen waard,
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
Hahaha, ik lach me kapot hier
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Aapjes lachen ook vaak.

Uit blijdschap of uit een soort vertwijfeling. Uit je reactiefrequentie en de inhoud maak ik op dat het weinig met blijdschap van doen heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Niet alleen maar in die gracht. En ook nog stenigen erbij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
Gaat lekker hier. Dus jij vindt het wel een goed idee om met stenen naar Marc zijn hoofd te gooien bij een bepaalde transactie die je niet helemaal kan bekoren?
Vind ik leuk
rpaulp50 +1517
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:47
Of niet begrijpt........
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Doe normaal man.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43
Hem verkopen is sowieso schandalig. Ik begrijp gewoon niet dat Marc nog niet 1x geprobeerd heeft om ook maar 1 speler langer te behouden, bij ieder bod is het gelijk klaar, dan ziet ie Euro tekens in zijn ogen en kan ie alleen nog maar denken aan poen.

Als Sanchez verkocht wordt dan geeft dat onze titelkansen een enorme dreun en Overmars kennende haalt ie toch alleen maar talentjes die de tijd nodig hebben om zich in te passen en hun talent in kwaliteit om te zetten, daarom winnen we ook niks de laatste jaren, ieder jaar mogen we weer opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:08
Maar Foebele toch. Ajax heeft toch helemaal geen financiele huishouding om met Dit soort bedragen risico's te lopen. Met 35 in the pocket moet je heel blij zijn. Er is door Ajax niks te winnen dat 35 waard is. Waar je op moet letten is dat je een betere speler voor Sanchez terughaalt als dat je oorspronkelijk gedacht had binnen te halen.
Net als Milik is dit een meevaller dus binnenharken en dan 15 uitgeven aan een vervanger met ervaring.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:15
Wat is dat toch met die lariekoek dat het een risico zou zijn om een hoog bedrag te weigeren? Wat is dan het risico? Als hij blijft heb je kwaliteit in je team wat je kansen op succes OP HET VELD vergroten.

Daar behaal je dus op andere manieren inkomsten door en zijn waarde zal er ook niet door dalen.

Mocht hij geblesseerd raken of nooit meer zijn niveau aantikken om wat voor een reden dan ook, dan is het risico slechts 5 miljoen, het bedrag wat hij gekost heeft.

Niks groot risico dus!

En wat moet je met 35 in de pocket als er al 180 op een bankrekening staan weg te rotten, daarmee kunnen ze de overige aandelen van de ArenA makkelijk kopen om zo de begroting flink op te schroeven, dus verkopen om geld op te potten voor die reden is er ook niet meer.

Overmars geeft het geld toch niet aan spelers uit die Sanchez direct kunnen vervangen, de nieuwkomers hebben altijd tijd nodig om het gewenste niveau te halen omdat Overmars alleen maar talent koopt. Dat Sanchez het direct zo goed doet is een absolute uitzondering.

Dus niks verkopen, het wordt tijd dat we Overmars verkopen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:30
als supporter kan ik je volgen en daar zit ook de liefde voor club en spel in maar zakelijk gezien moet je dit niet doen. Dit kun je niet van je club verlangen. Je kunt wel van je club verlangen dat ze 15 in een vervanger steken en zo een stap voorwaarts zetten.
Het risico op een blessure is er wel degelijk en dan heb je wel degelijk balansschade ten opzichte van een concreet bod. Bovendien nogmaals in Nederland kun je niets winnen met die waarde.
Het gekloot bij Ajax is dat ze nog steeds met een middenvelder op linksback lopen te kutten een gemaakte rechtsback als aanvoerder moeten benoemen. En daar moet je de voorronde mee in tegen Nice dat te pakken was.

Wat bijvoorbeeld een rol kan spelen is dat de coach bepaalde voorwaarden stelt bij zijn aanstelling maar dat is met Keizer uit eigen geleding natuurlijk uitgesloten. Of je aanvoerder of belangrijke spelers maar dat is bij Ajax ook uitgesloten. Wijnaldum en Depay hebben dat bij PSV toen handig aangepakt. Wij willen kampioen worden en blijven en beste PSV leiding jullie zorgen voor een aantal randvoorwaarden. Hier is het lijstje.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Onzin, ook zakelijk is het niet meer nodig en niet meer slim! Ajax is een voetbalclub, dus het succes op het veld bepaald het financiele succes, waarom kan Sanchez zoveel opleveren? Omdat we vorig jaar op het veld de finale EL gespeeld hebben.

De investering die nu gedaan moet worden is het behoud van de goede spelers, zodat de volgende talenten beter kunnen doorstromen en niet direct weer alle druk op zich gelegd krijgen.

Ook moeten ervaren spelers die best wat mogen kosten gehaald worden, dat ze nooit meer een goede transfersom kunnen vangen voor ervaring deert ook niet, dat is dus de zogehete investering in de jeugdspelers, zodat die wel slagen en veel opleveren.

Zo heeft Ajax een zeer groot financieel risico genomen met Bazoer, die heeft slechts 13 miljoen opgeleverd, terwijl hij de potentie had om 30 op te leveren, kortom, een financieel risico...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:48
Hier komen we niet uit;-)
Iets anders. Dit betekent dan toch ook dat je het salaris van Sanchez ongeveer moet verviervoudigen ervan uitgaande dat hij een miljoen vangt nu?
Hij gaat binnen een jaar zeven keer over de kop en kan aan de overkant van de sloot ongeveer 4 mio gaan verdienen dan moet je hem wel iets te bieden hebben. En hoe verhoudt zich dat dan tov je andere spelers? Dan heb je er een rare eend bijlopen die het hele gebouw scheeftrekt.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
Hij heeft een contract getekend en is er pas 1 jaar, we hebben het niet over een speler die al enkele seizoenen bij de club zit.

Daarbij heeft Ajax echt wel middelen om hem iets meer toe te bedelen, dat is ook wat ik vind dat ze moeten doen, voor topspelers een topsalaris reserveren, het geld is er.

Zeker aangezien er vele miljoenen per jaar minder aan huur betaald hoeven worden, ik geloof wel 7 miljoen aan kosten kunnen van de jaarlijkse begroting af, daar kun je een deel van reserveren om voor een paar spelers dus over dat miljoen heen te gaan, doen ze bij PSV al enkele seizoenen.

En dan nog even wat cijfers voor je, Ajax heeft deze zomer 41,5 miljoen binnen geharkt en wel 7 ton uitgegeven aan van Leer, nu eindelijk 3,6 voor die rechtsback, maar dan nog hebben ze slechts 10% van de inkomsten weer uitgegeven.

En dan hebben we nog de balans van vorig jaar waar er zo'n 50 miljoen meer binnen kwam dan uitging.

Valt echt totaal niet te rechtvaardigen, ook zakelijk niet. Tuurlijk, oppotten om zo een goede investering te doen om de begroting flink op te krikken, maar dat geld is er dus zogezegd nu wel.

Ik mis bij jou echt het mislopen van inkomsten door sportief succes en het feit dat dit ook altijd de transfersommen beinvloed in negatieve zin.
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:49
Nou dat is niet helemaal waar Foebele, Overmars is steeds grotere bedragen aan het uitgeven, zie Ziyech vorig seizoen en tussendoor Neres. Voor Richarldson wilde Overmars ook ver gaan en kijk even naar hoe gemakkelijk Huntelaar wordt gehaald met zn salaris. Ik vind het veel belangrijker dat ze blijkbaar met de lange termijn bezig zijn dan dat ze de supporters pleasen met op korte termijn een duur gekocht kampioensschap. Wat scheelde het vorig seizoen en het seizoen bij de Graafschap uit? Dan hadden de meeste hier heel anders gepraat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:54]
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Ja en laten we die eens analyseren:

8 miljoen voor Sinkgraven: Een speler die net als Sulejmani een half jaartje leuk mee deed en voor een debiel bedrag gehaald werd. Inmiddels uit ellende back gezet en alleen maar geblesseerd. Wordt gewoon een flop.

6 miljoen voor Gudelj: Was echt een kleurloze speler die zelfs balletjes breed nog verspeelde en niet eens de verdedigende power bracht die hem werd toegedicht.

11 miljoen voor Ziyech: Iedereen zag al jaren dat we zo'n speler miste, omdat we alleen maar talenten haalde en geen spelers die al bewezen hadden kwaliteit te hebben. Hij vond hem ook vorig seizoen niet nodig en ging pas overstag nadat we vernederd werden door Rostov en de CL misliepen. Mag je dus ook kritiek op leveren.

13 miljoen voor Neres: niemand heeft nog gezien wat nou dat speciale is wat hem zoveel geld waard zou maken. Hij kan best leuk ballen en ik schrijf hem nog niet af, maar de absolute parel die je nu moet kopen, omdat hij straks 60 miljoen kost hebben we echt niet van hem gezien.

5,5 miljoen voor Cassiera: Is dit gewoon niet de volgende Cvitanich, een zuid amerikaan die geen spits is voor ons systeem en ook helemaal niet zo goed is.

5 miljoen voor Sanchez: De enige transfer waarvan je zegt, holy shit wat een top aankoop.

Verder hebben we deze zomer Klaas transfervrij zien komen en kwamen Lamprou en van Leer, tweede en derde keeper. Als je Klaassen verkoopt voor bijna 30 miljoen en je geeft slechts 7 ton uit aan aankopen deze zomer dan ben je niet echt serieus met je werk bezig.

Nu dan eindelijk een rechtsback, maar moet dat ook eerst nog maar eens zien.

Ajax heeft zoveel geld verdient aan transfers, dan is het gewoon een schande als je bijna halverwege augustus slechts 7 ton hebt uitgegeven en je nauwelijks hebt versterkt.

Gewoon wieberen met Overmars, ben die man spuugzat.
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:25
Je analyse is wel correct, sinkgraven en gudelj zijn nou niet bepaald geslaagd bij Ajax. Casseirra nog niet veel goeds van gezien maar ik schrijf hem nog niet af.

Ik ben wel fan van Overmars, niet alleen omdat Sanchez een goede aankoop blijkt maar omdat hij de bank spekt waar toch wel een plan achter moeten zitten? Ik kan begrijpen dat Ajax niet naar buiten brengt waarom ze de bank zo spekken en wat ze van plan zijn ermee te gaan doen, dat blijft intern. Ik ben ervan overtuigd dat dit de enige manier is om ooit nog een keer iets van aansluiting te vinden en het zal mij niet verbazen als Cruijff erachter zit. Geduld is lastig in de voetbalwereld maar Ajax heeft toch wel bewezen altijd innovatief te zijn om met minder middelen toch resultaat te boeken. Wordt wel tijd dat er voor dit seizoen nog meer geinvesteerd wordt en er nog een speler bij komt met ervaring van zeg 15-20miljoen, dat ze het meerendeel van de uitgaande transfers sparen vind ik goed maar met alleen eigen jeugd komen we er niet.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:24
Overmars is wat mij betreft legendarisch om de Milik verkoop. Beperkte spits en dan voor meer dan 30 verkopen...
Sanchez is veel meer waard en Ajax kan het zich simpelweg permitteren om het keihard te spelen. Ik denk dat we dat Overmars niet hoeven uit te leggen.

Wel treurig hoor om te bedenken dat je dus eigenlijk nooit nog een supertalent langer dan een jaar zult kunnen behouden.

Alhoewel dat nog van een heel andere orde is: zie Mbappé...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:33
Dat had niemand gedacht. Istie nog steeds geblesseerd, Milik?
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:39
Geen idee. Ligt er iemand buiten Polen of Napels wakker van denk je?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Nee ik vond het verder geen kleur hebben die Pool. Als als als Milik bij Ajax die blessure had opgelopen had je natuurlijk wel een dik ei gehad als Ajax zijnde.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Het is maar mijn mening, maar eigenlijk enlijk vond ik zowat elk bod boven de aanschafwaarde prima.
Dat ligt bij Sanchez net even anders....
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:57
Nja vergelijk het met Bonucci, die koste 40miljoen uiteindelijk of wat was het? Sanchez is super goed maar blijft een verdediger, was hij spits geweest dan was het nu over bedragen van 60-80 miljoen gegaan. 35-45 voor Sanchez is een rete goede deal, maar sportief wel weer een aderlating, het lot van elke Nederlandse club dus hopelijk heeft Ajax een lange termijn visie dat ze iets zinnigs met dat spaarpotje doen om enigzins of gedeeltelijk weer te kunnen aanhaken in europa.
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:05
Welke visie moet Ajax dan hebben?

In mijn ogen doen ze het prima nu en dan wil me niet blindstaren op een paar jaar geen prijs.

Blijkbaar gaat er toch iets goed, want zelfs reservespelers gaan voor een hoofdprijs weg.

Zolang er internationaal niet ingegrepen wordt zal dit helaas het beleid blijven bij Ajax en ik vrees dat daar geen enkele beleid bij Ajax iets aan zal veranderen.
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:34
Of deze gekke markt stort een keer in, of Ajax kan het geld investeren in het stadion of met het geld meestrijden om de topspelers of eigen topspelers langer behouden door tr investeren in een hoger salarisplafond. Het zal iets structureels moeten zijn iig.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
Marc ook verantwoordelijk voor de aankoop en bij transfer een prima rendement. Dus gracht ingooien overdreven.. ook sanchez is vervangbaar
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:20
dat dacht ook psv met luuk en willems. als ze een absurd bedrag krijgen lkkr die poen binnen harken!
Vind ik leuk
Adjab +181
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
Mee eens niet in de gracht maar het Ijsselmeer
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
50 miljoen zou toch wel minimaal moeten zijn, maar natuurlijk liever helemaal niet. gewoon nog een jaartje bij Ajax

die kunnen we echt niet missen deze kanjer
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
Hahaha 50 miljoen nogmaals hahaha
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
50 en jansen willen we er gratis bij hebben!
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Heeft nog een heel lang contract.. Ajax hoeft hem niet te verkopen en daar zal spurs voor moeten betalen.. idg dik 40 ex bonussen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36
Janssen als vervanger van Dolberg als die weggaat (huren)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36]
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:52
in amaterdam hebben we geleerd van huren! bojan nr hoeven we niet! gewoon gratis bij als sanchez die kant op gaat willen wat terug hebben toch?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:59
Nja. Janssen heeft zich al bewezen in de eredivisie dus dat zal geen probleem zijn.
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
gewoon 120 vangen voor dollberg en sanchez! jansen gratis erbij voor dollberg en veltman en viergever varvangen sanchez in het centrum! ik teken er wel voor!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
Maar daar heeft hij toch geen uitzicht op speeltijd?
Met die twee Belgen voor hem
Vind ik leuk
AFC +1016
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Jantje gaat dan naar LB
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:41
Als het kiezen wordt en er niet geschoven wordt dan kost dat een van deze twee leuke Belgen zijn plek.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
34 miljoen? Welk jaar is dit? 1990? Tegenwoordig vraag je gewoon minimaal 70. Malle gozers.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:16
Inderdaad waren het in 1990 nog Pesetas. Dan kloppen jouw bedragen wel. Groeten aan Jan.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Ja hallo, het is luuk niet...
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Waar typ ik dat dan ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
Nergens, ik typ het toch?
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
luuk die jongen die in de jaren 90 goed bin twente speelde? waar speelt die nu?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Het is geen speeltuin
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:14
Geloof er niks van .
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Wat dacht je van nee?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
Nee
Vind ik leuk
Johan.l +2755
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Marc zeg dat het niet waar is, 150 miljoen wil je de nieuwe kuip financieren?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Als Overmars dit doet gooi ik echt me Ajax shirt in de vuurkorf en dump ik me fox sports abbonement
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Ik duim
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Haha

Ben het zo onderhand wel beu met dat beleid van Ajax

Niet te geloven
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:02
Ik onze coach. Ruilen ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Dan doe dat maar alvast.
Die vuurkorf heeft nog nooit zo goed gebrand
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Hij staat wel lekker te branden idd
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:43
Zijn we daar nu ook al de beste in?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Ik ook
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28
Moet je doen, nepsupporter..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Ik volg het alleen..ben inderdaad niet fanatiek

Wil niet zeggen dat ik een nep supporter ben

Sneu figuur
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Als Ajax fan je shirt verbranden en je FOX abonnement opzeggen? Juist ja.. merkwaardig noem ik dat.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
En ziggo opzeggen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:31
Help hem wel mee met aansteken. Krijgt ie van mij een nieuw PSV shirt ;)
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:43
Nee want daar zit je op te wachten ;)
Vind ik leuk
Sniper1 +763
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Bluf.. :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:45
Ligt er echt in

Was een ouwe haha

Goed weekend!
Vind ik leuk
Sniper1 +763
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
En je Fox abbo?? :) Goed weekend
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
Haha scherp

Geen idee of ik faar zo vanaf kan

Maar kijk sowieso liever Engels/Spaans/Duits voetbal
Vind ik leuk
Sniper1 +763
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:56
Www.fox/opzeggen? Succes! :) Doe mij maar Ajax. Punt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Haha

Laters
Vind ik leuk
furgist +546
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
daar hou ik je aan. marc wil ook naar arsenal op termijn, dus dan moet je niet opeens terugkomen he
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Als of die daar wat te zoeken heeft

Kan hier de tent al niet fatsoenlijk runnen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Als het zo is gaan we verder met het uithollen van de NL competitie.
Waanzin.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
35M = 35 mille, da's maar 35.000 euro. En wij verkopen alles voor een spotprijs in Eindhoven ? Trouwens nog veel geld vur den dieje
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:23
Jullie verkochten jullie beste speler voor 6 miljoen man hahahahaha.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
Is Luuk verkocht ???
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Hahaha nee
Vind ik leuk
Santi +7989
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Ja idd. Maar de andere beste speler (was vorig jaar samen met Hector ons enige lichtpuntje en minstens zo belangrijk als Hector) gaat wsl voor rondd de 15. Ook jammer trouwens
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:30
Dat Ajax het zo goed deed in Europa helpt ook mee he, als Psv Propper had verkocht na het jaar met de 2de ronde ChamL dan was dat 20+ miljoen geweest. Maar de spelers van Ajax liggen sowieso wel goed in de markt ook als het Europees ff niet presteerd..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:15
Lariekoek
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
Jullie roepen toch altijd pannenkoek ? Da's heel andere koek
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:16
Oeioeioei.. niet te hopen dat het klopt!
Vind ik leuk
Arbee +964
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
Als Sanchez al gaat, gaat 'ie voor meer dan dit bedrag. Je kunt namelijk veel van Overmars zeggen, maar niet dat hij zijn spelers voor te weinig geld verkoopt.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:17
35 miljoen haha, dacht het dus van niet hè!

Maar welk bedrag we ook krijgen, het is wel een aderlating.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:34
Kunnen we die andere colombiaan meteen goed gebruiken, ik hoop natuurlijk wel dat hij blijft!
Vind ik leuk
mcmodd +7351
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Ajax zou met 35 miljoen spekkoper zijn, maar ik moet dat eerst nog waarheid zien worden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
30 miljoen winst in 1 jaartje. :)
Vind ik leuk
inimini +1246
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:14
Ja hoor spekkoper, ik denk het niet, gaat pas weg boven de 50 miljoen. Heeft een Ajax shirt gedragen he, merk schoenen zijn nou ook eenmaal duurder..
Vind ik leuk
stollie38 +12047
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:18
Hopelijk blijft het bij een gerucht. Want als je voor twee belangrijke Europese wedstrijden en de competitie je sterkhouder en beste verdediger verkoopt dan schort er iets bovenin. En vervolgens een bod op een 18 jarige Columbiaan als opvolger doet dan heb je het echt niet begrepen. Als dit blijkt waar te worden dan moet Overmars per direct naar Arsenal en daar blijven. En dan zou het een leugenaar zijn eerst roepen niemand mag weg meer en nu opeens wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20]
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Mensen, we kunnen roepen en schelden wat we willen: het helpt niet. Een blinde ziet nog wel de kolossale mogelijkheden van Sanchez. Het is gewoon een kwestie van tijd. Een redelijk rijke club als Monaco houdt hoogstwaarschijnlijk Mbappé ook gewoon niet, wat ze ook willen.

Ook ik zal balen als een stekker, maar tegen het financiële geweld van vandaag de dag kun je je simpelweg niet wapenen als de interesse menens is.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:19
35 miljoen is een mooie prijs maar erg zuinig in deze opgeblazen transfermarkt. Op dit moment moet je als Ajax zijnde niet met minder dan 40 miljoen euro tevreden zijn.
Vind ik leuk
JCJWZ +7189
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:05
Eens 40-45 in deze gekke tijden, Tottenham heeft nog niks gekocht dus die hebben nog genoeg liggen daar.
Vind ik leuk
BassieN +4607
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20
Prima bedrag, sommigen hier overdrijven wel heel erg.
Vind ik leuk
wolfie +323
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:39
Waarom moeten de Nederlandse teams alles voor een koopje weg doen en teams in buitenland de hoofdprijs krijgen. Buitenlandse teams weten dat ze in Nederland goedkoop kunnen kopen. Gewoon minmaal €60 miljoen vragen
Vind ik leuk
Het Brein +1234
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43
Lol, je hebt nul marktkennis! Als die keeper van Benfica al 40 million euro oplevert...dan is Sánchez zeker 50 waard!
Vind ik leuk
Sniper1 +763
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Of overdrijft de markt??
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
vind maar beter zo jong en voor minder dan 50mlj!
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:20
Ik vraag me echt af hoe de meesten hier bij een hoger bedrag dan 35 miljoen uitkomen voor een speler die slechts 1 jaar bij Ajax speelt en indruk maakte tegen de spitsen van Excelsior en Sparta maar Europees door het ijs zakte ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Ben jij flappie?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Ben jij ernie ?
Vind ik leuk
Pvdsluis +1036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Europees door het ijs zakte? Je neemt jezelf in de maling
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28]
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Kijk de wedstrijden maar terug, stelt geen ene flikker voor. Bij lange na geen 35 miljoen waard.
Vind ik leuk
Iggy +1487
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:44
Jaloezie, daar is hier overduidelijk sprake van.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:59
Ik blijf hier lachen. Heerlijk avondje dit. Jaloers whahaha, op wat ? Een dikke bankrekening, fantastische "eigen" jeugd maar een prijzenkast met stof erop ??? Wie is hier jaloers ?
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
De afgunst en jaloezie druipt er inderdaad vanaf. Alleen al de manier waarop je je zinnen formuleert. Met een cynische en denigrerende ondertoon. Eigenlijk zou niemand aandacht aan jouw berichten moeten besteden, ze zijn allemaal doordrenkt van haat.

Welke Nederlandse club heeft zoveel mogelijkheden als Ajax? Hoe lang is het geleden dat een Nederlandse club een finale van een Europees toernooi wist te bereiken?
Welke andere Nederlandse club levert zoveel toppers af aan buitenlandse clubs?

Vind ik leuk
JCJWZ +7189
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:07
Want joue club komt om in de schulden waar de gemeente voor opdraaide, selectie stroomt leeg en al jaren proberen ze net als Ajax zelf jeugd op te leiden maar het lukt ze niet en de prijzenkast met stof is nog niet de helft van Ajax, op een 1jaar jongere schaal na.
Vind ik leuk
Mallerd +824
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Ben je nou als een idioot aan het reageren hier man je hebt duidelijk geen verstand van zaken dus zeg dan ook niks.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
Ik gebruik wel punten en komma'a mallerd
Vind ik leuk
Mallerd +824
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
Als je iemand gaat verbeteren doe het dan tenminste zelf wel goed... komma'a... man man man.
Ik weet dat het diep zit bij jullie, beste verdediger(Moreno) voor 6m verkopen en dan zien dat een verdediger van Ajax straks voor 8-9x dat bedrag wordt verkocht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:07]
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:44
Jij herstelt je fout door je post te wijzigen zie ik, ik laat dat gewoon staan. Mallerd is een leuke naam voor jou.
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Europees door het ijs zakte hahahahaha. Kijk Lyon-uit maar is terug stumperd
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:38
Door het ijs zakte in Europa? Ga toch fietsen man. 1 van de redenen waarom Ajax de Europa League finale haalde. Bovendien, is Neymar 222 miljoen waard? Is Coutinho 120 miljoen waard? Nee natuurlijk niet. Is Sanchez 50 miljoen waard? Nee. Maar waarom zou je 1 van je sterkhouders voor het eerste beste bod van de hand doen? Hij heeft nog een langlopend contract. Bovendien is er geen enkele noodzaak om hem te verkopen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Iggy +1487
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Wat een bullshit, maar dat zijn we van je gewend.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58
We zullen zien butsbal.
Weet je dat geen enkele Ajacied zin heeft in zijn vertrek en in die pot geld? Daar kunnen we helemaal niks mee en met dat leuke spelertje in onze gelederen gaan we met een gerust hart naar Spangen en Woudenstein....
Vind ik leuk
Mo +2369
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Als dat zo is nou. Voor deze man kan je volgend jaar voor misschien wel 55 miljoen vangen. Voor 35 miljoen laten gaan zou echt oliedom zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
Heb het gevoel dat met de huidige inflatie in voetballand 35mln nu meer is dan 55mln over een jaar.....
Vind ik leuk
Jerome +826
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:21
Heel mooi bedrag voor deze man. Lekker laten gaan.
Vind ik leuk
Iggy +1487
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:46
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.
Vind ik leuk
Alex43 +34
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Veel te wijnig haď 45 moeten zijn
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
Pffffff nog nooit gezien: "weinig" met lange ij... niveau inburgeringscursus dit
Vind ik leuk
036 +526
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:48
Lange ij of korte ei bestaat ook niet. Het is een ij of e i. (Ee Ie) Over niveau gesproken!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
Doe jij lekker ff die butsballen er in ben jij ook weer lekker stil voor min of 30 .
De enige hoogtepunt die jij nog krijgt dit seizoen. ;)
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:07
Heldhaftig Vastberaden Barmhartig Gefrustreerd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19
Een klein beetje frustie wordt je er wel van!met Marcie en Zijn Euro oogjes hahaha en ik maak maar geintje are you mad bro ;)
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:46
Haha, kan ik hebben HVB ! (zijn tot mijn schrik de initialen van onze Breukie...)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:22
Overmars en van de sar oprotten gvd
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:24
bye bye
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:25
denk dat zowel dollberg als sanchez verkocht gaan worden nu of in jan! dollberg gaat waarschijnlijm naar monaco! misschien dan verstandig om jansen terug te halen als vervanger voor dollberg?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
En dan lekker 160 miljoen op de bank en maar 7 eredivisiewaardige speler overhouden. Ga zo door, geef ons de kans om bij te blijven. Als er toch verstand zat daar in Amsterdam werd er geld uitgegeven en Feyenoord en PSV op een onoverbrugbare achterstand gezet. Maar nee, men is daar liever trots op "eigen" jeugd en blijft voor het 4e jaar op rij zonder prijs. Het is maar wat je als supporter wenst...
Ik vind het in ieder geval niet erg !
Vind ik leuk
Iggy +1487
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Ajax is erg belangrijk voor je, is het niet?
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:06
we zijn 4x kampion geworden met jeugd. terwijl psv de goede spelers had! goede spelers geven geen garantie voor succes! als die jongen graag weg wil gewoon laten gaan! anders heb je straks een luuk willems gevalletje. als ajax een absurd bedrag krijgt dan ben je gek om het niet te doen! je heb met veltman viergever prima vervangers in huis!
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:08
Wie is Luuk Willems ?
Vind ik leuk
fr1963 +784
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Ho ho, er wordt een Colombiaanse enclave gebouwd rondom een paar eigen jeugdspelers. En er komt binnenkort een kabouter ajax dorp met Kluivertje, Younessie, Schönetje, Overmarsie en de nieuwste aanwinst Lamproutje..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
jaloers, knullie?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:26
De humor ligt op straat
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:30
En je zegt altijd dat je op je bank voor de tv ligt?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:33
Hij kan denk ik vanaf de bank door het raam de straat zien ?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Hij zegt toch de humor ligt op straat, kan niet anders dan dat ie het over zich zelf heeft.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:43
Oei, moeilijk na al die bruin paters
Vind ik leuk
Degraaf +6357
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:56
Hij ligt niet op de straat, maar in de goot ;-)
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Rare naam van je vriendinnetje, straat...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:27
Als dat waar is kan Marc gelijk met hem mee naar Engeland kan hij gelijk solliciteren bij Arsenal voor voor nieuwe functie.
Davidson blijft in Amsterdam punt uit.
Marcie mark komt dan de JC Arena niet meer in en Amsterdam eerste 100 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:28
Je had 2 verdedigers nodig haald er een en laat je beste vetdediger gaan gvd overmars eruit
Vind ik leuk
Hyena +15121
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:29
Als dit waar is, ben ik helemaal klaar met Marc en mag hij wat mij betreft mee in het vliegtuig naar Engeland. Om nooit meer terug te keren naar Amsterdam. Weer lekker de sterkhouders laten vertrekken. Donder dan maar op met die ambities om steady op Europees niveau te blijven presteren.

En dan zeker spelers van nog geen vijf miljoen ervoor terughalen, hou op hoor. Weer van vooraf aan beginnen. Doodziek wordt je ervan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31]
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:42
Dit kan zomaar waar zijn Romero heeft zeer goede contacten binnen Barca en die hebben zullen dan te horen hebben gekregen hij gaat naar Spurs en Levy kenende zorgt hij er wel voor dat hij betaald wat hij wilt en niet wat Overmars witl.
Vind ik leuk
Hyena +15121
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:54
Ik wil het er niet eens meer overhebben. Wij Ajacieden worden voortdurend voor lul gezet door de directie en Overmars. Loze beloftes, ik ben er helemaal klaar mee.

Dit jaar zouden ze wel even de sterkhouders (en met name Sanchez en Dolberg) behouden. Om zo eindelijk stappen te kunnen zetten en stabiel in Europa mee te blijven doen en zelfs verder te komen (de aansluiting tot de top te vinden). En dan weer dit. Weer beginnen we opnieuw. Zo is het niks en wordt het nooit meer wat.

Doodziek van, echt.
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Als Mbappe gaat zal Monaco ook waarschijnlijk nog aankloppen voor Dolberg.

Ajax is de enige club in Nederland dat in principe spelers langer zou kunnen behouden vanwege het eigen vermogen raar dat dat niet gedaan word, of de speler moet expliciet zeggen weg te willen dan moet je wel meewerken anders denken de volgende keer de talenten wel 2x na voordat ze komen, maar aangezien dat nog geen x het geval is geweest is het vrij apart.
Vind ik leuk
fr1963 +784
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:16
Ben je nou echt serieus? Één finale en er wordt serieus over een blijvende terugkeer naar de top gedacht? Wake up. Ajax is matige subtopper in Europa en zal dat de komende jaren ook blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:58
Wacht jij nou eerst maar weer 18 jaar, ben je net 30.
Vind ik leuk
Degraaf +6357
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Rustig, het is niet meer dan een gerucht.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:58]
Vind ik leuk
Hyena +15121
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:52
Dit is helaas niet zomaar een gerucht.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Die gaat gewoon weg, vervolgens staat Overmars weer met een harde piemel met de cheque te zwaaien en wij fans moeten met lede ogen aanzien hoe we andermaal uitgekleed worden.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:04
In- en intriest, maar je doet er geen donder aan.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:18
Jawel, in opstand komen tegen het wanbeleid. We worden voorgelogen, bedrogen en in de maling genomen.

Vorig jaar ook al, toen zei Overmars dat hij Milik niet zou verkopen, het werd zelfs op de site geplaatst, als er clubs interesse tonen in Milik dan zullen we niet mee werken aan een vertrek. En ja hoor, gewoon een Sneijder scenariootje en weg was Milik, een week voor we ons moesten plaatsen voor de CL. Daarna moest hij ons nog even het bloed onder de nagels vandaan halen door te beweren dat we Ziyech niet nodig hadden, om na de uitschakeling toch overstag te gaan...

Nee, het is een visieloze geldwolf die de fans in de maling neemt en het jaar in jaar uit presteert om er voor te zorgen dat we weer helemaal opnieuw mogen beginnen met het team.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37
Visieloos is hij niet. Het ging Ajax financieel en sportief beroerd af voor de Overmars periode.
Inmiddels zijn we schatjehemeltjerijk en hebben tegen alle pessimisme in een EL finale gespeeld.

He, geloof me, ik baal ook, maar als we echt goeie topspelers hebben, dan zullen ze koste wat kost weg gehaald worden door zo'n ziekelijk kooplustige club. Daar kunnen we echt niks tegen doen zolang er geen nieuwe regels komen die deze problemen vanuit de Fifa of Uefa.
Vandaar mijn pessimisme in deze. Helaas realisme volgens mij.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:46
Visieloos is hij wel, dat heeft hij met heel veel zaken laten zien. Zijn visie is puur op het verdienen van geld gericht, niet op het neerzetten van de sterkst mogelijk en best mogelijk uitgebalanceerde selectie.

Als je al ruim 5 jaar bij Ajax werkt en in die 5 jaar continue dezelfde fouten maakt dan ontbeer je visie. Wat hij is is een hele goede verkoper, maar als inkoper heeft hij echt geen visie!

Die EL finale kwam doordat we eindelijk een speler haalde die wel het niveau had om direct een versterking en toevoeging te zijn, alleen die visieloze zak vond hem lange tijd niet nodig.
Vind ik leuk
Psmeets +348
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38
Wat een geleurter, je weet helemaal niet of er ook maar enige waarheid in dit verhaaltje zit. Wacht eerst maar eens af zOu ik zeggen.
Vind ik leuk
Foebele +27243
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:47
Er zijn al genoeg dingen gebeurd om Overmars een slechte TD te vinden, alleen de massa schapen laat zich verblinden door de hoeveelheid talenten en geld, terwijl de hoeveelheid prijzen 0,0 is de afgelopen 3 jaar.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:31
Ajax heeft dan onderhand wel genoeg geld om het stadion te verkopen, en van de beurs te gaan.
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:36
En geen kampioenswaardig elftal meer
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Whaha gelukkig valt of staat Ajax niet met één speler
En Orejuela als RB, laatste keer dat we kampioen werden was dat met Veltman centraal, die positie ligt hem beter als RB, en Cuesta wil Ajax als vervanger van Sanchez, heb al het een en ander van hem gezien, en dat is niet misselijk ook echt een Colombiaanse sloper!

Dus no worries ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40]
Vind ik leuk
Butsbal +3036
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
Het mooie is dat ik juist geen worries heb !
Vind ik leuk
Jordanees +2665
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:02
Geen worries om Psv?;)

Ik heb iig geen worries over de titel kansen van Ajax;)
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:05
Hoezo buts?

Ben jij wel PSV-fan, of ben je nu pas uit je winterslaap?
Vind ik leuk
Butsbal +3036
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:49
Eikels groeien het hele jaar, wij hebben geen winterslaap ;-)
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:18
Mooi.

Zelfkennis is immers het begin van alle wijsheid :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:00
Geen worries?
Volg jij je cluppie niet?
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Als dit waar is word ik gek!
Vind ik leuk
Sil95 +1294
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:32
Geloof er echt geen bal van... Dat zou het domste zijn wat Ajax kan doen. Financieel maakt het ook geen ruk uit , Ajax hoeft niet eens tot verkoop over te gaan bij een bod van 35 miljoen. Minimaal 45 vragen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:33]
Vind ik leuk
Starkoo +212
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:35
Als het waar is moet Marc Overmars gewoon weg wezen nu niks meer verkopen! Ajax hoeft het niet om het geld te doen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:40
Een Spaanse journalist maakt ergens melding van en iedereen denkt meteen dat het klopt.

Mike Verweij, Freek Jansen, BBC, geen enkele site wat met The Spurs van doen heeft maakt er melding van!

Die Spanjaard maakte ook laatst bekend dat Barcelona een deal had met Liverpool, klopte ook niks van.
Vind ik leuk
Het Brein +1234
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
35 miljoen? Als Overmars dat accepteert, mogen we hem dan bekogelen met eieren van Chickfriend?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41]
Vind ik leuk
Bizzy +3354
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Prima bedrag voor een eredivisie speler.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:41
Keizer moet Overmars gewoon opsluiten in zijn kamer tot september of wanneer die transfer deadline ook verstrijkt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:45
Go Marc!
Zal vast mijn plekje reserveren op de coolsingel :) Hun een beste bankrekening en wij hoeven niet weer 18jr te wachten :p
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Geen cent te makken maar wel continu prijzen pakken
Vind ik leuk
DEWEE +1167
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:47
Als dit inderdaad waar blijkt te zijn, ben ik klaar met Ajax. Ieder jaar weer hetzelfde gezeik.
Ieder jaar weer flink verkopen en dan hopen dat een aankoop van nog geen 5 miljoen het kan invullen.
Marc zal wel weer willen verkopen omdat ze de CL hebben gemist. Maar 35 miljoen is dan veel te weinig. En hij verliest steeds meer zijn geloofwaardigheid.... ze gingen weg voor de hoofdprijs dit is volgend Marc ook niet de hoofdprijs.

In ieder geval zeg ik dan mijn lidmaatschap direct op.
Hou de dragende spelers eens binnenboord voor 2 a 3 jaar dan heb je ook een keer zeker van de CL. Ipv ieder jaar uitgeschakeld worden.... schijtziek word je ervan
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
soms weet je niet wat er intern afspeelt! als er iemand weg wil en de gewenste bedrag word geboden dan ben je als club kansloos! ajax is meer dan sanchez toch!!
Vind ik leuk
3ismo +2012
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
soms weet je niet wat er intern afspeelt! als er iemand weg wil en de gewenste bedrag word geboden dan ben je als club kansloos! ajax is meer dan sanchez toch!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:49
whaaattttttt
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:50
Nee. Gewoon nee.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:51
Nee niet genoeg! Op dit moment is het dubbele nog niet genoeg! Als ajax dit doet ken je de titel nu al vergeten!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:52
Ik hoop het niet maar ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren. Ik lees in sommige comments dat we Janssen moeten betrekken in de deal moeten betrekken. ik vimd dat geen gek idee want Dolberg wordt ook nog weggekocht ben ik bang.
Vind ik leuk
Paul1982 +5416
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:53
Goed om te weten dat hij 84.000 volgers op twitter heeft, want anders zou het een onzin bericht zijn natuurlijk
Vind ik leuk
furgist +546
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:55
nee joh, donderstraal op
Vind ik leuk
furgist +546
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:56
dat betekent veltman centraal, kuuuut
Vind ik leuk
Hammie +493
vrijdag 11 augustus 2017 om 22:57
Goed nieuws

Wel te veel geld voor een middelmatige speler.
Vind ik leuk
Jurre92 +4079
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Je vind het goed nieuws en ondertussen vind je het een middelmatige speler?

Vreemd hammetje ben jij zeg!
Vind ik leuk
Hammie +493
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:04
Goed nieuws dat hij weggaat toch?

Klopt toch... was de beste bij 020 dus die leveren weer kwaliteit in.

Maar 35 milj is veel geld
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19
Leveren kwaliteit in maar is volgens jou een middelmatige speler. Wat is het nou? Je bent blij dat de speler vertrekt bij Ajax, wanneer het volgens jou een middelmatige speler is dan zou je toch gewoon hopen dat die gast blijft?

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:02
Hammetje is jaloers, en lult maar wat in zijn zenuwen.....
Vind ik leuk
darmianto +5338
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:00
Als dit waar is neem ik aan dat het over 35 miljoen pond gaat, alsnog te weinig trouwens
Vind ik leuk
Het Brein +1234
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:03
Dat is net 40 miljoen? Ik wil eerst de Nederlandse media horen...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:00
Gelul van een dronken aardbei?
Vind ik leuk
vinny99 +481
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:01
Hoop echt dat dit bij een gerucht blijft..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:04
Je kon er op wachten dat deze jongen zijn laatste wedstrijden voor Ajax heeft gespeeld. Ajax is altijd nog gewoon een bedrijf zoals alle voetbalclubs., dus voor hun is 30milj. winst een top prestatie in één jaar tijd. Dit zijn exceptionele talenten waar je blij mee moet zijn dat ze het Ajax shirt hebben gedragen.
Vind ik leuk
inimini +1246
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
100 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:09
Waar rook is, is ook vuur.
Barcelona had heel veel interesse in Sanchez.
Dit kan ook de manier zijn om de prijs op te drijven.

Jammer maar mijn gevoel zegt dat hij vertrekt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
De supporters moeten geen kaarten meer kopen en staken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:13
Zo gaat het in het Groot-kapitalistische voetbalwereldje Harry, ik blijf mijn seizoenkaart houden, tot het einde.
Staken de supporters van Heerenveen nu ook, na de overgang van dat Noorse talent naar Ajax?
Wake Up man, welkom in de realiteit, alles heeft zijn prijs.

Vind ik leuk
dhrwobo +5963
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:11
Hahaha zou geweldig nieuws zijn
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:12
Als dit zo is eet ik me schoen op
En hopelijk heel Ajax Marc!
Vind ik leuk
036 +526
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Voor jou dan te hopen dat he geen maat 53 hebt want dan ben je wel ff bezig. :-)))
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
Ik lees een keer de reacties op een artikel.. maar wat een niveau hebben de mensen die hierop reageren zeg hahaha. Allemaal kleine jongetjes die een voor een op hun pikkies zijn getrapt door racties van supporters van andere clubs. Wat triest zeg
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:19]
Vind ik leuk
pos +3771
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:17
Die jongen wil ook wel eens wat winnen lijkt me. Voor zo'n bedrag gelijk doen.
Vind ik leuk
Gerro +2261
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:06
Wil ook weleens wat winnen pff hij is er pas net een jaar dus waar heb je het over.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:21
Overmars is een viese gore leugenaar die eerst roept nog for sale om ze vervolgens te verkopen.
Ook zou hij niet voor minder dan 40 miljoen weg gaan en nu is het al 35 miljoen.
Marc oprotten Donaldbert duck
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:22
Zou ik toch wel veel geld vinden voor een eredivisie verdediger. Beste verdediger van de eredivisie maar evengoed zijn beperkingen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:24
Hahahah 35 is veel te weinig als dembele doe ook pas net komt kijken 150 miljoen is dan is davidson minimaal 60
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:25
Ik zou hier echt kapot van zijn. Wat een held is hij! Maar ruilen voor Erikssen en Vertonghen vind ik wel oké ;)..
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:27
Het bedrag geloof ik niet, dat moet meer zijn rond de 45 miljoen. Viergever heeft een heel goed seizoen gespeeld naast Sanchez vorig jaar en die zal z'n positie weer innemen deze keer naast de Ligt. De plek van de ligt wordt door de nieuwe Colombiaan ingenomen. Van deze centen moeten ze gewoon voor 25 miljoen Pavon kopen.
Vind ik leuk
Jozef +15684
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:55
De beperkingen van Viergever vallen minder op naast Sanchez.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:07
Beetje kort door de bocht, kopen geen probleem, en het salaris van Pavon?
Denk je dat ie tevreden is met 1,2 miljoen per jaar?
Vind ik leuk
14forever +6092
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:29
Pfffff gaan we weer...
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:31
Wat is eigenlijk het hoogste bedrag wat ooit voor een eredivisie speler is betaalt?
Vind ik leuk
bdr +61
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:57
milik of depay
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 10:20]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:36
1 macho gaat en 1 macho komt terug
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:37
Neee
Vind ik leuk
Adjab +181
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:40
Ik denk dat Ajax goed heeft gekeken hoe de Europese topclubs dit doen Dat zijn handelshuizen geworden kopen 20 talenten die ze voor geld verkopen de beste houden ze omdat het salaris geen probleem is. Dat is het grote verschil met Ajax dan maar heel veel winst maken en sportief gezien hopen op meevallers zoals afgelopen seizoen met de finale EL Ben wel benieuwd hoelang de supporters zich laten belazeren
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:51
Gewoon minimaal 50 miljoen vragen en voet bij stuk houden! Deze jongen is onvervangbaar op de korte termijn
Vind ik leuk
Gerro +2261
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Gelukkig het gaat om een gerucht.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
Stephan de vrij heeft nog niet 50% van het talent van Sanchez, niet te vergelijken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:11
Sanchez dat is toch die man die die verschrikkelijke finale speelde? Die zo zenuwachtig als een klein kind was?
Sanchez die verdediger die altijd een kwartier met de bal loopt. Sanchez is wel sterk, maar niet slim. Net als met Vertonghen en Vermaelen, moet ik het nog zien. Tottenham is ook Sanchez zijn max.nivo.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:19
Nou, nou Wim, Vertonghen prima spoeler, nog steeds boos op 'm vanwege dat liedje?
Je vergeet Eriksen te noemen, ook zeker niks?
Ach, zo gaat het nou eenmaal, als je 'm voor 5 miljoen gekocht heb, en hij brengt ongeveer 3 keer zoveel als het supertalent Karsdorpie op, tsja.......


Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:47
Idd ook Eriksen heeft de absolute top niet gehaald. Het nivo van Denemarken zeg maar. Eriksen mist de echte winnaarsmentaliteit. Net als Vertonghen Alderweirld en Vermaelen. Ook dat is belangrijk in de top.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:12
Je zult zo'n top halen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:30
De mont Blanc ipv de Himalaya... haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
Hadden jullie maar een MontBlancje, haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:14
Feyenoord heeft de hele Alpen. En ik zelf voetbal in de mijnen ... diep onder de grond. Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
Ik denk dat Ajax er goed aan doet hem nog een jaartje te houden, hij wordt alleen maar beter en wordt (hopelijk) nog meer waard. Het is natuurlijk wel een risico als hij een zware blessure oploopt en niet meer op zn oude niveau terugkomt, dan heb je een boel geld weggegooid. laten we maar eens afwachten wat Marc doet ;)
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:16
Ik mag toch hopen dat Sanchez bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
Nogmaals...overmars zei not for sale, totdat er een gek bedrag wordt geboden( boven de 50 milj.) dan kan er gepraat worden!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34
Die gaat voor 45 miljoen weg en ik zeg gelijk doen. Dit zijn bedragen die je niet weigeren kan. Ajax is al bezig met zijn opvolger die de positie heeft overgenomen bij Sanchez zijn vorige ploeg. Daar gaat Ajax echt niet veel minder van worden. We hebben net een super back gekocht zodat veltman kan doorschuiven centraal waardoor we naar mijn mening net zo sterk blijven of misschien wel sterker. Ik ben een Sanchez fan maar ik heb hem zeker ook slechte wedstrijden zien spelen.
Vind ik leuk
bdr +61
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
veltman komt op beide plaatsen tekort ....viergever is dan een betere optie centraal ...maar ook niet de juiste man .
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:01
volgens mij is ajax voor het laatst kampioen geworden met veldman centraal :)
Vind ik leuk
bdr +61
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:19
dat klopt ,maar veltman ..is de laatste jaren slechter gaan spelen ipv zich te verbeteren ...
Vind ik leuk
bdr +61