Direct warm weerzien voor nieuwe Ajacied: Het was al een tijdje geleden

    Direct warm weerzien voor nieuwe Ajacied: "Het was al een tijdje geleden"

    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:18

    Luis Manuel Orejuela heeft vrijdag in een eerste interview met Ajax TV gereageerd op zijn transfer naar Amsterdam. De rechtsback, die overkomt van Deportivo Cali, kan bijna niet geloven dat hij nu Ajacied is.

    "Ik ben heel gelukkig en blij dat ik bij deze club ben", begint Orejuela tegen het clubkanaal. "Het is zo'n grote en belangrijke club in Europa. Daar hoop ik van te profiteren. Het is een immens geluk om bij deze grote club te horen."

    Voor Orejuela is het een weerzien met Mateo Cassierra, ploeggenoot bij Cali, en Davinson Sánchez. "Het was leuk om hem weer te zien", begint Orejuela over Cassierra. "Dat was al een tijdje geleden. Het is super om hem weer als collega te hebben. Dat geldt ook voor Davinson. Hem ken ik van het Colombiaanse elftal. Ik heb niet de kans gehad ze te spreken voor de transfer, want alles ging heel snel. Maar ik heb net met ze gepraat."

    De rechtsback hoopt zich snel aan te passen aan de Ajax-stijl. "Ik weet dat het voetbal bij Ajax snel gaat, wat ik heb gezien is supersnel. In Colombia gaat het ietsje langzamer, maar ik ben zelf een snelle speler. In Colombia is de competitie al begonnen, dus ik heb al een paar wedstrijden gespeeld. Zodra de trainer me nodig heeft, sta ik klaar."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Sil95 +9395
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:26
    Nu maar hopen dat Davinson blijft zodat hij deze jongen op sleeptouw kan nemen en hem kan bijstaan in zijn ontwikkeling!
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:30
    Nou als ie dat voetbal van Ajax al snel vindt dan wens ik hem alvast veel geluk met het zoeken naar een bijstandsuitkering wanneer Ajax zijn contract niet verlengd. Mafkees.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38
    Tempo lag vorig jaar hoog in Europa van Ajax, en ook tegen Nice, dus geen onzin praten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:46
    Ik denk dat jij een nieuwe bril nodig hebt of misschien een heel nieuw hoofd.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:55
    Whaha dus jij vond het tempo tegen bijvb Lyon niet hoog? Haha, tegen Nice was het tempo ook hoog en in beide 2de helften in beide wedstrijden was Ajax de betere dat kan alleen met een hoog tempo tegen de nummer 3 van Frankrijk. Als je het tempo zag van Psv tegen Osijek en het tempo van Ajax tegen Nice da's een wereld van verschil.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:16
    Lyon werd in die (jawel) halve finale helemaal stuk gespeeld door het tempo van Ajax. Schalke thuis ook. De returns waren een stuk minder eens maar Ajax heeft zeker wel hoog tempo gespeeld hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:50
    Ik denk dat jij een nieuw leven nodig hebt, als het al lastig is voor je om ergens mee aan te komen met feiten, en niet met het gedrag van een droeftoeter.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 03:56
    Tempo vergeleken met Colombia..Lees gewoon is het bericht
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:54
    Hè hè, heel goed dat je niet reageert :-)
    Vind ik leuk
    Sharkie +640
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:36
    Wat mij vooral opvalt over Sanchez is dat de bedragen steeds lager worden, ooit begon het bij 50 milj en inmiddels staat de teller op 35 milj das toch een stuk lager maar ja de centen tellen alleen bij Ajax want ze kunnen het hard gebruiken **zucht**
    Vind ik leuk
    3ismo +2866
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:45
    money power respect! propper absurd bedrag 13mlj hahahaha
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1452
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38
    Welkom macho !
    Vind ik leuk
    El Cazador +4798
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:48
    Dit zei Marc op 4 juli j.l: De telefoon van Marc Overmars, directeur spelersbeleid bij Ajax, staat deze zomer roodgloeiend. Na het succes in de Europa League, waarin vorig seizoen de finale werd bereikt, zijn de spelers van Ajax gewild. Voor Kasper Dolberg, Amin Younes, Davinson Sánchez, Hakim Ziyech, André Onana, Kenny Tete en Joël Veltman zou veel interesse zijn. Een aantal spelers mag vertrekken, maar niet iedereen. Overmars wil Dolberg en Younes behouden, terwijl Sánchez alleen voor de absolute hoofdprijs weg mag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:52
    En nu snel Veltman op het bankie!
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
    Prima als stand in
    Vind ik leuk
    vrijdag 11 augustus 2017 om 23:57
    Zeker. Ben benieuwd naar deze jongen, ik weet dat Youtube niet zoveel zegt, maar deze jongen heeft absoluut veel snelheid
    Vind ik leuk
    buddha +7711
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:08
    dat heeft Daphne schippers ook ;) gefeliciteerd met goud daffie
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:32
    Dafne.
    Vind ik leuk
    buddha +7711
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:05
    ook goed . je wist in ieder geval wie ik bedoelde. daar ging het mij om
    Vind ik leuk
    Whatevaa +169
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:52
    Welkom. Hoop dat we van je gaan genieten in de JC arena. Succes!!
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:35
    Altijd die kritiek op Overmars snap ik niet zo goed. De man verdient goud geld voor Ajax. Een beetje meer respect zou op zijn plaats zijn.
    Vind ik leuk
    flipper +1340
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:02
    Geld op de bank is voor mij niet belangrijk! Welkom moeten kampioen worden punt.
    Vind ik leuk
    flipper +1340
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:02
    we
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Direct warm weerzien voor nieuwe Ajacied: "Het was al een tijdje geleden"