'FC Utrecht geeft eindelijk klap op deal: géén optie tot koop in overeenkomst'

'FC Utrecht geeft eindelijk klap op deal: géén optie tot koop in overeenkomst'

vrijdag 11 augustus 2017 om 23:38

FC Utrecht heeft een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain over de transfer van Jean-Christophe Bahebeck, meldt RTV Utrecht. De deal wordt al dagen verwacht en vindt nu dan eindelijk doorgang.

Baheback wordt voor een jaar gehuurd van PSG. In de transfer is géén optie tot koop opgenomen. Zaterdagochtend wordt Baheback bij de Domstedelingen gepresenteerd. De 24-jarige Fransman kon ook naar het Zwitserse Lugano, maar wees dat voorstel af en kiest nu wel voor FC Utrecht, dat vrijdag het Eredivisie-seizoen opende met een 0-3 zege bij ADO Den Haag.

Voor Baheback is het zijn vijfde verhuur door PSG. Eerder kwam hij uit voor Troyes, Valenciennes, Saint-Etienne en Pescara. De aanvaller kan zowel in de spits als op de vleugels uit de voeten. Deze week liet FC Utrecht-trainer Erik ten Hag al weten de Fransman graag aan zijn selectie toe te willen voegen.

Plaats een reactie

Sil95 +5301
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:47
Dat kan wederom een prachtig seizoen voor de club uit de domstad gaan worden! Utrecht begint toch een serieuze outsider te worden voor plek 3.
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:02
Maar het zal komende jaren niet in de top 3 eindigen. Hoewel, als je naar PSV kijkt tot nu toe...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:07
Ik zie Vitesse en Utrecht zeker wel een gooi doen. Al verwacht ik van AZ ook nog wat concurrentie. Samen met PSV zullen zij moeten vechten voor een plaats in de top 3.
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:09
Dat zie ik eerlijk gezegd ook nog wel gebeuren. Maar het zou me amper verbazen als PSV morgen gewoon met 3-0 wint en gewoon mee gaat strijden om de titel. Het moet dit seizoen van Lozano komen want Locadia en met name Bergwijn zullen niet heel veel goals maken denk ik. Verder met Moreno een hele belangerijke speler voor (maar) 6 miljoen verkocht
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:13
Ze missen naar mijn mening de ingrediënten om mee te doen in de titelstrijd. Ze hebben gigantisch veel kwaliteit de deur uitgedaan ( Moreno, Guardado , Propper) Daar nog nauwelijks gelijkwaardige vervangers voor teruggehaald , ook vanwege de financiële situatie die niet heel rooskleurig is. Lozano kan het bovendien ook niet in zijn eentje doen. Je hebt een goed team nodig om uit te kunnen blinken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:05
Utrecht heeft zeker weten een heel sterk team staan , ben echt benieuwd naar de wedstrijden met zenit , iemand enig idee hoe het met ayoub staat die vandaag geblesseerd uitgevallen was?
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
Tot nu toe is het enige wat ik weet een hele dikke enkel.
Vind ik leuk
Stack5 +628
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:15
Dikke enkel inderdaad. Ten Hag zei dat het er slecht uit zag voor woensdag.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:47
Utrecht gaat hoger eindigen dan PSV ik zeg het je!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Nou Martijn, als jij het zegt...
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
PSV wordt kampioen!
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:49
huurclub!
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:53
Blessure-club bedoel je denk ik. Dit is gewoon een interim-oplossing.
Vind ik leuk
Lukas27 +245
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:54
:)hahaha huurclub!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 augustus 2017 om 23:54]
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Haha zegt degene die Vitesse support
Vind ik leuk
Mo +8816
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:03
Hahaha precies beetje misplaatst. Chelsea C kan je het soms wel noemen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:03]
Vind ik leuk
Pvdsluis +2417
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:17
Favoriete club: Vitesse... Hahahahhahah die huren alles wat ook maar iets beweegt
Vind ik leuk
defons +1303
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:00
Wie is er een huurclub neem aan dat je niet utrecht bedoeld want dit is pas de eerste huurspeler die utrecht heeft. En alleen maar om de zwaar geblesseerde makienok te vervangen.

Hele goede speler
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34
Half Chelsea 3 loopt er rond bij Vitesse :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:05
nee Chelsea 2......
als je iets tikt zorg dat het klopt.....
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:22
Ga toch weg! Het zijn niet eens spelers die op de bank mogen zitten bij Chelsea, dus het zijn wel degelijk 3de rang spelers.
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:51
Utrecht heeft echt indruk op me gemaakt vanavond, die gaan een leuk seizoen beleven! Bahebeck zal wel met Kerk strijden om de plek als rechterspits, ben benieuwd!
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:53
Na wat Kerk heeft laten zien vandaag vind ik het ineens niet zo erg meer dat er geen optie tot koop is bedongen ... goeie dag, wat was Kerk goed vandaag.
Vind ik leuk
Old Star +4127
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:59
Echt een prima speler voor Utrecht idd. Klopt al een tijdje op de deur vanuit de jeugd. Hoop dat ie gewoon t hele seizoen gaat spelen.
Offtoppic. Wat vonden jullie van de nieuwe intro van de eredivisie bij de nos. Die is er niet beter op geworden. Lijkt wel of ze een stagair wat hebben laten knutselen...
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Maar zo prima vond ik hem helemaal niet, Old Star.

Hij dribbelde vaak als konijn zonder hoofd, en maakte altijd verkeerde beslissingen. En nu ineens vandaag laat hij zien over echt voetballende intelligentie te beschikken, zijn z'n dribbels effectief en zijn schoten gericht.
Vind ik leuk
Old Star +4127
zaterdag 12 augustus 2017 om 07:06
Klinkt als echte jeugd. Hij is ook nog jong natuurlijk. Ik vond m altijd best aardig spelen/invallen. Heeft ook al best wat doelpunten gemaakt.
Dat vlammende schot in die rechter heeft ie ook altijd al gehad. Man wat kan die gozer knallen!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 07:09]
Vind ik leuk
buddha +5206
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
misschien wel een stagiair van vp overgenomen. dan ziet het er niet best uit voor dit seizoen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 augustus 2017 om 23:56
Welkom Bahebeck! Concurrentie voor Kerk. Benieuwd naar deze nieuweling! Mooi nieuws aan het eind van een mooie avond!
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:02
Hij staat wel een beetje met 1-0 achter.

1. Basis staat hij niet meteen gok ik, ETH rouleert niet zo graag.
2. Hij is een huurspeler en moet zich settlen en het systeem leren.
3. Motivatie van de rest (Nederlands sprekende spelers veelal) is sky high. Hij moet dit nog maar eens op zien te brengen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:25
ETH rouleert niet zo graag? zeg maar gerust, dat doet ie nooit.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:42
Wellicht komt meer en sterke concurrentie de ontwikkeling van Kerk alleen maar ten goede! Deze gozer lijkt me een buitenkansje!
Vind ik leuk
Het Brein +2222
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:00
Wie moet er dan uit: Dessers of Kerk?
Vind ik leuk
fcu79 +1033
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Tot vanavond zou ik kerk zeggen ... die was wel goed vandaag. Ben benieuwd
Vind ik leuk
Joen'tje +1429
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:04
Ja dit dus ... Nu even niemand denk k. Mag hij ook zijn 6e club vanaf de bank bekijken.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 00:10
Gaat prima in Utrecht, hoop zo dat ze Zenit weten te verslaan.
Vind ik leuk
defons +1303
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:06
Tja dat hopen wij ook maar na die slachtpartij van die dwazen uit den haag word het wel lastig We hebben geen goede middenvelders en dan zijn leeuwin en jansen ook nog geschorst.

Nou slagers uit den haag bedankt dat jullie het Nederlandse voetbal zo goede dienst hebben bewezen.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zaterdag 12 augustus 2017 om 01:41
Het was geen slager maar een bakker die het deed. ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'FC Utrecht geeft eindelijk klap op deal: géén optie tot koop in overeenkomst'