Update: 'Spurs had zich in middag nog niet bij Ajax gemeld, veel interesse'

    Update: 'Spurs had zich in middag nog niet bij Ajax gemeld, veel interesse'

    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21

    Ook in Engeland gaan nu verhalen de ronde dat Davinson Sánchez dichtbij een transfer naar Tottenham Hotspur is. Voorzitter Daniel Levy zou al naar Amsterdam zijn gekomen.

    Volgens de Daily Mirror is Levy naar de hoofdstad afgereisd om een akkoord proberen te bereiken met Ajax over Sánchez. Eerdere berichtgevingen uit Spanje spraken al van een overeenstemming over een transfersom van 38,5 miljoen euro. Zo ver is het volgens de boulevardkrant Daily Mirror nog niet, maar er zou wel serieus worden gesproken met als inzet een akkoord over datzelfde bedrag. 

    Manager Mauricio Pochettino kondigde vrijdag al aan dat Tottenham niet ver meer verwijderd is van de eerste zomeraankoop van dit seizoen. De Argentijn vertelde daar niet bij om wie het gaat. Tot nu toe is het erg rustig rond Tottenham op de transfermarkt - zelfs na het vertrek van Kyle Walker naar Manchester City - maar volgens Pochettino gaat daar snel verandering in komen.

    Update 00.21: De Telegraaf meldt dat Tottenham Hotspur zich vrijdagmiddag nog niet officieel had gemeld voor Davinson Sánchez bij Ajax. Of dat daarna wel is gebeurd, is niet bekend. De krant meldt wel dat duidelijk is dat er 'ongelooflijk veel belangstelling' is voor Sánchez. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:12
    Opzouten!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:18
    38,5 is ook veels te weinig voor zo'n speler in deze tijd. Minstens 50
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:06
    hij gaat helemaal nergens heen onder de 50.miljoen , en anders ruilen tegen eriksen of jan Vertonghen + 30 miljoen
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1022
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
    ben je net wakker of zit je nog te dromen
    Vind ik leuk
    Niellie078 +21604
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
    beide was goed geweest
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
    Daily fucking Mirror...
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16909
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:16
    Ja die gooien wel ff wat olie op t vuur
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:32
    Voorzitter van de Spurs is al in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zaterdag 12 augustus 2017 om 04:34
    Waarschijnlijk voor "The redlight district"
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5778
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:13
    Zou toch zonde zijn om deze speler straks niet meer te kunnen zien in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Spartan +5402
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:29
    Die is gewoon weg natuurlijk. Zowel sportief als financieel niet houdbaar.

    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:15
    Nou kijk... nu 38,5 milj......het loopt al op.

    Maar liever niet Sanchez kwijt!!
    Marc hou je poot stijf!
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16909
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:18
    Je zal het zien wat ik de hele week al roep, die is over een paar dagen weg voor 45 miljoen. Fritz heeft altijd gelijk
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:30
    Ik hoop deze keer niet, Fritz, maar ik ben bang dat je idd gelijk krijgt.

    Maar goed.. ..dan maar 45 milj. plus Vertonghen en/of Alderweireld erbij. 1 van de 2 verdwijnt anders naar de bank en da's zonde.;-).
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16909
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:35
    Ik ben bang dat we lekker worden gemaakt met mooie geruchten, maar uiteindelijk het moeten doen met de huidige selectie. Veltman terug centraal en die nieuwe Colombiaan rechtsback
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:15
    Die gedachtegang heb ik ook, Fritz.Veltman weer terug op zijn 'oude' plek rechts centraal achterin en die nieuwe gozer rb.

    Veltman zal wellicht in dat geval de concurrentie aan moeten gaan met die andere Colombiaan van Atletico Nacional waar Marc kennelijk nu mee bezig is.

    Hoe dan ook, Fritz....het vertrek van Sanchez is toch een aderlating voor Ajax.
    Vind ik leuk
    patergizmo +284
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:14
    Ik denk dat Veltman weggaat
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:19
    Alderweird is de beste verdediger van de premier lq... Vertonghen verhuist naar links achter.. Wordt 1 van de beste verdediging van Europa
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:28
    Klopt uiteraard wat je zegt, AFC.

    Het was maar een geintje dan wel 'wishful thinking' van mijn kant.

    Los van de opstelling die jij schetst van Tottenham zijn zulke spelers (zeker qua salaris) niet haalbaar voor ons.

    Hopen, dat het een gerucht is en dat Sanchez gewoon blijft... ;-).
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:36
    Gewoon trots op zijn dat ze ooit voor Ajax gespeeld hebben.. en Jantje is een Amsterdammer.. Die komt ooit nog terug ... Het gerucht klopt Sws.. Maar je weet nooit of ze eruit gaan komen ..
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:42
    Juist!

    Tottenham (top PL) met wellicht 4 oud Ajacieden in de basis komend seizoen (Alderweireld, Vertonghen, Eriksen en Sanchez).... het kan verkeren!

    Daar kun je idd trots op zijn als Ajax zijnde.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:13
    Verthongen linksback werkt niet. Is hij te traag voor. Ik weet dat hij er wel eens staat en dat rose vaak geblesseerd is en bij België speelt hij er ook. Maar dan krijg je hetzelfde als viergever en Veltman. Ze kunnen wel verdedigen maar zijn gewoon te traag en ze komen niet vaak mee op zoals een linksback bij ons en spurs moet doen. Je hebt nog wel kans dat spurs met 3 verdedigers gaat spelen dat deden ze vorig jaar ook wel af en toe.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:29
    Hij mag misschien geen Bolt zijn maar hij is niet traag.. Hoe dan ook heeft hij laatste 2 jaar vaker LB gestaan ook al wil hij dat liever niet.. 3 verdedigers zou idd ook kunnen.. Btw viergever op Lb is niks mee.. Had weer n mooi assist als mee opgekomen back
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:01
    vind Van Dijk wel wat beter, helaas raakte hij geblesseerd maar beter was hij zeker.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:22
    Van dijk heeft niet eens een vaste plek in oranje..dat zegt wel iets.. en Sanchez is veel allrounder.. Dijk is gewoon groot en sterk
    Vind ik leuk
    scRzorz +664
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:48
    dat zegt meer iets over de incompetentie van de bondscoaches dan over zijn kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:52
    Dat zegt over beide iets
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:19
    Je weet niet meer wat waar is van de geruchten.

    Sky sports maakt ook vanavond bekend dat het aantrekken van een cv geen prioriteit heeft voor Tottenham.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:20
    Inderdaad, Richard.

    We moeten dit gewoon nog ff afwachten.

    Er hebben gekkere dingen hier gestaan op VP. Denk maar eens aan RIcardo van Rhijn met zijn '3-jarig' contract bij Ajax.......;-).

    Toen ging ook iedereen los hier op de site. (waaronder ik, Haha...).
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:58
    De voorzitter is in Amsterdam, morgen gaat het gebeuren :-(
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:35
    Sánchez wordt gehaald als back, daar zit het probleem bij Tottenham.
    Vind ik leuk
    KingJames23 +6493
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:23
    Voor dat geld mogen ze Veltman wel hebben.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:28
    Als er inderdaad zoveel interesse is dan gaat die prijs nog veel verder omhoog
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:38
    Prijs gaat nog wel wat omhoog vermoed ik (ook), JC.

    Die 38,5 klinkt als een 'openings' bod of iets dergelijks. Zullen sowieso nog wat bonussen en/of doorverkoop % bijkomen zodat je toch net boven de 40 uitkomt.

    En Marc zei een paar weken geleden nog, dat Sanchez niet onder de 40 weg mocht en dat er vanaf dat bedrag event. gepraat kon worden. Dus, tja. ;-).
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:17
    Het bedrag blijft 35 waar ze t over hebben..maar dan in ponden.. Maar dat zou een openingsbod kunnen zijn waardoor ze kunnen kijken of ze wr met Sanchez uitkomen.. dan wordt t onderhandelen.. waarschijnlijk iets meer dan 40'ex bonussen
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:33
    In Engeland is al bekend dat ze tot 49 miljoen euro willen gaan, die zijn we kwijt :-(
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17513
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:46
    Ondanks dat het verschrikkelijk veel geld vind ik het toch zonde.

    Maar tegen dit soort bedragen kun je haast geen weerstand bieden., Pino.
    Eeuwig zonde.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:57
    Helemaal mee eens. Temeer omdat Tottenham mijn 2e club is. Baal ervan
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:01
    Zie mijn bericht op de topic van 22:10 daar staat denk ik alles op...
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zaterdag 12 augustus 2017 om 04:46
    Wel ietjse meer als voor Moreno !!!
    Vind ik leuk
    Zoute Loos +703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:10
    ja ja, de pers vertellen ze hoeveel ze willen bieden
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4885
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:30
    Zakelijk gezien zal het best wel weer een geweldige deal zijn, maar op een gegeven moment moet je een keer stoppen en het elftal zich laten ontwikkelen.
    Of gewoon eerlijk zeggen als de club van de beurs af wil en/of de Arena wil kopen. Dan valt het tenminste nog te begrijpen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:18
    Bij verkoop kampioenschap vergeten!


    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:21
    Wat een onzin. Het zou jammer zijn dat wel, het kampioenschap vergeten door dat Sánchez misschien vetrekt, erg overdreven gedacht van je.

    Of is het de hoop waar jij je aan het vastgrijpen bent?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:33
    Zeker ik wil het nog zien wat Ajax gaat doen zonder sanchez succes alvast ;)
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:25
    Ajax werd met 1 van de beste spitsen ter wereld pas kampioen toen hij wegging.. Dus zat zegt helemaal niks.. in de Europa lq ga je wel missen.. hij was de reden dat je de finale haalde.. In de eredivisie wordt je kampioen door een goal meer te maken.. In Europa kom je ver als je goal minder tegenkrijgt....
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10135
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:22
    Zegt een PSV'er :D

    Weten jullie überhaupt nog wat een kampioensschap is? Jullie kunnen het al heel wat langer vergeten ;)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:34
    Hahahah zegt een 16 jarige puber uit Utrecht.
    Wat een grapjas.

    Lol
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10135
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:40
    He ga is heel snel op de ranglijst kijken, wij staan nu mooi op 1 ;)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:42
    Lol over 33 wedstrijden weten we meer ;) niet te hoog van toren blazen puber! ;)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10135
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:50
    Utreg campeooness :D

    Hoop van harte dat PSV kampioen wordt, zeker nu iedereen zegt dat ze het toch niet gaan redden :)
    Vind ik leuk
    United +38453
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
    En toen werd wakker...
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:36
    En waar maak je trouwens druk over ga achter je ploeg staan. :)
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10135
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:40
    Ben bij elke thuis wedstrijd, heb zelfs een gouden kaart, muppet.

    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:45
    Leuk joh,
    jochie
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10135
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:48
    Jij zegt dat ik achter me club moet staan, ik laat alleen even weten dat ik dat zeker weten doe.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 02:58
    Rustig dames.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:58
    Weten jullie uberhaupt wat een kampioenschap is? En over Wampie niet meer zeuren. Dessers stond zeker ook geen buitenspel?
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:29
    Whahaha!!!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:37
    Lol!!!!
    Vind ik leuk
    nummer10 +234
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:41
    als dat zo was waren we vorig jaar wel kampioen geworden.. ;) veltman gaat dan gewoon centraal en de nieuwe columbiaan rb.. en dan voor dat geld zal er wel wat aangekocht worden voor wat meer miljoentjes want die zijn er nog meer dan..
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:50
    Wil ik wel eerst zien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:57
    Omdat ze een verdediger verkopen? Tegen Nice was die verdediging niet bijster sterk. Maar daarentegen lijkt het mij heel gek als dit waar is. Zoveel verdedigers heeft Ajax namelijk niet.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12780
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:40
    Tja, zou kunnen, maar 1 ding weet ik zeker, psv komt niet bij de eerste 3 dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Gerro +5465
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:19
    Als Ajax vooruit wil moeten ze gewoon helemaal niet meewerken aan een transfer. Als je spelers al niet langer dan 1 jaar wil behouden waar is dan je visie op gebaseerd.
    Als club zijnde moet je dan ook spelers en makelaars duidelijk maken dat je hier niet aan meewerkt naar 1 seizoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:38
    Ajax heeft geen visie meer het is geld binnen harken waarvoor?
    Kunnen wij weer naar jong ajax kijken in eredivisie heb er schoon genoeg van.
    Met bosz hadden we geluk europees maar groeide het spel dat word nu weer terug gedraaid door marc netto.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +1824
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:20
    Marc hou je poot stijf.

    Sánchez nog 1 jaar knallen bij Ajax en naar het WK voor de absolute hoofdprijs verkopen !!!!!!
    Vind ik leuk
    fcu79 +1030
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:38
    Meld ie zich morgen ziek ... das een trend ;)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3341
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:22
    Ik ben niet eens voor Ajax, maar als dit doorgaat, wil ik die kleine geldsmurf nog wat aandoen! Wat een supportersbedrog zeg!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35447
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:25
    Och dit weten we al een half jaar. Sanchesz is klaar voor een geweldige club in een geweldige competitie en levert ons een heleboel geld op. Onhoudbaar.

    Sportief helaas een enorme aderlating. Het lot van een club als Ajax als je eenmaal een wereldspeler in de gelederen hebt.
    Veltman met de Ligt in het centrum. Die nieuwe colombiaan lekker rechtsback. Heb je een prima defensie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:26]
    Vind ik leuk
    Gerro +5465
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:29
    Dat er belangstelling voor hem zou komen wisten we idd al een half jaar.
    Maar ze kunnen hem ook gewoon aan zijn contract houden en salaris verbetering aanbieden als ze tenminste visie hebben bij Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:40
    Visie? Wie? Marc? Edwin? Dus hij gaat!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22122
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:39
    Vertrek niet tegen te houden, vrees ik.. Flink cashen dan maar!

    Prachtige club voor Sanchez ook.

    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:41
    Dat komt door marc netto.
    Als je je spelers niet houd en versterkt en alleen maar aan geld denkt zal je nooit meer meedoen in de CL.
    Ik roep alke ajaxcieden op tot een boycot van de EL
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:44
    Ik vind hem dat geld nooit waard maar goed opbouwend zeer matig verdedigen wel zeer goed bedrag 25 miljoen voldoenxe
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:26
    Waar rook is is vuur voor de mensen die denken dat die lariekoek is think again
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16909
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:38
    Ik ben benieuwd wat foebele hiervan vindt Ola
    Vind ik leuk
    fcu79 +1030
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:26
    Als ze idd 38,5 miljoen betalen dan is hij voor geen enkele club in nederland te houden. Ik zou zelfs zeggen dat het 15-20 miljoen teveel is. Inpakken en weg brengen. Ajax heeft het voordeel dat ze historrie hebben en vorig jaar een EL finale hebben gehaald. Maar om eerlijk te zijn is hij natuurlijk nooit nu al 38,5 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    Gerro +5465
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:58
    38.5 miljoen is in de huidige markt een schijntje. Kijk wat ze voor van Dijk bieden/willen geven(circa 60) en dan schat ik Sanchez toch een maatje groter in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:28
    Als dit waar is dan komt er een leegloop en kan Ajax de race om het kampioenschap vergeten. Met Euro's wil je geen wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Youri99 +7566
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:34
    Normaliter zou ik zeggen verkopen maar wetende dat je miljoenen op de bankrekening hebt is dit niet noodzakelijk. Daarnaast denk ik dat er nog best wat rek in sanchez zit dus volgende zomer voor 50 miljoen verkopen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2334
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:35
    Verkopen die hap en Feyenoord wordt weer kampioen! :-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3341
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:41
    Haps alweer verkopen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:35
    Oprotten aasgieren en Overmars rot op want dit kost je kop
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22122
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:36
    Waar rook is, is vuur..

    Helaas is de interesse niet onverwacht. Benieuwd of Ajax zijn poot kan stijfhouden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:39
    Hij gaat toch wel weg. Laten we er gewoon van uitgaan dat hij vertrekt want dan is de teleurstelling niet zo groot. En als er echt iets serieus speelt, dan moet ajax nu ballen tonen en hem niet opstellen . Hoe erg iedereen, inclusief ikzelf dat zou vinden.
    Vind ik leuk
    fcu79 +1030
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:42
    Ook Ajax is een opleidingsclub. Misschien lastig te verkroppen maar wel een feit. Accepteren en cashen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:44
    Als hij onder de 45 miljoen weg gaat vind ik dat slecht gedaan van marc netto.Sanchez is goud waard. Let op dan gast Dolberg ook weg f....ng marc netto
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:46
    Dit zou niet te verkopen zijn naar de supporters.
    Vind ik leuk
    Koalabeer +347
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:48
    Veltman naar CV? hele stap achteruit helaas.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 00:48]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:52
    Mocht dit allemaal waar zijn dan zal Sanchez morgen ook niet bij de selectie zitten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 00:55
    En daar gaan we weer. 1 wedstrijd straks gespeeld en je belangrijkste speler vertrekt. Tijd dat uitgaande transfers niet meer kunnen als de competitie eenmaal gestart is.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:23
    Die is weg,moet een hele familie onderhouden
    Als er dan een pl club langs komt is het moeilijk om nee te zeggen
    Misschien is het ook wel onverantwoord om tegen zo,n bedrag als Nederlandse club nee te zeggen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:46
    Waarom onverantwoord? Ajax heeft deze zomer een positief transfer saldo van 40 miljoen.. en heeft de verdediging zover uitgekleed dat er inclusief de nieuwe rechtsback nog welgeteld 5 verdedigers over zijn. Dan is het juist onverantwoord om je beste verdediger daarvan te verkopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 01:44
    Ajax verkoopt het seizoen als je Sanchez in de verkoop doet. Je houdt welgeteld vier verdedigers over waarvan één de rechtsback net is overgevlogen uit Colombia. Daar kun je toch geen 50 wedstrijden mee vooruit. Als Ajax dit laat gebeuren moeten ze alle seizienskaarthouders restitueren.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    zaterdag 12 augustus 2017 om 03:02
    Het lot van de Nederlandse clubs,misschien een verbod op transfers na de 1e officiële wedstrijd
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 03:05
    Als ajax hem verkoopt worden ze sowieso geen kampioen. Eigen ruiten ingooien heet dat
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 04:12
    Alsof Ajax valt of staat met één speler dat is onzin, Cuesta komt dan een Colombianse sloper met Veltman ook als optie met hem op die plek werden we voor het laatst kampioen een goede RB hebben we het gehaald, dus overdrijven is ook een vak!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:05
    Jij gaat er vanuit dat alle verdedigers geen blessures oplopen of een keer tegen een kaart aanlopen.. want dan moet Ajax terugvallen op Dankerlui en Bergsma.
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:29
    Viergever kan ook centraal, Dankerlui is een goed talent

    En Overmars zei tegen de Spurs, Sanchez is niet te koop
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 10:57
    We hebben het gisteren gezien tegen Heracles...
    Vind ik leuk
    Jordanees +8740
    zondag 13 augustus 2017 om 13:45
    Och Ajax verliest een keer nou nou wat een paniek haha
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    zaterdag 12 augustus 2017 om 04:41
    Elke keer maken ze gvd je seizoenskaart duurder en als de competitie begint verkopen ze je beste speler. Zou nu wel een korting willen terugontvangen dus een deel van de transfersom teruggeven aan de supporters zou wel netjes zijn
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18469
    zaterdag 12 augustus 2017 om 05:44
    Optyfen..of je moet 150.000.000,00 meebrengen
    Vind ik leuk
    Sigma +1760
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:41
    poten stijf houden en alleen onderhandelen als er boven de 50 miljoen geboden wordt....want Sanchez gaat echt een wereld verdediger worden...
    Vind ik leuk
    Whatevaa +169
    zaterdag 12 augustus 2017 om 06:49
    Ik denk dat je gaat davinson. Thnx voor dat ene mooie jaartje. Ik heb van je genoten. Succes in Engeland of spanje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:01
    Met het oog op het wk had ik lekker gebleven je speelt bij Ajax alles
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 07:34
    Sanchez gaat nu zowiezo! Geen houden aan. Ajax kan niet voldoen aan zulke salarissen
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:11
    Als Ajax watcher zit Mike er nu mooi naast. En vervolgens komt Mike Verwey ook met een open deur....hoe zit het met Richarlison en Barac, Mike?
    Vind ik leuk
    Wurmpie +231
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:54
    En overmars maar zeggen niemand gaat meer weg waarom zulke domme opmerkingen waarom zeggen ze niet gewoon bij een heel goed bod bij een heel heel goed bod valt er te praten wel erg goed bij ajax hoe ze daar spelers verkopen
    Vind ik leuk
    Markus80 +2104
    zaterdag 12 augustus 2017 om 08:58
    Die belangstelling begrijp ik wel, maar ik neem aan dat Ajax gewoon nee zegt.

    21 jaar, dat is toch veel te vroeg? Mocht het echt zo zijn dan een serieuze hoofdprijs vragen van 50 miljoen, als zij zo graag willen.

    Als het zo doorgaat, gaat het voetbal echt kapot. De Engelse clubs krijgen wel iets teveel centjes en rijke oliesjeiks helpen ook niet echt mee (zie het gebeuren rond Neymar).

    Een UEFA of FIFA zou toch in moeten grijpen als ze echt voor de sport gaan, maar ook hier gaat het om de centjes ben ik bang.

    Nu krijg je clubs die iedereen kunnen kopen die ze maar willen. Dat is toch ook niet gezond voor het bedrijf `betaald voetbal`?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138944
    zaterdag 12 augustus 2017 om 09:08
    Dit kan in de kast waar de broodjes aap ook staan waarschijnlijk, maar hoe ongeloofwaardig richting je fans kan je overkomen als overmars hier aan mee zou werken?

    Kijk iedereen m.u.v. dat ene plukje in Duivendrecht weet dat het bij een beursgenoteerd bedrijf alleen maar om de knaken gaat maar als supporter word je dan toch totaal niet serieus genomen.
    Vind ik leuk
    Jp02 +116
    zaterdag 12 augustus 2017 om 10:53
    Nou vanavond ook niet opstellen dan.
    Vind ik leuk
    vivaldi +1384
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:43
    Waarschijnlijk vliegen ze niet op Amsterdam vanuit Londen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Spurs had zich in middag nog niet bij Ajax gemeld, veel interesse'