Ziyech vol vertrouwen met Ajax: Daarom zijn we verder dan Feyenoord en PSV

Ziyech vol vertrouwen met Ajax: "Daarom zijn we verder dan Feyenoord en PSV"

zaterdag 12 augustus 2017 om 08:12

Hakim Ziyech vindt het hoog tijd dat de landstitel weer naar Amsterdam komt. Het laatste kampioenschap van Ajax dateert alweer van 2014.

Dat past niet bij de meest gedecoreerde club van Nederland, vindt Ziyech. "Het wordt wel weer eens tijd om een prijs te pakken", zegt hij in gesprek met de NOS. "Dat vinden we allemaal. Ajax hoort ieder jaar iets te winnen."

"Bovendien denk ik dat wij de stijgende lijn van vorig seizoen zullen doortrekken en daarom zijn we verder dan Feyenoord en PSV. Dus ik denk dat onze kansen veel groter zijn dan van de andere topclubs."

Ook op persoonlijk vlak wil Ziyech komend seizoen ook een stap zetten in zijn ontwikkeling. "Ik heb een redelijk eerste jaar gehad bij Ajax. Ik ben daarover dan ook redelijk tevreden en dat betekent dus dat ik beter kan."

Ajax opent het nieuwe seizoen zaterdag met een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo (aftrap 20.45 uur)

Poll

Wie heeft de beste papieren om kampioen te worden?

(1157 stemmen)

Plaats een reactie

RDB2402 +966
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:14
Hakim moet te veel kletsen, kan beter met zn Gucci tasje en petje gaan hangen op straat ! Zie hem als Twente speler nog juichen toen Ajax geen kampioen werd, gebald vuistje ... zijn Ajacieden vergeten zeker ..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:15]
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:17
Alweer zo'n brabo die er als de kippen bij is om iets zinloos te posten op een topic over Ajax.. Steun liever je eigen club want ze hebben het hard nodig!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:20
Verder dan PSV? Goh
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 08:21]
Vind ik leuk
Diamant07 +3728
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:22
Echt he? Geen clubgevoel deze man, een echte broodvoetballer. In een goed draaiend team een parel, in het huidige team een natte krant.

Overigens heeft ie wel gelijk, weer een jaar zonder prijzen = crisis!
Vind ik leuk
Andre As +3515
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:29
Heee psssssstttttt dat zijn ze in het betaald voetbal allemaal. Allemaal broodvoetballers.

Niet verder vertellen hoor!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:09
Er zijn er maar een paar die dat niet zijn, bijv klaassen en Kuijt. Dat zijn echte clubvoetballers.
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:12
Kuijt? Is dat niet die gozer die al eerder naar Feyenoord kon, maar dat niet deed omdat hij in Turkije veel meer kon verdienen?
En hoezo Klaassen?

Weet je wie een echte clubvoetballer is/was, Francesco Totti!
Vind ik leuk
Santi +7989
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:06
idd. Totti, Gerrard, Lahm , zulke type spelers. Al is het iets makkelijker (Lahm of bv die trouwe barcaspelers als iniesta of Messi) als je bij de absolute top speelt
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:15
In de absolute top lijkt het mij iid ook wel iets makkelijker, maar elke voetballer is een broodvoetballer.
Zelfs een clubvoetballer is er eentje! De speler die zegt dat hij zijn hele loopbaan gratis gaat spelen voor zijn favoriete club moet nog geboren worden...
Dat zou pas een clubvoetballer zijn!

Al zit Jelle ten Rouwelaar van NAC er wel dicht tegenaan! ;-)
Vind ik leuk
Santi +7989
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:16
gratis hoeft niet per se. Zolag je maar niet absurde bedragen vraagt
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:32
Eens, maar ik bedoel gewoon te zeggen dat elke voetballer een broodvoetballer is. Het is en blijft tenslotte werk waarmee ze hun brood verdienen.
Vind ik leuk
Santi +7989
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:38
Inderdaad, maar je kan moeilijk mee in de profwereld als je niet fulltime ervoor werkt, dus dan moet je er wel aan verdienen. En je doet het korter dan een normale baan en als je carriere voorbij is heb je miss zonder studie niks, dus dan is het in de Eredivisie wel eerlijk zo
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:10
Wat is wel eerlijk zo?
Vind ik leuk
Santi +7989
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:45
Dat de voetballers voetballen voor hun brood
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
Kuijt schrijft hij!! Hahaha, met clubvoetballer in de context. Haha.

Kort geheugen zeker?
Maar goede grap, ik heb er van genoten. Dank.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 13:26]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:23
Gelukkig zijn de meeste voetbalclubs zakelijk iets beter onderlegd en ontslaan ze niet direct een speler omdat ie ooit eens tegen zijn huidige club heeft gejuicht. De meesten dan... ;-)
Nogal wiedes overigens als je niet over de landsgrenzen heen transfereert.
Vind ik leuk
Andre As +3515
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:24
Beter een Gucci tasje dan op zijn klompen met een tas van de plaatselijke buurtsuper.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:56
Heej As, kunnen ze jou niet ergens uitstrooien?
Vind ik leuk
Andre As +3515
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:13
Net als peper en zout bedoel je?
Vind ik leuk
Nashua +3347
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:34
Dat is ook de reden dat die Twentenaren niet meer bij Ajax aan moeten kloppen om spelers te huren.

Bovendien is die banketbakker Bas Nijhuis ook seizoenkaarthouder daar. Die heeft ons ook al de nodige punten gekost met z'n eigen gemaakte spelregels.

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:43
De Ajacieden zijn vooral niet vergeten hoe hij vorig seizoen het publiek in de Arena het grootste deel van de tijd op de banken kreeg en zich het snot voor de ogen heeft gewerkt het hele jaar. En dat telt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:46
Flappie?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:53
Kijk hier wordt ik nou lachend wakker om als ik dit lees :0)
Goede gevoel humor :-0)
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:13
wat een afgunst allemaal. wzawzdB ga maar lkkr kapot van binnen! zielig figuren!
Vind ik leuk
Ale +383
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:12
Was je ook anti Bos zeker? Beetje sneue reactie vind je niet?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:30
Goed voorbeeld van RDB2402, onmiddellijk afgeserveerd door GaoYao die zèlf een zinloze reactie plaatst.
Waar het hier om gaat is de mentaliteit van Ziyech, die nu in feite doet alsof zijn leven altijd om Ajax gedraaid heeft, terwijl hij een pure broodvoetballer is.
Als hij vóór september vertrekt zal je hem nooit meer horen zeggen dat Ajax zijn club is, hij ging er alleen maar naartoe omdat hij, de geweldige Ziyech (dat hij goed kan voetballen wordt door niemand ontkend), Ajax wel even wat landstitels gaat bezorgen. Geen enkele vorm van bescheidenheid te ontdekken bij deze kletsmajoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:51
" Geen enkele vorm van bescheidenheid te ontdekken bij deze kletsmajoor"

Dan zit ie toch op zijn plek :P

Sorry, was te makkelijk om niet te maken :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:50
Al zo vaak is dat ontkend, bleek in elkaar gezet te zijn.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:35
Whahaha, heb je het juiste filmpje niet gezien? Jij bent de enige die dat nog steeds denkt haha, gebalde vuistje was op een andere vraag knip en plak werk dat filmpje grappig dat jij dat nog steeds denkg hahaha
Vind ik leuk
GaoYao +3782
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:15
Alles hangt af van de mutaties die nog gaan plaatsvinden in de laatste weken. Hoop dat ze de ploeg intact kunnen houden en er nog goede versterkingen bij komen..
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:20
Klopt gewoon wat die jongen zegt. Maar dat zullen de spelers van Feyenoord ook zeggen alleen dat klopt niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:29
Dan heb jij niet goed opgelet, tijdens de winterstop zei Ziyech namelijk precies hetzelfde: Ajax was DE favoriet voor de titel, ondanks de 5 punten achterstand.
Deze jongen minacht iedere tegenstander en heeft alleen respect voor zijn eigen talent.
Hij heeft ook geen enkele zelfkritiek terwijl hij z'n land in de steek laat omdat hij vindt dat hij niet alleen een bijzondere voetballer is, maar ook de alles bepalende bondscoach denkt te zijn.
Hoogmoedig figuur die Ziyech, om van te kotsen.
Vind ik leuk
Jerome +826
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:19
Dat heb je met dat soort.
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:22
ja vervelend voor je dat je zo over Ziyech denkt. Ik denk dat de jongen eerlijk is en zegt waarop het staat. dat is geen hoogmoed. En kritisch is hij wel degelijk naar zichzelf anders was hij allang voor het grote geld gegaan. Dit zie je zoveel spelers wel doen die denken dat ze super spelers zijn. Zie b.v. Diks. Deze jongen valt echt giga door de mand.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:37
Want natuurlijk zeg je bij 5 punten achterstand in de winterstop dat je kansloos ben en geen kampioen meer kan worden....
Vind ik leuk
Andre As +3515
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:22
Eriksen naar Barça, Ziyech straks naar de Spurs? Niets is onmogelijk.
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:14
70mlj kan spurs niet betalen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:24
Rare redenering. Ziyech denkt dat ze een stijgende lijn zullen doortrekken en daarom zijn ze verder?
Raar verhaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:25
De productiviteit van Ajax moet omhoog. 79 doelpunten in 34 wedstrijden was bagger vorig jaar. Younes is het grote probleem.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:32
Younes is niet het probleem maar jij
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:37
Ze zijn alweer verder .... wanneer hebben we dat vaker gehoord????
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:58
Ze zijn altijd verder vandaar de prijzen kast 3 jaar leeg staat ;)
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:04
Dat is Ajax ook. Feyenoord en PSV zijn veel basisspelers verloren waar Ajax alleen Klaassen ( als je het hebt over basisspelers) verloor. Bovendien maakte Ajax een uitstekende indruk in het tweeluik met Nice, de nummer 3 van Frankrijk. Waar PSV voor schut gezet werd door de nummer 4 van Kroatië en Feyenoord afgelopen weekend pas na penalty's Vitesse versloeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:14
Een " uitstekende " indruk maak je pas als je de nr 3 van Frankrijk uitschakeld.

Nu word er net gedaan alsof ze een topprestatie geleverd hebben door 2 x gelijk te spelen. Uitgeschakeld blijft uitgeschakeld. Bovendien zegt zo n 2 luik niks over het verloop van de 34 wedstrijden die komend seizoen gespeeld moeten worden .

Wij weten dat in Rotterdam weten ze dat en eigenlijk in heel Nederland... nu jullie nog.
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:20
Ben ik niet met je eens kerel. Natuurlijk blijft de uitkomst hetzelfde. Die van ( helaas) uitgeschakeld te zijn. Dan nog kun je spreken van een uitstekende indruk. Want dat baseer ik op het voetbal wat de ploeg over twee wedstrijden heeft laten zien (ja ik weet dat Ajax ook mindere fases had in die wedstrijden) tegen een volwaardig en kwalitatief goede tegenstander uit een competitie die vele malen hoger staat aangeschreven dan de onze. Ik denk dat dat wel degelijk iets zegt over de sterkte van dit Ajax elftal. Als je na al die gebeurtenissen rondom Nouri en het spelen onder een nieuwe coach al zo volwassen acteert is dat veelbelovend. Verder is het wel van belang dat het team nu intact blijft.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:06
Laat Ajax maar weer het hele jaar een uitstekende indruk maken... en weer met lege handen zitten. Ben jij blijkbaar blij...
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:08
Dan begrijp je dus echt niet wat ik bedoel. Ik heb het over de eerste voortekenen. En die zijn gunstig. Het ziet er veelbelovend uit. Natuurlijk moeten we dat dan uitbouwen met iets tastbaars, een titel dus.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:16
Nice heeft eerste twee wedstrijden in de competitie verloren. Ik zie geen goede voortekenen. Als historie een voorbode is dan gaat Feyenoord het niet worden. Als Luuk de Jong vertrekt dan zou PSV zomaar eens lachende 3e kunnen worden. Voetballend schat ik Ajax hoger in, maar ik acht de kans dat Sanchez weggaat echt op bijna 100%. En dan is het verdedigend niet zo best. Veltman centraal is niet best, een rechtsback die moet acclimatiseren, een trage linksback, en een jonge centrale verdediger met veel potentie, die nog wel eens een foutje zal maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:43
We zullen zien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:42
Ik was zeker onder de indruk van de eerste 25 en laatste 20 minuten in de thuiswedstrijd tegen Nice van Ajax.
Ik was ook onder de indruk van de 3 of waren het 4 goede acties van Ziyech in die wedstrijd.
Vorig jaar toen Ziyech naar Ajax ging dacht ik dat hij Ajax sterker zou maken. In mijn ogen was/is dat niet gebeurt. Ik wacht dit jaar af maar heb mijn twijfels.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:12
Indruk tegen Nice hahaha.
Je bedoelt Nice die al 2 keer verloren heeft in Frankrijk.
Ook echt zware tegenstanders, Saint-Etiënne en Troyes.
Nice is dus nog puntloos in de Franse competitie!!
Vind ik leuk
Degraaf +6357
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:45
Gisteren nog......van Cocu
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:49
We laten jullie graag in de waan...
Vind ik leuk
Liwwadder +3160
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:45
Het geblaaskaak begint weer hoor. Ga maar voetballen ipv bravoure taal uit te spreken.
Vind ik leuk
Soky21 +193
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:36
Geblaaskaak? Hij geeft gewoon antwoord op een vraag van een journalist. Wat moet hij dan zeggen , het wordt niks dit seizoen we hebben een stap terug gedaan en ik denk dat wij 3 worden ......
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:52
Hij kan ook eerlijk zijn door te zeggen dat ze dit jaar beter willen beginnen dan vorig seizoen en dat het een spannend jaar gaat worden omdat geen van de 3 er (objectief gezien) echt boven uit steekt.

Ajax heeft met Klaassen een zeer belangrijke speler verloren en heeft nu een onervaren trainer, Feyenoord is enkele spelers kwijtgeraakt maar heeft zich ook versterkt en PSV kan zich volledig op de competitie richten. Laten we hopen dat het dit jaar weer een spannende nek-aan-nek race gaat worden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:41
Precies liwwadder
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 09:41]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:51
Won trekken de lijn door en daarom zijn we verder.....domme uitspraak
Vind ik leuk
RW1913 +941
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:24
Hij bedoeld de lijn van vorigjaar en dat betekent opnieuw geen kampioen.
Vind ik leuk
Sigma +1285
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:53
Gezien de wedstrijd tegen Nice is Ajax wel degelijk verder dan PSV en Feyenoord...Dus ik hoop dat ze deze lijn doorzetten....en dat de versterkingen moeiteloos passen in het systeem.....Maar t/m eind Augustus zal er wel een grote mutatie plaats vinden bij Ajax.....
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:08
Eens. Er mag in deze fase van de transfermarkt niets meer verkocht worden , als we het hebben over de sterkhouders. Dat zou het beleid van Ajax moeten zijn. Naar míjn mening kun je gerust een bod van 35 miljoen euro op Sanchez weigeren als je je realiseert hoe belangrijk hij voor het team is. Er is financieel ook geen enkele noodzaak om hem nu te verkopen. Hij ligt ook nog jaren vast. Ajax moet ballen tonen en de groep bij elkaar houden!
Vind ik leuk
Feye1908 +4006
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:53
Bij de wedstrijd tegen Nice stond er ook wel wat meer op het spel dan doe zinloze JC schaal.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 08:54
Ze beginnen nu alweer te schreeuwen hoor haha. Daar eindigde ze vorig seizoen ook mee en wat hadden ze toen, helemaal niets! Haha!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:50
Helemaal "Nice" in Amsterdam ;) was t geloof ik :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:11
Lulkoek Ziyech. Sanchez vertrekt. Jij zal nog wel vertrekken. En als jullie pech hebben Dolberg ook nog. Dan staan jullie gewoon op 0.
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:23
De wens is de vader van de gedachte in dit geval. Die jongens gaan heus niet (allemaal) weg. Ze weten wat ze bij Ajax hebben. Bovendien liggen ze allemaal nog lang vast en zal er diep in de buidel getast moeten worden.
Vind ik leuk
Jerome +826
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:28
Als ze ergens anders een paar centen meer kunnen verdienen zijn ze weg hoor. Kom dus maar gewoon onder die steen vandaan.
Vind ik leuk
Degraaf +6357
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:48
Staan jullie ook niet op 0?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:11
Toe maar weer......typische Ajax arrogantie is dit.Nou ben benieuwd!Dit belooft dus wat
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:12
Blaas niet zo hoog van de toren mannetje. Dat deed je vorig seizoen ook en zie waar het je heeft gebracht. Iets minder mag ook best!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 09:14]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:16
Laatste kampioenschap in 2014?! Ik zag gisteren iemand hier beweren dat Feyenoord en PSV de laatste jaren een figurantenrol speelden, maar Ajax is dus al 3 jaar geen kampioen?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:26
Niet zo bijdehand, ventje! Twee van de afgelopen drie jaar verdiende AJAX het om kampioen te worden. Zou dus maar een toontje lager zingen!
Vind ik leuk
Roya +415
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:44
Je verdient het pas als je op de laatste speelronde boven aan staat

Alle 18 clubs doen hun best zo hoog mogelijk te eindigen verdienen ze het dan allemaal om kampioen te worden ?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:48
Nee natuurlijk niet Einstein! Maar bij ons druipt de Klasse er van af, dus is mijn opmerking terecht!
Vind ik leuk
Roya +415
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:53
Je manier van praten getuigt voldoende over je misplaatste arrogantie

Wat een droeftoeter ben je als op een normale vraag zo antwoord geeft
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:54
WHUHAHAHA...de Klasse van de arrogantie misschien.
Als je je voor de CL had geplaatst dan had je EVENTUEEL van een beetje Klasse kunnen spreken,maar we weten allemaal hoe dat afliep.Nu de snavels niet in de CL spelen krijgen we weer dat hoog van de toren gelul.
Voor alsnog hebben jullie een niet al te florisante start en hebben WIJ de eerste prijs al binnen....

DUS!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:48
Die eerste prijs die jullie al binnen hebben was al vergeven voordat de wedstrijd begonnen was. Dat je het dan nog aan laat komen op strafschoppen zegt iets meer over Feyenoord dan Vitesse.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:53
Je kan ook zeggen "Gefeliciteerd met de schaal" en ons een fijn succes wensen ipv "was al vergeven".
Vitesse speelde gewoon een goeie pot voetbal,
maar die missen nog een genadeloze afmaker.
Brad Jones is gewoon een fenomenale keeper,
daar had je ook iets over kunnen typen natuurlijk.
Maar ey...jij ook goed weekend
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:22
Hij is in ieder geval ambitieus wat zeer positief is. Ajax is vorig jaar met 1 punt verschil geen kampioen geworden, ondanks het zware programma in de EL finale en alle wisselingen aan het begin van het seizoen. Je hoeft niet altijd een prijs te winnen om een goed seizoen te draaien. EL finale als Nederlandse club is toch geweldig?

Dat je die dan verliest tegen een ploeg met een torenhoge begroting en veel meer ervaren spelers is echt geen schande.

Beter als psv en Feyenoord moet je nooit roepen in mijn ogen aan het begin van de competitie. Over een heel seizoen kan er veel gebeuren en zomaar iemand opstaan bij psv of Feyenoord, terwijl er bij Ajax mensen juist onder hun kunnen gaan presteren. Dus het is ff afwachten wat er gebeurt lijkt me.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:59
Weet je wat nog beter is...door het gewoon af te maken in de finale.
Ik heb geen enkele glimp gezien van dat zgn sterrenelftal.
Manchester United was de enige ploeg die voetbalde die avond!!!

En je ken wel lopen janken om die begroting,maar als er 1 club
is in NL met geld dan zijn het de snavels wel.Maar ja,als je dan iemand hebt die liever op het geld zit,dan het investeerd...tja...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:52
"Manchester United was de enige ploeg die voetbalde die avond!!!"

http://www.espnfc.us/matchstats?gameId=478698
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:24
Verder? Waar vandaan? We zijn gewoon BETER!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:59
Uhu...keep on dreaming!!
Vind ik leuk
Hammie +493
zaterdag 12 augustus 2017 om 09:47
Nu Ziyech dit jaar de bek groot?
Vorige seizoen was het Schone en wat hebben ze bereikt helemaal niets helemaal niet.

Typisch 020 bla bla
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:35
Als Overmars straks de kapitale blunder maakt om Sanchez en of Ziyech te verkopen dan zijn de kansen van Ajax weer kleiner ten opzichte van Feyenoord en PSV. Het is maar hoe je het bekijkt.
Vind ik leuk
mirkoff +1316
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:36
Ik denk, als dit,als dat, waarschijnlijk. Als als als was ik nu miljonair geweest. Moeten het allemaal nog maar zien wie waar staat aan t einde van t seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 10:52
He he, dit soort uitspraken houdt ik van. En 100% waar natuurlijk, kwalitatief zijn we veel sterker dan de rest.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:05
hahahaha laat het maar zien dat Ajax beter is dan de rest met name PSV en FEYENOORD hahhahha tot volgend jaar MEI fan weten we wie staat en zo niet de beste is .
Vind ik leuk
jeepee +238
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:18
April!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:00
I.v.m. afsluiting coolsingel zeker? ;)
Vind ik leuk
14forever +6092
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:19
NIETS minder dan de titel dit jaar.
Vind ik leuk
jeepee +238
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:23
Als vriendje Hakim in het verleden andere keuzes had gemaakt, dan had hij nu kampioen geweest met Feyenoord. Volgens mij steekt dat hem.
Vind ik leuk
jeepee +238
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:41
Tuurlijk is Ajax beter. Dat waren ze vorig jaar ook al. Tuurlijk is Ajax verder. Dat waren ze vorig jaar ook al. Nu alleen die voorsprong nog vasthouden.

........ en nu niet vergeten een prijs te pakken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 11:45
Ja ja, waarom wordt je dan uit de CL gewipt, luchtfietser.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:01
Dat dus!!!
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:08
Stratum hou je snavel ! Hou je bezig met dat zielige cluppie van jou.
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 12:54
Eerst zien en dan geloven! Maar hopelijk de 34e landstitel. En om te beginnen vanavond een overwinning op Heracles. Dat zou een mooi begin zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:33
probeert zich alweer vroeg, moed in te praten !! vorig seizoen is het met die straffe uitspraken NIET gelukt, . . maar misschien nu wel ??
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:43
Ajax is inderdaad veel verder na Heracles: WEG!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ziyech vol vertrouwen met Ajax: "Daarom zijn we verder dan Feyenoord en PSV"