'Transferverzoek Van Dijk werkt averechts: Southampton wil minstens 66 miljoen'

    'Transferverzoek Van Dijk werkt averechts: Southampton wil minstens 66 miljoen'

    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:28

    Virgil van Dijk lijkt maar niet weg te komen bij Southampton. De verdediger diende onlangs een officieel transferverzoek in bij The Saints, maar volgens The Daily Echo en The Sun zijn er sindsdien geen officiële aanbiedingen binnengekomen voor Van Dijk.

    Van Dijk traint al enige tijd apart van de selectie en meldde zich eerder deze week zelfs ziek. Southampton blijft echter bij zijn standpunt. De Oranje-international mag alleen weg als er een bedrag van minstens 66 miljoen euro op tafel komt. Van Dijk ligt nog tot de zomer van 2022 vast op St Mary’s en is de best verdiende speler van de club.

    "Het probleem is dat Virgil een van onze belangrijkste spelers is. Maar niemand hier is belangrijker dan het team", aldus manager Mauricio Pellegrino tegenover The Daily Mail. De Argentijn hoopt dat hij Van Dijk zo snel mogelijk weer kan begroeten. "Hopelijk verandert zijn standpunt. De club is vanaf het eerste moment duidelijk geweest. Hij is onderdeel van deze club, want hij heeft een contract."

    Poll

    Stelling: Southampton kan Van Dijk beter laten gaan

    (1526 stemmen)

    Plaats een reactie

    Pietje2015 +12478
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:32
    Sorry maar ik vind deze jongen echt niet zo bijzonder.
    En dan 66 miljoen vragen.
    Vind ik leuk
    Jimmy Barnes +2556
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:38
    Tussen de 50 en 60 miljoen is een godsvermogen voor deze speler. Verkopen maar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:39
    En wat als niemand dit wil neertellen?????
    Vind ik leuk
    pinkelman +3841
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:42
    Ik zie nog altijd liever spelers als de Vrij en Hoedt, die veel constanter in hun spel zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:48
    idd......zo geweldig is van Dijk niet eens
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6162
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:55
    Snap je..ik snap al die ophef niet

    Het is geen Bonucci of zo waar het over gaat
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6162
    zaterdag 12 augustus 2017 om 12:55
    Klein kind die van Dijk

    Schat hemeltje rijk en ordinair aan werk weigering doen

    Ik hoop echt dat ze hem een seizoen op de tribune zetten
    Vind ik leuk
    KrommeTop +21
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:24
    Spelers moeten eens een keer hun contract respecteren.
    Je bent de best betaalde speler van Southampton en je hebt een dik contract getekend met je volle verstand.

    Tuurlijk mag je hogerop en mag je ambitie hebben maar heb het respect voor je club en train gewoon, speel gewoon en zet je voor 100% in voor diezelfde club en meld je niet ziek.
    Transfer komt vanzelf en zo niet is het geen straf om de best betaalde speler te zijn van een premier league club.
    Vind ik leuk
    vivaldi +1384
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
    Ondanks het geschil tussen de club en v.Dijk is het toch het beste dat
    v.Dijk gewoon gaat trainen en spelen, en zich onthoud van commentaar.
    Hij moet de weg van de minste weerstand nemen,en rustig afwachten
    tot Liverpool zich meldt bij de club, binnenkort, of in de winterstop.
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4447
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:27
    Als we ook nog Mama Sakho in de deal betrekken, dan krijgt Southampton een verdediger erbij, en is Klopp van hem af.... Ik zeg doen.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2569
    zaterdag 12 augustus 2017 om 13:36
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:13
    Virgil je hebt gewoon nog een contract....
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24022
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:32
    Beide partijen zijn lomp.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Transferverzoek Van Dijk werkt averechts: Southampton wil minstens 66 miljoen'