Liverpool-strijd beslist: Dit is geen beslissing voor de komende twintig jaar

Liverpool-strijd beslist: "Dit is geen beslissing voor de komende twintig jaar"

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:12

Simon Mignolet gaat het nieuwe Premier League-seizoen in als de eerste doelman van Liverpool. Manager Jürgen Klopp heeft bekendgemaakt dat de Belg de voorkeur krijgt boven zijn Duitse concurrent Loris Karius.

Afgelopen seizoen was het stuivertje wisselen tussen Mignolet en Karius. Mignolet mag zich zaterdagmiddag tegen Watford bewijzen onder de lat. "Op dit moment is Simon mijn nummer één, Loris mijn nummer twee en Danny Ward de nummer drie", aldus Klopp via de clubsite van Liverpool. "Dit is geen beslissing voor de komende twintig jaar. Er kunnen nog dingen gebeuren, maar ik ben er zeker van dat we genoeg goede opties hebben."

"Het was een enorme strijd tijdens de voorbereiding. Simon zag er het beste uit", vervolgt de Duitse manager. "Hij had geen enkele slechte dag. Na een goed seizoen vorig jaar zit hij ook boordevol vertrouwen. Hij blijft zichzelf ook maar verbeteren."

Poll

Eindigt Liverpool dit seizoen in de top-vier?

(359 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:17
Waardeloze keeper. Ik ben bang dat Liverpool weer geen kampioen gaat worden want ik vind de verdediging nog niet zo heel sterk.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
transver periode is nog niet afgelopen;)

Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:19
Eens, vind ze alledrie niet echt indrukwekkend. Moet Liverpool toch eens werk van gaan maken. Lopen zat goede in de 2e rol bij andere clubs rond die op 1 zouden kunnen daar.
Vind ik leuk
bits +3757
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:25
Toch weer 2 doelpunten waar die dr niet goed uit ziet.
Vind ik leuk
John M. +2889
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:18
Volgens mij een verkeerde keuze. Ik vond Karius beter en zekerder dan Mignolet. Ik zie echter niet hoe het bij de training gaat maar heb Karius vooral in de Bundesliga in zeer goede herinnering.
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:25
Voor Liverpool was Karius matig.
Vind ik leuk
John M. +2889
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:27
Bedoel je voordat hij naar Liverpool kwam? Nou, in Duitsland vond ik hem zeer sterk keepen.
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:28
In Duitsland was die goed. Maar voor Liverpool matig. Hopelijk weet die het om te draaien.
Vind ik leuk
HveenLFC +2644
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:24
Sinds de concurrentie van Karius, heeft Mignolet zich enorm verbeterd. Hij had nooit echt een concurrent.
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:29
Liverpool moet gewoon een topper in de goal hebben staan en niet zo'n halve zacht :)
Ook moet er een echt goede verdediger bij komen want defensie is maar een zwak punt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Liverpool-strijd beslist: "Dit is geen beslissing voor de komende twintig jaar"