Contractnieuws vanuit Madrid: Blij dat ik verbonden ben aan de club

Contractnieuws vanuit Madrid: "Blij dat ik verbonden ben aan de club"

zaterdag 12 augustus 2017 om 13:41

Zinedine Zidane gaat binnenkort zijn contract als trainer van Real Madrid verlengen. De oefenmeester maakte dit zaterdagochtend zelf bekend tijdens een persconferentie van De Koninklijke.

"Ik ben hier tevreden", wordt de Fransman geciteerd door L'Équipe. "De club heeft veel vertrouwen in mij en waardering voor het werk dat ik hier doe. Ik ben blij dat ik verbonden ben aan de club. Ik weet waar ik aan toe ben en wat ik moet doen."

De 45-jarige Zidane staat op het punt om aan zijn tweede volledige seizoen als trainer van De Koninklijke te beginnen. De drievoudig wereldvoetballer van het jaar, tussen 2001 en 2006 al actief op het middenveld van Real Madrid, nam halverwege het seizoen 2015/2016 het stokje over van Rafael Benitez. Daarvoor had hij Real Madrid B onder zijn hoede. Zidane leidde de club naar twee Champions League-zeges en één landstitel.

Poll

Is Zidane de beste trainer die Real op dit moment kan hebben?

(1852 stemmen)

Plaats een reactie

Woudo +4832
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:45
Logisch had echt m'n twijfels toen hij aangesteld werd maar heeft het tegendeel bewezen, 2 champions Leagues op rij is klasse!
Vind ik leuk
royco88 +2883
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:32
Jah met zulke spelers ben je het ook bijna verplicht. Zou zidane weleens bij een andere club willen zien of het dan nog een succes is
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:47
Sjonge jonge. Pas 45 en nu al 2 keer de Champions League gewonnen.
Vind ik leuk
Streaker +2370
zaterdag 12 augustus 2017 om 13:51
Al drie keer;)
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:15
Hij bedoelde als trainer :)
Vind ik leuk
Roya +575
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:27
Dan moet hij dat zeggen :)
Vind ik leuk
Streaker +2370
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:18
Ik weet het, maar het blijft geweldig om bijdehand te zijn;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:08
Die man kan met zijn rug naar het veld gaan zitten toch? Wat valt daar nou aan te coachen? Zulke goede spelers redden zichzelf wel.
Een trainer van een Eredivisie club in Nederland heeft het veel lastiger.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:12
Zou goed zijn als ze een man van de club over een lange periode vast kunne houden als trainer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:19
Dat er mensen zijn die "Nee" stemmen. Ik volg alles van Real Madrid en er is een reden waarom ze op dit moment de allerbeste zijn.
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:26
Ze gebruiken allemaal doping...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:38
Haha ja, Ronaldo heeft toevallig regelmatig een dopingonderzoek omdat hij bijvoorbeeld zo'n goede kwart/halve finale en finale speelde.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:14
Gammerth
Dan zie jij ook dat ze door de scheids meestal bevoordeeld worden he neem Champions League tegen Bayern met die scheids Kassai???? zo kan elke ploeg 2x de beker met de grote oren winnen zene
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Contractnieuws vanuit Madrid: "Blij dat ik verbonden ben aan de club"