'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'

'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'

zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44

In Spanje wordt gemeld dat Real Madrid en Isco het eens zijn over een nieuw contract. Opvallend is de vastgestelde afkoopsom in de verbintenis van de spelmaker.

Isco had nog een contract tot medio 2018 bij Real Madrid, maar gaat zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis voor vier jaar met een optie op nog een seizoen. De middenvelder gaat jaarlijks zes miljoen euro opstrijken.

In de deal is een vastgestelde afkoopsom van liefst 700 miljoen euro opgenomen, meldt AS. Daarmee wil Real Madrid een Neymar-scenario voorkomen. De Braziliaan had een clausule van 222 miljoen euro in zijn contract staan en kon daardoor naar PSG vertrekken. Met de som van 700 miljoen euro hoeft Real Madrid daar in ieder geval voorlopig niet bang voor te zijn.

Plaats een reactie

chicken +4823
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
Let je op barca!
Vind ik leuk
FCKip +217
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:01
Nu bij Ronaldo en Messi nog een clausule van 2 miljard laten opnemen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 03:28
Ronaldo heeft al in zijn contract een afkoopsom v. 999 miljoen euro....
Vind ik leuk
FCKip +217
zondag 13 augustus 2017 om 08:00
Daar moet dan nog minimaal 1 miljard bij. Anders loopt hij zo de deur uit.
Vind ik leuk
luccerd +2135
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
Dit is ronduit belachelijk...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:53
Wat is tegenwoordig nog belachelijk in de voetballerij? Bij die 222 mil voor Neymar werd dat waarschijnlijk ook gezegd... maar wellicht wordt die 700 mil over een x aantal jaar ook "gewoon" betaald
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:55
In Amerika zijn bedragen van 800 miljoen vrij normaal, in Europa moeten we gewoon niet zo miepen over 200 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:58
geef eens voorbeelden, ik ken ze nog niet
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:59
Waar in Amerika betalen ze 800 miljoen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:03
Voor honkballers
Vind ik leuk
Spartan +1624
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:06
Geloof nooit dat ze zoveel betalen voor honkballers.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
200 miljoen is niet raar daar voor een honkballer. Die bedragen worden daar gewoon neergelegd. Ook salarissen zijn niet niks.
Vind ik leuk
Spartan +1624
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
Ja maar er werd 800 miljoen gemeld.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:20
Lees ik nu ook ja. Heb net wat research gedaan maar zover ik heb gelezen is dat niet het geval.
Vind ik leuk
yuuup +4642
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:17
Ze betalen helemaal geen transfersommen daar. Ik zou eerst wat research doen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
En wat heeft de Amerikaanse overheid laats hier tegen gedaan? Jullie moeten niet doen als of het daar geaccepteerd is. Met de salary cap en transfer bedragen kennen ze niet daar wordt de wet op vrij verkeer werknemers wel juist na geleefd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:12
Die gaan ook niet zeuren als ze 165 wedstrijden per jaar of 5 keer in deweek 'moeten' spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
Dan doel je op de waarde van de contracten lijkt me en niet de transfersommen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:21
Dat wel ja, maar dat geld moet uiteindelijk toch afgetikt worden.
Vind ik leuk
mablo46 +232
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:09
En vind je dat gezond om voor een gewoon mens te betalen? Absurd
Vind ik leuk
mitch +188
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:18
Het Amerika in zijn dromen....
Vind ik leuk
yuuup +4642
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:16
In Amerika betalen ze helemaal GEEN transfersommen. 0 Dollar dus.
Vind ik leuk
Spartan +1624
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:08
Oh dan is Mbappe een koopje. 180 miljoen voor een 18jarige speler die nog jaren meegaat.

Pfff.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:49
Ach over 2 seizoenen is 700 miljoen de norm voor een speler uit de Jupiler League.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
dat is opzich niet erg , als de normale samenleving er ook maar op vooruit gaat .. waaronder wij
Vind ik leuk
Sniper1 +763
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:50
Als PSG 3 jaar spaart....
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
Ja, straks betalen ze 1 miljard voor een speler en is die 700 miljoen weer een 'foutje'.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
Over een tijdje is er wel weer een of andere club (kuch PSG kuch) die het er wel voor over heeft. Slaat ook nergens op dit.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:48
RONALDO gaan ze ook zoiets flikken die gaat 800 miljoen zijn afkoopsom
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:52
Real had al zulke gigantische bedragen staan in hun contract. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Benzema, James, Kroos, Modric en Ronaldo
Vind ik leuk
2cents +29209
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:53
Of Isco wil een carrière lang in Madrid spelen (en waarom niet? Het is immers de meest succesvolle club en ook nog lekker dicht bij huis voor een enorm salaris) of hij is knettergek.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 14:57
Het bedraagt slechts een afkoopsom, dat is wat anders dan een transferbedrag.
Vind ik leuk
chicken +4823
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:00
Afkoopsom voor zijn contract. Transfervrij als isco 700miljoen betaald..
Vind ik leuk
2cents +29209
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
En?
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
Z
Voetbal is ziek.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
Sterk beleid bij Real, begint echt een contrast met Barça te worden. Overigens is een afkoopsom van minimaal 700 miljoen vrij normaal bij de selectie van Real, in het tweede lopen talenten die al een afkoopsom van 300 miljoen in hun contract hebben staan (net zo hoog als die van Messi).
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
op Messi ,staat zeker geen afkoopsom mexicano je ben slecht op de hoogte van Barça hoor
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Het is in de Spaanse competitie verplicht een afkoopsom in het contract op te nemen, dus Messi heeft deze zeer zeker wel in zijn contract staan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07
mexicano
Geen afkoop som voor Messi raar maar waar vraag dat maar aan kenners die het hele verhaal Messi kennen vanaf zijn 12de
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:22
Laatste alinea speciaal voor jou: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/744855/-akkoord-tussen-messi-en-barcelona-afkoopsom-van-400-miljoen-.html

Hoe kom je er überhaupt bij dat Messi zou worden vrijgesteld van regels van de competitie?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:08
Gevolg van dit soort onzin is natuurlijk ook dat alle kosten wat met voetbal te maken heb ook duurder worden. Uitzendrechten, toegangs kaarten, merchandisers, ALLES. Omdat de speler 'zo veel waard' is.
Alleen omdat er ook supporters zijn die ook duurdere spullen willen kopen, worden van dit soort onzin ook 'onopgemerkt' geaccepteerd.
Clubs die niet meegaan in deze onzin missen de grote geld en blijven achter de feiten aan lopen.
1 Miljard voor een speler? Als het zo doorgaat is het maar kwestie van tijd.
Vind ik leuk
Alain2708 +1047
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:09
Onnodig om dit te vermelden!
700 miljoen gaat nooit gebeuren want het duurt niet heel lang meer voordat de zeepbel barst...
Vind ik leuk
Johan.l +2755
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:17
Alain. Dat zeggen ze ook al 30 jaar van de huizen markt, en die bubbel springt en word vervolgens weer groter dan de keer er voor
Vind ik leuk
Vak-DD +5531
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
Koopje !
Vind ik leuk
Farmer +3402
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:42
Laat dat hele schijt-Madrid met zn f*cking geldsmijterij toch gewoon de K****r krijgen.... gatverdamme...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:59
Hehe... opgelucht?
Vind ik leuk
Farmer +3402
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
Bestaan ze nog? Dan niet...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Rustig maar boertje
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
@ Farmer

Gij slaagt de nagel op de kop ben het helemaal eens met u visie
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:33
Die is morgen verkocht. Haha. Koopje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:49
Ach dat is normaal bij Real Madrid het is maar een bedrag wat ze verplicht zijn te accepteren, dat bedrag moet in Spanje u in je contract staan. Als iemand een 1 euro biedt kunnen ze dat ook accepteren. Real dekt zich gewoon prima in daar kan Barca wat van leren. Dus mensen raak niet zo opgefokt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
@Hendri 22
Barça hoeft van niemand lessen te trekken hoor vergeet niet dat deze ploeg nu een serieuze klop heeft gekregen maar hou ze maar in het oog ze zullen er staan zoals elk jaar en niet vergeten dat Real altijd bevoordeeld wordt door de scheids ik volg elke match van Real en Barça dus ik weet waar ik over spreek
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:54
Echt geke werk isco is ronduit 50 tot 75 miljoen waard slaat werkelijk nergens op.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:33
Waarom niet gelijk één miljard afkoop? 700 miljoen is binnenkort ook een fooitje!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 21:41
Het bedrag maakt niet meer uit, wat irritant is dat de competitie begonnen is en spelers gewoon nog weg gekocht mogen worden. Daar moet onderhand wat aan gebeuren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'