'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'

    'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'

    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:44

    In Spanje wordt gemeld dat Real Madrid en Isco het eens zijn over een nieuw contract. Opvallend is de vastgestelde afkoopsom in de verbintenis van de spelmaker.

    Isco had nog een contract tot medio 2018 bij Real Madrid, maar gaat zijn handtekening zetten onder een nieuwe verbintenis voor vier jaar met een optie op nog een seizoen. De middenvelder gaat jaarlijks zes miljoen euro opstrijken.

    In de deal is een vastgestelde afkoopsom van liefst 700 miljoen euro opgenomen, meldt AS. Daarmee wil Real Madrid een Neymar-scenario voorkomen. De Braziliaan had een clausule van 222 miljoen euro in zijn contract staan en kon daardoor naar PSG vertrekken. Met de som van 700 miljoen euro hoeft Real Madrid daar in ieder geval voorlopig niet bang voor te zijn.

    Plaats een reactie

    chicken +10152
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
    Let je op barca!
    Vind ik leuk
    FCKip +427
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:01
    Nu bij Ronaldo en Messi nog een clausule van 2 miljard laten opnemen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 augustus 2017 om 03:28
    Ronaldo heeft al in zijn contract een afkoopsom v. 999 miljoen euro....
    Vind ik leuk
    FCKip +427
    zondag 13 augustus 2017 om 08:00
    Daar moet dan nog minimaal 1 miljard bij. Anders loopt hij zo de deur uit.
    Vind ik leuk
    luccerd +2983
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:48
    Dit is ronduit belachelijk...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:53
    Wat is tegenwoordig nog belachelijk in de voetballerij? Bij die 222 mil voor Neymar werd dat waarschijnlijk ook gezegd... maar wellicht wordt die 700 mil over een x aantal jaar ook "gewoon" betaald
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:55
    In Amerika zijn bedragen van 800 miljoen vrij normaal, in Europa moeten we gewoon niet zo miepen over 200 miljoen.
    Vind ik leuk
    Zoute Loos +703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:58
    geef eens voorbeelden, ik ken ze nog niet
    Vind ik leuk
    mexicano +623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:59
    Waar in Amerika betalen ze 800 miljoen?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:03
    Voor honkballers
    Vind ik leuk
    Spartan +5401
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:06
    Geloof nooit dat ze zoveel betalen voor honkballers.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9867
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:12
    Die gaan ook niet zeuren als ze 165 wedstrijden per jaar of 5 keer in deweek 'moeten' spelen.
    Vind ik leuk
    mexicano +623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
    Dan doel je op de waarde van de contracten lijkt me en niet de transfersommen?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:21
    Dat wel ja, maar dat geld moet uiteindelijk toch afgetikt worden.
    Vind ik leuk
    mitch +319
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:18
    Het Amerika in zijn dromen....
    Vind ik leuk
    yuuup +8632
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:16
    In Amerika betalen ze helemaal GEEN transfersommen. 0 Dollar dus.
    Vind ik leuk
    Spartan +5401
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:08
    Oh dan is Mbappe een koopje. 180 miljoen voor een 18jarige speler die nog jaren meegaat.

    Pfff.
    Vind ik leuk
    Sniper1 +973
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:50
    Als PSG 3 jaar spaart....
    Vind ik leuk
    Foebele +48229
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:51
    Ja, straks betalen ze 1 miljard voor een speler en is die 700 miljoen weer een 'foutje'.
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:52
    Real had al zulke gigantische bedragen staan in hun contract. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Benzema, James, Kroos, Modric en Ronaldo
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:53
    Of Isco wil een carrière lang in Madrid spelen (en waarom niet? Het is immers de meest succesvolle club en ook nog lekker dicht bij huis voor een enorm salaris) of hij is knettergek.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10352
    zaterdag 12 augustus 2017 om 14:57
    Het bedraagt slechts een afkoopsom, dat is wat anders dan een transferbedrag.
    Vind ik leuk
    chicken +10152
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:00
    Afkoopsom voor zijn contract. Transfervrij als isco 700miljoen betaald..
    Vind ik leuk
    2cents +49789
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
    En?
    Vind ik leuk
    flipper +1340
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
    Z
    Voetbal is ziek.....
    Vind ik leuk
    mexicano +623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:01
    Sterk beleid bij Real, begint echt een contrast met Barça te worden. Overigens is een afkoopsom van minimaal 700 miljoen vrij normaal bij de selectie van Real, in het tweede lopen talenten die al een afkoopsom van 300 miljoen in hun contract hebben staan (net zo hoog als die van Messi).
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
    op Messi ,staat zeker geen afkoopsom mexicano je ben slecht op de hoogte van Barça hoor
    Vind ik leuk
    mexicano +623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
    Het is in de Spaanse competitie verplicht een afkoopsom in het contract op te nemen, dus Messi heeft deze zeer zeker wel in zijn contract staan.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07
    mexicano
    Geen afkoop som voor Messi raar maar waar vraag dat maar aan kenners die het hele verhaal Messi kennen vanaf zijn 12de
    Vind ik leuk
    mexicano +623
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:22
    Laatste alinea speciaal voor jou: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/744855/-akkoord-tussen-messi-en-barcelona-afkoopsom-van-400-miljoen-.html

    Hoe kom je er überhaupt bij dat Messi zou worden vrijgesteld van regels van de competitie?
    Vind ik leuk
    Blagger +46
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:08
    Gevolg van dit soort onzin is natuurlijk ook dat alle kosten wat met voetbal te maken heb ook duurder worden. Uitzendrechten, toegangs kaarten, merchandisers, ALLES. Omdat de speler 'zo veel waard' is.
    Alleen omdat er ook supporters zijn die ook duurdere spullen willen kopen, worden van dit soort onzin ook 'onopgemerkt' geaccepteerd.
    Clubs die niet meegaan in deze onzin missen de grote geld en blijven achter de feiten aan lopen.
    1 Miljard voor een speler? Als het zo doorgaat is het maar kwestie van tijd.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10703
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:09
    Onnodig om dit te vermelden!
    700 miljoen gaat nooit gebeuren want het duurt niet heel lang meer voordat de zeepbel barst...
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:17
    Alain. Dat zeggen ze ook al 30 jaar van de huizen markt, en die bubbel springt en word vervolgens weer groter dan de keer er voor
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11181
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:18
    Koopje !
    Vind ik leuk
    Farmer +10222
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:42
    Laat dat hele schijt-Madrid met zn f*cking geldsmijterij toch gewoon de K****r krijgen.... gatverdamme...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 15:59
    Hehe... opgelucht?
    Vind ik leuk
    Farmer +10222
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
    Bestaan ze nog? Dan niet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
    Rustig maar boertje
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
    @ Farmer

    Gij slaagt de nagel op de kop ben het helemaal eens met u visie
    Vind ik leuk
    Hendrik22 +163
    zaterdag 12 augustus 2017 om 16:49
    Ach dat is normaal bij Real Madrid het is maar een bedrag wat ze verplicht zijn te accepteren, dat bedrag moet in Spanje u in je contract staan. Als iemand een 1 euro biedt kunnen ze dat ook accepteren. Real dekt zich gewoon prima in daar kan Barca wat van leren. Dus mensen raak niet zo opgefokt.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2734
    zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
    @Hendri 22
    Barça hoeft van niemand lessen te trekken hoor vergeet niet dat deze ploeg nu een serieuze klop heeft gekregen maar hou ze maar in het oog ze zullen er staan zoals elk jaar en niet vergeten dat Real altijd bevoordeeld wordt door de scheids ik volg elke match van Real en Barça dus ik weet waar ik over spreek
    Vind ik leuk
    zaterdag 12 augustus 2017 om 17:33
    Waarom niet gelijk één miljard afkoop? 700 miljoen is binnenkort ook een fooitje!
    Vind ik leuk
    RonRib5R +37
    zondag 13 augustus 2017 om 21:41
    Het bedrag maakt niet meer uit, wat irritant is dat de competitie begonnen is en spelers gewoon nog weg gekocht mogen worden. Daar moet onderhand wat aan gebeuren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid leert van Neymar en zet afkoopsom van 700 miljoen in contract'