LIVE-discussie: Cocu vindt Pröpper-oplossing en zet De Jong weer op bank

LIVE-discussie: Cocu vindt Pröpper-oplossing en zet De Jong weer op bank

zaterdag 12 augustus 2017 om 17:26

PSV en AZ trappen hun Eredivisie-zondag af in Eindhoven. Trainer Philipp Cocu stuurt Gaston Pereiro als nummer tien het veld in bij de competitiestart. 

Voor de Uruguayaan is een plekje vrijgekomen op het middenveld na het vertrek van Davy Pröpper naar Brighton & Hove Albion. Het controlerende middenveld wordt ingevuld door Marco van Ginkel en Jorrit Hendrix. In de aanval staan Steven Bergwijn, Jürgen Locadia en Hirving Lozano. Dat betekent dat Luuk de Jong op de bank moet plaatsnemen. Ook Adam Maher, die mag vertrekken, zit in de wedstrijdselectie. Derrick Luckassen is geschorst.

Bij AZ staat debutant Marco Bizot op doel en keert Marko Vejinovic, gehuurd van Feyenoord, terug op het middenveld. Calvin Stengs krijgt een plekje in de voorhoede. Thomas Ouwejan is de vervanger van de naar Feyenoord vertrokken Ridgeciano Haps.

De opstellingen

PSV: Zoet; Arias, Schwaab, Isimat, Brenet; Van Ginkel, Hendrix, Pereiro; Bergwijn, Locadia, Lozano

AZ: Bizot; Svensson, Vlaar, Wuytens, Ouwejan; Til, Vejinovic, Van Overeem; Stengs, Weghorst, Jahanbakhsh

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 17:29
De Jong gaat toch weg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:30
Never change a winning team !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
We gaan het het zien heb er zin in ;)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:37
0-2
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:41
Omdat jij een anti-PSVer bent en geen clubliefde kent
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:44
Nee hoor, denk dat AZ wint, mag ik dat ook al niet zeggen.
Clubliefde voel ik niet voor psv, dat klopt
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:44]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
Voor geen enkele club. Je bent gewoon een anti-PSVer
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Probeer je me nu woorden in mijn mond te leggen?
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06
Dat doe je al!!
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
Valt wel mee toch?
Enige wat ik zei is 0-2
Heb er 5 tientjes op gezet want ben vrij zeker van mijn zaak.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11]
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
lol,
Succes pino
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Dank je :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:58
Nog 1 doelpunt te gaan goos;)
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
Toto naar de klote jammer Pino ;)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:00
Ja,,mooi kudt, ik denk dat ik nu maar anti psv ga worden :-)
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:03
Succes Pino ;)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:10
Ze waren wel slecht hè
Vind ik leuk
masterpsv +3594
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:10
Az ja klopt ;)
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:48
Ik ga er ook van uit dat Az wint...ben ik dan ook anti psv? :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:49
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:16]
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:52
Weghorst gaat een hattrick maken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53
Weg met die horst ja!
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:52
Hahah neem er nog 1
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53
Het word 1-3 voor Az
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55]
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:54
Succes vanavond B!
Vind ik leuk
Guust +2414
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:35
Dat mag toch, zijn er hier een heeeeeeleboel anti Ajax. Ik denk 0-3.
Vind ik leuk
munkikiii +1194
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
Eens PSV krijgt koekje vanavond
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:01
2 koekjes
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:31
tis een koekjestrommel geworden
Vind ik leuk
munkikiii +1194
zondag 13 augustus 2017 om 16:37
Stratum praat alleen wanneer het ze het ze goed anders heeft stratum zijn mondje dicht zoals tegen osjeijk een 2de range clubje waarvan dit armlastige PSV niet kon winnen
Vind ik leuk
14forever +6092
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Jij moet helemaal niets zeggen op zijn mening.. zoiets als de pot .....................
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Echt????
Vind ik leuk
14forever +6092
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Waar kan.ik tekenen?
Vind ik leuk
Maxidi +2650
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
Dan blijven ze wisselen...
Vind ik leuk
Kayzer +1085
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Die is idd leuk. Ook voor een PSV supporter als ik.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:29
dat bleek inderdaad....
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:30
Die bank doet me wel goed.
Vind ik leuk
2cents +29208
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:44
Leuk wat jeugd, maar toch. Maher, De Wijs, Paal, is sowieso niet niveau PSV 1. De Jong staat al met 1 been buiten het hek. Rosario, Rigo, Lammers, Gudmundsson en Van Osch hebben allen nog niets laten zien op dit niveau. Alleen Ramselaar zou echt een impuls kunnen zijn als je hem inbrengt.
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53
Je moet ergens beginnen.
Vind ik leuk
2cents +29208
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
Als PSV een min of meer veilige voorsprong heeft in wedstrijden dit seizoen zal Cocu die jongeren moeten brengen. Ze moeten minuten gaan maken op dit niveau. Want na een vertrek van de Jong moet er bijna bij iedere blessure of schorsing een jonkie staan. Of iemand die niet goed genoeg is bevonden.
Vind ik leuk
Gu3rilla +11735
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
Ik zie Cocu wel gewoon geen enkele jeugdspeler in brengen en gewoon Maher erin doen. Dat is typisch Cocu.
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
Dan hoop ik dat ze weinig minuten gaan maken.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Ben benieuwd. De verdediging met Schwaab, Isimat en Brenet is toch echt niet het niveau PSV. Kom op zeg, subtop hooguit. Schwaab en Brenet kan echt niet. Isimat leuke reserve en leuk in de kleedkamer met come on pischevee maar dan houdt het ook op.

Edit; ben overigens erg benieuwd naar Stengs.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:37]
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:05
Ben ik ook heel nieuwsgierig naar,,ik hoop dat ie alle 2 de doelpunten maakt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:31
Aardige voorhoede en middenveld zo, ben benieuwd. Alleen achterin is het wat mager zo.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:32
Isimat en Schwaab, dat kan toch niet.

Nou ik ben benieuwd.

Voorspelling: 1-2

Ja Locadia ik weet het AZ is niet Ajax
maar je kan je nu wel opladen toch?
Zeg ik met een knipoog he;-)


Azers Psvers GoodLuck!
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:32
Zet dan Lammers erin, die Locadia is echt waardeloos.
Vind ik leuk
Eendracht +5419
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:32
Kan ik me redelijk in vinden..
Liever Lammers gezien ipv Locadia..
Vind ik leuk
Nosje +970
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:33
Op papier ziet het er aardig uit. Op papier dus. Pereiro als middenvelder moet ik nog zien. Van Ginkel en Hendrix zullen meters moeten maken voor hem. Bergwijn zal ook eens wat moeten laten zien want oh wat was het slecht vorig jaar. Schwaab en Isimat, tja.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:34]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:48
Ajax heeft Schone Ziyech vdBeek.
Feyenoord El Ahmadi Vilhena en Toornstra.
Dan speelt de top 3 toch ongeveer met een zelfde middenveld?
Een aanvallende, een loper, en een controleur.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:35
Lozano 2x.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:42
geel?
;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
Dat zou je wel willen hè? Haha.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55
Willen is een groot woord, dit jaar zie ik alleen jouw club als titel concurrent;)
Vind ik leuk
Pino61 +7075
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:08
Psv als concurrentie en Feyenoord niet?
Ik geef Feyenoord eerder kans dan psv.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Dat ik zeg toch;)
Jouw club schreef ik, hij is voor Feyenoord;) zie je toch ook aan zijn profiel naam;)
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16
Ja..en terecht...!.
Ook al mag ik het niet zeggen.
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:37
''Cocu ziet het licht''

Ben benieuwd naar Pereiro op 10....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:49
Dat zou nog wel eens heel verrassend kunnen gaan werken
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:54
Leuke voorhoede, al hebben jullie echt nog een linksbuiten nodig.
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:38
Nog een slecht resultaat van PSV en het hoofd van Cocu kan op het hakblok.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:39
Denk niet dat Cocu het licht ooit nog gaat zien in Eindhoven.
Vind ik leuk
fcu79 +989
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
Als daf zelfs in Eindhoven niet lukt ...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:39
Ik ben ook wel benieuwd hoe AZ er voor staat? Het gaat weer beginnen :D #spannend
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:40
Van Ginkel controlerende middenvelder?
Hendrix toch? Van Ginkel rechts, Perreiro links.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:42]
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:40
Zal het licht toch nog gaan branden in de lichtstad?
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:41
Toch eigenlijk te gek voor woorden dat een absoluut toptalent dat Maher toch echt was zo verpietert. Leuk hoor, Ginkel huren, maar zo kost zijn positie wel erg veel geld. Vond van Ginkel echt veel minder dan Maher, maar ja.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
De weg naar de top is moeilijk. Dit gebeurd heel vaak. Sinkgraven is ook niet echt doorgebroken. Vejinovic bakte er niks van. Er zijn zoveel voorbeelden. AZ is anders dan PSV. Wanneer gaan clubs dat eens begrijpen? Gewoon eigen jeugd opstellen
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:48
Omdat Maher toch echt heel aardig meekwam bij Oranje had ik hoge verwachtingen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:52
Maar geen winnaarsmentaliteit. Trainen is net studeren. Veel moet je zelf doen. Doorzettingsvermogen en eigen initiatief.
En eigen jeugd spelers hebben dat. Maar ieder op zn eigen nivo. En een stap hogerop vraagt veel meer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:53]
Vind ik leuk
Jozef +15684
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55
Tja, wie weet. Ik was erg gecharmeerd van hem. Geen type voetballer van 13 in een dozijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:42
Benieuwd naar Lozano. Ik hoop op een open, doelpuntrijke wedstrijd. 3-3.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:42
Maradona niet in de selectie, maar op de tribune! Why?
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
dacht dat hij aan de lijn zat!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Dan is er aan het begin van de tweede helft geen lijn meer over. :-P
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
als Andy vd meijde ook op bezoek komt dan denk ik dat je na kwartier lijnloos verder moet voetballen!
Vind ik leuk
Filip_FCU +5082
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:42
Verdomme waar is die Rammelaar?
Vind ik leuk
036 +526
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
Misschien achter een moertje aan?
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:43
Ondanks de zwakke verdediging verwacht ik wel dat PSV thuis de 3 punten pakt. Succes PSV En AZ!
Vind ik leuk
Jerome +826
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:43
Cocu speelt met 10? Hij gaat het zelf voor elkaar boksen mooi man.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46]
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
zag liever toch maher op 10! jammer dat maher nooit een kans krijgt en zo afgeschreven word door psv!
Vind ik leuk
inimini +1246
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
Het is voor Cocu goed dat ze tegen een voetballende ploeg beginnen want dan komen er meer ruimtes, tegen verdedigende ploegen hebben ze meestal geen oplossing.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
2-1 voor AZ
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
Ik denk een gelijkspelletje 6-6
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Waarom geen Ramselaar?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Maar ........
Eerlijk is eerlijk, ik verwacht een kleine overwinning van psv.
Thuisvoordeel en met een beetje geluk winnen ze deze wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:47
Na 2 jaar Pereiro op zijn favoriete positie. En de Jong oo de bank. Goede zet! Tel daarbij op dat Brom zijn AZ niet gaat aanpassen ennnidt meer verdedigend gaat spelen. Ik voorzie een zege voor PSV!
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:48
Kom op AZ!! ;p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
Denk dat PSV zich vanavond wel gaat herstellen, omdat je twee keer verliest van NK Osijek betekent dat niet dat AZ wel 'eventjes' gaat winnen in Eindhoven.
Vaak is AZ alleen thuis sterk tegen topploegen, al won Feyenoord er wel vrij gemakkelijk.
Mijn verwachting is dat PSV vanavond gaat winnen met 2-1.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
Erg consequent weer. Eerst krijgt Maher geen rugnummer en nu zit hij zelfs bij de wedstrijdselectie. Het kan alleen in Eindhoven.
Vind ik leuk
pico323 +2315
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
0-3 AZ is verder dan PSV
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:35
tja en ajax was volgens ziyech veel verder dan psv en feijenoord.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:50
Wat een dramaverdediging. Daar word je geen kampioen mee. Een linksback en een linksbenige centrale verdediger zijn essentieel om er dit seizoen iets van te maken. En er zijn kansen zat zeker als Sanchez verkocht wordt. Of denkt Brands echt dat de verdediging ok is?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:39]
Vind ik leuk
Sil95 +1294
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:54
Ik zal je even uit je droom helpen.. Sanchez gaat nergens heen. Ja naar het museumplein om de 34e titel te vieren!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:55]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
Zeker het nieuws gemist dat Sanchez niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen Heracles? Oh wacht je zat zeker zelf nog te dromen?
Vind ik leuk
Kuip +1974
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:51
AZ zal er op vliegen en PSV van de mat spelen. 3-0. Einde Cocu.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:54
Ik heb dr zin an!
En echt niet alleen maar i.v.m. leedvermaak hor :-)

Zou trouwens mn geld op PSV zetten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 17:54]
Vind ik leuk
Maxidi +2650
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:56
Als Psv vanavond verliest, is Cocu weg.... Duimen maar Boeren !!!
Vind ik leuk
Mass +990
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:57
Eigenlijk weinig mis met de basis 11. Nog een verdediger en middenvelder erbij...en we kunnen gewoon om de titel spelen. Met Maradonna als toeschouwer...;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
Dat wordt dus niks, Pereiro vertraagt het spel alleen maar
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:01
Hij weet het gewoon niet meer :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
Jezus, die bank ook... Wat een middelmaat
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:02
Forza AZ!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:03
Middenveld en aanval zijn echt prima kwaliteit. De verdediging echter is op Arias en Zoet na zwaar ondermaats. Als daar nog 2 versterkingen komen doen ze gewoon mee om het kampioenschap
Vind ik leuk
Hesses +311
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:05
Hoop voor psv dat ze verliezen van az dan is t snel.gedaan met cocu en kunnen ze.daar een goeie coach halen...de cocu magic is op.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:06
ik hoop toch op winst voor PSV... beter voor de competitie... 2-1 De Jong maakt de winnende!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:10]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:07
Hoe kan Maher nu in de selectie zitten als hij geen shirtnummer heeft gekregen?

Ik verwacht overigens gewoon dat PSV wint. Ze zullen er nu alles aan doen om goed voor de dag te komen. Mooi zal het niet zijn.

2-1.
Vind ik leuk
defons +880
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Tja zal lastig worden voor Locadia want Az is immers geen Bayer Munchen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:13
Cocu zal wel weer gered worden na zijn tekortkomingen. Het is een taktisch brein geweest. Hij is eerst door hiddink in het zadel geholpen. Daarna twee jaar door luuk (hoe is het mogelijk). Vorige jaar was hij zichzelf. En vanavond.....?
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:14
als psv verliest dan roept het echt heel veel elende op zich af!
Vind ik leuk
defons +880
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:15
Tjonge tjonge weer geen ramselaar die jongen word gewoon stuk gemaakt door die waardeloze Cocu

Als je toch geen vertrouwen in Ramselaar heb had hem lekker bij utrecht gelaten dit is slecht voor zijn ontwikkeling
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:20
Ik ben bang dat PSV een nederlaag tegemoet kan zien.
Ik zeg 1-3
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:21
Volgens mij leest Cocu stiekem mee op dit forum....
Vind ik leuk
ay42 +362
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:25
Gaston gaat er dit seizoen 15+ inleggen vanaf de 10 positie
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
ik gok op een gelijkspel met een beter AZ!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
die ouwe snuifert is er ook!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
nededlandse pubkiek is echt dood beetje zielloos! totaal geen vreugde!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
dooie mus die psv aanhang?
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
die strengs gaat volgens mij echt heel goed worden?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:35
Lekker vol ook die tribunes.. genant man. Zaterdagavond, lekker weer, opening seizoen, goeie tegenstander en helft is bezet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:35]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
Vakantieperiode, is elk seizoen zo nog geweest.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Morgenmiddag in de kuip niet hoor en gister bij ADO ook niet. Zal het niet een beetje te maken hebben met geen kampioen, ongelukkige start Europees en dan blijven er toch ineens een hoop thuis hè
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Heeft zeker wel daar mee te maken. Zag er leeg uit dat stadion.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:45
Bleek iets aan de hand te zijn met poortjes, rond de 15de minuut zat het zo goed als vol.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
Denk dat Strengs klaar is dit seizoen !
Vind ik leuk
2cents +29208
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Jammer, had z'n grote doorbraak moeten worden.
Vind ik leuk
poklane +1731
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
Zag er echt verschrikkelijk uit, die zal wel flink wat hebben afgescheurd.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:39
Pluisje ziet er heerlijk fit uit
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:41
Cocu is echt geen leider.
Als de jong zo scherp was van de week waarom speelt hij niet.
(Eigen woorden niet die van mij)
Locadia scoort ook niet en heeft nog een grote mond ook.
Vind ik leuk
2cents +29208
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
Trainen met De Jong en Locadia wreekt zich nu al bij Lozano...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:48
Dat is 1 ......
Vind ik leuk
poklane +1731
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:48
Jaaaaaaaaaa lekker hoor!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:48
ja ja zo gaat het al een tijdje! psv toch thuis arme stakkers!
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
Sorry stratumseind

Maar ik zei het toch
Echt psv heb echt een belabberde selectie!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Gewoon kalm blijven Derksen komt allemaal goed ... Ooit....
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:59
Ik hoop het voor je maar ik zie het somber in tov Utrecht, vitesse, feyenoord, ajax
Ik snap niet waarom brands het zo ver kwa selectie heb laten komen..
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
Zeer onterecht dit, PSV verdiend dit niet, al maal ik er niet om.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:51
0-1, ach joh, de stand kan met deze ploeg en trainer zo maar omdraaien...
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:51
psv onwaardig totaal geen strijd en plezier dit is triest om te zien!
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52
Een zeer goede goal hoor, verdiende voorsprong AZ raakt niet paniek hoeft ook niet, en doet gewoon haar ding

Netjes AZ
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:53
Dat lag niet helemaal in de planning.......
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:01
Ja...maar ik het eerder gezegd...jij krijgt steeds de verkeerde planing toegestuurd.
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:07
Zou dat het probleem zijn????
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:09
Nou het is nu wel inmiddels 1-1..
Maar volgens MIJN planning ,wordt het 1-3!
;-)

Zoals het naar uitziet..heb ik vandaag de verkeerde planing toegestuurd gekregen!
;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42]
Vind ik leuk
ay42 +362
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Brenetje is echt drama
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Wordt helemaal niks met PSV dit seizoen en Cocu haalt de kerst niet. Zonde dat het zo moet lopen, want de problemen worden ook enorm veroorzaakt door de man die deze groep samenstelt.
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:59
wat is zoet slecht geworden dat is sparta onwaardig toch man man man!
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:59
Da's 1!
Vind ik leuk
Luon +2
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:59
Is weer een drama nu
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:00
Maar AZ vind ik wel grillig ook in de verdediging, dus gespeeld is het nog zeker niet
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:01
loozaa
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
hehe mog ook wel zeg, az's verdediging is zo zwak niet normaal
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
Nou wat een profetische woorden van mij haha, AZ wat verdedig je toch slecht!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
Sjukkie onzen horror Mexicaan , doet ie goed
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:03]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:09
Hij is zeker een aanwinst voor het aanzien van de ED . Alleen voor jullie is het te hopen dat hij wel effe langs de hans anders gaat .
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:03
komt tie dan 1-2 van AZ!
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:08
wow Lozano met 2 100% kansen
Daar komt AZ goed mee weg, wat verdedigd AZ slecht!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:13
AZ.houdt open huis.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:22
Ja, en dat terwijl ze niet thuis spelen;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Ze dachten laten we het eens een keer buitenshuis houden-;)
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Haha buitenhuis, top reactie!;)
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:17
Leuke open wedstrijd met veel strijd!! Ook bij PSV. Kan nog niet zeggen wie er gaat winnen....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:24
Leuke wedstrijd, maar een dramatisch niveau zeg,

wat ze verdedigend beide laten zien dat kan gewoon niet op dit niveau.

Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Eens. Maar het is de Eredivisie he.... mijn verwachtingspatroon is nihil;)
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:22
AZ helpt Psv echt in het zadel, weet niet wat ze aan het doen zijn in de verdediging maar op deze manier ga je met 4-1 verliezen, laatste seconde van de 1ste helft gewoon nog op die manier een kans weggeven, nee AZ maakt het zich echt moeilijk. Psv weet er nog niet van te profiteren.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
en best weer jammer dat kuipers onbedoeld toch weer een hoofdrol voor zich opeist. vlak voor de 1 - 1 wordt de spits van Az gewoon met 2 handen naar beneden getrokken en moet gewoon een vrijetrap zijn op de rand 16 meter. maar hij durft weer eens niet te fluiten.

en 30 seconden later staat het 1 - 1, leuk doelpunt maar wel een super matige speler die Vlaar zeg. heeft een draaicirkel van 80 meter en doet daar 5 minuten over. niet normaal
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:25
AZ en PSV zullen beide blij zijn dat ze mee kunnen doen met de subtop.
Die Vlaar is wel erg matig geworden zeg :(
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:27
Ik zie Utrecht 3de worden, ook al zou AZ nu met 1-5 winnen, of ook al zou Psv nu met 5-1 winnen.
Vind ik leuk
Noudyo. +7264
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:27
Brenet heeft zn beste tijd gehad
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:29
Heeft ie die wel ooit gehad dan??
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:50
Haha volgens jou was het een topper, vooral na het ChamL jaar, ik zei dat hij geen top en Oranje niveau was, maar jij zei stellig van wel. Comedy capers
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Als linksback kan t niet nee. Rechts was ie nooit erg slecht of zo...
Vind ik leuk
FvE +113
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
Ben op vakantie en kan niet kijken. Brenet geblesseerd of tactische wissel? (nog tactischer zou trouwens zijn om hem helemaal niet op te stellen)
Vind ik leuk
Noudyo. +7264
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
Tactisch. Hij kon er geen reet van
Vind ik leuk
FvE +113
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Zoals ik al zei dus :)
Vind ik leuk
ay42 +362
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40
Wat zei ik over pereiro? 15+ goals dit seizoen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40
Perreiro op 10 cocu was dat nou zo moeilijk
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Luuk was toch zo scherp gooi hem erin dan
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Had je toch gelijk stratumseind....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
Heb ik altijd
Vind ik leuk
Eendracht +5419
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Man man man...
Ben blij met de 2-1, en er kan iig niet gezegd worden dat er bij PSV nu saai wordt gevoetbalt...
Maar wat een comedy capers is dit joh....
Vind ik leuk
Rb1 +21
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:46
De jong gaat zich terug vechten
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
AZ moet echt de transfermarkt op, opzoek naar wat verdedigers, want dit kan toch niet AZ.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
Het is tot nu toe de rommeligste en slechtste wedstrijd van het seizoen;)

Verdedigen kennen we niet meer in de Eredivisie. Het is lachwekkend af en toe.
Maar zolang je voor staat boeit dat vrij weinig...
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:08
Proficiat Psv, maar ow ow Az hoe ze verdedigen, en de keeper ook niet top, ja dat is echt wel heel slecht hoor
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
3-1 alweer toch knap van PSV.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:10
Nou dit was na de eerste helft wel te voorspellen hoor, hoe AZ verdedigd echt niet te filmen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
Aan beide kanten vind ik de verdediging niet best.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:08
AZ is een prima club om te treffen voor de eerste wedstrijd... pfff niets veranderd tegen over vorig seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:09
Zie 4-1 ook nog wel vallen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:23
Ik niet
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:12
Waar blijft die gele kaart voor van Ginkel na het veroorzaken van de strafschop?
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:16
Deze wissel zegt genoeg....... PSV moet nog veel verbeteren. Dit is voor vandaag misschien goed genoeg maar het is een slecht niveau.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:25
Gefeliciteerd PSV'ers het hard werken is beloond!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Cocu vindt Pröpper-oplossing en zet De Jong weer op bank