Sánchez 'is nu al weg': Voor Ajax te hopen dat grotere clubs zich ermee bemoeien

Sánchez 'is nu al weg': "Voor Ajax te hopen dat grotere clubs zich ermee bemoeien"

zaterdag 12 augustus 2017 om 18:16

Davinson Sánchez zit niet bij de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel met Heracles Almelo en in de studio van FOX Sports denkt men dat de verdediger al zo goed als weg is uit Amsterdam.

Tottenham Hotspur heeft zich officieel gemeld voor Sánchez en vanwege die transferperikelen is de Colombiaan er zaterdag niet bij. "Die is weg", zegt analist Hugo Borst bij FOX Sports in een reactie op het nieuws. "Die is nu al weg en hoe hoog dat eindbod wordt... voor Ajax is het te hopen dat er misschien nog een andere club zich ermee gaat bemoeien. Een heleboel clubs hebben hem in het vizier. Er is nu een openingsbod van Tottenham, maar het zou me niet verbazen als er nog wat grotere clubs overheen gaan." Ook Real Madrid en FC Barcelona zijn geïnteresseerd.

Ronald de Boer zou het verstandig vinden van Ajax om Sánchez te verkopen. "Als hij te kennen heeft gegeven: hé luister, ik wil naar Londen of naar Barcelona, want ze willen me hebben... Ik zie dit weer als een stapje, dank je wel. Dan heb je ook een speler die met zo'n bakkes zit."

Plaats een reactie

14forever +6780
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Pinche pitufo....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32
Que?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:23
Prijs opdrijven en cashen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
Nee joh, hij heeft gewoon een griepje opgelopen omdat het weer zo verraderlijk is xD
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02
Oh ja! Kan natuurlijk ook ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
Zonder Sanchez wordt Feyenoord kampioen.
Mark my words!
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Feyenoord speelde toch sowieso al zonder Sanchez?
Vind ik leuk
Tim +1353
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Ik kon de Mark knop niet vinden, dus heb ik maar op rapporteer geklikt. Ik heb VP wel vaker suggestieve reacties zien verwijderen.
Vind ik leuk
Senna +5659
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:58
Ik heb jou ook gerapporteerd aan verraders hebben we al mer dan genoeg.
Vind ik leuk
Tim +1353
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:07
duly noted
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 14:28
verader, klikspaan get a life loosertjhu
Vind ik leuk
Tim +1353
maandag 14 augustus 2017 om 14:56
Jij begrijpt het allemaal nog niet zo goed hè. Je spelling en taalgebruik verraadt het eigenlijk al, jij ontbeert de intelligentie om dubbelzinnige humor te kunnen begrijpen. Dat maakt verder niets uit hoor, in de massa der Feyenoord-aanhangers zullen ongetwijfeld nóg minder snuggere exemplaren dan jij rondlopen.
Vind ik leuk
Jordanees +8388
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Haha!

Ajax valt of staat niet bij 1 speler!

Ajax heeft al een goede vervanger op het oog, en Veltman kan ook op die positie, op die positie werd hij ook met Ajax kampioen.

Ik bedoel jou niet, maar ik heb een goed geheugen, noem verder geen namen maar een heleboel mensen die altijd kritiek hadden op Sanchez, overhypt enz, diezelfde mensen zeggen nu, ow wat een groot verlies ow nu geen titel meer
Hahahahahahahahaha!!!!!!!
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Nou met Sanchez bij Ajax...wordt Feyenoord OOK gewoon kampioen hoor.
Net zoals vorig jaar!
;-))))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:37
Met kluivert bij Ajax worden wij gewoon kampioen hoor. Net als in 1995
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
jullie spelen nu cl ....calculeer maar 10 verlies pnt extra in t.o van vorig jaar ..kost gewoon pnt europa cup,...ajax komt nooit zover als vorig jaar ..dat scheelt 6 pnt ...zijn er 16 t,o van vorig jaar ...aaardig gat 15 pnt in voordeel ajax
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30]
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Jaaar Ajax speelt ook nog in Europa (tenminste...daar ga ik vanuit)...dus dan worden die 10verlies punten weer gecompenseerd.
Dus het komt goed!
;-)

Maar dat is nu best een aardig "toverachtige" calculatie van jou!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32]
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32
nee want ajax speelde vorig jaar ook europees ....dus dat blijft t zelfde aantal als vorig jaar
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
Ja..maar Feyenoord heeft toch ook in Europa gespeeld!?
Of tellen die 6 wedstrijden niet mee?
Vind ik leuk
bdr +116
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:34
t is maar een indicatie van t kracht verschil tussen ajax en f,noord ...jullie zijn flink op achter uit gegaan
Vind ik leuk
T&T +9952
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Nou..dat vind ik dus wel meevallen.
En ik verwacht RvP alsnog bij Feyenoord te zien
Vind ik leuk
Nick Kools +12143
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:35
Zolang je t zelf maar gelooft toch :)
Vind ik leuk
Tweey +433
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Speelde Sanchez bij Feyenoord?
Vind ik leuk
fr1963 +1118
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:32
Je bedoelt een paar weken eerder zeker?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:24
45 miljoen met bonussen. Let maar op.
Jammer, maar als de speler weg wil moet je hem verkopen. Houden is dan geen optie met zulke bedragen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:47
#plagiaat ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Laten we nu niet gaan zeuren dat Ajax hem niet 'mag' verkopen omdat ze dan de supporters teleur stellen. Fantastisch gescout, fantastisch seizoen gespeeld en gaat nu gewoon voor de hoofdprijs een stap hogerop!! Hij verdient het 100%! Bedankt voor al je inzet en succes kerel!
Vind ik leuk
2cents +32936
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:27
Zo is het, al blijft het jammer.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:26
Vervangbare speler. Het is maar een verdediger...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:29
Precies en die vervanger komt echt wel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Vermaelen en die jonge Colombiaan waar ze mee bezig zijn..
Vind ik leuk
kerel +705
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
vermaelen goede optie
Vind ik leuk
3ismo +2918
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:45
die


die is oud en versleten en wil veel centen verdienen en is een man van glas! gewoon vetman of viergever cetraal en een wat voor de breede! en een concurent voor shone die het verdedigend kan belopen!
Vind ik leuk
kerel +705
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:47
concurrent voor schone is er al.. viergever en de ligt vind ik betere optie dan met veltman..
Vind ik leuk
Ginho9 +241
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Ajax had al een pitbull nodig, maar nu helemaal als Sánchez weggaat. Nigel sowieso halen en geld genoeg voor een vervanger.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Van spelers met de achternaam De Jong zou ik even afblijven. Dat geldt ook voor tenniscoaches met dezelfde naam.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:46
ajax heeff een type nigel nodig!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:48
Ik vind Frenkie best een goeie voetballer, jij niet?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Ja zou leuk zijn als ze tegen elkaar gaan opbiieden en als er eenmaal 40-50 miljoen betaald is voor een eredivisie speler dan gaan de spelers voortaan toch wat duurder worden om hier weg te halen en dat is positief.
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Misschien moet Marc die 50 miljoen maar aan die clubs geven die Jan Joost aan het einde opnoemt, want wij doen er toch niets mee en wij mogen straks weer aanzien hoe we niks winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Wat een leugenaar
Vind ik leuk
Neth +52
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:32
Zonder Sanchez is de kans op het kampioenschap voor Ajax wel kleiner. Of dat 45 miljoen euro waard is...?

Aan de andere kant kunnen ze met dat geld (en volgens mij hebben ze ook al een volle knip) makkelijk een vervanger halen. Niet zo goed maar misschien goed genoeg?
Vind ik leuk
mablo46 +531
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
Voor 40 mln 2e is minder erg dan 4e worden en Propper moeten verkopen om een gat op te vullen ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:33
Als je als Nederlandse club een speler voor 40+ miljoen kunt verkopen dan doe je het goed en dan is die speler echt niet te houden.
Nu proberen om zoveel mogelijk geld uit deze deal te slepen en daarna weer op zoek naar nieuwe pareltjes of zelf weer nieuwe opleiden.
That's life voor Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
Ondanks de grote naam Ajax zijn dit soort transfers niet tegen te houden.
Ze bieden de helft van onze begroting. Dit moet geaccepteerd worden al verliezen we een grote speler.
Vind ik leuk
oke dan +3853
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:54
Waarom kan dit niet tegengehouden worden. We hebben straks 200 miljoen op de bank waar we niks mee doen. Als we ooit nog mee willen doen moeten we voor uitzonderlijke spelers,waar Sanchez er zeker 1 van is gewoon over het salaris van die miljoen heen. Hij speelt net een jaar bij Ajax en het was al snel duidelijk dat hij kwaliteiten heeft die ons echt sterker maakte. Ajax had die aanbieding die ze hem nu willen geven al veel eerder moeten doen. Maar ieder jaar is het hetzelfde liedje. Dat Klaassen zou gaan was te verwachten. Tete kan ik ook nog begrijpen met die zaakwaarnemer van hem,maar Sanchez niet. Geef hem 2 miljoen extra als hij zijn contract opgewaardeerd wil zien en een salaris van 2 miljoen. Een afspraak maken met hem, dat hij weg mag als er een Europese topclub langskomt voor een mooi bedrag en klaar.
Vind ik leuk
Morris +13788
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10
Omdat hij misschien zelf al weg wilt?
Daarnaast is zoveel geld niet te weigeren. Ajax koopt wel weer een andere verdediger.
Vind ik leuk
fr1963 +1118
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:37
Ajax is voor jeugdspelers niets meer dan een uitstekende springplank naar het echte voetbal.....ondanks de "grote" naam uit het verleden.
Resultaten uit het verleden zijn nu eenmaal geen garantie voor.....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:40
Dagobert Overmars kan nu onderhand heel Colombia opkopen.
Vind ik leuk
fr1963 +1118
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Of de efteling.....eigen kabouterdorp met Marc, Kluivertje, Younes, Schone en nu recent Lamprou erbij....Lange Jan kan dan op de plaats van Sanchez?
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
Echt jammer als hij gaat! :(
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
Jammer maar voor bedragen van boven de 40 miljoen kun je als Nederlandse club geen nee zeggen. Verthongen of Alderweireld in de deal betrekken.
Vind ik leuk
Garinsha +2516
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:52
Klaassen weg.. redelijk opgevangen intern.. tete weg.. riedewald weg.. traore weg sanchez waarschijnlijk weg.. Wie haal je ervoor terug.. Dijks? Komop man.. Overmars strooit met zand in bepaalde supporters hun ogen.. er zouden er zouden heel wat spelers komen.. tot nu toe dijks en een rechts back veel te mager voor Ajax begrippen.. kunnen mensen het weer voor Overmars gaan opnemen " Maar wie moeten we dan halen" daar heb je toch die geweldige scout voor. Heel veel geld binnen halen zoals altijd en ook zoals altijd weinig willen uitgeven.
Vind ik leuk
BigBoi +2318
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:25
Daarom is Keizer gekozen. Een nw trainer had direct eisen gesteld. Die lui die nu in jong staan zijn bij lange na niet goed genoeg. Je mist 1 verdediger met sanchez dus 2 je mist 1 middenvelder door wegvallen nouri en je mist een aanvaller.
Vind ik leuk
Garinsha +2516
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:39
Precies!!
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:53
Ajax is geen voetbalclub meer. Daar waar wij dachten dat de Cruijff revolutie van Ajax weer meer een voetbal organisatie zou maken blijkt het tegenovergestelde waar.

Het voetballende aspect is al jaren totaal niet belangrijk, dat we jaar in jaar uit weer deels opnieuw mogen beginnen en met een te jonge en kwaliteitsarme selectie het seizoen in moeten schijnt geen bal te deren, want kijk eens, we hebben weer tientallen miljoenen binnen geharkt.

We zijn dus juist meer een meer een commerciële toko geworden in plaats van een voetbalclub waar het kapitaal op het veld moet staan (maar dan natuurlijk wel met gezond beleid ipv te hoge financiele risico's).

Nu is het kennelijk een groter risico om een groot bedrag te weigeren dan dat het een risico is om keer op keer spelers kwijt te raken die zeer belangrijk zijn voor je waardoor we naast de prijzen grijpen.

Echt afschuwelijk wat er met mijn club gebeurd, Marc Overmars en Co zijn 10x erger dan de Rik van de Boogs en Henrie van de Aad's.

Ik voel me bedrogen, voorgelogen, in de maling genomen en niet serieus genomen, althans, wel serieus genomen, maar dan in mijn reet.
Vind ik leuk
3ismo +2918
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:56
zo denk barca ook over neymar! begrijp je fustratie maar kopen en verkopen is nu onderdeel van voetbal. wens je sterkte!
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
Kopen en verkopen is onderdeel van het voetbal, al jaren, maar iedere andere club dan de mijne doet dit met het idee dat je er ieder jaar op vooruit wil gaan of op z'n minst hetzelfde niveau terug wil halen, mijn club doet jaarlijks bewust een stap terug, zodat ze weer opnieuw mogen bouwen.

Sterkte is een nogal overdreven woord, het irriteert me al een aantal jaar hoe ze bezig zijn, maar misschien nog wel meer aan al die fans die het als zoete koek slikken, terwijl we al 3 jaar niks gewonnen hebben en op vorig jaar na hebben we ook jaren naar afschuwelijk voetbal gekeken.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:00
Ik moet er niet aan denken hoe dit voelt, Foebele...

Voel jij je maar genomen, helaas kun je hier niemand wat verwijten en is dit de realiteit van vandaag de dag. Accepteer het nou toch gewoon. Ajax kan ook zonder Sanchez verder hoor. Dat wil niet zeggen dat ik er ook niet van baal he.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:02]
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:20
Jij weet net als iedereen hier dat we geen kwaliteit gaan halen ter vervanging, maar weer slechts een talent. Het enige wat er veranderd is dat ze steeds debielere bedragen gaan betalen voor talenten.

Nee, het probleem is dat iedereen maar roept dat dit nu eenmaal bij de voetbal wereld hoort, wat bij Ajax gebeurt is gewoon een bewuste keuze, geld oppotten ten kosten van de kwaliteit op het veld.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:28
Het gebeurt van Heerenveen tot Barcelona. Als het moment zich aandient is er geen houden aan. Leer het maar aanvaarden.

Verder heb je het terecht over steeds debieler bedragen die betaald worden voor talenten. Ajax doet het goed in die markt. Erger is dat er volstrekt waanzinnige bedragen betaald worden voor ervaring (en dito salarissen). Dus even iemand ophalen met het gebeurde geld is niet zo simpel als je wilt doen geloven. Ook makkelijk gezegd dat je daar specialisten voor in huis hebt die daar maar voor moeten zorgen. Zo eenvoudig is het niet. Ajax heeft gewoon goed ingekocht in de afgelopen seizoenen en wordt daar rijkelijk voor beloond. Zo beroerd is het niet dus. Maar nogmaals, ook ik baal ontzettend hoor. Met dat geld kunnen we uiteindelijk weinig, dus het zegt me niet zoveel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:31
Echt, je verhaal slaat de plank zo hard mis, het heeft gewoon geen zin om mezelf te herhalen.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:36
Zou ik ook niet doen. Je vertelt het al zo vaak en je bent, laat ik zeggen, niet zo'n goede incasseerder...

Jij praat over planken misslaan, ik praat over platen.

Voor je hoofd.
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38
Mag je roepen, ik weet wie het zegt en vanuit welke visieloze hoek zo'n opmerking komt.

Grappig dat mensen zoals jij mij verwijten dat ik niet kan incasseren en een plaat voor mijn kop heb, juichen voor het beleid terwijl je 3 jaar niks gewonnen hebt, dan heb je een hele planeet voor je bakkes hangen!
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Jij begon over planken hoor, dan begin ik over platen.

Je kan heel slecht incasseren. Ook ik vind het niet fijn dat hij weggaat. Jij denkt alleen dat hij nog te behouden was. Nou, dan heb je er kijk op hoor....


Visie is een woord dat veelal gebezigd worden door mensen zonder visie (oud Vietnamees spreekwoord).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44]
Vind ik leuk
Foebele +32735
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:51
Wat klets je nou kerel, wat zit je nou met je slecht kunnen incasseren.

het is toch gewoon een feit dat geld belangrijker is dan sportief succes, we winnen 3 jaar niks en mensen zoals jij zijn blij met het beleid, te bizar voor woorden.

En het gaat niet om alleen deze transfer, het gaat om alle fuckups van Overmars op de transfermarkt.

Zoals al die kut spelers die hij heeft gehaald die niets toevoegde, de manier waarop we in de maling zijn genomen vorig jaar rond Milik die echt niet verkocht zou worden, de manier waarop hij alleen maar talent koopt waarvoor 99% het niet haalt, Sanchez is toevallig die ene die het wel in een keer waar maakte, de manier waarop iedereen zag dat we een Ziyech nodig hadden, maar Marc vond van niet.

Die man bakt er helemaal niks van en het enige wat hij goed kan is verkopen.

Tussen Messi en Neres zitten nog een hele hoop spelers, die moet je alleen wel zoeken met je scouts en dat doen ze niet, scouts zoeken alleen talenten en daarom presteren we niks.

Met jeugd win je niks...
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:23
Tja.

Weer heel veel woorden en open deuren. Doe jij maar eens van de hand hoe je in een klein land een topclub naar de Europese top zal leiden.

Ondertussen ben ik best tevreden over afgelopen jaar waarin we finale EL speelden. Onthou maar dat dat een prestatie van formaat was. Noem jij het maar niks.
Vind ik leuk
FvE +179
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:26
Amen Foebele! Zo'n internetheld in een ander topic begon weer te tieren en schreeuwen toen ik precies hetzelfde schreef. Fijn dat er toch nog 1 Amsterdamse supporter op dit forun is die het wrl inziet. Wat is er bij Ajax toch gebeurt (sinds Overmars) dat geld verdienen belangrijker is dan winnen.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:40
Ajax is te succesvol. Ajax verkocht de zelf opgeleide Klaassen voor 35 miljoen, omdat deze niet meer te houden was. Kan zo het vijfvoudige verdienen.

Wat denk jij dat er aan de hand is met de razendknap gescoutte Sanchez? Die laat zulke verschrikkelijk goede dingen zien dat hij niet te houden is. Denk zelf niet dat hij het vijfvoudige kan verdienen bij zijn nieuwe club, maar meer. Ga dat als Ajax maar eens tegen houden als je bovendien in een jaar meer dan 35 miljoen winst kan maken....

Barca kon Neymar niet binnen boord houden. Hoe zou dat komen denk je? Omdat ze geld verdienen belangrijker vonden dan winnen?

Komaan man. Heb je samen inkopen bij de Gamma gedaan met Foebele?

Platen....

Vind ik leuk
FvE +179
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:49
Ik zou sanchez zelf op t vliegtuig zetten. Want die super prestaties van u waren tegen PEC, NEC en excelsior. In de EL kreeg meneer gemiddeld 2 goals per wedstrijd om zijn oren tegen de middelmaat van europa.

Ik snap gewoon niet dat als u en de uwen vinden dat dit zo'n geweldenaar is je hem weer laat vertrekken om de kas (die al voller dan vol is) te spekken. En de supporters maar weer een lekkere verhoging voor de SCC door de strot douwen.

Ik vindt het gewoon triest dat de "grootste club van NL" straks weer de oorlog gaat proberen te winnen aan de hand van Nick "ik had nooit dit shirt mogen dragen maar gelukkig voor mij is heel het nederlandse voetbal afgegleden naar de krochten van het voetbal" Viergever
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Je snapt het inderdaad niet wat dat (laten) vertrekken betreft.

En ik ga het ook niet aan uwen neus hangen denk ik, want je wilt het niet snappen en dan steek ik er verder ook geen energie in.
Vind ik leuk
FvE +179
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Lekker inhoudelijk. Daar kan ik weer een jaar op teren. Dank u.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Dat je niks leest hier kan ik ook niet helpen. Ik ga voor jou niet alles opnieuw zeggen. Dat vertik ik.

Wat me ondertussen bijblijft is je vurige pleidooi met steekhoudende argumenten. Ik denk ook dat geïnteresseerde clubs stront in de ogen hebben en dat ze hun miljoenen beu zijn....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40]
Vind ik leuk
FvE +179
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:50
Mijn pleidooi behelste dat u en uw TD weer geld boven prijzen verkiezen. Daarom wil ik graag de eerste zijn die u dit jaar feliciteert met de eerste prijs voor transfer opbrengsten. Helaas is dit tot op heden nog geen echte prijs in het mondiale voetbal, maar toch.
Vind ik leuk
Jozef +19266
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:15
In het mondiale voetbal nog wel.

Ik zeg gewoon dat Sanchez niet te houden is als hij elders tussen de vijf en tien miljoen per jaar kan gaan verdienen. Daar is voor Ajax geen houden aan.

Voor de rest erg matige prikjes die je geeft met die prijzen en zo..
Vind ik leuk
mcmodd +10417
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Beste Foebele, man wat nu? Probeer vertrouwen te houden in je club. Zal het even tegenvallen nu, je hebt nog even tijd voordat de prijzen worden verdeeld. Zie het maar zo, beter de ellende in het begin, dan aan het eind van het seizoen. Als Sanchez nu een zware blessure zou oplopen, zal je dat ook moeten oplossen. Wij verliezen Makienok net voor de competitie, jullie nu wellicht Sanchez. Denk je niet dat dit ook Feyenoord en PSV kan overkomen? Die komen gewoon ook aan de beurt. Kijk het even aan, je raakt hier ook wel weer doorheen, dat is voetbal ook man.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:56
Overmars wat is je woord nog waard er mag niemand van de goede spelers meer weg. Nou je woord is niks waard blijkbaar. Het geld zegevierd weer em de supporters blijven in mineur achter . Ajax het enigste wat nu telt is het geld en niets meer.
Vind ik leuk
mcmodd +10417
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:50
Is hij dan al echt weg?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:10
d
Vind ik leuk
fr1963 +1118
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Heeft de Boer gelijk in. Je houd het domweg niet tegen. Zolang de slarissen zo ver onder de Europese subtop en top liggen hier in NL, blijf je dit houden.
Het is dan ook een utopie te denken dat een NL team de aansluiting met de Europese top zal kunnen maken. Het zullen altijd uitschietertjes blijven, zoals ajax afgelopen seizoen en Feyenoord de ELcup in 2002.
Vind ik leuk
Starkoo +344
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:30
Pardon grote club ja ja en die schulden dan van meer dan 100 miljoen en nog erger, er zijn maar 2 echt grote clubs dat zijn Ajax en Bayern.



Overmars had gewoon moeten zeggen niemand is meer te koop.

Feyenoorders al vast gefeliciteerd met de titel of Ajax moet een heel goede vervanger halen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 19:38]
Vind ik leuk
Rb1 +41
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
T wordt nu echt tijd voor een nieuwe proffesionele opzet a la bb leage zoals dat nu in the usa geldt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:52
In Amsterdam zijn ze hem waarschijnlijk nu al vergeten. Het was wel de verdediger die internationaal overeind bleef. Moeilijk te vervangen.
Vind ik leuk
Hansdeg +223
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:04
Lekker weg doen en blijven sparen mark o
Vind ik leuk
mba4u2c +627
zondag 13 augustus 2017 om 12:36
Ach, zo gaat het met Nederlandse clubs. Steekt er iemand boven het grasveld uit dan wordt ie gelijk door een buitenlandse club opgepikt. En moet zijn club weer voorafaan beginnen. Het is het lot van een klein landje met weinig marketingwaarde. We moeten ons er gewoon bij neerleggen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Sánchez 'is nu al weg': "Voor Ajax te hopen dat grotere clubs zich ermee bemoeien"