LIVE-discussie: Keizer wijst Sánchez-vervanger aan: basisplaats voor Dijks

LIVE-discussie: Keizer wijst Sánchez-vervanger aan: basisplaats voor Dijks

zaterdag 12 augustus 2017 om 19:41

Door het ontbreken van Davinson Sánchez bij Ajax kan Mitchell Dijks rekenen op een basisplek tegen Heracles Almelo. Nick Viergever schuift op en staat samen met Matthijs de Ligt in het centrum.

Normaal gesproken staat De Ligt links centraal in de verdediging, maar nu staat hij rechts. Verder kent de opstelling van Ajax-trainer Marcel Keizer weinig verrassingen. Donny van de Beek, Lasse Schöne en Hakim Ziyech vormen het middenveld. Voorin krijgt Justin Kluivert wederom de voorkeur boven David Neres. Kasper Dolberg en Amin Younes zijn de andere aanvallers.

De kans is aanwezig dat Sánchez zijn laatste wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld. De Colombiaan wordt stevig gelinkt aan een transfer naar Tottenham Hotspur, dat maar liefst veertig miljoen euro op hem geboden zou hebben. Door de transferperikelen is hij buiten de wedstrijdselectie gelaten voor het duel met Heracles.

Opstellingen:

Heracles: Castro, Breukers, Propper, Hardeveld, Van Hintum, Van Ooijen, Pelupessy, Niemeijer, Kuwas, Gladon, Darri

Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Komop Ajax!!!

0-3!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:43
Is idd al beter als Dankerlui
...

Gewoon eventjes die 3 ptn binnen en ik ben al blij!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Nou vooruit 1-3 dan
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:52
Nou...sorry Bluff..maar ik hoop toch stiekem op een nederlaag voor Ajax...
En dat is goed mogelijk bij Heracles!;-)
Vind ik leuk
Kwikwek +2178
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Ojee als dit maar goed gaat vanavond...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Zet dan Veltman centraal!!! Daar rendeert hij veel beter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Waarom denk je dat hij er niet meer staat. Is gewoon slapjanus in de zestien.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Slapjanus? Toch vreemd dat hij aanvoerder is van Ajax en bij Oranje speelt. Maar je zal het wel weten..
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
dat ben ik volledig met je eens roodbergen.. Ajax heeft een nieuwe rechts back dus hopelijk gaat hij op korte termijn spelen en veltman naar het centrum
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
Kennelijk alleen interesant als psv achterstaat z
Sinds de gelijkmaker is het stil rondom psv
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
Geen spoken zien he, ik reageerde juist meer na de 1-1 dan na de 0-1
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:49
Mooi toch voor je clubje...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:51
Psv supporters waren anders ook doodstil tot de 2-1....
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:36
Ik bedoelde eigenlijk vp
Vind ik leuk
14forever +6093
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:13
2 blunders van bizot, 40% balbezit in eigen huis. Wat wil je nog meer horen?
En ja de laatse 35 min van de eerste helft heb ik een zeer redelijk psv gezien
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
Dijks? Tja, wat wil je als Marc alles en iedereen verkoopt en tot eind augustus wacht om te kijken of hij nog wel iemand terug wil halen.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:47
Zo slecht is Dijks niet, komop we spelen tegen Heracles niet zo panikeren;) onderschatten moeten niet doen, maar ook niet doen alsof Dijks dit niveau tegen Heracles niet aankan.. Tegen Hull vond ik Dijks goed, goede assist ook voor Huntelaar
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:57
Zo slecht is hij niet nee, maar hij is al meerdere keren afgeschreven bij Ajax en is nu toch weer terug, en niet omdat hij zich dit keer nou terug knokte.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04
O-4 met gemak als Ajax van eigen spel uitgaat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 20:04]
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
2-0 voor de afwisseling.;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:33
Doe maar 2-1 lol
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:21
Scheelde niet veel.;)
Vind ik leuk
Johan_D +2655
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Dijks hebben ze af moeten stoffen.

Maar er is niks anders meer beschikbaar dus nood breekt wet.

De hele verdediging is al vertrokken.

Eerst tête toen Riedewald en nu wordt er aan Sanchez getrokken.

Dit wordt weer een beroerd jaar met 0,0 aan prijzen.

De enigste prijs is dat ze 100mil winst hebben gemaakt ...
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:05
"Maar er is niks anders meer beschikbaar dus nood breekt wet."

Ja, zo gaat dat dus al jaren bij Ajax, precies waar ik zo gefrustreerd van raak, zeker aangezien we zoveel geld niet spenderen om kwaliteit terug te halen. Ook is de timing nooit goed, Overmars hobbelt iedere transferperiode achter de feiten aan.
Vind ik leuk
Johan_D +2655
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:15
Precies

En de supporters/toeschouwers worden keer op keer in de maling genomen.

Geweldige directeur die hele goede cijfers kan overleggen dat zal goed voor zn cv zijn.

Ontevreden supporters daar heeft hij geen boodschap aan.

Hij zou zn moeder nog verkopen ...
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:37
Wat betalen jullie nu voor je seizoenskaart?
Vind ik leuk
Hyena +15121
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:11
Veltman, Viergever, Dijks en een jongen van 17. Daarmee willen de heren weer hoge ogen gaan gooien in Europa.

Uitstekend beleid!
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:42
Hij is sinds vandaag 18, dus dat veranderd het natuurlijk allemaal, dit is meer dan genoeg om de competitie, beker en EL te winnen dit jaar.
Vind ik leuk
Hyena +15121
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:15
Ohhh dan gaan we de EL nog wel winnen!
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:48
Voor de 3 punten Ajax kom op!!
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:27
we gaan er weer voor maat .. sanchez zijn we vermoedelijk kwijt jammer genoeg
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Ja jammer man!
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:50
ben benieuwd of we nu gelijk even een mooie uitslag neerzetten .. hopelijk zien we huntelaar nog
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Het gaat nog niet zo lekker.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
idd loop nog niet echt gesmeerd .. maar komt nog wel
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:41
Laten we het hopen.
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
hoop is eigenlijk best een slechte raadgever :p van de beek scoort , en neres
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:46
Ik hoop dat Younes eraf gaat en Dolberg mag er ook wel af.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:48]
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:50
frenkie , Klaas en neres erin
Vind ik leuk
Niellie078 +19772
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:00
younes wel met de assist :p
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:52
Denk dat Dijks het lastig gaat krijgen tegen Kuwas, hij heeft het namelijk altijd lastig tegen de wendbare spelers als Rashica.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:00
Goeie keuze, beter dan Veltman naar het centrum.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10585
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
Geen Sinkgraven? Beter dan Dijks en Viergever.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:28
Geblesseerd, zoals altijd. Daarbij is Sinkgraven toch helemaal geen back, gauw mee ophouden met die onzin, gewoon verkopen die jongen.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10585
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
Oh thanks. Ben overigens niet mee eens. Verdigend niet altijd ff sterk, maar druk zetten, aanvallen en agressief op de bal. Prima linksback.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:49
Verdedigend zeer kwetsbaar, zeker op Europees niveau en in de grotere wedstrijden in de eredivisie. Aan de bal wel sterk, maar dat is logisch voor een middenvelder, echter heeft hij geen diepgang en nul bijdrage aan de aanval in de laatste fase, net zoals Veltman op rechts eigenlijk.

Gewoon geen serieuze optie voor de back positie in mijn ogen, daar vind ik Viergever veel beter. Tevens vind ik dat die jongen gewoon zijn carriere op het middenveld moet zoeken en niet nu door Ajax tot linksback omgedoopt moet worden.

Vind ik leuk
ihvmmdk +2705
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:01
God nee, drie afgetest en nu opeens goed genoeg om in de basis te starten, doei Keizer.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Keizer kan ook niet anders als hij Sanchez moet missen, toch?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:05
Simpele overwinning verwacht ik 0-4
Vind ik leuk
bdr +61
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:20
spelen vanavond tegen heracles ...niet tegen real of zo.....4 er in knallen ..mag je er wel 1 of 2 weg geven
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:23
Heb je de bank van Ajax gezien? En dan denken dat je daarmee voor de prijzen mee kan doen, hahaha .
Vind ik leuk
Johan_D +2655
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:33
2 linkspoten centraal in de verdediging zegt al genoeg.

Ze hebben Westermann veel te snel van de hand gedaan die hadden we nu nog goed kunnen gebruiken haha.

Of is Heitinga nog een optie ;-)
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:35
Was juist altijd 2 rechtspoten met Sanchez en de Ligt, matthijs is geen linkspoot hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +7351
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:40
Jullie hebben vorig jaar Westermann eerst helemaal de bietenbrug op gescholden.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:32
Nou laat maar komen. Verwacht eerlijk gezegd een zware wedstrijd!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:38
Ik zeg 0-5! Laat die voetballes maar beginnen!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Wat zei je? :)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:24
Ze krijgen al voetballes, alleen wil de goal nog niet vallen....
Vind ik leuk
buddha +3387
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:19
hoe komen jullie altijd met die hoge uitslagen aan kakken ? wees blij als ze met 1 doelpunt verschil winnen.
Vind ik leuk
Hyena +15121
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:43
Armoe.
Vind ik leuk
Hyena +15121
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:45
Ik ga lekker naar een feestje vanavond. Ben er wel even klaar mee.
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:46
Als zijn zaakwaarnemer bezig is, kan hij toch wel spelen of ben ik nou zo gek.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:55
Dan kun je beter een team treffen die willen voetballen.

Nu is het weer uitkijken naar de 1-0 anders kun je het weer vergeten.
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:02
shone word soms opzij gezet net of hij er niet staat! nigel is hard nodig!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Nigel is uit een ander tijdperk.
Je moet met de tijd meegaan ;)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:04
Ik mis Davinson nu al...
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:05
Veel balbezit maar het levert tot nu toe geen reet op. Heracles is tot nu toe gevaarlijker in de counter.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:06]
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:15
Tijd voor Huntelaar
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:18
Wat een rommeltje.

Tijd voor Frenkie en Klaas!
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:22
het ziet er niet uit. verdomme zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Maar goed dat de vooraf op zeker gestelde kampioen de pannen van het dak speelt
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23]
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:30
Gefeliciteerd met de overwinning.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:32
Niks verrassend voor mij
Vind ik leuk
United +40394
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:33
Hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:28
Wat een grappig beleid bij Ajax ...
Dijks moet weg.
Overmars : niemand gaat er meer weg.
Conclusie : Sanchez weg en Dijks speelt.
Overmars is toch niet de weg kwijt?
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:39
Wat heeft Dijks met Sanchez te maken, als Sanchez gaat komt wellicht Cuesta een sloper, meer dan 40 miljoen terwijl we 5 miljoen aan hem uitgaven, idd goed beleid.
Dijks is er nog, dan kan je beter van hem gebruik maken als het moet.
Orejuela heeft Ajax gehaald kan op de RB maar ook LB positie tweebenig en pijlsnel. Dus we kunnen ook overdrijven he;)
Beleid in Amsterdam is goed!
Als Sanchez word verkocht gaan we naar de 300 miljoen ontvangen transfer bedragen in 6,5 jaar, tegenover 84 miljoen uitgegeven bedragen. Dus beleid is hier gezond hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:43
Is er toch nog iemand positief.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
Zo staan de zaken ervoor hoe ik het opsomde, daar kan je moeilijk negatief over zijn.

Ik denk dat we Sanchez beter kunnen oplossen dan hoe Feyenoord Karsdorp oplost;)
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
Voetballend niet onaardig, kansjes en mogelijkheden zijn er alleen nu nog ff net niet, scherpte nog niet top.
Maar 2de helft gewoon tempo iets omhoog en dan moet het goed komen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
Heerlijk die Dijks. Een linksback die echt kan verdedigen en aanvallend gewoon keihard mee doet. Heb zijn afschrijving nooit begrepen.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:39
Precies, goed dat hij er nog bij is.
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:00
Speelt prima idd ik gaf eerder ook al aan niet te snappen waarom hij weg moest..doet het als back beter als sinkgraven en viergever
Vind ik leuk
chicken +4823
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:05
Was in het verleden vaak maar zo zo met dijks. En als je dan weinig of geen vooruitgang boekt kun je vertrekken...hopelijk is het kwartje gevallen en doet hij iedere wedstrijd extra zijn best..
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:09
Sinkgraven en viergever deden het niet echt beter...en dijks heeft nog een voorzet das wel lekker voor dolberg
Vind ik leuk
chicken +4823
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:14
Niet beter nee. Maar vandag speelt hij goed omdat hij zichzelf wilt laten zien, helemaal top. En hij doet het goed, omdat hij het kan.
Deze instelling heb ik ook voldoende wedstrijden niet gezien, zwak verdedigen, slechte voorzetten, te traag reageren. Als je dan zo'n vorm vertoond en geen progressie laat zien kun je gaan..als hij zichzelf probeert te verbeteren, ofwel iedere wedstrijd deze instelling hebben mag hij nog jaren blijven.

Alleen, waarom kan die vent niet koppen??
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:19
Dat is wel vreemd idd met zijn lengte..anders kon het wel eens een beest van een CV worden maar helaas:p
Vind ik leuk
chicken +4823
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:21
Denk dat ze ballen te klein zijn..geef hem wat extra testosteron, beetje meer pit ;)
Vind ik leuk
BBAjax +530
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:22
Haha
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35
younes en Kluivert wisselen aub!
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35
Ajax is machteloos tegen een verdedigend Heracles. Te laag tempo. Te weinig kansen. Te weinig stootkracht en wissel aub die freubelaar aan de linkerkant..... voor lijn voetbal prima linksbuiten maar als het om doelpunten gaat kun je daar nog beter Onana neer zetten. Die man zal eens de trekker over halen..... pfff. Dolberg weer gewoon te weinig.
Vind ik leuk
Johan_D +2655
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
Het ziet er weer droevig uit weinig beleving om over kansen nog maar te zwijgen.

Het zal wel aan het veld liggen ...

Zou me niks verbazen dat ze straks nog tegen een onnodige 1-0 aanlopen.
Vind ik leuk
Bizzy +3354
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:54
Neres heeft meer gif dan Kluivert. Laatst genoemde speelt een draak van een wedstrijd.
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:02
Maar hield wel 2 gevaarlijke aanvallen eruit van Heracles in de 2de helft, doet wel zijn best ook al is het niet zijn wedstrijd.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:55
Dat veld is overigens wel echt een drama, alsof ze door de stroop lopen met die bal.
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:55
Maar ja ik snap het wel toppers worden goed verkocht, en daar komt niets voor terug. Elk jaar het zelfde.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:56
Heracles is geen Bayern
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:58
Bammmmmmmmmmmmm

0 - 1 !!
Vind ik leuk
Bizzy +3354
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:08
En zo staat het weer 1-1
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:59
ziyechhhhhhhhhh
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:59
Wat een lekkere knal!!!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:01
schoot bijna de bal door het!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:00
nu doordrukken en 2de maken!
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:01
Ja die goal zat er aan te komen, Younes goed gedaan en dammmmm Ziyech!!!!
Wat mooi en geweldig afgemaakt!
Dijks speelt ook goed! Hem gewoon erbij houden!

Ajax Amsterdam!!!
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:02
dijks is een echte back! aanvallend beter in een wedstrijd dan wat we van viergever en veltman het hele jaar hebben gezien! heeft meer dreiging naar voren! laat staan nog een snellet back type alaba pffff!
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:03
Eindelijk... nu komt er ook meer ruimte en wordt de wedstrijd ook een stuk leuker.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
Dijks doet het prima, aanvallend zelfs dicht bij een goal geweest. Voor Dolberg is het tot nu toe een zwaar jaar, ik vind hem redelijk onzichtbaar, maakt veel overtredingen in de duels en scoren doet hij nog niet.

Ik denk dan ook dat Klaas meer dan voldoende minuten gaat maken en zelfs meerdere basisplaatsen gaat krijgen, ook hij heeft moeite met de verwachtingen en het feit dat tegenstanders zich op hem instellen.
Vind ik leuk
3ismo +2012
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
pffffffffffffffffff uit het niets pfffff
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
1-1.......
Vind ik leuk
Jordanees +2665
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:08
Uit het niets, maar eerlijk is braaf dat deed Gladon heel goed.

Nou komop Ajax, ff weer een tempo'tje omhoog
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:09
En we kunnen weer tegen de muur gaan voetballen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:09
Dijks, je mag best proberen je voet uit te steken om de voorzet eruit te halen!!!!
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:14
Zit er een of andere Almelose lulhannes "banaan, banaan" te roepen naar Onana...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:15
Zit je er naast?
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:15
Nee, was duidelijk te horen op tv.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:17
Is mij ontgaan dan. Wel triest ja. Eruit pikken en SVtje opleggen!

Helaas zitten die randdebielen overal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 augustus 2017 om 22:18]
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Chikita?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:14
Wel heel matig wat Ajax laat zien, als ze niet uitkijken krijgen ze de deksel nog op de neus.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:20
Vol op de aanval, 3-3-4... Risicovol, de tijd zal leren of het een goede zet is of niet.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:25
Ajax en alles of niks gaat altijd verkeerd !
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:31
Pietje ik mis je morele waarde oordeel over de moordaanslag van de ligt
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Nee hoor deze heb ik netjes gegeven in die topic.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:25
Mijn voorgevoel was al niet goed bij die super aanvallende tacktiek. Wat een topdag voor Ajax vandaag...
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:27
Ajax staat verdiend achter. Wat is het voorin toch matig. Die buitenspeler van Heracles is echt 10x beter. Komt dreiging vanaf en weet tenminste waar het doel staat
Vind ik leuk
flipper +611
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:27
daar is de deksel al.droevig.
Vind ik leuk
Foebele +27243
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:28
Ja doe maar gelijk het beeld op zwart, deze trieste bedoeling is al pijnlijk genoeg...
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:28
Dramatisch spelend Ajax gaat de bietenbrug op.
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:29
Ook niet echt spannend meer
Zijn we in oktober al kampioen
Wat een seizoen opening in Nederland en Engeland, morgen alles op de underdog betten!
Tjongejonge lol
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:32
Hey Derksen wat zeg ik nou altijd
Vind ik leuk
derksen +5109
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:56
Stratumseind de hele dag zit ik al voor die tv koude krat in de koelkast, 150 eu ingezet op verschillende wedstrijdjes
En wat Denk je voor het eerst helemaal niks nada, dat geld interesseert me niet want heb voor 1000 eu lol gehad
Dit slaat helemaal nergens op vandaag lol
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Ajax is met het hoofd al duidelijk met de Champions League bezig.
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:33
Ja heel duidelijk...waren het niet ...voor het feit dat ze helemaal geen CL spelen.
Dus da's wel apart!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:30
Het zit ze ook niet mee hoor.
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:31
Eerste verlies punt voor Ajax ...komt eraan !
Gelijk een hoek van Heracles!
Bam!!
;-))))
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:34
Verliespunten*
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:35
Oké..je hebt gelijk...ik wilde niet teveel zout gebruiken!
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:39
Soms kan een beetje meer zout best lekker smaken hoor;)
Vind ik leuk
T&T +9184
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:42
Dit wordt een zware week voor de Ajax supporters.. want we PSV al afgeschreven..maar zij hebben wel als 1e de 3 punten.
Mag ook gezegd worden!
;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:44
Feyenoord morgen alleen aan kop!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Wat een afgang zeg tegen met alle respect Heracles.
Vind ik leuk
DEWEE +1167
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:37
Zoals ik al zei dit wordt een moeilijke wedstrijd. En het word een zwaar seizoen. Maar Huntelaar is mijn eerste spits die creëert zoveel meer.
En er moet echt een buitenspeler bij.

Tactiek van Heracles was perfect. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
buddha +3387
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:38
ik zag alweer 0-4 en 0-5 voorbij komen. ik hoop toch echt dat deze personen voortaan iets minder hoog van de toren blazen. en het woord makkie zou ik maar helemaal niet meer uitspreken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:40
Nou die gaan een zwaar seizoen tegemoet. Bak ellende daar weer
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE-discussie: Keizer wijst Sánchez-vervanger aan: basisplaats voor Dijks