'PSV praat direct na zege op AZ met kapitaalkrachtige Premier League-club'

'PSV praat direct na zege op AZ met kapitaalkrachtige Premier League-club'

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:07

Nicolas Isimat-Mirin heeft zaterdagavond mogelijk zijn laatste wedstrijd gespeeld voor PSV. Burnley heeft concrete interesse in de Franse verdediger.

Althans, dat wordt gemeld in Frankrijk. Canal+ schrijft zaterdagavond dat Isimat door een delegatie van Burnley is bekeken tijdens de competitiewedstrijd tussen PSV en AZ (3-2). Na het duel in het Philips Stadion zouden er onderhandelingen staan gepland over een mogelijke transfer. Isimat speelde tegen AZ de volle negentig minuten.

Het is niet de eerste keer dat de populaire verdediger van PSV wordt gelinkt aan een vertrek. Voorheen kwam de belangstelling vooral uit zijn vaderland Frankrijk. Bij Burnley zou vooral manager Sean Dyche fan zijn van Isimat. Dyche is al ruim een maand op zoek naar een opvolger van Michael Keane, die deze zomer voor 28,5 miljoen euro naar het Everton van Ronald Koeman vertrok. Burnley heeft dus wat te besteden.

Poll

Moet PSV Isimat bij een goed bod verkopen?

(1936 stemmen)

Plaats een reactie

Gu3rilla +13886
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:11
Al ontkent door ED en Omroep Brabant.
Vind ik leuk
pinkelman +2523
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:12
Heeft Burnley de wedstrijd tegen AZ wel goed bekeken??
Vind ik leuk
Morris +13817
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:12
Matige verdediger. Meteen verkopen.
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:14
Het is hier geen speeltuin Morris ;)
Vind ik leuk
Morris +13817
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:19
Jammer.. Een wip zou welkom zijn ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:21
Van voor of achter? ;)
Vind ik leuk
Morris +13817
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Welke speeltuin kom jij? ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:24
Van achter jou huis ;) en jij?
Vind ik leuk
Morris +13817
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:39
Ik heb geen huis. Ik ben dakloos ;-)
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:29
Wat zielig ;)
Vind ik leuk
Morris +13817
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:36
Niet zo zielig als Luc Nilis hieronder ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:01
Ga je moeder neuken dan Morris , en rot op met je koopclub
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:57
Volgens mij waren Morris en Masterpsv met elkaar aan het dollen, waarom doe je raar?
Vind ik leuk
Old Star +3568
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:20
Isimat is niet een hoogvlieger in de eredivisie. T kan dan toch niet zijn dat ze m voor een basisplaats in de premier leage halen...
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:23
Denk ik ook maar ze hebben geld zat dus mogen ze wel dokken!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:12
Vanavond nog wegbrengen.
Vind ik leuk
masterpsv +4792
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:13
Voor 15 miljoen mag hij weg anders niet!!!
Vind ik leuk
3ismo +2927
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:20
gewoon 75 vregen en 50 vangen anders gewoon laten staan hahahaha kan die blijven klungelen!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:14
Luckassen inn en een goede LCV kopen voor de opbrengst.
Prima idee!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:15
9 miljoen. Inpakken
Vind ik leuk
Kayzer +1329
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:16
De wijs zal niet veel slechter zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:17
Hey Burnley koop hem maar dan kan Obispo erin goed talent!
Vind ik leuk
Vowtar +940
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:22
Prima. Luckassen en De Wijs kunnen het in de Eredivisie samen wel aan. Europees voetbal is er toch niet. Schwaab en een talent op de bank erachter.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:22
Is de ere divisie nog niet genoeg uitgehold? Hij klinkt holler ... echo. Wat moeten al die clubs met zulke spelers? Sommige zaakwaarnemers krijgen ook alles voor elkaar.
Vind ik leuk
Butsbal +3784
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:27
Houdooooeeeee
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:28
Ik vermoed geen opstand onder psv supporters. Maar goed het is al knap laat dus 20 miljoen moet hij wel opleveren gheghe.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:34
Zou lekker zijn hem verkopen. Een type moreno terugkopen, en die samen met luckasen achtrrin laten spelen
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:35
Alleen prijzen boven de 10 miljoen anders mazzel en lekker bij psv blijven.
Als je kampioen wil worden kan je niet alles in 1 jaar verkopen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
Nog ff en we hebben ze allemaal
verpatst
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:00
Zal Feyenoord daarom kampioen worden? Omdat bij Ajax en Psv wel iedereen wordt weggekocht?:) :)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:01
tja als ze zo door blijven gaan misschien wel
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:39
Verkopen, bv een Memisevic van Groningen is nog beter.
Vind ik leuk
3ismo +2927
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
daar willen ze 35mlj voor hebben!
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:42
Laten gaan en de leegloop kan verder gestalte krijgen bij de lampies!!
Vind ik leuk
MeAgain +3459
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
Is het moeilijk om gewoon psv te schrijven?
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:07
Jaloers Ajax menneke???
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
Psv moet hem voor zoveel mogelijk als het kan verkopen, kunnen ze waarschijblijk wel een vervanger vinden.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:50
Als het waar is... Doen! Komt tekort voor PSV
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:52
Verdediger van niks, was vandaag mede verantwoordelijk voor de grote gatenkaas achterin.. Als Jahanbaksh en Weghorst elkaar wat beter konden vinden had Isimat er zo 5 om de oren kunnen krijgen. Kan me toch voorstellen voor het bedrag wat je voor Isimat gaat vangen, wat iets van 7/8 miljoen zal zijn, een veel betere verdediger kunt halen.
Vind ik leuk
Het Brein +1960
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Slechte verdediger, in Frankrijk vind je er met gemak 30 van dit soort....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:11
Gelijk verkopen! Voegt geen meerwaarde aan Psv
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:59
Onbegrijpelijk dit.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 15:32
Apart dat sommige hem een matige verdediger vinden.. Was volgens de cijfers vorig seizoen na Moreno de beste verdediger in de eredivisie, nog beter dus dan de zo bewierookte Sanches en "supertalent" de Ligt...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV praat direct na zege op AZ met kapitaalkrachtige Premier League-club'