Cocu: Hij had zich vandaag al onsterfelijk kunnen maken in Eindhoven

Cocu: "Hij had zich vandaag al onsterfelijk kunnen maken in Eindhoven"

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:32

Phillip Cocu stelt dat Hirving Lozano zichzelf al onsterfelijk had kunnen maken bij zijn competitiedebuut in Eindhoven. De topaankoop van PSV scoorde, maar miste ook veel kansen.

"Ik denk dat hij zich vandaag al onsterfelijk had kunnen maken in Eindhoven", grijnst Cocu tegenover FOX Sports na de 3-2 zege op AZ. "Je ziet wat voor specifieke kwaliteiten hij in huis heeft, met een individuele actie en diepgang... Die kansen gaat hij de volgende keer echt wel afronden, want hij is een speler die normaal gesproken wel een hoog rendement heeft."

De PSV-trainer vindt dat het de goede kant op gaat met Lozano, die door zijn deelname aan de Confederations Cup met Mexico later aansloot in Eindhoven. "Hij heeft Engelse les en hij is best wel snel behoorlijk middenin de groep terecht gekomen. Het kan alleen maar beter worden. Hij heeft zich in een razend tempo moeten aanpassen, zo makkelijk is dat niet. Hij doet het hartstikke goed."

Plaats een reactie

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
Met dank aan de keeper van AZ. Wat is die SLECHT zeg, niet normaal!
Vind ik leuk
Bizzy +5778
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:45
Je bedoelt de defensie van Az
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:09
Tja. En over die onterechte pingel voor az hoor ik je natuurlijk niet superajacied.... typisch!!
Vind ik leuk
Itsese +1570
zondag 13 augustus 2017 om 01:56
Op je eigen cluppie reageren heeft geen zin vandaag he? Dan maar de tegenstander van PSV afkraken omdat ze verloren hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:57]
Vind ik leuk
Itsese +1570
zondag 13 augustus 2017 om 01:57
Op je eigen cluppie reageren heeft geen zin vandaag he? Daan maar de tegenstander van PSV afkraken omdat ze verloren hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:38
Snel is ie. De vraag gaat zijn of ie wat gaat kunnen als ploegen achteruit lopen en weinig ruimte geven. Bij AZ was het heerlijk lopen voor die snelle lui.

En tjah. Sommige kansen mogen er wel in ja :-)
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:44
Stel Phillip Cocu dat deze jongen Hirving Lozano er een paar weken uitligt met weet ik veel dan is jouw team wel heel erg kwetsbaar is vanavond gebleken. Als de keeper van AZ in een betere vorm had gestoken had je verloren!!
Vind ik leuk
MeAgain +3434
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:55
Hahaha, wat een gelul. Zo lust ik er ook nog wel een paar.

Als je eigen aanvaller geblesseerd is en de keeper van de tegenstander beter staat te keepen.

Als je zelf niet kan scoren kun je alleen maar gelijk spelen of verliezen, nog al logisch
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:11
@ el cazador de zevertinus: Pfff. Jij hebt daadwerkelijk verloren!! Daag mr azijnliefhebber.....
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:12]
Vind ik leuk
Morris +13736
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:46
Lozano moet niet geblesseerd raken. De enige die wat kan bij PSV en gaat belangrijk worden dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:47
Hij had die bal lekker aan Van Ginkel moeten afspelen!
Vind ik leuk
Dorzon +2228
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:49
cocu had wat slimmer moeten wisselen. Wat een drama die coach
Vind ik leuk
Senn +2696
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:53
Hij had de beste wissel van het seizoen al!!!
Vind ik leuk
Butsbal +3753
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:51
En daarom wissel je hem door De Wijs ?
Nu al de meest belachelijke wissel van dit seizoen. Erna was hef elftal de weg kwijt en stampte allen nog naar ballen baar voren... onnavolgbaar die Cocu met zijn kutwissels.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 22:13
Om Paal extra ondersteuning te geven. Die jongen stond aardig onder druk op links. Logisch tactisch besluit. Aantrekkelijk? Nee. 3 punten iets belangrijker dan entertainment.
Vind ik leuk
zaterdag 12 augustus 2017 om 21:52
Gewoon iedere week is beter
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:31
Genot om hem aan het werk te zien. Geen rare trekjes en er 'vol' tegenaan. Ja, hij had er wel 3 kunnen maken. Laat hem rijpen en onze man op 10 kom ook beter tot zijn recht. Nu de nieuwe spits ook nog tot score brengen. Heb van je genoten Lozano. Bedankt, gr. Bliekzeelst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cocu: "Hij had zich vandaag al onsterfelijk kunnen maken in Eindhoven"