Keizer: 'Hij hoeft niet weg. Er moeten wat dingen worden uitgesproken'

Keizer: 'Hij hoeft niet weg. Er moeten wat dingen worden uitgesproken'

zondag 13 augustus 2017 om 00:06

Davinson Sánchez was niet voldoende gemotiveerd om in actie te komen tegen Heracles Almelo. Dat zegt Marcel Keizer na afloop van de 2-1 nederlaag van Ajax.

Sánchez gaf zaterdagmiddag zelf aan bij Keizer dat hij niet in actie wilde of kon komen, aldus de Ajax-trainer op de persconferentie in Almelo. In gesprek met De Telegraaf erkent Keizer dat Sánchez te veel bezig was met een mogelijke miljoenentransfer naar Tottenham Hotspur.

"Davinson heeft te veel aan zijn hoofd", doelt Keizer op de concrete belangstelling van Tottenham. De Londenaren willen zo'n veertig miljoen euro betalen voor de Colombiaan. "Hij vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Van mij hoeft hij niet weg. Er moeten een aantal dingen worden uitgesproken en ik hoop dat hij er dan weer bij is.''

Zonder Sánchez begon Ajax zaterdagavond met een 2-1 nederlaag bij Heracles aan het nieuwe seizoen. De Amsterdammers moeten daarom direct in de achtervolging. PSV won met 3-2 van AZ, terwijl Feyenoord zondag in actie komt tegen FC Twente (aftrap 14.30 uur in De Kuip).

Plaats een reactie

Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 00:10
We weten allemaal hoe het werkt. Spurs doet een bod. Ajax weigert. Spurs belt zaakwaarnemer. Zaakwaarnemer belt speler met advies om naar Marc te stappen en aan te geven weg te willen..

Transfer is rond.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:35
De zaakwaarnemers kennen Overmars inmiddels ook wel. Ze weten dat hij altijd voor het geld kiest en nooit vecht voor het behoud van een speler.

Als hij dat wel had gedaan had hij geweten dat er interesse zou komen en had hij hem dus afgelopen zomer al een verbeterde aanbieding gedaan en geprobeerd met Sanchez afspraken te maken dat Ajax het jaar erna wel mee zou werken.

Kan prima, het is echt niet zo dat iedere club altijd maar mee werkt zodra er maar iemand geld biedt voor een speler.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 00:40
Ik heb je discussie met 2cents gelezen. Je hetze tegen Marc vind ik tever gaan. Ik deel je mening dat Marc hem eerder een salaris verhoging had moeten doen, al weten we niet of dat toch heeft plaats gevonden.
50 miljoen weigeren is slecht beleid omdat dit de helft is van de omzet.

Laten we het omdraaien. PSV heeft jaren zijn beste spelers binnen gehouden. Resultaat: geen prijzen en worden nu verkocht met minimale winst, als het al geen verlies is.
Sanchez behouden terwijl hij weg wilt is zinloos.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 00:48
Morris, 3 jaar geen kampioen, ieder jaar wel gezeik in welke vorm dan ook waarbij we punten morsen en in de problemen komen en nog blijven volhouden dat mijn hetze tegen Overmars te ver gaat?

3 jaar geen prijs he? Wij zijn Ajax wij zijn de beste is tegenwoordig niet meer, het is: wij zijn Ajax wij zijn de rijkste maar winnen verder niks.

Als we nou financieel er niet zo warmpjes bij hadden gezeten had ik je verhaal over 50 miljoen begrepen, maar nu niet, want we gebruiken het geld structureel niet waardoor we dus structureel kwaliteit te kort komen.

De situatie van PSV heeft hier niets mee te maken, ik ben ook van mening dat ze daar te lang aan bepaalde spelers vast hebben gehouden, maar in welke zin heeft dat ooit iets te maken met Ajax die moet vechten voor het behoud van Sanchez die slechts 1 jaar bij Ajax zit? 1 jaar kan nooit te lang zijn.

Als hij weg wil dan is dat dus een situatie die anders afgehandeld had kunnen worden, Overmars heeft absoluut niet van de zomer al een aanbieding gedaan, dat is pas gedaan toen dat bod binnen kwam. Regeren is vooruit zien. Als je hem een maand geleden een aanbod had gedaan dan had je het voor kunnen zijn en heldere afspraken kunnen maken over volgend jaar of als hij daar niet open voor stond had je al kunnen schakelen en een vervanger kunnen aantrekken, we missen sowieso al verdedigers, dus ook als Sanchez blijft had een goede, directe versterking geen kwaad gekund.

Hij is gewoon te laat, is eerst alleen maar spelers aan het verkopen, doet dan relaxt even twee reserve keepertjes halen, verlengt met wat spelers waar ook niet echt top prioriteiten voor waren ipv dat hij de selectie zo snel mogelijk op orde wil krijgen.

Het is half augustus, nog iets meer dan 2 weken heeft ie nog maar en nog moeten we minimaal 3/4 spelers erbij hebben. Dan ben je gewoon zoals altijd weer te laat.

Kom nou eens op Morris, hoe lang nog mag iemand aanklooien voordat kritiek eindelijk eens terecht is volgens jou?
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:04
We moeten niet doen alsof Marc er niks van kan.
Er wordt een plan gevolgd, gevolgd door Cruijff. En dit plan wordt nog niet eens zo strak gevolgd anders werd er amper wat gekocht.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 01:11
Haha sorry, maar dit verschuilen achter plan Cruijff vind ik een beetje laf.

Cruijff heeft nooit gezegd dat je geen spelers moet kopen of dat het allemaal jonkies moeten zijn, Cruijff was voor meer zelf opgeleide spelers die het Ajax DNA hebben, omdat die het spel en de club cultuur kennen en meer loyaliteit hebben. Tevens kun je profiteren van het feit dat sommige jongens misschien al jaren samen gespeeld hebben, waardoor je ook een stap voor hebt op clubs die geen of veel minder eigen spelers hebben.

Echt, ik snap niet waar je dat vandaan haalt dat Cruijff tegen aankopen zou zijn, hij was tegen breedte aankopen, die Marc vervolgens heel veel gedaan heeft.

Als je 3 jaar niks wint en je keer op keer een te jonge selectie hebt en met het samenstellen daarvan steeds te laat bent dan kun je niet beweren dat hij goed bezig is.

Het plan werkt al jaren niet, als je dan niet anticipeert en je plan bijschaafd, maar stug door blijft gaan, dan kun je er weinig van.

De lijst met aankopen van Overmars is lang, de lijst met goede aankopen is heel kort. Dat is gewoon een feit. Al die talenten waren toch niet zulke goede talenten en het erge is dat ze inmiddels 10-15 miljoen aan zulke talenten willen uitgeven.

Nee, vind echt dat je geen enkel zinnig argument hebt om te beweren dat Overmars het prima doet.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:14
Welke td doet het beter en heeft zoveel geld verdiend??

Waar Marc wellicht niet zo goed in is, is het kopen van ervaren spelers.

Verder blijf ik je erg negatief vinden.. Vorig seizoen was een goed seizoen, helaas zonder prijzen. Zelfs een trainer blijft niet na 1 seizoen. Tijden zijn veranderd.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 01:21
Brands heeft de afgelopen 3 jaar 2 titels gewonnen, van Geel heeft de afgelopen 3 jaar 1 titel en een beker gewonnen.

Die doen het dus beter. Het financiele argument is niet belangrijker dan het sportieve, maar heel veel mensen blijven dat wel beweren.

Ajax moet met de middelen die we hebben gewoon domineren in Nederland zoals Juve in Italie doet, gek genoeg doen we dat totaal niet.

Ik vrees echt voor dit seizoen, er zit een hoop negativiteit in de laatste weken en Keizer stopt dat alleen maar in de groep door te roepen dat vandaag een dreun was wat niet de eerste van dit seizoen was. Dan praat je het de groep ook aan, ik had hem liever horen zeggen dat het een incident was.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:29
En hoelang zitten zij er al?

Marc doet het dus niet slechter.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 01:36
Jawel, want bij Marc is er een duidelijke neerwaartse spiraal zichtbaar, het enige wat vorig jaar een positieve beweging maakte is dat het spel er beter uit zag.

Jaar 1 was het jaar dat we tegen City, Real en Dortmund speelde, dat was het beste jaar onder de Boer.

Jaar 2 werden we net aan kampioen, maar met de hakken over de sloot en het spel werd duidelijk minder.

Jaar 3 werd PSV met afstand kampioen en speelde Ajax echt heel slecht voetbal.

Jaar 4 was het voetbal nog steeds niet om aan te zien, de Boer ging zelfs zijn filosofie aanpassen, omdat we geen enkele creativiteit op het middenveld hadden. Een seizoen vol slecht voetbal en een verspeelde titel op de laatste dag.

Jaar 5 treuzelt hij met het doen van aankopen en verkoopt hij onze spits vlak voor CL playoff wedstrijden. Gevolg we lopen CL mis en morsen teveel punten voor de competitie waardoor we weer geen kampioen worden, enige pluspunt is het betere spel omdat hij eindelijk geluisterd heeft en Ziyech haalde die hij eerst niet nodig vond.

Jaar 6, andermaal beginnen we de competitie met punt verlies, hebben we half augustus weer alleen maar spelers zien vertrekken en nog niets noemenswaardigs zien komen op Huntelaar na die gewoon ook weer op de bank zit, net als alle ervaren spelers voor hem. Nu roepen de spelers zelfs om aankopen.

De resultaten van Overmars zitten dus niet in de lift zoals bij van Geel, tevens is het wat van Geel presteert juist super knap gezien het feit ze stukken minder middelen hebben. Brands vind ik niet perse een goede, heb zat kritiek op hem, maar die heeft niet een duidelijke neergaande spiraal laten zien zoals we onder Overmars zien.

Als we weer niks winnen, vind je het dan nog steeds niet aan Overmars liggen?
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:50
Winnen of verliezen liggen aan meer factoren.
Ik vind het kortzichtig dat je alles hangt aan Marc.
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 02:12
Wie zegt dat ik alles aan hem ophang? Ik zeg gewoon dat hij veel aanwijsbare fouten gemaakt heeft die zichtbaar invloed hadden op de resultaten, ook meerdere keren dezelfde fouten.
Vind ik leuk
robery +2705
zondag 13 augustus 2017 om 02:15
Interessante discussie. Dacht dat jullie alleen maar konden sarren hier. Mea culpa.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 02:23
Jullie??

Hihi..

Dank
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:12
Als hij spelers verkoopt voor miljoenen dan heeft hij het goed gedaan, maar als hij niets goeds ervoor terughaalt dan heeft het technisch hart het verkeerd gedaan, of is het kortzichtig.

Ik wilde dat jij mijn baas was. dan kon ik het enkel goed doen.
Vind ik leuk
Farmer +6112
zondag 13 augustus 2017 om 01:51
Je 'vergeet' nog te melden hoe Ajax door Europese niemendalletjes is uitgeschakeld in de v-CL, daarmee niet alleen vele miljoenen aan recette misliep, maar vooral een dúúrdere etalage. Een Milik had 'vanuit de CL'zekers 50-60mil opgebracht, ipv 35..Klaassen was ook eerder richting 40 gegaan, nu was 28 het maximale...En ga zo maar door, aanzien van de club, uitstraling...Maar vooral de díkste centen loopt Ajax nu al 3x op rij mis, door té zuinig inkoopbeleid. Vorig jaar Ziyech als mosterd na de maaltijd. Let maar op, nu willen ze Mahi nog wel even voor 5 miljoen 'ophalen' in Groningen bv..(zou helemaal een belachelijk-laffe streek zijn; Laat FCG die spits naar het búitenland verkopen, voor meer! Of liever behouden, en Ajax een spits uit het buitenland aantrekken dan; Dáár versterk je de competitie mee, maar zelfs met zó veel geld, wille nze per se voor een dubbeltje op de eerste rang, niet verder kijkend dan hun neus lang is. En als we dan toch met dat soort beeldspraak bezig zijn: Ja zo'n dikke 'Jodenneus' blokkeert het zicht dan behoorlijk :P)
Vind ik leuk
Foebele +35326
zondag 13 augustus 2017 om 02:19
Is natuurlijk ook niet waar, Rostov was een ploeg waar je niet van mag verliezen, maar Nice is gewoon een goede ploeg en Rapid Wien doet het ook al jaren prima in Europa. Het is wel een ploeg waar je van moet kunnen winnen, maar het zijn ook geen koekenbakkers.

Ook je verhaal dat ze geen spelers uit Nederland moeten halen, maar juist het buitenland is totaal fout. Ajax moet juist de toppers van de subtop halen, daarmee laat je het geld niet naar het buitenland verdwijnen, maar houdt je het in Nederland.

Engeland doet dat al jaren zo, die geven vaak meer uit aan binnenlandse transfers dan aan buitenlandse om zo het geld in Engeland te houden en het collectief zo sterk mogelijk te houden.

De Nederlandse top moet die gelden juist door laten stromen naar de rest van de clubs in Nederland, want Groningen kan dan weer een speler halen van kleinere clubs die daar vervolgens weer geld door beuren.

Zo help je elkaar dus, in plaats van die kortzichtige visie van jou.

Die opmerking over jodenneus vind ik onnodig en jammer.
Vind ik leuk
Harrie82 +2553
zondag 13 augustus 2017 om 05:40
Maar we hebben het nu over vCL, wat denken we van komende donderdag. Rosenburg schat ik hoger in als Heracles, als ze deze 2-luik verliezen dan lachen we met z'n allen over PSV, maar dan loopt Ajax ook met de staart tussen de benen weg.
Ik hoop dat ze donderdag beter presteren, want anders gaan we weer een triest jaar in Europa meemaken.
Vind ik leuk
Johan.l +4080
zondag 13 augustus 2017 om 09:31
Eindelijk iets waar je volmondig gelijk in geef, de discussie tussen jou en Morris, is een goede bijde beargumenteren jullie je stelling, waarvan ik vind dat de waarheid in de midden ligt. Fijne zondag
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:27
Volgens mij is Overmars nu 5 jaar TD en in 5 jaar 2 keer kampioen. In diezelfde 5 jaar is ook Brands 2 keer kampioen en v Geel 1 keer. Wat mij betreft is het erg makkelijk om je punt te maken zonder de successen erbij te noemen. Al zal jij vinden dat Overmars hieraan niet of weinig heeft bijgedragen, hij was er.

Ben het verder volledig met je eens dat Ajax een voetbalclub is en geld niet zo terzake zou moeten doen als kwaliteit op het veld en prijzen pakken. Mét Sanchez staat er een sterke verdediging, zonder hem schuttert het tegen (met alle respect) Heracles.

Overigens vind ik de lengte van die lijst met aankopen niet zo'n goed punt. Geen enkele club heeft een aankoop "succesratio" van 100%, zelfs geen 50% schat ik in. Onder Overmars zijn o.a. gekomen: Bosz, Dolberg, Sanchez, Ziyech, Milik, Younes, Frenkie de Jong. En ja, ook zeker zoveel mislukkelingen als Sana, vd Hoorn en Westerman. Mannen als Klaassen en Veltman hebben steeds (ruim) op tijd contractverlengingen gekregen.

Enfin, ik deel wat van je zorgen omtrent dit seizoen. Maar net zo makkelijk als je argumenten tegen Overmars op te noemen, zijn er ook positieve punten te noemen. Voor mij is het glas halfvol.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:57
Ik denk dat het aankoopbeleid v. Marc Overmars niet zo zeer slecht is, maar eerder het verkoop beleid....
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zondag 13 augustus 2017 om 09:30
Toch is de wens van een serieuze trainer om minimaal een paar jaar te kunnen bouwen aan een team Morris. Jouw standpunt in deze is een beetje gekleurd na het vertrek van Bosz. Als je dat met andere trainers vergelijkt dan valt hij op door zijn ontzettend korte verblijf in Amsterdam. Dat heeft met zijn eigen ambitie te maken, op zich niets mis mee, maar de meeste roem wordt wel vergaard door de wat langer bij een team werkende trainer.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 11:37
Zou kunnen
Vind ik leuk
Heino +36
zondag 13 augustus 2017 om 01:20
Misschien trap ik nu tegen heilige huisjes misschien maar van het plan Cruijff afstappen en het salaris plafond omhoog misschien dat er dan wat meer spelers naar Ajax willen komen. nu zit men toch alleen maar op het geld ipv dat het wordt uitgegeven.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:28
Goed punt. Risico is dat matige spelers ook veel willen gaan verdienen. Idee is om middels riante bonussen ze te belonen voor prestaties.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:51
Morris, je praat over jaren en zegt dan: geen prijzen. Dat strookt niet met elkaar. Ik ben het wel met je eens dat je een speler die weg wil het beste maar kunt laten gaan.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:05
Ik begrijp je niet
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:18
"Laten we het omdraaien. PSV heeft jaren zijn beste spelers binnen gehouden. Resultaat: geen prijzen en worden nu verkocht met minimale winst, als het al geen verlies is." Dat zeg je toch? PSV heeft niet 'jaren' geen prijzen gewonnen. Of was dit een hypothetisch geval?
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:26
Goed punt. Laten we het houden op mijn voorspellende blik ;-)
Mijn punt is dat PSV eerder had moeten door selecteren. Ik vrees dat ze nu een flink aantal stappen terug hebben gezet, iets wat niet logisch is na een aantal kampioenschappen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 20:00
Daar kan ik meeleven.
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 13 augustus 2017 om 09:38
Ik ben het eens, maar het aankoop en pikorde, uberhaupt omgang met de huidige en recente selectie beleid, blijft momenteel zwaar achter op de verkoop 'successen'. Had bazoer en tete er liever bij gehad...viergever contract loopt af, wil zekerheid, krijgt niks, maar moet wel starten en spelen
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 11:35
Ik zeg ook niet dat hij het 100% goed doet. Ik deel je mening.
De vraag blijft waarom het niet lukt om bepaalde spelers te halen?
Transfermarkt is irreëel momenteel, groot probleem
Vind ik leuk
furgist +1455
zondag 13 augustus 2017 om 11:39
absoluut, er valt geen pijl te trekken op waar we heen gaan in deze huidige situatie aangaande transfermarkt. krankzinnig en pervers..Meer dan de helft van aardpopulatie doet het nog steeds met 1 euro per dag..cliche, maar toch
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 11:44
Pas op wat je zegt. Volgens vele hier mag je Jan modaal niet vergelijken met een voetballer..
Een voetballer hoeft niet meer te werken na zijn 35... Wat grote onzin is maar oké.

Marc probeert redelijk normale prijzen te betalen. Het lukt gewoon niet omdat men weet wat Ajax te besteden heeft.

Wellicht dat alle miljonairs in Nederland €10 moeten gaan betalen voor een pak melk.
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zondag 13 augustus 2017 om 12:56
Ik heb en blijf bij de stelling dat als FC Utrecht het presteert om goede spelers te halen voor redelijke prijzen, Ajax dat ook kan. Bij Ajax is het probleem dat er teveel op jonge grote talenten wordt gemikt en daar teveel voor moet betalen vanwege Ajax' naam, terwijl wat goede ervaren spelers altijd de basis moet zijn. Verder houdt Ajax vast aan een filosofie die in de jaren van Cruyff als succestrainer nog net konden, maar die intussen over de datum is. Je moet wel doorontwikkelen, ook op de clubfilosofie.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 13:02
Ik waardeer je oprechte reactie naar Utrecht is Ajax niet.
Er wordt wel iets meer gevraagd bij Ajax. Er lopen weinig spelers rond bij Utrecht die zo bij Ajax in de basis staan.
Ajax heeft met Sanchez een succes. Het kan dus zeker wel maar het blijft niet zo eenvoudig als dat de meeste denken
Vind ik leuk
mcmodd +12086
zondag 13 augustus 2017 om 08:25
Maar hier beste Foebele zeg je eigenlijk dat Marc Overmars zijn werk niet goed doet. Spelers vragen om versterking, maar je zegt dat het begint met een verkeerd functionerende Overmars. Waarom zeggen trainer en spelers dat niet? Zijn ze bang voor hun hachie? Zoiets doe je toch als complete spelersgroep, gesteund door de supporters?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:11
Tot barca of real met 60 mil aan komt.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 01:15
Klopt
Vind ik leuk
Roekoe +4394
zondag 13 augustus 2017 om 02:50
Eens Morris, weg Istie
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:14
Heracles is geen bayern
Vind ik leuk
RDB2402 +3143
zondag 13 augustus 2017 om 00:15
Het gaat nu al helemaal mis in Amsterdam, spelers die in opstand komen nog voor de 1e wedstrijd
Vind ik leuk
Pogboom +296
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Heb jij serieus niks beters te doen dan provocerende reacties te plaatsen onder Ajax-topics?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:26]
Vind ik leuk
Sil95 +5301
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Dit is een engnek. Gewoon links laten liggen. Heeft een gigantisch tekort aan aandacht en probeert dat hier te compenseren
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Zie nu nergens blamage staan??
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
En je moeder is ook geen miss Univers wat wil je zeggen?
Vind ik leuk
't is wat +1280
zondag 13 augustus 2017 om 00:35
Met enige verschil dat men voor Heracles en Osijek niet de motivatie op kan brengen ;)
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:23
Dan heb je geen karakter of kom je van rond grens van België Duitsland Next ....
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zondag 13 augustus 2017 om 00:33
Ze kunnen het wel een blamage noemen: ze hadden slechts 71% balbezit
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:15
Sanchez niet gemotiveerd genoeg en Keizer niet goed genoeg om trainer te zijn van Ajax. De een brengt 45 miljoen op de ander kost 1 miljoen direct doen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:17
Werkweigering. Punt.

Absoluut niet meewerken aan verkoop en terugplaatsen naar het tweede. Als hij dan gaat muiten, twee jaar op de tribune.
Vind ik leuk
Sazzz +8989
zondag 13 augustus 2017 om 00:18
Gewoon een "Southampton" doen idd
Vind ik leuk
Vowtar +1321
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Juist. Wie wil er nou 40 miljoen hebben?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:23
Veel clubs wel, maar mijns inziens heeft Ajax dat niet echt nodig. Daarnaast gaf Marc Overmars aan absoluut niet meer te willen verkopen. Nu kan deze lichtgewicht eindelijk zijn ballen laten zien.
Vind ik leuk
Sazzz +8989
zondag 13 augustus 2017 om 00:17
Je geeft op zaterdagmiddag aan dat je zaterdagavond niet kunt /wil spelen? Wat is dat nou voor onzin? Laat ff je team in de steek!
Vind ik leuk
JTE +132
zondag 13 augustus 2017 om 00:19
Morris,ik baal nog steeds van de nederlaag vanavond,maar je hebt volkomen gelijk,zo zal het wel weer gebeuren
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Clubs hebben niets meer te zeggen. PSG heeft er nog een schep bovenop gedaan. Sjeiks die vanuit ego Barcelona een hak willen zetten.
Zolang de FIFA niets doet, gaat dit vaker gebeuren.
Ondanks dat ik dit afkeur is de enige optie om eraan mee te doen. Kortom Ajax moet het harder spelen en op die manier aan spelers zien te komen
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:32
Het gaat al jaren zo. Het is niet iets van de laatste jaren. De Boertjes probeerden al een transfer naar Barca afdwingen toen ze bij Ajax zaten via een arbitragezaak. En dat is toch al lang voor het grote geld van de sjeiks. Wat dacht je van Bruno Silva die van Groningen naar Ajax wilde... die ging gewoon in staking om dat voor elkaar te krijgen.
Vind ik leuk
Morris +14786
zondag 13 augustus 2017 om 00:36
Klopt maar tegenwoordig lijken spelers elk jaar een transfer te willen maken.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:39
Das waar... clubhoppen is wel steeds normaler geworden.
Vind ik leuk
MeAgain +3863
zondag 13 augustus 2017 om 00:20
Begint het gedonder nu al?
Vind ik leuk
Starkoo +343
zondag 13 augustus 2017 om 00:20
Tja nu hoor ik ook dat Sanchez bang was voor een grote blessure als hij op dat nep gras van Heracles moest spelen, daar heeft eigenlijk wel gelijk in snap niet waarom de plastic velden nog mogen in de Eredivisie, de clubs die geen normaal veld kunnen betalen en onder houden ga lekker bij de amateurs spelen! Voetbal hoort op echt gras!

Maar goed Sanchez echt naar de Spurs gaat is hij een goldiger en zulke voetballers horen niet thuis bij Ajax!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:21
Sanchez kon zich niet motiveren voor Heracles............. lijkt Locadia wel.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:00
Met het verschil dat Locadia gewoon binnen de lijnen stond...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Ik denk dat ik mijn baas ga vertellen dat ik niet gemotiveerd genoeg ben om maandag te werken..... wedden dat ik niét betaald krijg?
Overigens had ik dat niet verwacht van iemand die kon kiezen tussen Ajax of Barcelona en koos voor Ajax!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:00
Barcelona B... das andere koffie hoor.
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Je wordt betaald voor een baan. Is dat niet motivatie genoeg?
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 00:23]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:22
Niet gemotiveerd, wat een prof
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:23
Ik vraag me wel eens af. Wie is er nu eigenlijk de baas? De coach of de spelers? Veltman geeft aan dat er versterkingen moeten bij komen en Davinson is niet gemotiveerd genoeg om aan de start te staan. Is Keizer dan toch te licht bevonden voor dit niveau? Wat een puinzooi bij Ajax dat dit uberhaupt zo naar buiten word gebracht. Ik heb nog nooit gezien dat een belangrijke speler in het elftal niet meedoet omdat die teveel aan zijn hoofd heeft, schandalig.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:25
Dit noem ik het zinkende schip verlaten
Vind ik leuk
Dee79 +2001
zondag 13 augustus 2017 om 00:26
Ben blij dat het toch maar dancevalley is geworden want ik heb niet veel gemist volgens mij..
Marc Sanchez verkopen en 2/3 echte versterkingen halen graag.
Bvd.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:34
Even serieus, weg met die man
Vind ik leuk
JTE +132
zondag 13 augustus 2017 om 00:45
weer een goede speler weg,en weer geen kampioen,geld,geld,ge l d,OVERMARS, maar weer geen kampioen,wat een teleurstelling weer voor de ajax supporters
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:46
Ook al had hij het vizier niet op de wedstrijd, had je hem vandaag toch goed kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
JTE +132
zondag 13 augustus 2017 om 00:50
Helemaal mee eens
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:54
Gewoon gelul als je als prof niet kan opbrengen om voor Ajax te spelen oprotten met zo speler
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 00:55
Van dit Ajax kan iedere club van winnen. Geen strijd, visie, passie, accuratie en geen goede beslissingen op het veld. Wat doet Younes eigenlijk? Met Dijks kan Ajax maar de titel vergeten.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:31
Younes doet geen moer want hij kan geen moer. Wat een mislukte muppet is dat zeg.
Vind ik leuk
Stranger +1789
zondag 13 augustus 2017 om 01:58
Speciaal vor deze onzin een account aan gemaakt?
Elke Nederlandse topclub verliest van elke club als ze niet 110 % geconcentreerd zijn!


























Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:07
Ik denk dat het verhaal niet klopt. Ajax wil Sanchez verkopen. Overmars had gezegd dat als een club met 40ml komt dan mag Sanchez vertrekken. Nu komt Totteham met 40ml dan mag hij gaan toch. Ajax verkoop iedere goede speler en wil kampioen overal worden. Dat kan gewoon niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 01:08]
Vind ik leuk
BassieN +8139
zondag 13 augustus 2017 om 01:11
Nog mensen wakkerrrrrr?
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zondag 13 augustus 2017 om 01:17
Jaaaaaa
Vind ik leuk
BassieN +8139
zondag 13 augustus 2017 om 01:38
Strijder!
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 03:45
Gaaaap
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 01:15
Komt wel goed, wij paniekeren niet zo snel in Amsterdam, en daarvoor is het ook te goed voor gegaan laatste half jaar, dus balletje net niet erin van bijvb Huntelaar 2x, daar ik ga nu niet hele conclusies aan verbinden haha
Genoeg kwaliteiten!


AJAX AMSTERDAM!!!!!!!
Vind ik leuk
Stranger +1789
zondag 13 augustus 2017 om 01:55
Je naïviteit is echt onroerend.
Vind ik leuk
Jordanees +9162
zondag 13 augustus 2017 om 03:21
Whaha omdat Ajax ff een potje verliest meteen is er dan crisis ofzo? Wat een lariekoek haha heeft niks met naïviteit te maken! Maar niet meteen hele conclusies te maken om een verloren wedstrijd. Want ja, misschien weet je het niet hoor. In de sport kan je ook verliezen, als Huntelaar een van zijn 2 100% kansen raak had geschoten, dan waren de conclusies van andere ook weer minder, dus ik loop niet zo snel en makkelijk achter de kudde aan. Onze tegenstanders natuurlijk wel haha, alleen is op niks gegrond...
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 01:30
Iedereen weet dat hij gaat. Zoek een vervanger in plaats van te janken.
Vind ik leuk
Stranger +1789
zondag 13 augustus 2017 om 01:53
Gudelje 3.0?
Vind ik leuk
Makis +865
zondag 13 augustus 2017 om 02:00
Haal nog een Colombiaan zou ik zeggen
Vind ik leuk
Hammie +647
zondag 13 augustus 2017 om 02:04
Super prof

Kan niet spelen vol prikkels

Bah bah bah
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:11
wat moet ajax met deze trainer
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 02:51
Hahajajaa
Vind ik leuk
debacle +318
zondag 13 augustus 2017 om 02:53
Laat keizer en zijn ballenteam gaan....verkoop ze allemaal. En dan blijft sanchez en haalt hij nog wat cali vriendjes..
Wedden dat we een spetterend seizoen hebben!
Oh ja en Marc opsluiten in zijn geldpakhuis en veldmate de vrije hand geven....
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 04:48
Het zou prettig zijn als de transfer window vóór de voorbereiding sluit. En verder niet aanstellen. Als je met de instelling van Atletico Madrid speelt, win je met gemak van Heracles. Dan heb je geen nieuwe spelers nodig. Span je gewoon eens in voor die extreem hoge salarissen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 07:48
Dan heb je toch wel boter op je kale hoofd als je dit soort teksten gebruikt...allemachtig.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:35
Ben wel benieuwd hoe mijn baas morgen reageert als ik net als Davinson zeg dat ik niet in actie wil of kan komen, omdat ik teveel bezig ben met een mogelijke nieuwe baan. Sinds wanneer is dat geen werkweigering? Én het is maar 1 uur en 45 minuten hé, dan heb je nog 22 uur en 15 minuten van je dag over om over Tottenham te dromen.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 08:38
Ik was bezeten van Sanchez, voor mij de beste Ajacied, maar hij kan beter vertrekken nu hij zich eenmaal van deze kant heeft laten zien. Toen Gudelj vorig jaar min of meer hetzelfde uithaalde kreeg'ie ( terecht ) heel de Ajax-wereld over zich heen. Nu gaat het om onze sterspeler en neemt Ajax zelf nog zo'n gematigd standpunt in. Sanchez is weg, dat is voor mij duidelijk. Hopelijk ook voor waanzinnig veel geld, maar dan..............? 100% zeker wordt er dan weer geen dikke bom geld uitgetrokken voor een topvervanger, laat staan voor meerdere versterkingen. Ajax is een op winst gericht bedrijf geworden, sportief succes speelt geen rol meer.
Vind ik leuk
Maxidi +2822
zondag 13 augustus 2017 om 08:57
hij hoef niet weg, maar gaat wel weg...
Vind ik leuk
Gustavo +336
zondag 13 augustus 2017 om 09:09
Serieuze vraag: Loopt er in de jeugd geen cv die er aan zit te komen?
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:04
Engelse media spreken al over een done deal voor Sanchez.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:06
En al die Ajacieden maar roepen dat er bij PSV zo een crisis heerst.
Lol.
Vind ik leuk
Siem +118
zondag 13 augustus 2017 om 10:38
Hij heeft een contract zet hij zijn gedachte maar naar de wedstrijd word hij dik voor betaald
[Reactie gewijzigd op zondag 13 augustus 2017 om 10:38]
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 10:48
Als het dan toch zo moet zijn dan moet ie maar vertrekken maar dan wel de hoofdprijs plus Vincent Janssen erbij zodat we Dolberg ook voor zo'n gigantisch bedrag kunnen verkopen. Er zal in Zuid Amerika vast nog wel een verdediger rondlopen van het kaliber Sanchez.
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:12
carlos Cuenca
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 11:29
Wat willen jullie nou toch, jullie Marc heeft prima aankopen gedaan om kampioen te worden

in de Jupiler League
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 12:11
niet 3 jaar niks vorig jaar EL finale
Vind ik leuk
zondag 13 augustus 2017 om 13:20
Marc overmars is de nederlander met het meeste geslachtsgemeenschap van allemaal : hij naait wekelijks een volle arena
Vind ik leuk
maandag 14 augustus 2017 om 02:03
Overmars is een sukkel als hij Sanchez echt wilde behouden! Als je zegt dat hij minimaal 40 M. moet kosten, dan zegt je daarmee :
1. Dat hij te Koop is
2. Dat meer dan 40 M. een bespreekbare prijs is
3. En tegen de speler dat zijn vertrek bespreekbaar is
Hoe dom, dommer, domst kun je zijn, als je hem echt wilt behouden ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Keizer: 'Hij hoeft niet weg. Er moeten wat dingen worden uitgesproken'